Hiermee ging ie dicht btw.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:56 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Bij defensie moet je elke rit in een dienstwagen kunnen verantwoorden, daarvoor hebben wij een speciaal boekje waarin je noteert waar je heen gaat enzo
Vandaag dus voor het eerst terrein gereden in Oirschot. Was best vet en de instructeur zei nog dat het geen Dakar rally moest worden, maar ik kon het toch even niet laten om toen eenmaal de 4x4 drive ingeschakeld was flink te scheuren en stofwolken achter me te laten
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:54 schreef timoteetje het volgende:
Ik ben gisteren eindelijk geslaagd, voor de 4e keer
Haha, scherp gezienquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:11 schreef Purdey het volgende:
Gefeliciteerd!
En heb je ook vier roze pasjes nu?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:54 schreef timoteetje het volgende:
Ik ga morgen pas afrijden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:12 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
En jij?
Ik heb het pas morgen, ik wou gewoon even aandacht
Whoei, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:54 schreef timoteetje het volgende:
Geen tienen, dan overspeel je jezelf. Gewoon wat zesjes en zeventjes mixen. Is een examinator allang blijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:07 schreef ScarFace- het volgende:
Hm ik zit te dubben wat ik in zal vullen op het zelfreflectie formulier.
O man, ik moet nog steeds lachen als ik terugdenk aan het afrijden dat m'n instructeur een zeventje op m'n formulier had veranderd in een zesquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:42 schreef Purdey het volgende:
[..]
Geen tienen, dan overspeel je jezelf. Gewoon wat zesjes en zeventjes mixen. Is een examinator allang blij![]()
Dubish: Héél veel succes nogmaals! Je kunt het!
Bij je TTT en het afrijden moet je een zelfreflectieformulier invullen en dus aangeven hoe goed jij vindt dat je rijdt. Die vul je voor het rijden in (thuis ofzo) maar er wordt pas na het rijden naar gekeken zodat de examinator kan aangeven waar er nog verbeterpuntjes zitten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:49 schreef BasementDweller het volgende:
Moet je na je examen jezelf cijfers gaan geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |