Haha. Ach, ik vind hem prachtig. Heb hem in metallic gray uitvoering met rood lederen bekleding.quote:
Ik wou het hier net gaan postenquote:
Mooi! Hopelijk snel, maar voor ons zal het wel te laat komen (althans, ik hoop niet dat we nog jaren bezig zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:44 schreef ScarFace- het volgende:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)wijzen_wordt_36_euro
Goed zoal kunnen ze beter het CBR aanpakken/inperken.
Leuk! Harstikke nieuw ofzo?quote:
Is een goed begin, al is 36 nog steeds veel te veel geld voor een stukje plastic.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:44 schreef ScarFace- het volgende:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)wijzen_wordt_36_euro
Goed zoal kunnen ze beter het CBR aanpakken/inperken.
Whoeeeeeei,nog zevenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:44 schreef Hitomi het volgende:
Jaaa, goed zo Purdey!Wel zo door blijven rijden dan he! Hoeveel lessen nog tot je examen?
Kijk aan, dit gaat helemaal goed komen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:36 schreef Purdey het volgende:
Ook net weer thuis van twee uurtjes rijden
Het ging goedProefexamen gedaan,en op een aantal schoonheidsfoutjes na (Veel te hard door allerlei bochten,per ongeluk in het vak voor de trambaan belanden) was instructeur-lief zeer tevreden en sprak de magische woorden: 'Nou,als je zo door blijft gaan,ga je gewoon slagen.Wat een verbetering ineens!' Er viel een compleet blok van me af,wat een geweldig gevoel!
Ik had niet verwacht dat hij ooit zulke woorden nog tegen me zou zeggen.Ik hou van die jongen
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Kijk aan, dit gaat helemaal goed komen.
Wel, had ik met motortheorie ook nog nodig, daar krijg je ook geen certificaat meer als je geslaagd bent(kreeg ik sowieso niet want ik was gezaktquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:57 schreef Dubish het volgende:
Ik las net op cbr: "Als u daarvoor slaagt ontvangt u na afloop een uitslagformulier. Het theoriecertificaat komt per 1 maart 2010 te vervallen. Het resultaat van het examen wordt via de elektronische weg vastgelegd."
Dus als ik donderdag voor mijn theorieexamen slaag, krijg ik geen certificaat, maar word elektronisch vastgelegd?, Heb je geen pasfoto nodig dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |