Dit dusquote:Op zondag 9 mei 2010 20:47 schreef Merkie het volgende:
Auto moet wachten op fiets (komt van rechts), fiets moet wachten op motor (kortste bocht). Dus motor, fiets, auto.
Jij vind een paar blikjes Red Bull van de Super de Boer van ¤0,30 en een aantal bananen per week een aanslag op het rijbewijs-budget?quote:
Als het namaak is is het geen energy drink.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:29 schreef twiFight het volgende:
Dan is het geen Red Bull, maar energy drink. Red Bull is duur, namaak energy drink niet.
Dan nog heeft Purdey een punt. Als hij Redbull zou drinken + bananen eet en hier mee met een goed gevoel zou gaan rijden en hij haalt het. Dan is het toch wel fijner om voor zekerheid te gaan dan zonder en niet slagen.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:29 schreef twiFight het volgende:
Dan is het geen Red Bull, maar energy drink. Red Bull is duur, namaak energy drink niet.
Niet elke mp3 speler heet een iPod.
Niet elk navigatiesysteem heet een TomTom
etc.. etc...
Nu nog wel...dat zeg je na 15 lessen niet meerquote:Op zondag 9 mei 2010 23:00 schreef Dubish het volgende:
Morgen 2e rijles weer om 11uur, heb er zo'n zin in!!!
Ik heb hem morgen ook. Ik gebruikte Vekabest. Verjo was inderdaad heel ingewikkeld en vond ik ook niet fijn werken.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:43 schreef TheGloaming het volgende:
Morgen theorie examen om half 5... en heb er ondanks dat ik er goed voor heb geleerd nog steeds geen vertrouwen in.
Voornamelijk de tegenstrijdigheden bij de verschillende oefenexamens maken het verwarrend. Waar ik bij traffic explorer op het ene moment te horen krijg dat ik niet in mag halen bij de onderbroken streep omdat er een bocht nadert krijg ik bij de Verjo cd-rom te horen dat dit wel mag en blijkt die bocht ineens niet meer belangrijk.
Sowieso zijn de vragen op de Verjo cd-rom echt heel ingewikkeld.
Hoe was jullie ervaring met de theorie? makkelijker dan de oefenexamens of hetzelfde niveau?
Ik vond de toetsen tijdens de theorie lessen 2x zo moeilijk als de echte theorie toetsquote:Op zondag 9 mei 2010 23:07 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik heb hem morgen ook. Ik gebruikte Vekabest. Verjo was inderdaad heel ingewikkeld en vond ik ook niet fijn werken.
Heb zelf ook wel goed geleerd alleen ben ook bang dat ik het niet ga halen. Ene toets had ik 4 fout en de andere weer 11.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |