je hebt toch geen UV-lamp nodig voor acryllen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay Acryl besteld, en een nieuwe UVlamp
sinful colors, en misschien kan ze nog moodlakjes scoren bij de claire's?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:02 schreef Starstruck het volgende:
Een vriendin van mij gaat over een paar weken naar Amerika en ze heeft aangeboden een paar lakjes voor me mee te nemen.
Ik weet alleen niet zo goed welke ik moet vragen, dus hebben jullie ideeën?
Moodpolish was ik even vergeten. Bedankt!quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sinful colors, en misschien kan ze nog moodlakjes scoren bij de claire's?
Dikke week vind ik ook nog wel meevallenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:31 schreef milka82 het volgende:
Jeetje, nog geen TD! zijn we helemaal niet gewend, normaal een weekje, dan heb ik het wel. Nu duurde het een eeuwigheid met shippen en na een dikke week nog geen pakketje. Ach, ik hoop dat ik morgenzeg!
Iemand die weet hoe lang Models own duurt?
Mooiquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
* Morning.After. Creamy turquoise (Cream) (Limited Edition)
* So Rich So Pretty Bright purple with pearl (Frost) (Limited Edition)
* Military Black matte with silver suede pearl (Matte with Pearl) (Limited Edition)
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
* Morning.After. Creamy turquoise (Cream) (Limited Edition)
* So Rich So Pretty Bright purple with pearl (Frost) (Limited Edition)
* Military Black matte with silver suede pearl (Matte with Pearl) (Limited Edition)
Purple beach heb ik hier en Ki is onderwegquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:42 schreef AmyGrace het volgende:
Hoi pipeloi!
Vraagje: is er hier iemand die Nubar Purple Beach & Zoya Ki heeft en ze wil vergelijken? Ik heb het idee dat ze superveel op elkaar lijken, maar swatchfoto's hebben me tot nu toe nog niet overtuigd... Hmm, lastig heur, kiezen
Purple heart?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Purple beach heb ik hier en Ki is onderweg
Dus wil binnenkort wel even een swatch maken als die ook binnen is
Maar volgens mij is Ki veeeeeel donkerder, meer zoals die Gosh duochrome
Pics!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:28 schreef Mirjam het volgende:
ik heb net even opi catch me in your net en zoya charla naast elkaar gesmeerd, maar ze zijn ook gewoon echt 100% hetzelfde he
ik kan met de beste wil van de wereld geen énkel verschil ontdekken
Pics!quote:
Bedoel je Gosh Purple heart?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Purple beach heb ik hier en Ki is onderweg
Dus wil binnenkort wel even een swatch maken als die ook binnen is
Maar volgens mij is Ki veeeeeel donkerder, meer zoals die Gosh duochrome
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |