quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
Niet de linkerbuuv, niet de rechterbuuv, maar de overbuuv, dat kon natuurlijk ook nog
[ afbeelding ]![]()
After bath nagels van gister (=droog) inclusief scheermesschade aan pink en wijsvinger met H&M Blue my mind:
[ afbeelding ]
En vandaag, met gechipte nagel. Het is, het is... roze.![]()
[ afbeelding ]
OPI DS Sapphire.
Lovely, die suedes!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
Niet de linkerbuuv, niet de rechterbuuv, maar de overbuuv, dat kon natuurlijk ook nog
[ afbeelding ]![]()
After bath nagels van gister (=droog) inclusief scheermesschade aan pink en wijsvinger met H&M Blue my mind:
[ afbeelding ]
En vandaag, met gechipte nagel. Het is, het is... roze.![]()
[ afbeelding ]
OPI DS Sapphire.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:39 schreef miss--moana het volgende:
Ik zie allemaal mooie lakjes voorbij komen en daar wordt ik heel hebberig van!
Maar....
Gisteren ging ik mijn nieuwe lakjes in het mandje erbij doen en het paste nog maar net! Ik heb 12 mandjes waarvan ik 3 voor andere zooi gebruik, in die overige zit dus allemaal nagellakEn ik 1 mandje kunnen 30 flesjes CG en ik heb daar dus al 3 mandjes mee vol (dus sowieso 90 CG lakjes!!!!!) En ik zie alleen nog maar meer moois
Dat lijkt mijn zo fijn om iemand te hebben die aan jouw droom lakjes kan komen, super dat je ze krijgt!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:40 schreef mirannie het volgende:
Mijn contactpersoon is bereid nog verder te zoeken, maar ik vind het genoeg.
Dit komt mijn kant op:
Milani Dot Com
Milani Purple Outline
Milani Totally Cool
Massini Purple Medallion
NYX Grafitti
Sinful Shausha
LA Girl Metallic Alkaline Blue
Sally Hansen Garnet Lapis
Chameleon sky blue
![]()
![]()
Geloof dat nog niet alles bij haar binnen is, maar zodra het er is, stuurt ze het op.
@ SQ
Yeey voor de aragon suede!! En roze, nee, niet zo leuk... kan er ook niet aan wennen.
je zit hier toch in her nagellaktopic? :pquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:44 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?? Die tas, ring of nagellak
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:47 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha das waar maar vind het meer een plaatje die je laat zien als je die tas of ring hebt gekochtquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:49 schreef Mirjam het volgende:
Jl
[..]
je zit hier toch in her nagellaktopic? :p
hehehe jups, welke is het danquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
heb ik echt sapphire getypt?
* Stormqueen heeft meer last van de warmte dan ze toe wil geven
Heb je die besteldquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:47 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linnie heeft ´m op haar blog ook staanquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:47 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Dat lijkt mijn zo fijn om iemand te hebben die aan jouw droom lakjes kan komen, super dat je ze krijgt!
Ik ben trouwens erg benieuwd naar die Milani Dot Com, kan er geen swatch van vinden...Maar vind die naam zo leuk en dat maakt me nieuwsgierig
Dacht al, je hebt geld te veelquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:56 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
NeeAls ik de loterij win misschien..
Hmm....dat is toch niet mijn kleur, ik had holo/glitters verwachtquote:Linnie heeft ´m op haar blog ook staan
linnieke.blogspot.com
Hij is echt heel gaaf!!
Ben alleen nog 1 lakje vergeten te vragen, beetje dom, maar die kan ook wel door iemand besteld worden bij cherryculture. Dus mocht iemand daar binnenkort nog gaan bestellen, please let me know.
Géén ideequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Weten jullie dit? Kan je Matte nagellak verdunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |