te schattigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:15 schreef Franneh het volgende:
Paars.. praat me er niet over, vooral diep paars.
Ik zag laatst bij een meisje in de etos lichtblauwe french en ik dacht, dat wil ik ook! Toen kwam ik dus dat lakje van 1 euro tegen en maar even mee gekloot. Uit de losse hand nog best redelijk gelukt voor mijn doen!![]()
[ afbeelding ]
Lak van Miss sporty, een fimo bloemetje erop en topcoat van Catrice. In het echt glimt het meer.
leuk leukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Shiiiny
En zolang er nog licht genoeg is voor m'n foon:
[ afbeelding ]
(Pre-cleanup, maar dat lijkt me duidelijk.)
En waar hebben jullie die Aragon vandaan? Hebbenquote:The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on June 20, 2010 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Ik heb mijnes dankzij stormqueen hier vandaan:quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:55 schreef Mss het volgende:
Dames, kan een van jullie hier iets mee? Dit staat op de update van mijn TD die ik volgende week besteld heb.
[..]
En waar hebben jullie die Aragon vandaan? Hebben
cutequote:Op woensdag 30 juni 2010 00:04 schreef moussy het volgende:
De zon is naar mn bol gestegen, ik ben van slag, heb eens geen zwart/grijs/bruin gelakt of gestempeld..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:55 schreef Mss het volgende:
Dames, kan een van jullie hier iets mee? Dit staat op de update van mijn TD die ik volgende week besteld heb.
[..]
En waar hebben jullie die Aragon vandaan? Hebben
Dank je!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is idd een feestje op je nagels!leuk!!!
quote:
Thanks!!quote:
Best schattig zo!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:15 schreef Franneh het volgende:
Paars.. praat me er niet over, vooral diep paars.
Ik zag laatst bij een meisje in de etos lichtblauwe french en ik dacht, dat wil ik ook! Toen kwam ik dus dat lakje van 1 euro tegen en maar even mee gekloot. Uit de losse hand nog best redelijk gelukt voor mijn doen!![]()
[ afbeelding ]
Lak van Miss sporty, een fimo bloemetje erop en topcoat van Catrice. In het echt glimt het meer.
Ziet er leuk uitquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:04 schreef moussy het volgende:
De zon is naar mn bol gestegen, ik ben van slag, heb eens geen zwart/grijs/bruin gelakt of gestempeld..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay enchantra pakketje is binnen, supersnel!niet warm? Wat ben jij, een ijsklont zonder isolatievetjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
meid, komt goed! Die dingen zijn nooit binnen 24 uur volledig verwerktquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:32 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb het geld teruggestort gehad van Tyro Beauty Nails alleen heeft PayPal het nog niet helemaal verwerkt en staat mijn saldo op 0. Het gaat lekker![]()
Het waait hier best hard hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet warm? Wat ben jij, een ijsklont zonder isolatievetjes?
Jamaar ik wil m'n centjes terug op m'n bankrekeningquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meid, komt goed! Die dingen zijn nooit binnen 24 uur volledig verwerkt
Mooi!quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:44 schreef Holyme het volgende:
Haai![]()
Even een oudere foto, straks opnieuw lakken. CG QT.
[ afbeelding ]
Zucht, kunnen ze rente trekken hequote:Op woensdag 30 juni 2010 10:45 schreef Holyme het volgende:
Delta ik geloof dat dat wel een paar dagen kan duren, en dan nog een paar dagen voor het weer op je rekening staat. Hopelijk heb je 't snel weer!
alles staat hier open, ik zweet peentjes, mijn nfu-oh smelt er nog net niet vanafquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het waait hier best hard hoor.![]()
Naja het is niet koud ofzo, kouder als gisteren en eergisteren, toen liep ik me kapot te zweten.
kantoren met aircoquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:09 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
alles staat hier open, ik zweet peentjes, mijn nfu-oh smelt er nog net niet vanaf
vrij zijn met mooi weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
vrij zijn met mooi weer
dikke knaken verdienenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:46 schreef Kleintje19 het volgende:
Omdat er geen zon is () even onder de lamp gehouden
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
flieft
Kan iemand mij vertellen waar ik deze nagellakk kan bestellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.winkelplein.nl/lebeautyboutique/quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:05 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waar ik deze nagellakk kan bestellen?
Thanks, moet ik alleen het artikelnummer van het lakje even zien te achterhalenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
http://www.winkelplein.nl/lebeautyboutique/
http://viis.ee/
En nog ergens dacht ik.
www.nfuoh-nederland.nlquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:05 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waar ik deze nagellakk kan bestellen?
nr 65quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:12 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Thanks, moet ik alleen het artikelnummer van het lakje even zien te achterhalen
ook bij nfu oh nederlandquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
http://www.winkelplein.nl/lebeautyboutique/
http://viis.ee/
En nog ergens dacht ik.
Buiquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:56 schreef Franneh het volgende:
@ Moussy:
Wat een lieve stempel!
@ Holyme:
Wow gave kleur!
Wat een bui vanochtend. Iemand deed buiten alle kranen even open geloof ik.
Had stiekem zin om erin te staan.
Gniffelquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:56 schreef Franneh het volgende:
Wat een bui vanochtend. Iemand deed buiten alle kranen even open geloof ik.
Had stiekem zin om erin te staan.
Heel veel plezier op vakantie!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:49 schreef AmNaBa het volgende:
Hi Allemaal
Ik ben er een tijdje tussenuit
vakantie en laatste dagen stress
tot daarna weer
geniet van de zomer
Noord Holland inderdaad, noemde het zelf ook al een Moesson.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:57 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
GniffelDan moet jij wel in Noord-Holland wonen, want ik schrok er ook van! Moesson! En alleen hier he? T was rood op buienradar
Je pink is terug!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Misa Cherry Glazed, dag twee
[ afbeelding ]
Misa Cherry Glazed, einde dag zeven (!!!!!!)
Veel plezier in je vakantiequote:Op woensdag 30 juni 2010 13:49 schreef AmNaBa het volgende:
Hi Allemaal
Ik ben er een tijdje tussenuit
vakantie en laatste dagen stress
tot daarna weer
geniet van de zomer
Ik ook, want ik wilde net bestellen bij jequote:Op woensdag 30 juni 2010 14:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Veel plezier in je vakantie![]()
![]()
![]()
Hij doet het weer
![]()
![]()
gelukkig zeg had er stress van
je hebt toch geen UV-lamp nodig voor acryllen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay Acryl besteld, en een nieuwe UVlamp
sinful colors, en misschien kan ze nog moodlakjes scoren bij de claire's?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:02 schreef Starstruck het volgende:
Een vriendin van mij gaat over een paar weken naar Amerika en ze heeft aangeboden een paar lakjes voor me mee te nemen.
Ik weet alleen niet zo goed welke ik moet vragen, dus hebben jullie ideeën?
Moodpolish was ik even vergeten. Bedankt!quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sinful colors, en misschien kan ze nog moodlakjes scoren bij de claire's?
Dikke week vind ik ook nog wel meevallenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:31 schreef milka82 het volgende:
Jeetje, nog geen TD! zijn we helemaal niet gewend, normaal een weekje, dan heb ik het wel. Nu duurde het een eeuwigheid met shippen en na een dikke week nog geen pakketje. Ach, ik hoop dat ik morgenzeg!
Iemand die weet hoe lang Models own duurt?
Mooiquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
* Morning.After. Creamy turquoise (Cream) (Limited Edition)
* So Rich So Pretty Bright purple with pearl (Frost) (Limited Edition)
* Military Black matte with silver suede pearl (Matte with Pearl) (Limited Edition)
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
* Military Black matte with silver suede pearl (Matte with Pearl) (Limited Edition)
Purple beach heb ik hier en Ki is onderwegquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:42 schreef AmyGrace het volgende:
Hoi pipeloi!
Vraagje: is er hier iemand die Nubar Purple Beach & Zoya Ki heeft en ze wil vergelijken? Ik heb het idee dat ze superveel op elkaar lijken, maar swatchfoto's hebben me tot nu toe nog niet overtuigd... Hmm, lastig heur, kiezen
Purple heart?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Purple beach heb ik hier en Ki is onderweg
Dus wil binnenkort wel even een swatch maken als die ook binnen is
Maar volgens mij is Ki veeeeeel donkerder, meer zoals die Gosh duochrome
Pics!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:28 schreef Mirjam het volgende:
ik heb net even opi catch me in your net en zoya charla naast elkaar gesmeerd, maar ze zijn ook gewoon echt 100% hetzelfde he
ik kan met de beste wil van de wereld geen énkel verschil ontdekken
Pics!quote:
Bedoel je Gosh Purple heart?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ok, maar ik weet niet of ik zo lang kan wachtenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
ik hou niet van rood maar deze is wel heel geilquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Misa Cherry Glazed, dag twee
[ afbeelding ]
Misa Cherry Glazed, einde dag zeven (!!!!!!)
Ja, die bedoel ik. Zag ergens een keer een vergelijking tussen Ki en Purple heart en die waren aardig gelijk.quote:
Hahaha, ik kan je niet eerder helpen, tenzij je een vergelijking wil van Gosh purple heart en Nubar purple beach. Dat kan ik wel voor je regelen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:56 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ok, maar ik weet niet of ik zo lang kan wachten![]()
![]()
Ik blijf gewoon nog even swatches vergelijken en anders maar gewoon allebei hè?
Hmm. *smeert op wieltje*quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. Zag ergens een keer een vergelijking tussen Ki en Purple heart en die waren aardig gelijk.
[..]
Hahaha, ik kan je niet eerder helpen, tenzij je een vergelijking wil van Gosh purple heart en Nubar purple beach. Dat kan ik wel voor je regelen.
Zien! Zien!quote:
Als je dat zou willen doen: graag!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. Zag ergens een keer een vergelijking tussen Ki en Purple heart en die waren aardig gelijk.
[..]
Hahaha, ik kan je niet eerder helpen, tenzij je een vergelijking wil van Gosh purple heart en Nubar purple beach. Dat kan ik wel voor je regelen.
Ah dankje. Ik vond het zo raar, want dat kon ik ook wel uit de tekst halen, maar ik had het nog nooit gezien. En ik had het pakketje dus allang verwacht En ja, wel ebay want TD heeft 'm niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:00 schreef Stormqueen het volgende:
Dat betekent dat je pakje is verstuurd op de 20e. En ebay. Maar bestel jij daar nog dan?
[..]
Jij bedoelt Prizequote:Op woensdag 30 juni 2010 18:59 schreef Mss het volgende:
[..]
En iemand had hier laatst een hele mooi rode Nubar gepost. Volgens mij was het Mirjam. Je zocht een rode holo maar hij was niet rood genoeg? Weet iemand zo over welke lak ik het heb, ik wil hem namelijk bestellen.
Momentje hoor!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:27 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Zien! Zien!![]()
Ik denk dat ik voor Purple Beach van Nubar ga. Ik heb nog geen Nubar-lakjes, dus dat is een goeie reden toch?
Haha, ja, ik wist niet hoe ik ze anders moest noemen... en ze lijken idd wel groot zo, maar dan zouden ze niet zo makkelijk op mijn helmer passen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:47 schreef mirannie het volgende:
adoptie baby´s
Zo zonder grote fles ernaast lijken het net grote OPI´s
En die kleur palette is ook gaaf!!
Ik bedoel meer, bestel je nog bij TD. Na je laatste aanvaringquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah dankje. Ik vond het zo raar, want dat kon ik ook wel uit de tekst halen, maar ik had het nog nooit gezien. En ik had het pakketje dus allang verwacht En ja, wel ebay want TD heeft 'm niet.
En iemand had hier laatst een hele mooi rode Nubar gepost. Volgens mij was het Mirjam. Je zocht een rode holo maar hij was niet rood genoeg? Weet iemand zo over welke lak ik het heb, ik wil hem namelijk bestellen.
En de volgende Ebaynoob vraag. Waar kan ik van een webshop de verzendkosten zien? Of moet ik daarvoor mailen?
Standaard retailprice lijkt me, is volgens mij 12 euro jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:24 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[..]
Euuh komt uit in Augustus en ze kostten $12 dus dat zal ¤12 worden in NL
Jawel hoor, want ik vermoed dat het pakketje onderweg gewoon is kwijtgeraakt. En ik heb gewoon mijn geld terug gekregen. Het pakketje erna is ook gewoon aangekomen, alleen deze had er al moeten zijn, en dan gaat het wel kriebelen jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, bestel je nog bij TD. Na je laatste aanvaring
Ik heb zo'n gel topcoat voor over mn acryl. Ik heb x gedaan zonder, en toen kreeg ik mn lak er niet af, en dat was een creme. Heb idd die kit besteldquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je hebt toch geen UV-lamp nodig voor acryllen?
en heb je die kit bsteld waar ik je laatst n linkje van gaf?
Snap ik! Nou, hopelijk komt het goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Jawel hoor, want ik vermoed dat het pakketje onderweg gewoon is kwijtgeraakt. En ik heb gewoon mijn geld terug gekregen. Het pakketje erna is ook gewoon aangekomen, alleen deze had er al moeten zijn, en dan gaat het wel kriebelen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |