Daar gingen maar 3 posts overquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:11 schreef Debsterr het volgende:
Als mensen nou gewoon de laatste 10 post door posten i.p.v. af te tellen(en ja ik telde gister mis zelf
).
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:22 schreef Crientj het volgende:
Wat is leuk om mee te nemen voor Tenerife.Zit al een tijdje te kijken naar mn lakjes, maar weet zo 1, 2, 3 niet iets dat persee mee moet behalve ChG QT / OMG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ ET revvvolution heeft daar snel last van hier ook al een aantal keer gehad.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier word ik zo hebberig van
Ohhhhhh, daar word ik ook hebberig van, alleen al de foto zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ ET revvvolution heeft daar snel last van hier ook al een aantal keer gehad.
Don't come closer, I might hurt you
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:40 schreef Playyy het volgende:
Best ordinair, die nagels in de eerste post![]()
Zo binnen komen en dan vragen stellen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:40 schreef Playyy het volgende:
Wat vinden jullie trouwens echt fijne nagellak? En niet te duur, of alleen verkrijgbaar via Ebay.
Altijdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:46 schreef Playyy het volgende:
[..]
Nja, het is wel leuk voor themafeestjes enzo. Of hebben jullie je nagels altijd zo flashy?
Als ik niet naar een begrafenis ofzo moet wel jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:46 schreef Playyy het volgende:
[..]
Nja, het is wel leuk voor themafeestjes enzo. Of hebben jullie je nagels altijd zo flashy?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier word ik zo hebberig van
YAY dan kan ik weer bij je bestellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ ET revvvolution heeft daar snel last van hier ook al een aantal keer gehad.
![]()
ach de aanbiedingen zijn nog steeds geldigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:47 schreef Joysa het volgende:
Oh ik zie nu pas de TT, had gekopieerd maar vergeten TT te veranderennaja care
Wat een mooierdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik was net ook even eten, en dit gemaakt:
http://sharanascorner.blo(...)-tomorrow-suede.html
Dankjewelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:49 schreef Loqi het volgende:
[..]
Wat een mooierdmet topcoat issie ook echt super
Ik vind m mooi!! Zeker zonder topcoat!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Uh ja... ga niet al die kleurtjes hier laten staan alleen voor een thema feestje.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:46 schreef Playyy het volgende:
[..]
Hij is mooi!! En ik heb meteen maar even een comment achtergelatenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Thanks dearquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hij is mooi!! En ik heb meteen maar even een comment achtergelaten
Anders beledig ff alle deelnemende dames hierquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:40 schreef Playyy het volgende:
Wat vinden jullie trouwens echt fijne nagellak? En niet te duur, of alleen verkrijgbaar via Ebay.
dat zou nog eens wat zijn zegquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Uh ja... ga niet al die kleurtjes hier laten staan alleen voor een thema feestje.
Foto!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:03 schreef mirannie het volgende:
En ik heb uiteindelijk maar samen met mijn dochter besloten dat het Pom Pom moest worden. Alleen had ik er beter lavender onder kunnen doen, nu lijkt ie alsnog niet op Pom Pom![]()
Heb dus basis Zoya Malia gedaan, toen een laagje CG Pom Pom, op mijn ringvingers een laagje CC tru passion en toen nog overal een laagje CG polar ice. Echt een feestje op mijn nagels
Fotoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:03 schreef mirannie het volgende:
En ik heb uiteindelijk maar samen met mijn dochter besloten dat het Pom Pom moest worden. Alleen had ik er beter lavender onder kunnen doen, nu lijkt ie alsnog niet op Pom Pom![]()
Heb dus basis Zoya Malia gedaan, toen een laagje CG Pom Pom, op mijn ringvingers een laagje CC tru passion en toen nog overal een laagje CG polar ice. Echt een feestje op mijn nagels
Dat staat er gewoon.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Bericht aan de blogger ladies: waar uploaden jullie de fotos? Ik deed het eerst via imageshack maar kreeg opeens een foutmelding op mijn blog dat mijn foto weggegooid was. Ik doe het nu via de blog zelf maar weet niet hoeveel foto's je er mag uploaden, of er een limiet is.
quote:
Ja ja, telefoon was praktisch leeg, dus die ligt eerst even op te laden.quote:
vooral met de topcoat erg mooi.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Zal ook even mijn fotos hier spammen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee gewoon in daglicht en die glinstering is de flitsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vooral met de topcoat erg mooi.
fotografeer jij in een lightbox?
die blauwzweem is zonde idd, ff aan de schuifjes trekken in photoshop?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee gewoon in daglicht en die glinstering is de flits![]()
ik heb juist moeite om mooie fotos te maken
Ik vind het kunst!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:40 schreef Playyy het volgende:
Mooi kleurtje is dat! En joh, je nagels groeien vast heel snel weer aanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh hai.
Nageltjes nu, ik heb lak aan zomerkleurtjes:
[ afbeelding ]
Models Own - Gun Grey
En ze zijn korrrrrtTypt wel lekker, eigenlijk.
Hij is mooi, had 'm ook binnen vandaagquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie kleur nu weet ik niet meer of ik deze besteld hebquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh hai.
[ afbeelding ]
Models Own - Gun Grey
Rottig is dat. En stiekem heel bekend.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mooie kleur nu weet ik niet meer of ik deze besteld heb
Must resist eBay *MUST RESIST EBAY!!!!*quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
WAAROM IS MIJN ARAGON SUEDE ER NOG NIET EN DIE VAN JULLIE WEL?
bedankt!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Must resist eBay *MUST RESIST EBAY!!!!*
Echt heeeeeeel mooi.
Mooie kleur!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh hai.
[ afbeelding ]
Models Own - Gun Grey
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is mooi, had 'm ook binnen vandaag(Al vraag ik me achteraf wel af waarom ik 'm hebben moest, heb Zoya Veruschka immers ook al.
)
Klinkt zo bekend!! Ik kijk dan gewoon welke van de 2 lekkerder lakt en/of sneller dekt en die blijft.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:27 schreef Diconnected het volgende:
Mwoooh vanmiddag m'n nagels gelakt met Agent Lavender, zitten er nu over butsen en is op al m'n rechtervingers gesmudged.
En ik kom er dus ook achter dat Agent Lavender dus heel erg lijkt op een ander lakje wat ik al heb dus die gaat in de Swapdoos denk ik zo.
Zilver op aragonquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, en nu gaat ik weer een poging doen tot stempelen.
Ja maar, dan moet ik m'n Gun Grey er weer afhalen en dat zit net een uurtje ofzo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zilver op aragon
Sorry, kwam meteen in me op toen ik dit las, haha
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rottig is dat. En stiekem heel bekend.
En nageltjes zijn bewust kort, heb last van uitslag door de warmte en met lange nagels krab ik mezelf open.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:39 schreef mirannie het volgende:
Oh ja, jij hebt gungrey opSorry, beetje in de warrig. Daarover staat zilver ook leuk
Die is mooiquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ik hoop echt dat reflecting pool morgen komtvan
gehad
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kreeg ik echt slecht op de foto, dus leuk als je die dan morgen even op je blog postquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ik hoop echt dat reflecting pool morgen komtvan
gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:46 schreef Kleintje19 het volgende:
Omdat er geen zon is () even onder de lamp gehouden
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
flieft
Is ook flieft!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
zodra hij er is zet ik hem er gelijk opquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die kreeg ik echt slecht op de foto, dus leuk als je die dan morgen even op je blog posthaha
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
flieft
Mee flieft isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook op nagelriems
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
flieft
ShiiinySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zolang er nog licht genoeg is voor m'n foon:
(Pre-cleanup, maar dat lijkt me duidelijk.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Niiice!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Shiiiny
[ afbeelding ]
M65quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:16 schreef Diconnected het volgende:
Wat zijn must have Konad plates? Kan niet kiezen
Leuk gewordenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Shiiiny
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Leuk geworden![]()
Dit is toch een BM plate? Heb je dubbel gestempeld of zijn jouw nagels smaller dan de mijne? Mijn duim is sowieso te breed en mijn middelvinger ook helaas...
http://www.scrangie.com/2008/05/opi-designer-series-part-2.htmlquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef Diconnected het volgende:
Heeft iemand een goede swatch van OPI Ds Sapphire? Kan nergens een goede vinden
ik had hem gister binnen gekregenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
En ik had nog wel als eerste besteld en jullie getipt over die aragon suede
Ik vandaag. Misschien jij morgen, SQ.quote:
Dat is idd een feestje op je nagels!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:26 schreef mirannie het volgende:
Zoya malia (beetje bewogen zie ik nu)
[ afbeelding ]
Zoya malia, CG pom pom, op ringvinger extra CC tru passion, CG polar ice (weer op alle nagels)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was verbaasd hoe goed alle lakjes dekten en droogden ook allemaal retesnel
Glittaaaaaah!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:26 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Zoya malia, CG pom pom, op ringvinger extra CC tru passion, CG polar ice (weer op alle nagels)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vinnem super-supertof!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Shiiiny
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
flieft
Geweldig lakje en mooie riempjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Naaaais! (En nu wil ik die Zoya. Alsof ik nog niet genoeg paars heb.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:26 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk, ook met die blom! Zomersquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:15 schreef Franneh het volgende:
Paars.. praat me er niet over, vooral diep paars.
Ik zag laatst bij een meisje in de etos lichtblauwe french en ik dacht, dat wil ik ook! Toen kwam ik dus dat lakje van 1 euro tegen en maar even mee gekloot. Uit de losse hand nog best redelijk gelukt voor mijn doen!![]()
[ afbeelding ]
Lak van Miss sporty, een fimo bloemetje erop en topcoat van Catrice. In het echt glimt het meer.
Dat is cute zoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:15 schreef Franneh het volgende:
Ik zag laatst bij een meisje in de etos lichtblauwe french en ik dacht, dat wil ik ook! Toen kwam ik dus dat lakje van 1 euro tegen en maar even mee gekloot. Uit de losse hand nog best redelijk gelukt voor mijn doen!![]()
[ afbeelding ]
Lak van Miss sporty, een fimo bloemetje erop en topcoat van Catrice. In het echt glimt het meer.
te schattigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:15 schreef Franneh het volgende:
[ afbeelding ]
leuk leukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Shiiiny
[ afbeelding ]
En waar hebben jullie die Aragon vandaan? Hebbenquote:The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on June 20, 2010 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Ik heb mijnes dankzij stormqueen hier vandaan:quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:55 schreef Mss het volgende:
Dames, kan een van jullie hier iets mee? Dit staat op de update van mijn TD die ik volgende week besteld heb.
[..]
En waar hebben jullie die Aragon vandaan? Hebben
cutequote:Op woensdag 30 juni 2010 00:04 schreef moussy het volgende:
De zon is naar mn bol gestegen, ik ben van slag, heb eens geen zwart/grijs/bruin gelakt of gestempeld..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:55 schreef Mss het volgende:
Dames, kan een van jullie hier iets mee? Dit staat op de update van mijn TD die ik volgende week besteld heb.
[..]
En waar hebben jullie die Aragon vandaan? Hebben
Dank je!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is idd een feestje op je nagels!leuk!!!
quote:
Thanks!!quote:
Best schattig zo!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:15 schreef Franneh het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uitquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:04 schreef moussy het volgende:
De zon is naar mn bol gestegen, ik ben van slag, heb eens geen zwart/grijs/bruin gelakt of gestempeld..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay enchantra pakketje is binnen, supersnel!niet warm? Wat ben jij, een ijsklont zonder isolatievetjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
meid, komt goed! Die dingen zijn nooit binnen 24 uur volledig verwerktquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:32 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb het geld teruggestort gehad van Tyro Beauty Nails alleen heeft PayPal het nog niet helemaal verwerkt en staat mijn saldo op 0. Het gaat lekker![]()
Het waait hier best hard hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet warm? Wat ben jij, een ijsklont zonder isolatievetjes?
Jamaar ik wil m'n centjes terug op m'n bankrekeningquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meid, komt goed! Die dingen zijn nooit binnen 24 uur volledig verwerkt
Mooi!quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:44 schreef Holyme het volgende:
Haai![]()
Even een oudere foto, straks opnieuw lakken. CG QT.
[ afbeelding ]
Zucht, kunnen ze rente trekken hequote:Op woensdag 30 juni 2010 10:45 schreef Holyme het volgende:
Delta ik geloof dat dat wel een paar dagen kan duren, en dan nog een paar dagen voor het weer op je rekening staat. Hopelijk heb je 't snel weer!
alles staat hier open, ik zweet peentjes, mijn nfu-oh smelt er nog net niet vanafquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het waait hier best hard hoor.![]()
Naja het is niet koud ofzo, kouder als gisteren en eergisteren, toen liep ik me kapot te zweten.
kantoren met aircoquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:09 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
alles staat hier open, ik zweet peentjes, mijn nfu-oh smelt er nog net niet vanaf
vrij zijn met mooi weerquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
vrij zijn met mooi weer
dikke knaken verdienenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
flieft
Kan iemand mij vertellen waar ik deze nagellakk kan bestellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.winkelplein.nl/lebeautyboutique/quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:05 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waar ik deze nagellakk kan bestellen?
Thanks, moet ik alleen het artikelnummer van het lakje even zien te achterhalenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
http://www.winkelplein.nl/lebeautyboutique/
http://viis.ee/
En nog ergens dacht ik.
www.nfuoh-nederland.nlquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:05 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waar ik deze nagellakk kan bestellen?
nr 65quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:12 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Thanks, moet ik alleen het artikelnummer van het lakje even zien te achterhalen
ook bij nfu oh nederlandquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
http://www.winkelplein.nl/lebeautyboutique/
http://viis.ee/
En nog ergens dacht ik.
Buiquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:56 schreef Franneh het volgende:
@ Moussy:
Wat een lieve stempel!
@ Holyme:
Wow gave kleur!
Wat een bui vanochtend. Iemand deed buiten alle kranen even open geloof ik.
Had stiekem zin om erin te staan.
Gniffelquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:56 schreef Franneh het volgende:
Wat een bui vanochtend. Iemand deed buiten alle kranen even open geloof ik.
Had stiekem zin om erin te staan.
Heel veel plezier op vakantie!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:49 schreef AmNaBa het volgende:
Hi Allemaal
Ik ben er een tijdje tussenuit
vakantie en laatste dagen stress
tot daarna weer
geniet van de zomer
Noord Holland inderdaad, noemde het zelf ook al een Moesson.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:57 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
GniffelDan moet jij wel in Noord-Holland wonen, want ik schrok er ook van! Moesson! En alleen hier he? T was rood op buienradar
Je pink is terug!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Misa Cherry Glazed, dag twee
[ afbeelding ]
Misa Cherry Glazed, einde dag zeven (!!!!!!)
Veel plezier in je vakantiequote:Op woensdag 30 juni 2010 13:49 schreef AmNaBa het volgende:
Hi Allemaal
Ik ben er een tijdje tussenuit
vakantie en laatste dagen stress
tot daarna weer
geniet van de zomer
Ik ook, want ik wilde net bestellen bij jequote:Op woensdag 30 juni 2010 14:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Veel plezier in je vakantie![]()
![]()
![]()
Hij doet het weer
![]()
![]()
gelukkig zeg had er stress van
je hebt toch geen UV-lamp nodig voor acryllen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay Acryl besteld, en een nieuwe UVlamp
sinful colors, en misschien kan ze nog moodlakjes scoren bij de claire's?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:02 schreef Starstruck het volgende:
Een vriendin van mij gaat over een paar weken naar Amerika en ze heeft aangeboden een paar lakjes voor me mee te nemen.
Ik weet alleen niet zo goed welke ik moet vragen, dus hebben jullie ideeën?
Moodpolish was ik even vergeten. Bedankt!quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sinful colors, en misschien kan ze nog moodlakjes scoren bij de claire's?
Dikke week vind ik ook nog wel meevallenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:31 schreef milka82 het volgende:
Jeetje, nog geen TD! zijn we helemaal niet gewend, normaal een weekje, dan heb ik het wel. Nu duurde het een eeuwigheid met shippen en na een dikke week nog geen pakketje. Ach, ik hoop dat ik morgenzeg!
Iemand die weet hoe lang Models own duurt?
Mooiquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
* Morning.After. Creamy turquoise (Cream) (Limited Edition)
* So Rich So Pretty Bright purple with pearl (Frost) (Limited Edition)
* Military Black matte with silver suede pearl (Matte with Pearl) (Limited Edition)
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
* Military Black matte with silver suede pearl (Matte with Pearl) (Limited Edition)
Purple beach heb ik hier en Ki is onderwegquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:42 schreef AmyGrace het volgende:
Hoi pipeloi!
Vraagje: is er hier iemand die Nubar Purple Beach & Zoya Ki heeft en ze wil vergelijken? Ik heb het idee dat ze superveel op elkaar lijken, maar swatchfoto's hebben me tot nu toe nog niet overtuigd... Hmm, lastig heur, kiezen
Purple heart?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Purple beach heb ik hier en Ki is onderweg
Dus wil binnenkort wel even een swatch maken als die ook binnen is
Maar volgens mij is Ki veeeeeel donkerder, meer zoals die Gosh duochrome
Pics!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:28 schreef Mirjam het volgende:
ik heb net even opi catch me in your net en zoya charla naast elkaar gesmeerd, maar ze zijn ook gewoon echt 100% hetzelfde he
ik kan met de beste wil van de wereld geen énkel verschil ontdekken
Pics!quote:
Bedoel je Gosh Purple heart?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ok, maar ik weet niet of ik zo lang kan wachtenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
ik hou niet van rood maar deze is wel heel geilquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Misa Cherry Glazed, dag twee
[ afbeelding ]
Misa Cherry Glazed, einde dag zeven (!!!!!!)
Ja, die bedoel ik. Zag ergens een keer een vergelijking tussen Ki en Purple heart en die waren aardig gelijk.quote:
Hahaha, ik kan je niet eerder helpen, tenzij je een vergelijking wil van Gosh purple heart en Nubar purple beach. Dat kan ik wel voor je regelen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:56 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ok, maar ik weet niet of ik zo lang kan wachten![]()
![]()
Ik blijf gewoon nog even swatches vergelijken en anders maar gewoon allebei hè?
Hmm. *smeert op wieltje*quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. Zag ergens een keer een vergelijking tussen Ki en Purple heart en die waren aardig gelijk.
[..]
Hahaha, ik kan je niet eerder helpen, tenzij je een vergelijking wil van Gosh purple heart en Nubar purple beach. Dat kan ik wel voor je regelen.
Zien! Zien!quote:
Als je dat zou willen doen: graag!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. Zag ergens een keer een vergelijking tussen Ki en Purple heart en die waren aardig gelijk.
[..]
Hahaha, ik kan je niet eerder helpen, tenzij je een vergelijking wil van Gosh purple heart en Nubar purple beach. Dat kan ik wel voor je regelen.
Ah dankje. Ik vond het zo raar, want dat kon ik ook wel uit de tekst halen, maar ik had het nog nooit gezien. En ik had het pakketje dus allang verwacht En ja, wel ebay want TD heeft 'm niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:00 schreef Stormqueen het volgende:
Dat betekent dat je pakje is verstuurd op de 20e. En ebay. Maar bestel jij daar nog dan?
[..]
Jij bedoelt Prizequote:Op woensdag 30 juni 2010 18:59 schreef Mss het volgende:
[..]
En iemand had hier laatst een hele mooi rode Nubar gepost. Volgens mij was het Mirjam. Je zocht een rode holo maar hij was niet rood genoeg? Weet iemand zo over welke lak ik het heb, ik wil hem namelijk bestellen.
Momentje hoor!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:27 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Zien! Zien!![]()
Ik denk dat ik voor Purple Beach van Nubar ga. Ik heb nog geen Nubar-lakjes, dus dat is een goeie reden toch?
Haha, ja, ik wist niet hoe ik ze anders moest noemen... en ze lijken idd wel groot zo, maar dan zouden ze niet zo makkelijk op mijn helmer passen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:47 schreef mirannie het volgende:
adoptie baby´s
Zo zonder grote fles ernaast lijken het net grote OPI´s
En die kleur palette is ook gaaf!!
Ik bedoel meer, bestel je nog bij TD. Na je laatste aanvaringquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah dankje. Ik vond het zo raar, want dat kon ik ook wel uit de tekst halen, maar ik had het nog nooit gezien. En ik had het pakketje dus allang verwacht En ja, wel ebay want TD heeft 'm niet.
En iemand had hier laatst een hele mooi rode Nubar gepost. Volgens mij was het Mirjam. Je zocht een rode holo maar hij was niet rood genoeg? Weet iemand zo over welke lak ik het heb, ik wil hem namelijk bestellen.
En de volgende Ebaynoob vraag. Waar kan ik van een webshop de verzendkosten zien? Of moet ik daarvoor mailen?
Standaard retailprice lijkt me, is volgens mij 12 euro jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:24 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[..]
Euuh komt uit in Augustus en ze kostten $12 dus dat zal ¤12 worden in NL
Jawel hoor, want ik vermoed dat het pakketje onderweg gewoon is kwijtgeraakt. En ik heb gewoon mijn geld terug gekregen. Het pakketje erna is ook gewoon aangekomen, alleen deze had er al moeten zijn, en dan gaat het wel kriebelen jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, bestel je nog bij TD. Na je laatste aanvaring
Ik heb zo'n gel topcoat voor over mn acryl. Ik heb x gedaan zonder, en toen kreeg ik mn lak er niet af, en dat was een creme. Heb idd die kit besteldquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je hebt toch geen UV-lamp nodig voor acryllen?
en heb je die kit bsteld waar ik je laatst n linkje van gaf?
Snap ik! Nou, hopelijk komt het goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Jawel hoor, want ik vermoed dat het pakketje onderweg gewoon is kwijtgeraakt. En ik heb gewoon mijn geld terug gekregen. Het pakketje erna is ook gewoon aangekomen, alleen deze had er al moeten zijn, en dan gaat het wel kriebelen ja
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
Niet de linkerbuuv, niet de rechterbuuv, maar de overbuuv, dat kon natuurlijk ook nog
[ afbeelding ]![]()
After bath nagels van gister (=droog) inclusief scheermesschade aan pink en wijsvinger met H&M Blue my mind:
[ afbeelding ]
En vandaag, met gechipte nagel. Het is, het is... roze.![]()
[ afbeelding ]
OPI DS Sapphire.
Lovely, die suedes!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
Niet de linkerbuuv, niet de rechterbuuv, maar de overbuuv, dat kon natuurlijk ook nog
[ afbeelding ]![]()
After bath nagels van gister (=droog) inclusief scheermesschade aan pink en wijsvinger met H&M Blue my mind:
[ afbeelding ]
En vandaag, met gechipte nagel. Het is, het is... roze.![]()
[ afbeelding ]
OPI DS Sapphire.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:39 schreef miss--moana het volgende:
Ik zie allemaal mooie lakjes voorbij komen en daar wordt ik heel hebberig van!
Maar....
Gisteren ging ik mijn nieuwe lakjes in het mandje erbij doen en het paste nog maar net! Ik heb 12 mandjes waarvan ik 3 voor andere zooi gebruik, in die overige zit dus allemaal nagellakEn ik 1 mandje kunnen 30 flesjes CG en ik heb daar dus al 3 mandjes mee vol (dus sowieso 90 CG lakjes!!!!!) En ik zie alleen nog maar meer moois
Dat lijkt mijn zo fijn om iemand te hebben die aan jouw droom lakjes kan komen, super dat je ze krijgt!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:40 schreef mirannie het volgende:
Mijn contactpersoon is bereid nog verder te zoeken, maar ik vind het genoeg.
Dit komt mijn kant op:
Milani Dot Com
Milani Purple Outline
Milani Totally Cool
Massini Purple Medallion
NYX Grafitti
Sinful Shausha
LA Girl Metallic Alkaline Blue
Sally Hansen Garnet Lapis
Chameleon sky blue
![]()
![]()
Geloof dat nog niet alles bij haar binnen is, maar zodra het er is, stuurt ze het op.
@ SQ
Yeey voor de aragon suede!! En roze, nee, niet zo leuk... kan er ook niet aan wennen.
je zit hier toch in her nagellaktopic? :pquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:44 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?? Die tas, ring of nagellak
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:47 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha das waar maar vind het meer een plaatje die je laat zien als je die tas of ring hebt gekochtquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:49 schreef Mirjam het volgende:
Jl
[..]
je zit hier toch in her nagellaktopic? :p
hehehe jups, welke is het danquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
heb ik echt sapphire getypt?
* Stormqueen heeft meer last van de warmte dan ze toe wil geven
Heb je die besteldquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:47 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linnie heeft ´m op haar blog ook staanquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:47 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Dat lijkt mijn zo fijn om iemand te hebben die aan jouw droom lakjes kan komen, super dat je ze krijgt!
Ik ben trouwens erg benieuwd naar die Milani Dot Com, kan er geen swatch van vinden...Maar vind die naam zo leuk en dat maakt me nieuwsgierig
Dacht al, je hebt geld te veelquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:56 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
NeeAls ik de loterij win misschien..
Hmm....dat is toch niet mijn kleur, ik had holo/glitters verwachtquote:Linnie heeft ´m op haar blog ook staan
linnieke.blogspot.com
Hij is echt heel gaaf!!
Ben alleen nog 1 lakje vergeten te vragen, beetje dom, maar die kan ook wel door iemand besteld worden bij cherryculture. Dus mocht iemand daar binnenkort nog gaan bestellen, please let me know.
Géén ideequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Weten jullie dit? Kan je Matte nagellak verdunnen?
blijft mooi!quote:
Latex handschoenen, werkt perfect, doe ik ook als ik bijvoorbeeld 1 nagel opnieuw moet doen vanwege een smudge bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:06 schreef miss--moana het volgende:
een vraagje:
Bij mijn werk verzorg ik de nail-art voor de kids maar sommige kinderen hebben soms zelf al nagellak op wat ik er dan af moet halen. Nu heb ik dus vaak het probleem dat mijn nagellak er dan ook aan gaat (net als vandaag). Maar bestaat er iets van een stokje/staafje waar je nagellak mee kan verwijderen zonder dat je eigen nagellak er rot uit komt te zien??
En dan bedoel ik geen removerstift...
Dat is een lief cadeautjequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef Chanty87 het volgende:
Mijn collega'sVrijdag was mijn laatste stagedag, en gisteren hadden we een BBQ. Heb ik een minisetje van OPI's Hong Kong collectie + remover gekregen als cadeautje
Kun je niet via internet een uitgebreidere handleiding downloaden? Of zit er een cd-rommetje bij?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:09 schreef mirannie het volgende:
Oh, en mijn camera is zojuist afgeleverdDus hopelijk vanaf de volgende NOTD betere foto´s. Het boekje is zeer zeer zeer beknopt. Kan ook geen klepje vinden voor een geheugenkaartje... snap er niks van. Maar hij doet het in ieder geval wel en kon de macro stand ook vinden
@ Delta
Jij weet vast wel of sexagon en milani 3d hd dupes zijn??
Oeh, Nubar Purple Beach heb ik hier nog untried liggen. Ik kan niet wachten tot ik hem op kan doen (heb de laatste tijd nogal wat nieuwe lakjes binnen gekregen, dus een ieder moet geduldig op zin beurt wachten).quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:42 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ring en wijs = 2 laagjes nubar purple beach
pink en middel = 1 laagje gosh purple heart
geen base en geen top coat
Het schijnt dat dit het nagellak topic is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:44 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?? Die tas, ring of nagellak
Merk, naam ofzo....?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het schijnt dat dit het nagellak topic is.
Hmm dat heb ik nog niet getest. Ik wil morgen wel voor je swatchen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:09 schreef mirannie het volgende:
@ Delta
Jij weet vast wel of sexagon en milani 3d hd dupes zijn??
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
OPI Reflecting pool & China Glaze Lets do it 3D ZIJN BINNEN!
Niet zo happen gelijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het schijnt dat dit het nagellak topic is.
Ik denk Jadequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:24 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Niet zo happen gelijkMaar welk lakje is het dat je hebt besteld?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kun je niet via internet een uitgebreidere handleiding downloaden? Of zit er een cd-rommetje bij?
Ik had ´m al eens vaker gedragen, maar was een beetje vergeten hoe mooi die was. En idd die Cosmix...quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Oeh, Nubar Purple Beach heb ik hier nog untried liggen. Ik kan niet wachten tot ik hem op kan doen (heb de laatste tijd nogal wat nieuwe lakjes binnen gekregen, dus een ieder moet geduldig op zin beurt wachten).
Ik kan trouwens echt niet wachten tot de Orly Cosmix collectie uitkomt. Ik ben er echt bang voor dat ik ze allemaal wil....
Iris dust heb ik al weer weg gedaan, viel mij een beetje tegen eigenlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:15 schreef kieskleurig het volgende:Nu ik hier die pics zie van purple beach heb ik toch spijt dat ik die niet besteld heb. Ben voor iris dust gegaan.
Nouja weer een goede reden om alvast na te gaan denken over een volgende bestelling
Yeey!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
OPI Reflecting pool & China Glaze Lets do it 3D ZIJN BINNEN!
Ik heb het ook al op MUA gevraagd. Maar vergelijkingen zijn altijd leuk en goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik nog niet getest. Ik wil morgen wel voor je swatchen?
[..]
Aaah oke, ik snap eigenlijk niet waarom sommige merken zo duur zijn terwijl bijvoorbeeld Catrice bijna hetzelfde lakje heeft, dan betaal je gewoon echt voor het merk. Dat is toch eigenlijk raar als je daarover nadenkt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:25 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik denk JadeEen enorm duur HTF lakje terwijl Catrice Sold Out Forever a 2,49 een perfecte dupe is
Zo heee liefffffffffff!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef Chanty87 het volgende:
Mijn collega'sVrijdag was mijn laatste stagedag, en gisteren hadden we een BBQ. Heb ik een minisetje van OPI's Hong Kong collectie + remover gekregen als cadeautje
Owjaa dat is idd ook een slim idee! Helemaal niet bij nagedacht, kan je die gewoon bij de drogist kopen??quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Latex handschoenen, werkt perfect, doe ik ook als ik bijvoorbeeld 1 nagel opnieuw moet doen vanwege een smudge bijvoorbeeld.
Bij de bouwmarkt in elk geval wel...quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:33 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Owjaa dat is idd ook een slim idee! Helemaal niet bij nagedacht, kan je die gewoon bij de drogist kopen??
Ik heb hier een doosje die ik niet gebruik, ben allergisch voor de poeder die erin zit.. mja opsturen is ook beetje duur voor wat handschoentjesquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:33 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Owjaa dat is idd ook een slim idee! Helemaal niet bij nagedacht, kan je die gewoon bij de drogist kopen??
Bij de etos hebben ze dat geloof ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:41 schreef miss--moana het volgende:
RRS over ChG Awaken is mooi! Ik vind alleen die grove glitter erin wat minder. Is er trouwens een mooie rode glitter lak in een doorzichtige basis? want vind Deborah Lippmann wel wat aan de dure kant
Die middelste combi is gaaf!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef Daph_ het volgende:
Voor de liefhebber:
[ afbeelding ]
Deborah Lippmann Ruby Red Slippers, RRS over ChG Awaken en RRS over ChG Ruby Pumps
Booooobiesquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef Miasan het volgende:
Nieuwste aanwinsten:
[ afbeelding ]
Nfu Oh #62 en #52
Ziet er niet heel netjes uit, maar laat de kleuren wel goed zien! Nfu Oh 52 over zwart van Manhattan oid.
[ afbeelding ]
aa oke ga ik daar van de week even kijken, wordt helemaal op ideeën gebracht door dit topicquote:
Pretty!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef Miasan het volgende:
Nieuwste aanwinsten:
[ afbeelding ]
Nfu Oh #62 en #52
Ziet er niet heel netjes uit, maar laat de kleuren wel goed zien! Nfu Oh 52 over zwart van Manhattan oid.
[ afbeelding ]
Volgens mij is er 1 ook van Nubar uit de sparkles serie. Weet de naam zo even niet, want kijk nooit naar roodquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:41 schreef miss--moana het volgende:
RRS over ChG Awaken is mooi! Ik vind alleen die grove glitter erin wat minder. Is er trouwens een mooie rode glitter lak in een doorzichtige basis? want vind Deborah Lippmann wel wat aan de dure kant
Mooiquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef Miasan het volgende:
Nieuwste aanwinsten:
[ afbeelding ]
Nfu Oh #62 en #52
[ afbeelding ]
Och, ik gooi ze wel bij mijn moeder in huis anders en ze kosten niks geloof ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:44 schreef miss--moana het volgende:
[..]
aa oke ga ik daar van de week even kijken, wordt helemaal op ideeën gebracht door dit topicZwarte met rode glitter erover.
Die handschoentjes zijn volgens mij niet zo heel duur dus kan ze denk ik beter zelf kopen, of je moet er echt vanaf willen
Jaaa die potjes zijn zo cool! Met een corsetsluitinkje achterop en een rok met bustle-achtige onderrok etc.quote:
Jij bedoelt Nubar Fire Sparkle denk ik? Die twee lijken absoluut niet op elkaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Volgens mij is er 1 ook van Nubar uit de sparkles serie. Weet de naam zo even niet, want kijk nooit naar rood
[..]
Mooi
Doethetniet!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
zit er een uutje of 6 op
Wat heb je er mee gedaan dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
zit er een uutje of 6 op
Leuk toch!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:58 schreef RenRen- het volgende:
Krijg ik, dankzij twitterfeed die mijn weblog op twitter post, een sample van Golden Rose thuisgestuurd om me te helpen met het van mijn velletjes afblijven. Te raar.
Hoe lang duurt het verzenden van eyeko ongeveer?
Nee, weet ik, maar ze vroeg om rode glitters in een clear base, dus dacht, gooi die er even inquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jij bedoelt Nubar Fire Sparkle denk ik? Die twee lijken absoluut niet op elkaar
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
zit er een uutje of 6 op
Goede keusquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef AmyGrace het volgende:
@mirannie & Daph_, bedankt voor jullie swatches!Het wordt Nubar Purple Beach, Ki vind ik net iets te donker...
en als ik Ki uiteindelijk toch blijk te willen, kan ik hem altijd nog bestellen![]()
![]()
nooeees!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:09 schreef mirannie het volgende:
Nieuwe moodies van claires![]()
[ afbeelding ]
Nice als ze ook zo snel chippen is het jammerquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:09 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt met paypal betalen. En inderdaad in de comment box 'apply flat rate' zetten, je krijgt dan een nieuw betalingsverzoek.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:21 schreef betty_sue het volgende:
Die moodies <3 staan die gewoon bij alle Claire's of alleen bij grotere vestigingen?
Ik ben Herome Kuala Lumpur aan het lakken. Grijs met een subtiel glimmertje.
Kon niet bedenken wat ik morgen aan wilde, dus dan maar iets wat overal bij kan.
Verder kom ik bij Transdesign niet verder dan 113 dollar verzendkosten...
Moet ik de flat box gewoon als comment schrijven en passen ze het dan uiteindelijk aan?
En kan je ook met iets anders dan creditcard betalen? Kan het nergens terugvinden...
Sorry for my n00bness
Dat méén je niet.... grrrrr.... weer lakjes die ik wil hebben en waar ik met geen mogelijkheid aan kan komen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:09 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:29 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mijn babytjes nou eens lief naast hun grote zussen en nichtjes staan
Ja echt super! Maar had ik nooit verwachtquote:
Mooi is die lak, heb ik ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:21 schreef betty_sue het volgende:
Die moodies <3 staan die gewoon bij alle Claire's of alleen bij grotere vestigingen?
Ik ben Herome Kuala Lumpur aan het lakken. Grijs met een subtiel glimmertje.
Kon niet bedenken wat ik morgen aan wilde, dus dan maar iets wat overal bij kan.
Verder kom ik bij Transdesign niet verder dan 113 dollar verzendkosten...
Moet ik de flat box gewoon als comment schrijven en passen ze het dan uiteindelijk aan?
En kan je ook met iets anders dan creditcard betalen? Kan het nergens terugvinden...
Sorry for my n00bness
Lakt ie bij jou ook zo vreselijk? Vind de herome kleuren prachtig, maar ik denk niet dat ik ze nog wil nu ik me steeds zit te ergeren...quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja echt super! Maar had ik nooit verwachtGratis dingen, verrassingen enzo. Vind ik lastig
![]()
[..]
Mooi is die lak, heb ik ookDe shimmer is minder duidelijk op de nagels tho, maar nogsteess mooi.
Toch een Helmer!! En dan gewoon zeggen dat daar ook heus nog wel andere dingen in staan dan nagellak..quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:35 schreef RenRen- het volgende:
Dames, ik zit met een dilemma.
Mijn kastje is bijna vol. Ik heb al dingen die ik amper gebruik in een andere doos. En er komen nieuwe bestellingen aan. Ik kan ze nergens eigenlijk meer kwijt, behalve als ik ze in dozen ga stoppen, maar een helmer vind ik zo drastischWat klinkt dat stom eigenlijk, maar dan krijg ik het gevoel dat ik er echt te veel krijg en dat mijn moeder gaat zeiken
Halp.
Die herome lakken vind ik ook een beetje kak lakken... ze zijn zo stroperig. Ik denk dat ze een beetje verdunner nodig hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:35 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Lakt ie bij jou ook zo vreselijk? Vind de herome kleuren prachtig, maar ik denk niet dat ik ze nog wil nu ik me steeds zit te ergeren...
Paypal krijg ik, maar ik moet een creditcard hebben...
En jullie hebben vast niet allemaal een creditcard..of wel?
Aahh, te schattig zulke mini'squote:Op woensdag 30 juni 2010 21:29 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mijn babytjes nou eens lief naast hun grote zussen en nichtjes staan
Binnenkort eens proberen. Eerste keer voor Kuala Lumpur and i'm in love!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die herome lakken vind ik ook een beetje kak lakken... ze zijn zo stroperig. Ik denk dat ze een beetje verdunner nodig hebben
Ik niet, ik heb me bij paypal met mijn rekeningnummer geregistreerd, dat kan ook, maar moet je wel doen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:35 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Lakt ie bij jou ook zo vreselijk? Vind de herome kleuren prachtig, maar ik denk niet dat ik ze nog wil nu ik me steeds zit te ergeren...
Paypal krijg ik, maar ik moet een creditcard hebben...
En jullie hebben vast niet allemaal een creditcard..of wel?
Ja, dat is waarquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Toch een Helmer!! En dan gewoon zeggen dat daar ook heus nog wel andere dingen in staan dan nagellak..
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:40 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Binnenkort eens proberen. Eerste keer voor Kuala Lumpur and i'm in love!!!
Morgen even foto maken
Paypal registeren kan wel een beetje tijd duren, ze bevestigen dat je je eigen rekeningnummer hebt opgegeven door 2 kleine bedragen te storten op je rekeningquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:46 schreef betty_sue het volgende:
Check registreren bij paypal en op to do list foto maken bij zon.
Nu naar bed, t was laaaaaaat vanochtend.
Slaap lekker ladies en tot nummer 189!
Inderdaad, wel een mooi kleurtje!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:51 schreef Nailoholic het volgende:
Wat doet Claire's nieuwe moodies, zijn ze nou helemaal gekwas net zo blij dat ik ze allemaal had haha!
[ afbeelding ]
Groovy Green, wat een ROT lak zeg.. Dit zijn 3 laagjes, het wilde (zelfs met seche) niet drogen (dus mooie buts op mn pink) en hij was heel waterig dus echt alles zat onder. Een pluspunt, mooie kleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |