Leuk!quote:
wtf?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb vrijdag m'n laatste les en maandag m'n examen. Theorie in een keer gehaald en de TTT is ook binnen. Toen wel 120 gereden, terwijl op het matrixbord 50 stond.Was net zo blij dat het inhalen en alles zo goed ging op dat moment, toen er opeens naast me gevraagd werd: 'hoe hard mag je hier eigenlijk?'. Heeft geen gevaar opgeleverd gelukkig.
Maargoed, zulke acties ben ik wel bang voor met m'n examen. Met 40 de berm inknallen lijkt me dan ook echt iets voor mij, terwijl je wel weet dat het zo niet moet.Gewoon, door zenuwen.
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:01 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wtf?Bij zo een bord mag je toch ook 50, binnen bebouwde kom (even uit mn hoofd.. correct me if i'm wrong
)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:58 schreef Swomp het volgende:
Yeah eerste rijles achter de rug![]()
Voor niks zo zenuwachtig geweest, heb ook een chille rijinstructeur.
Ik mocht ook gelijk alles doen, gas-schakel-rem, hellingproef(je), bochtje achteruit etc.
Deed het al iets beter dan de gemiddelde eerste 'lesser'. Dus ben wel tevreden
Zou redelijk hinderlijk zijn in normale situaties.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:39 schreef Soempie het volgende:
En op de snelweg moet je op z'n minst 60 kunnen, maar dat doe je toch ook niet (tenzij aangegeven via bijvoorbeeld een matrixbord).
never mind. Ik moest ff aan dat bord denkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
Ik reed op de snelweg, waar normaal gesproken 120 geldt. Nu werd, ivm doorstroming later, 50 aangegeven op het matrixbord boven de weg. Dan moet je dus 50 rijden.
[..]
![]()
De eerste les mocht ik dat ook allemaal. Las eerder in het topic dat iemand pas na een aantal lessen zelf mocht schakelen, dat vind ik echt vreemd. Alleen het goed kijken in de spiegels kwam bij mij echt later.
Levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou redelijk hinderlijk zijn in normale situaties.
Understatements, ik hou er van.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk.Al kom je soms wel een opa tegen die echt zo rijdt.
Spannend van je toetsen! Weet je al meer over de data?
Welk boek heb je?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
never mind. Ik moest ff aan dat bord denken
edit, ff opgezocht: en in mijn boekje staat idd dat de maximum snelheid bij dat bord 50 is binnen de bebouwde kom en 100 buiten de bebouwde kom (excl aanhanger). Vandaar dat ik daar dus aan moest denken![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Welk boek heb je?
Binnen de bebouwde kom is het standaard 50, dus waarom zou dat nog aangegeven worden.![]()
Nu ben ik in de war.
ja ik vond t ook weird. Zal t es navragen waarom dat bord zo dubbel lijkt (als ik t niet vergeetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij staat er in m'n anwb boek niks over. Heb alleen geen idee waar m'n boek gebleven is, dus kan het niet opzoeken.
En ik val jou er niet op aan, ik vind het gewoon vreemd dat ze daar onderscheid in maken. Lekker verwarrend, het is al 50, dus waarom nog aangeven met een bord waar dus blijkbaar een dubbele betekenis aan hangt.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:53 schreef Frontrow het volgende:
Geslaagd. Hij vond dat ik wat gehaast reed, maar omdat ik overal toch goed bleef kijken geloofde hij het wel
.
Aaaaaah, voelt goed.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:53 schreef Frontrow het volgende:
Geslaagd. Hij vond dat ik wat gehaast reed, maar omdat ik overal toch goed bleef kijken geloofde hij het wel
.
Aaaaaah, voelt goed.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:53 schreef Frontrow het volgende:
Geslaagd. Hij vond dat ik wat gehaast reed, maar omdat ik overal toch goed bleef kijken geloofde hij het wel
.
Aaaaaah, voelt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |