abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100540895
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:14 schreef Swomp het volgende:
Morgenvroeg 1e les :D
Leuk!

Ik heb vrijdag m'n laatste les en maandag m'n examen. Theorie in een keer gehaald en de TTT is ook binnen. Toen wel 120 gereden, terwijl op het matrixbord 50 stond. :') Was net zo blij dat het inhalen en alles zo goed ging op dat moment, toen er opeens naast me gevraagd werd: 'hoe hard mag je hier eigenlijk?'. Heeft geen gevaar opgeleverd gelukkig.

Maargoed, zulke acties ben ik wel bang voor met m'n examen. Met 40 de berm inknallen lijkt me dan ook echt iets voor mij, terwijl je wel weet dat het zo niet moet. :D Gewoon, door zenuwen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100541952
Yeah eerste rijles achter de rug *O*
Voor niks zo zenuwachtig geweest, heb ook een chille rijinstructeur.
Ik mocht ook gelijk alles doen, gas-schakel-rem, hellingproef(je), bochtje achteruit etc.
Deed het al iets beter dan de gemiddelde eerste 'lesser'. Dus ben wel tevreden :)
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_100543684
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 09:06 schreef Soempie het volgende:

[..]

Leuk!

Ik heb vrijdag m'n laatste les en maandag m'n examen. Theorie in een keer gehaald en de TTT is ook binnen. Toen wel 120 gereden, terwijl op het matrixbord 50 stond. :') Was net zo blij dat het inhalen en alles zo goed ging op dat moment, toen er opeens naast me gevraagd werd: 'hoe hard mag je hier eigenlijk?'. Heeft geen gevaar opgeleverd gelukkig.

Maargoed, zulke acties ben ik wel bang voor met m'n examen. Met 40 de berm inknallen lijkt me dan ook echt iets voor mij, terwijl je wel weet dat het zo niet moet. :D Gewoon, door zenuwen.
wtf? :') Bij zo een bord mag je toch ook 50, binnen bebouwde kom (even uit mn hoofd.. correct me if i'm wrong :') )

just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_100544937
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:01 schreef Apotheose het volgende:

[..]

wtf? :') Bij zo een bord mag je toch ook 50, binnen bebouwde kom (even uit mn hoofd.. correct me if i'm wrong :') )

[ afbeelding ]
Wat bedoel je precies? :?

Ik reed op de snelweg, waar normaal gesproken 120 geldt. Nu werd, ivm doorstroming later, 50 aangegeven op het matrixbord boven de weg. Dan moet je dus 50 rijden.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 09:58 schreef Swomp het volgende:
Yeah eerste rijles achter de rug *O*
Voor niks zo zenuwachtig geweest, heb ook een chille rijinstructeur.
Ik mocht ook gelijk alles doen, gas-schakel-rem, hellingproef(je), bochtje achteruit etc.
Deed het al iets beter dan de gemiddelde eerste 'lesser'. Dus ben wel tevreden :)
^O^

De eerste les mocht ik dat ook allemaal. Las eerder in het topic dat iemand pas na een aantal lessen zelf mocht schakelen, dat vind ik echt vreemd. Alleen het goed kijken in de spiegels kwam bij mij echt later.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100545051
Dat bord wat je aangeeft is trouwens een autoweg. Buiten de bebouwde kom dus en daar geldt 100... En je moet op z'n minst 50 kunnen om er te mogen rijden, dat wel.
pi_100545080
En op de snelweg moet je op z'n minst 60 kunnen, maar dat doe je toch ook niet (tenzij aangegeven via bijvoorbeeld een matrixbord). :P
pi_100545113
Ze gaan mijn toetsen aanvragen. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_100545141
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:39 schreef Soempie het volgende:
En op de snelweg moet je op z'n minst 60 kunnen, maar dat doe je toch ook niet (tenzij aangegeven via bijvoorbeeld een matrixbord). :P
Zou redelijk hinderlijk zijn in normale situaties. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_100545195
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:35 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies? :?

Ik reed op de snelweg, waar normaal gesproken 120 geldt. Nu werd, ivm doorstroming later, 50 aangegeven op het matrixbord boven de weg. Dan moet je dus 50 rijden.

[..]

^O^

De eerste les mocht ik dat ook allemaal. Las eerder in het topic dat iemand pas na een aantal lessen zelf mocht schakelen, dat vind ik echt vreemd. Alleen het goed kijken in de spiegels kwam bij mij echt later.
never mind. Ik moest ff aan dat bord denken :)

edit, ff opgezocht: en in mijn boekje staat idd dat de maximum snelheid bij dat bord 50 is binnen de bebouwde kom en 100 buiten de bebouwde kom (excl aanhanger). Vandaar dat ik daar dus aan moest denken ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door Apotheose op 10-08-2011 11:50:01 ]
pi_100545210
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zou redelijk hinderlijk zijn in normale situaties. :P
Levensgevaarlijk. :P Al kom je soms wel een opa tegen die echt zo rijdt. :')

Spannend van je toetsen! Weet je al meer over de data?
pi_100545586
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:43 schreef Soempie het volgende:

[..]

Levensgevaarlijk. :P Al kom je soms wel een opa tegen die echt zo rijdt. :')

Spannend van je toetsen! Weet je al meer over de data?
Understatements, ik hou er van. :P

Data weet ik nog niet, maar ik gok ergens in september. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_100545702
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:43 schreef Apotheose het volgende:

[..]

never mind. Ik moest ff aan dat bord denken :)

edit, ff opgezocht: en in mijn boekje staat idd dat de maximum snelheid bij dat bord 50 is binnen de bebouwde kom en 100 buiten de bebouwde kom (excl aanhanger). Vandaar dat ik daar dus aan moest denken ;)
Welk boek heb je?

Binnen de bebouwde kom is het standaard 50, dus waarom zou dat nog aangegeven worden. :?

Nu ben ik in de war. :')
pi_100545735
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:58 schreef Soempie het volgende:

[..]

Welk boek heb je?

Binnen de bebouwde kom is het standaard 50, dus waarom zou dat nog aangegeven worden. :?

Nu ben ik in de war. :')
Ik ook. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_100545744
Je hebt gelijk. :P Maar waarom geven ze het in hemelsnaam nog aan binnen de bebouwde kom.
pi_100545826
ja snap dat je binnen de bebouwde kom ook niet 100 mag :P Maar zo stond t in mijn boekje schematisch weergegeven. Verjo bv, wegwijzer in het verkeer. Zelf heb ik dat bord nog niet gezien op plekken waar je 50 moest... :P
pi_100545868
Ik weet het al, bij het verlaten van autowegen wil dat nog wel voorkomen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_100545883
Volgens mij staat er in m'n anwb boek niks over. Heb alleen geen idee waar m'n boek gebleven is, dus kan het niet opzoeken.

En ik val jou er niet op aan, ik vind het gewoon vreemd dat ze daar onderscheid in maken. Lekker verwarrend, het is al 50, dus waarom nog aangeven met een bord waar dus blijkbaar een dubbele betekenis aan hangt.
pi_100546012
http://www.rijksoverheid.(...)-het-wegverkeer.html

Dat schema staat niks over autoweg binnen de bebouwde kom. Precies dat schema stond ook in m'n boek.
pi_100546037
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij staat er in m'n anwb boek niks over. Heb alleen geen idee waar m'n boek gebleven is, dus kan het niet opzoeken.

En ik val jou er niet op aan, ik vind het gewoon vreemd dat ze daar onderscheid in maken. Lekker verwarrend, het is al 50, dus waarom nog aangeven met een bord waar dus blijkbaar een dubbele betekenis aan hangt.
ja ik vond t ook weird. Zal t es navragen waarom dat bord zo dubbel lijkt (als ik t niet vergeet :P ) Moet volgende week maandag weer rijden. Zit een vakantie van mn rijinstructeur tussen...
pi_100546544
Ha, ik wist wel dat ik ze ergens gezien had!

http://maps.google.com/?l(...)A&cbp=12,154.36,,0,0

Hier ga je dus een autoweg op, maar door de bochten is het niet veilig om harder te gaan dan 50, vandaar de combinatie!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_100549804
Geslaagd *O* . Hij vond dat ik wat gehaast reed, maar omdat ik overal toch goed bleef kijken geloofde hij het wel :D.

Aaaaaah, voelt goed.
Pak je momentje.
pi_100550098
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 13:53 schreef Frontrow het volgende:
Geslaagd *O* . Hij vond dat ik wat gehaast reed, maar omdat ik overal toch goed bleef kijken geloofde hij het wel :D.

Aaaaaah, voelt goed.
Gefeliciteerd :D
pi_100550100
quote:

Aaaaaah, voelt goed.
*O*

7 oktober m'n TTT. Prima datum, want wegens vakantie is m'n eerstvolgende les pas op 9 september. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_100552220
quote:

Aaaaaah, voelt goed.
_O_ *O* Gefeliciteerd!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_100552677
Krijgt iedereen een TTT ofzo?

Wie heeft een site waar ik goed kan leren voor het theorie examen? Ik heb het boek (allang, nog niet in begonnen, geen motivatie en ben al bij les 14) en de CD ben ik kwijt geraakt, kan ik wel opnieuw gaan kopen maar weet niet of er mogelijk een site is waarbij ik het binnen 3 dagen ofzo kan leren zodat ik het vrijdag kan aanvragen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')