Huh wat?, welke datum enzo?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
In de op!![]()
Balenciaga moet er ook nog in he!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef Balenciaga. het volgende:
Omggggggggg![]()
![]()
Ik heb vanmorgen mijn rijbewijs gehaald he, en mijn ouders kwamen net thuis.. Gaven ze me sleutels ik denk wtfZeggen ze: loop maar naar buiten.
En daar staat mijn eigen auto![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb gewoon een auto gekregen van mijn ouders![]()
![]()
Dat doe je nog zelfs beter dan ik!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef Balenciaga. het volgende:
Omggggggggg![]()
![]()
Ik heb vanmorgen mijn rijbewijs gehaald he, en mijn ouders kwamen net thuis.. Gaven ze me sleutels ik denk wtfZeggen ze: loop maar naar buiten.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb eigenlijk geen ideequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat doe je nog zelfs beter dan ik!Welke heb je?
Ja eigenlijk best sneuquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:17 schreef ScarFace- het volgende:
Haha super van je ouders Balenciaga , en gefeliciteerd
Wat vet zeg had ik maar zulke oudersquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef Balenciaga. het volgende:
Omggggggggg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klinkt jaloers.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:20 schreef Purdey het volgende:
Zo House&Balenciaga,dat hebben jullie mooi geregeld
Wow, da's vet! Best wel fail dat je 6 minuten later nog geen idee hebt wat voor auto het isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef Balenciaga. het volgende:
Omggggggggg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eromheen rijden, neem ik aan?quote:pionnetjes rijden
Mocht ik willen slagen wel jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:42 schreef jacobras het volgende:
Ehm, noem ik dat TTT ofzo? Of gewoon tussen haakjes: (Motor 2/3) ?
04-06: Jacobras
14-06: Eix
15-06: KimPossible
15-06: Vandergeld (TTT)
16-06: 08gnoT
Vanaf 14-06: Cherrylips
17-06: Purdey
17-06: Jac0bus (Motor 2/3)
17-06: TheGloaming (TTT)
22-06: Agapimou
24-06: Vandergeld
28-06: TheGloaming
09-07: Nero22
[..]
Eromheen rijden, neem ik aan?
Bij Praktijkexamen heb je geloof ik wel voorrang, maar bij theorie denk ik niet. Mij is wel verteld, dat wanneer ik langs ga bij de rijschool en het hen laat plannen het meestal eerder is, dan wanneer je via internet je gaat inschrijven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:08 schreef ScarFace- het volgende:
In het vorige topic post ik dat ik op 1 fout te veel bij het gevaar herkennings - gedeelte ben gezakt voor mn theorie examen.
Heeft mn rijschool nog een soort "voorrang" of haalt dat niet uit en zal ik gewoon die, zo te zien 3 weken, moeten wachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |