Hé jammerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:50 schreef Purdey het volgende:
En zó leuk vond ie me nou ook weer niet,niks meer van 'm gehoord.Ass![]()
Serieus! Wat goehoeeed!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:00 schreef Dubish het volgende:
Hoor net van mijn vader dat hij zijn auto aan mij gaat doneren 'als' ik mijn rijbewijs haal! OMG![]()
![]()
Nog meer motivatie om te slagen!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:03 schreef Dubish het volgende:
Ja hé, zoo lief, hij rijd de auto zelden dus wilt hij het aan mij geven. Hij zei wel 'wanneer ik het nodig heb, krijg ik hem ook' daar ga ik natuurlijk mee akkoord!
Cool, erg vet! Wat voor auto?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:03 schreef Dubish het volgende:
Ja hé, zoo lief, hij rijd de auto zelden dus wilt hij het aan mij geven. Hij zei wel 'wanneer ik het nodig heb, krijg ik hem ook' daar ga ik natuurlijk mee akkoord!
Haha zodra ik 'Geslaaaagdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:36 schreef FastFox91 het volgende:
Mag ik ook alvast in de OP. 5-7 aub.
(Verkapt poging doen tot zelfvertrouwen)
[..]
Nog meer motivatie om te slagen!
Zeg vriend,gaan we nu nog moeilijk doen ook.Jij hébt in elk geval een eigen autoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik had een auto met airco moeten uitzoeken.
Ja, dat gevoel heb ik nu ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik had een auto met airco moeten uitzoeken.
* Butterfly91 jaloers isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:59 schreef Dubish het volgende:
Een Peugeot 307 1.4HDI Bouwjaar 2004 Zwart![]()
Ben zoo blij, zoals FastFox91 het al zegt ben ik nu nog meer gemotiveerd!!!
EDIT:
Zo eentje:
[ afbeelding ]
haha ik hou van moeilijk doen! je mag 'm best lenen hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:27 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zeg vriend,gaan we nu nog moeilijk doen ook.Jij hébt in elk geval een eigen auto![]()
Ik zat vanmiddag in een metro die minstens 35 graden was
haha, EN GEEN BEKERHOUDERS! M'N TELEFOON PAST NIET IN HET TELEFOONVAKJE! GEEN SPIEGELS IN DE ZONNEKLEPDINGES, GEEN OP AFSTAND BESTUURBAAR SLOT!1!!1 miskoop. ben er dol blij meequote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel heb ik nu ook.
Had ik maar 2 maanden langer gewacht en gespaard en eentje met airco gekocht.
Ik heb ook alleen maar 2 bekerhouders in m'n dashboardkastje, dat is nogal onhandig als je in je eentje bent.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:28 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
haha ik hou van moeilijk doen! je mag 'm best lenen hoor![]()
[..]
haha, EN GEEN BEKERHOUDERS! M'N TELEFOON PAST NIET IN HET TELEFOONVAKJE! GEEN SPIEGELS IN DE ZONNEKLEPDINGES, GEEN OP AFSTAND BESTUURBAAR SLOT!1!!1 miskoop. ben er dol blij mee
Jij verwend nest! Er zit zeker ook geen bubbelbad in de koffer? En geen cruise-control? En geen elektrische ramen ook zeker? Als er zoveel aan mankeert wil ik je Lancer niet eens lenenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:28 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
haha ik hou van moeilijk doen! je mag 'm best lenen hoor![]()
[..]
haha, EN GEEN BEKERHOUDERS! M'N TELEFOON PAST NIET IN HET TELEFOONVAKJE! GEEN SPIEGELS IN DE ZONNEKLEPDINGES, GEEN OP AFSTAND BESTUURBAAR SLOT!1!!1 miskoop. ben er dol blij mee
Je hebt meer rijervaringquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jij verwend nest! Er zit zeker ook geen bubbelbad in de koffer? En geen cruise-control? En geen elektrische ramen ook zeker? Als er zoveel aan mankeert wil ik je Lancer niet eens lenen![]()
En vooral omdat de afstand Raalte-Rotterdam best ver is
Maar wel super hoor,dat je mij je auto toe vertrouwt!
Ik sta altijd óf heel strak geparkeerd, of echt schots en scheef omdat ik hem er net niet goed in rij en te lui ben om het opnieuw te doen.quote:
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik sta altijd óf heel strak geparkeerd, of echt schots en scheef omdat ik hem er net niet goed in rij en te lui ben om het opnieuw te doen.
En helemaal dat fileparkeren, wat heb ik daar toch een hekel aan. Heb er 't geduld niet voor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Herkenbaar!In een keer er in en dan is het of goed of totaal wazig maar dan maakt het niets uit, luiheid overwint!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |