abonnement Unibet Coolblue
pi_73425328


De lessers:



Meld hier:
› wanneer je begonnen bent of wanneer je gaat beginnen met lessen;
› hoeveel lessen je hebt gehad;
› hoe vaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen;
› wanneer je examen hebt en mentale steun kunt gebruiken;
› of en wanneer je geslaagd bent (en de nodige felicitaties);
› natuurlijk ook alles over je motor-/brommerrijbewijs en al het andere dat met je rijbewijs te maken heeft.

Veel gestelde vragen
Hoe kies ik een rijschool uit?
Op deze site kun je ervaringen van anderen lezen en slagingspercentages van rijscholen vergelijken.

Waar staat TTT voor?
Tussentijdse toets; het is een toets die verloopt als een echt praktijkexamen. Hiermee kun je alvast wennen aan het examen, en een vrijstelling verdienen voor bijzondere verrichtingen zoals fileparkeren of bochtje achteruit.

Wat moet je meenemen naar je TTT?
Je theoriecertificaat en een identiteitsbewijs.

Wat moet je meenemen naar je Theorie-examen?
Een geldige theoriekaart (te verkrijgen bij het CBR op de dag zelf of vooraf bij je instructeur), een pasfoto en een identiteitsbewijs. En een pinpas als je nog geen theoriekaart hebt, want die kost �30,80 en contant betalen kan niet.

Wat moet je meenemen naar je Praktijk-examen?
Je theoriecertificaat, een identiteitsbewijs, oproepkaart praktijkexamen en eventueel het uitslagformulier van je TTT.

Wat moet je meenemen om je rijbewijs aan te vragen?
Een identiteitsbewijs, een pasfoto en geld. Een bewijs dat je geslaagd bent krijg je niet, het CBR geeft je gegevens door aan de gemeente.

Waar staat BNOR voor?
Voor Bureau Nader Onderzoek Rijvaardigheid, vroeger Staatsexamen geheten.

Wanneer kan ik praktijkexamen doen bij het BNOR?
Als je in de afgelopen vijf jaar vier keer bent gezakt voor een praktijkexamen bij het CBR, moet je het vijfde praktijkexamen bij het BNOR afleggen. Dat geldt ook voor de eventuele volgende examens in diezelfde categorie rijbewijs. Voor theorie bestaat er geen BNOR-examen, wel een individueel examen.

Hoe vaak kan ik praktijkexamen doen bij het BNOR?
Als je de eerste keer gezakt bent voor het praktijkexamen bij het BNOR, neemt het BNOR ook de volgende praktijkexamens in die categorie af. Je kunt bij het BNOR examen doen tot je geslaagd bent; er is geen wettelijke limiet.

Wat is het verschil tussen een CBR- en een BNOR-praktijkexamen?
Het BNOR-examen duurt iets langer dan het reguliere CBR examen, daardoor is er meer tijd om de kandidaat op zijn gemak te stellen.

Wat kan ik doen tegen de zenuwen?
Er zijn veel dingen die je tegen de zenuwen kunt doen. Je kunt bananen eten vlak voor dat je op moet (of thuis vertrekt), voor sommigen helpt het knabbelen op pepermunt.. Maar voor weer anderen werken middelen van de huisarts beter. Hierbij kun je denken aan o.a. Nervovit. Een aantal van deze middelen zijn alleen op doktersrecept beschikbaar, maar andere kun je gewoon bij de drogist op de hoek halen.

Ik draag een bril, krijg ik nu een aantekening op mijn rijbewijs?
NEE! Dat krijg je niet. Je krijgt pas een aantekening als je, ondanks je bril/lenzen/ooglasering, slecht ziet.

Eerdere topics van deze reeks:
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117


De geslaagden van 2004 en 2005 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2006 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2007 zijn o.a. hier te vinden.

Geslaagden 2008:
- Addict89 (3 januari)
- Reki (7 januari)
- Thom123 (8 januari)
- MaddoxX (9 januari)
- lj_lightning (21 januari)
- kurk_droog (25 januari)
- Borkydude (7 februari)
- Urquhart (7 februari)
- Gitanki (11 februari)
- Phaelanx_NL (18 februari)
- Credence (19 februari)
- Battlefan (6 maart)
- CasB (11 maart)
- Miasan (19 maart)
- Doagere (13 mei)
- sheonlydreams86 (13 mei)
- Liebe (29 mei)
- Breaker.Faker (29 mei)
- timp0e (29 mei)
- godigita (6 juni)
- -Trinity- (11 juni)
- Flowerbomb (19 juni)
- qu63 (BE) (20 juni)
- TommyGun (14 juli)
- Ireth (10 september)
- Naamah (begin november)
- rene90 (14 oktober)
- MaxC (10 december)
- Switchboy (15 december)
- Cappp (16 december)

Geslaagden 2009:
- Morellow (26 februari)
- PiRANiA (16 maart)
- Vjenne12345 (26 maart)
- aaipod (2 april)
- Broekpaling (7 april)
- Nepthys (14 april)
- Frankii (16 april)
- Sjibble (26 mei)
- Keesos (28 mei)
- GummyGadGet (10 Juni)
- Waffle (12 juni)
- Juicyhil (16 juni)
- R2k2 (26 juni)
- Littlecreep (29 juni)
- Axia (29 juni)
- Blocko (30 juni)
- Daankes (13 Juli)
- ShizzleMyDizzle (15 juli)
- Schobbejak. (22 Juli)
- Pizzabodem (21 aug)
- Rensjebree (20 aug)
- Yannick567 (2 okt)

Geslaagden: Gefeliciteerd!

Aankomende examens:


Iedereen die de komende tijd theorie- en/of praktijkexamen heeft: Succes!


Ben je ook begonnen met lessen? Dan kun je jouw avatar toevoegen in de OP.
Heb je jouw rijbewijs dit jaar ook in the pocket? Dan kun je jouw naam en de datum toevoegen in de OP.
De OP (openingspost) kan hier teruggevonden worden! Klik op bewerken (bovenaan) en sla de pagina op. Het volgende topic sta jij er dan bij. Zorg ook even dat je jouw avatar weghaalt bij de lessers als je geslaagd bent.


  dinsdag 6 oktober 2009 @ 15:27:01 #2
167923 appelsjap
All the above
pi_73425956
Dinsdag 20 oktober 15:50 mijn praktijkexamen.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_73426522
Tuurlijk heeft iedereen wel eens op een plaats ver weg van de bewoonde wereld een stuk in de auto gereden, maar dagelijks in het verkeer is echt ongelovelijk dom. Het is niet zomaar een risico wat je zelf neemt, je vormt het risico voor je mede weggebruikers.
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 15:50:08 #4
167923 appelsjap
All the above
pi_73426731
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 15:44 schreef Eenskijken het volgende:
Tuurlijk heeft iedereen wel eens op een plaats ver weg van de bewoonde wereld een stuk in de auto gereden, maar dagelijks in het verkeer is echt ongelovelijk dom. Het is niet zomaar een risico wat je zelf neemt, je vormt het risico voor je mede weggebruikers.
Ik doe het ook, niet dagelijks. Maar ik rij nu al een jaar zonder rijbewijs, en ik kan ontzettend goed rijden, beter dan menig automobilist.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  FOK!fotograaf dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:02:15 #5
145146 Andyy
pi_73427129
Volgende week dinsdag 900 word ik opgehaald voor mijn eerste les
pi_73427265
Woensdag 4 november 10:45 is mijn datum
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:18:12 #7
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_73427636
quote:
Wettelijk gezien is het mijn vaders verantwoordelijkheid. Voor mij heeft dit als consequentie mocht ik iemand aanrijden dat ik dan een lening moet afbetalen (officieel mijn vader, maar dan betaal ik die af). Het is idd niet slim wat we doen, maar goed, dat is het risico en dat neem ik Als ik iemand doodrijdt dan loop ik daar m'n hele leven mee, I know. Ik rijd niet fantastisch, maar ik ben al wel zo ver dat ik snel genoeg op m'n rem kan trappen in een noodsituatie en dat ik die noodsituatie ook snel genoeg kan herkennen. Ik rijd altijd (als het kan) ver (10%) onder de maximum snelheid, dat maakt 't nog wat overzichtelijker.

Maar toch vind ik het best wel erg als je zelfs nog 18 moet worden. Dan heb je helemaal al nog geen echte rijles gehad en is de kans heel erg groot dat je jezelf foute dingen aanleert. Ook al rij je onder de maximumsnelheid dan is de kans nog steeds groot dat je iemand aanrijdt. Denk je nou zelf dat iemand minder gewond is wanneer jij hem aanrijdt als je 80 km per uur rijdt of 72 ongeveer (correctie 10%). Lijkt mij niet. Misschien zal er straks een persoon voor de rest van zijn leven gehandicapt zijn omdat jij zo nodig auto moest rijden voordat je rijlessen had en voordat je 18 werd zodat jij zelf geld kon uitbesparen. Je denkt alleen maar aan je zelf, terwijl je in de auto ook aan anderen moet denken.

Kortom, als jij slim bent en echt denkt dat je een goede automobilist bent dan stop je gewoon nu met rijden en wacht je tot je 18 bent!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_73427926
TVP morgen weer les!
pi_73427997
Ik weet niet waarvandaan je die quote haalt maar vind dat wel echt belachelijk.
Ik geef eerlijk toe, ook ik heb best veel in een auto gereden toen ik nog geen rijbewijs had/18 was maar dat was wel altijd tijdens mijn werk in Frankrijk waar toch geen drol op de weg was en bovendien kan ik prima rijden, maar in Nederland ben ik nog nóóit zomaar de weg op geweest.

Stel je voor dat er wat gebeurd? en sowieso altijd 10% onder de maximum snelheid rijden is juist irritant en gevaarlijk voor andere weggebruikers.
pi_73428042
Iemand die zich al zo onverantwoordelijk gedraagt voordat ie ueberhaupt de weg opmag, zouden ze de rest van z'n leven de rijbevoegdheid moeten ontzeggen. Ohja, en je pa mogen ze ook z'n rijbewijs wel afnemen.

Je kunt discussieren over de kunstmatigheid van de leeftijd waarop je je roze kaartje kunt halen en het nut van dat kleine beetje leeftijdsverschil, feit blijft, je bent nog geen 18. Hoe ga je strax om met de rest van de verkeersregels, als je deze ene simpele regel schijnbaar al niet begrijpt?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:44:43 #11
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_73428578
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:29 schreef TwyLight het volgende:
Ik weet niet waarvandaan je die quote haalt
Vorig topic
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_73429046
Als ik iemand dood/gehandicapt rijdt zal dat mij echt niet in de koude kleren laten zitten hoor. Allereerst zou ik me doodschamen, dan enorm schuldig voelen en dan sja..Op het tijdstip dat ik rij is 't meestal niet zo druk op de weg, als ik andere mensen hinder met mijn lagere snelheid dan ga ik gewoon weer de max. snelheid rijden. die 10% maakt wel degelijk het verschil uit tussen aanrijding of niet.
quote:
Iemand die zich al zo onverantwoordelijk gedraagt voordat ie ueberhaupt de weg opmag, zouden ze de rest van z'n leven de rijbevoegdheid moeten ontzeggen. Ohja, en je pa mogen ze ook z'n rijbewijs wel afnemen.
Vraag me af wat je met onverantwoordelijk bedoelt. Ik rijd niet als een gek!
quote:
Je kunt discussieren over de kunstmatigheid van de leeftijd waarop je je roze kaartje kunt halen en het nut van dat kleine beetje leeftijdsverschil, feit blijft, je bent nog geen 18. Hoe ga je strax om met de rest van de verkeersregels, als je deze ene simpele regel schijnbaar al niet begrijpt?
Dit slaat natuurlijk nergens op. Dat ik nog geen 18 ben als ik rij betekent niet dat ik me niet meer aan de andere verkeersregels houd, want dat doe ik juist wel.

In Nederland krijg ik nou eenmaal geen levenslange rijontzegging als ik dit doe. Op de één of andere manier 'profiteer' ik daarvan, maar er zit een heel groot risico aan verbonden. Dat risico (ook van een ander) neem ik op me.
pi_73429111
it's all in de name, Buddhead zeggen ze toch ook wel ?
Maar goed, ben benieuwd hoe het met zijn broer en zusje zit. Gaat paps ook gezellie met hen de weg op en vindt hij het ook goed dat ze zelf rondrijden (ok broer heeft nu een rijbewijs neem ik aan) ? Ach hij kan het wel roepen zo hard, maar misschien (en dat hoop ik echt van harte) heeft hij alleen maar een grote mond en gebeuren de dingen die hij zegt wel niet echt... En anders zou ik zeggen, mensen in omgeving Delft blijf uit de buurt van deze gast....
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_73429198
Ik ben enigskind en woon alleen met mijn vader (moeder is 15 jaar terug overleden aan leukemie). En nee ik heb geen grote mond, nooit gehad ook en ben altijd vrolijk irl Ik ben geen dom persoon, geen vmbo-macho maar een gymnasium-nerd. Ach wat mij betreft blijf je maar uit m'n buurt, ik red me wel Overigens rijd ik altijd met m'n vader naast me, mocht dat nog niet duidelijk zijn. Rijd nooit alleen. Ik mag zelfs niet inparkeren van m'n vader omdat hij bang is dat ik een andere auto raak, hoe vreemd 't ook klinkt.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:02:59 #15
167923 appelsjap
All the above
pi_73429220
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:59 schreef singlemetkids het volgende:
it's all in de name, Buddhead zeggen ze toch ook wel ?
Maar goed, ben benieuwd hoe het met zijn broer en zusje zit. Gaat paps ook gezellie met hen de weg op en vindt hij het ook goed dat ze zelf rondrijden (ok broer heeft nu een rijbewijs neem ik aan) ? Ach hij kan het wel roepen zo hard, maar misschien (en dat hoop ik echt van harte) heeft hij alleen maar een grote mond en gebeuren de dingen die hij zegt wel niet echt... En anders zou ik zeggen, mensen in omgeving Delft blijf uit de buurt van deze gast....
Doe eens normaal, dat iemand geen rijbewijs heeft betekent niet meteen dat men niet kan rijden.
Er zijn mensen die na 40 jaar een keer gepakt worden voor rijden zonder rijbewijs
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:06:41 #16
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_73429350
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:02 schreef Bhuddy het volgende:
Ik ben enigskind en woon alleen met mijn vader (moeder is 15 jaar terug overleden aan leukemie). En nee ik heb geen grote mond, nooit gehad ook en ben altijd vrolijk irl Ik ben geen dom persoon, geen vmbo-macho maar een gymnasium-nerd. Ach wat mij betreft blijf je maar uit m'n buurt, ik red me wel Overigens rijd ik altijd met m'n vader naast me, mocht dat nog niet duidelijk zijn. Rijd nooit alleen. Ik mag zelfs niet inparkeren van m'n vader omdat hij bang is dat ik een andere auto raak, hoe vreemd 't ook klinkt.

Je vader kan jou niet begeleiden op de manier zoals een rij-instructeur zou doen. Dat maakt al 1 groot verschil.

Ten tweede zou je vader het ook niet prettig vinden als jij brokken maakt in zijn auto.

Ten derde zegt je scholingsniveau niets over hoe jij bent.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_73429465
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:06 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Je vader kan jou niet begeleiden op de manier zoals een rij-instructeur zou doen. Dat maakt al 1 groot verschil.

Ten tweede zou je vader het ook niet prettig vinden als jij brokken maakt in zijn auto.

Ten derde zegt je scholingsniveau niets over hoe jij bent.
1. dat is dus het risico wat mijn vader neemt, hij kan alleen licht ingrijpen met de handrem (wat hij overigens nooit heeft gedaan).
2. Nee, niet prettig, maar dat is ook een risico. M'n vader ziet dat ik al kan rijden en gaat er dus niet vanuit dat ik gekke dingen ga doen in zijn auto en brokken maak.
3. Nou, in het algemeen is het scholingsniveau toch redelijk evenredig aan hoe iemand is (althans, op mijn school wel). Ik ben geen debiel ofzo

Maar laten we maar weer over rijlessen en het rijbewijs gaan hebben, blijven discussieren over bovenstaande heeft geen zin denk ik, ik ga me er niet onderuit praten ofzo. Het is een huge risico, en dat neem ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bhuddy op 06-10-2009 17:18:31 ]
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:37:44 #18
167923 appelsjap
All the above
pi_73430341
Huge risico valt ook wel mee, mits je voorzichtig en oplettend rijdt komt het allemaal goed, mensen overdrijven nogal, alsof je zo snel iemand dood/invalide rijdt
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_73430740
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:37 schreef appelsjap het volgende:
Huge risico valt ook wel mee, mits je voorzichtig en oplettend rijdt komt het allemaal goed, mensen overdrijven nogal, alsof je zo snel iemand dood/invalide rijdt
laatst een kennis van me nog ! Iemand die zelfmoord pleegde door bij marum (zoek maar op) de weg zomaar over te steken uit het niks...
Hij kon haar niet meer ontwijken, want hij reed als 3e persoon over haar heen...
En ja, als je dan geen rijbewijs hebt, krijg JIJ de rekening, of het nou zelfmoord was of niet. Dat maakt in dit geval niet uit...
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_73430836
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:02 schreef Bhuddy het volgende:
Ik ben enigskind en woon alleen met mijn vader (moeder is 15 jaar terug overleden aan leukemie). En nee ik heb geen grote mond, nooit gehad ook en ben altijd vrolijk irl Ik ben geen dom persoon, geen vmbo-macho maar een gymnasium-nerd. Ach wat mij betreft blijf je maar uit m'n buurt, ik red me wel Overigens rijd ik altijd met m'n vader naast me, mocht dat nog niet duidelijk zijn. Rijd nooit alleen. Ik mag zelfs niet inparkeren van m'n vader omdat hij bang is dat ik een andere auto raak, hoe vreemd 't ook klinkt.
hoi

sorry hoor maar aangezien je via jouw profiel zo kan zien van welk gezin jij wegkomt merk ik al dat liegen voor jou geen probleem is.
Vandaar dat ik steeds meer begin te twijfelen aan jouw stoere verhalen over het rijden ! Mag ook hopen dat het vooral stoerdoenerij is.
En Ivo , je bent op vrijdag de 13e jarig, dus tart het lot niet teveel !
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:02:35 #21
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_73430986
Hoi hoi,

Ben ook druk aan het lessen op het moment, na hoeveel lessen hield het corrigeren van het stuur bij jullie op
Dus bijvoorbeeld als je de bocht niet goed maakt en zo?

Ik hoor het graag, thanx!
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_73431398
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:56 schreef singlemetkids het volgende:

[..]

hoi

sorry hoor maar aangezien je via jouw profiel zo kan zien van welk gezin jij wegkomt merk ik al dat liegen voor jou geen probleem is.
Vandaar dat ik steeds meer begin te twijfelen aan jouw stoere verhalen over het rijden ! Mag ook hopen dat het vooral stoerdoenerij is.
En Ivo , je bent op vrijdag de 13e jarig, dus tart het lot niet teveel !
Bwaha, kevin en jaimy zijn mijn neef en nicht (van andreas en mady). Mijn vader is Chuen. Budiman is de familie website, niet gezinswebsite. Ff beter opletten dus Het is geen stoerdoenerij, ik rijd echt en dat ontken ik ook niet. Eén van de dingen die ik echt haat bij anderen is liegen, dat is iets wat ik zelf ook niet doe, ook niet om eigen bestwil.

En de over (vrijdag) de 13e, tot nu toe heeft dat getal mij alleen maar juist in 't voordeel gebracht en ik geloof er dus niet in.

[ Bericht 7% gewijzigd door Bhuddy op 06-10-2009 18:24:29 ]
pi_73431553
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:02 schreef misslady83 het volgende:
Hoi hoi,

Ben ook druk aan het lessen op het moment, na hoeveel lessen hield het corrigeren van het stuur bij jullie op
Dus bijvoorbeeld als je de bocht niet goed maakt en zo?

Ik hoor het graag, thanx!
Heb nu een test en 2 x 2 uur les gehad. Hij heeft alleen bij de test ingegrepen bij het stuur, verder niet bij mij. (of komt dat nog? ) Hij zegt wel eens dat ik iets moet bijsturen als we uit een bocht komen.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:52:03 #24
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_73432311
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:23 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Heb nu een test en 2 x 2 uur les gehad. Hij heeft alleen bij de test ingegrepen bij het stuur, verder niet bij mij. (of komt dat nog? ) Hij zegt wel eens dat ik iets moet bijsturen als we uit een bocht komen.
O oke dat klinkt iets rooskleuriger, bij mij (gezien totaal geen ervaring achter het stuur) grijpt hij nog steeds weleens in .
Waving.....can be positive or negative!..:)
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:59:46 #25
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_73432551
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:52 schreef misslady83 het volgende:

[..]

O oke dat klinkt iets rooskleuriger, bij mij (gezien totaal geen ervaring achter het stuur) grijpt hij nog steeds weleens in .
Hoeveel lessen heb je al gehad dan?


Heeel af en toe, wil mijn instructeur nog wel eens bijsturen maar voor de rest eigenlijk niet.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')