quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:39 schreef miss--moana het volgende:
Ik zie allemaal mooie lakjes voorbij komen en daar wordt ik heel hebberig van!
Maar....
Gisteren ging ik mijn nieuwe lakjes in het mandje erbij doen en het paste nog maar net! Ik heb 12 mandjes waarvan ik 3 voor andere zooi gebruik, in die overige zit dus allemaal nagellakEn ik 1 mandje kunnen 30 flesjes CG en ik heb daar dus al 3 mandjes mee vol (dus sowieso 90 CG lakjes!!!!!) En ik zie alleen nog maar meer moois
Dat lijkt mijn zo fijn om iemand te hebben die aan jouw droom lakjes kan komen, super dat je ze krijgt!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:40 schreef mirannie het volgende:
Mijn contactpersoon is bereid nog verder te zoeken, maar ik vind het genoeg.
Dit komt mijn kant op:
Milani Dot Com
Milani Purple Outline
Milani Totally Cool
Massini Purple Medallion
NYX Grafitti
Sinful Shausha
LA Girl Metallic Alkaline Blue
Sally Hansen Garnet Lapis
Chameleon sky blue
![]()
![]()
Geloof dat nog niet alles bij haar binnen is, maar zodra het er is, stuurt ze het op.
@ SQ
Yeey voor de aragon suede!! En roze, nee, niet zo leuk... kan er ook niet aan wennen.
je zit hier toch in her nagellaktopic? :pquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:44 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?? Die tas, ring of nagellak
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:47 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha das waar maar vind het meer een plaatje die je laat zien als je die tas of ring hebt gekochtquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:49 schreef Mirjam het volgende:
Jl
[..]
je zit hier toch in her nagellaktopic? :p
hehehe jups, welke is het danquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
heb ik echt sapphire getypt?
* Stormqueen heeft meer last van de warmte dan ze toe wil geven
Heb je die besteldquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:47 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linnie heeft ´m op haar blog ook staanquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:47 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Dat lijkt mijn zo fijn om iemand te hebben die aan jouw droom lakjes kan komen, super dat je ze krijgt!
Ik ben trouwens erg benieuwd naar die Milani Dot Com, kan er geen swatch van vinden...Maar vind die naam zo leuk en dat maakt me nieuwsgierig
Dacht al, je hebt geld te veelquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:56 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
NeeAls ik de loterij win misschien..
Hmm....dat is toch niet mijn kleur, ik had holo/glitters verwachtquote:Linnie heeft ´m op haar blog ook staan
linnieke.blogspot.com
Hij is echt heel gaaf!!
Ben alleen nog 1 lakje vergeten te vragen, beetje dom, maar die kan ook wel door iemand besteld worden bij cherryculture. Dus mocht iemand daar binnenkort nog gaan bestellen, please let me know.
Géén ideequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Weten jullie dit? Kan je Matte nagellak verdunnen?
blijft mooi!quote:
Latex handschoenen, werkt perfect, doe ik ook als ik bijvoorbeeld 1 nagel opnieuw moet doen vanwege een smudge bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:06 schreef miss--moana het volgende:
een vraagje:
Bij mijn werk verzorg ik de nail-art voor de kids maar sommige kinderen hebben soms zelf al nagellak op wat ik er dan af moet halen. Nu heb ik dus vaak het probleem dat mijn nagellak er dan ook aan gaat (net als vandaag). Maar bestaat er iets van een stokje/staafje waar je nagellak mee kan verwijderen zonder dat je eigen nagellak er rot uit komt te zien??
En dan bedoel ik geen removerstift...
Dat is een lief cadeautjequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef Chanty87 het volgende:
Mijn collega'sVrijdag was mijn laatste stagedag, en gisteren hadden we een BBQ. Heb ik een minisetje van OPI's Hong Kong collectie + remover gekregen als cadeautje
Kun je niet via internet een uitgebreidere handleiding downloaden? Of zit er een cd-rommetje bij?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:09 schreef mirannie het volgende:
Oh, en mijn camera is zojuist afgeleverdDus hopelijk vanaf de volgende NOTD betere foto´s. Het boekje is zeer zeer zeer beknopt. Kan ook geen klepje vinden voor een geheugenkaartje... snap er niks van. Maar hij doet het in ieder geval wel en kon de macro stand ook vinden
@ Delta
Jij weet vast wel of sexagon en milani 3d hd dupes zijn??
Oeh, Nubar Purple Beach heb ik hier nog untried liggen. Ik kan niet wachten tot ik hem op kan doen (heb de laatste tijd nogal wat nieuwe lakjes binnen gekregen, dus een ieder moet geduldig op zin beurt wachten).quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:42 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ring en wijs = 2 laagjes nubar purple beach
pink en middel = 1 laagje gosh purple heart
geen base en geen top coat
Het schijnt dat dit het nagellak topic is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:44 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?? Die tas, ring of nagellak
Merk, naam ofzo....?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het schijnt dat dit het nagellak topic is.
Hmm dat heb ik nog niet getest. Ik wil morgen wel voor je swatchen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:09 schreef mirannie het volgende:
@ Delta
Jij weet vast wel of sexagon en milani 3d hd dupes zijn??
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
OPI Reflecting pool & China Glaze Lets do it 3D ZIJN BINNEN!
Niet zo happen gelijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het schijnt dat dit het nagellak topic is.
Ik denk Jadequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:24 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Niet zo happen gelijkMaar welk lakje is het dat je hebt besteld?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kun je niet via internet een uitgebreidere handleiding downloaden? Of zit er een cd-rommetje bij?
Ik had ´m al eens vaker gedragen, maar was een beetje vergeten hoe mooi die was. En idd die Cosmix...quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Oeh, Nubar Purple Beach heb ik hier nog untried liggen. Ik kan niet wachten tot ik hem op kan doen (heb de laatste tijd nogal wat nieuwe lakjes binnen gekregen, dus een ieder moet geduldig op zin beurt wachten).
Ik kan trouwens echt niet wachten tot de Orly Cosmix collectie uitkomt. Ik ben er echt bang voor dat ik ze allemaal wil....
Iris dust heb ik al weer weg gedaan, viel mij een beetje tegen eigenlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:15 schreef kieskleurig het volgende:Nu ik hier die pics zie van purple beach heb ik toch spijt dat ik die niet besteld heb. Ben voor iris dust gegaan.
Nouja weer een goede reden om alvast na te gaan denken over een volgende bestelling
Yeey!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
OPI Reflecting pool & China Glaze Lets do it 3D ZIJN BINNEN!
Ik heb het ook al op MUA gevraagd. Maar vergelijkingen zijn altijd leuk en goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik nog niet getest. Ik wil morgen wel voor je swatchen?
[..]
Aaah oke, ik snap eigenlijk niet waarom sommige merken zo duur zijn terwijl bijvoorbeeld Catrice bijna hetzelfde lakje heeft, dan betaal je gewoon echt voor het merk. Dat is toch eigenlijk raar als je daarover nadenkt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:25 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik denk JadeEen enorm duur HTF lakje terwijl Catrice Sold Out Forever a 2,49 een perfecte dupe is
Zo heee liefffffffffff!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef Chanty87 het volgende:
Mijn collega'sVrijdag was mijn laatste stagedag, en gisteren hadden we een BBQ. Heb ik een minisetje van OPI's Hong Kong collectie + remover gekregen als cadeautje
Owjaa dat is idd ook een slim idee! Helemaal niet bij nagedacht, kan je die gewoon bij de drogist kopen??quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Latex handschoenen, werkt perfect, doe ik ook als ik bijvoorbeeld 1 nagel opnieuw moet doen vanwege een smudge bijvoorbeeld.
Bij de bouwmarkt in elk geval wel...quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:33 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Owjaa dat is idd ook een slim idee! Helemaal niet bij nagedacht, kan je die gewoon bij de drogist kopen??
Ik heb hier een doosje die ik niet gebruik, ben allergisch voor de poeder die erin zit.. mja opsturen is ook beetje duur voor wat handschoentjesquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:33 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Owjaa dat is idd ook een slim idee! Helemaal niet bij nagedacht, kan je die gewoon bij de drogist kopen??
Bij de etos hebben ze dat geloof ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:41 schreef miss--moana het volgende:
RRS over ChG Awaken is mooi! Ik vind alleen die grove glitter erin wat minder. Is er trouwens een mooie rode glitter lak in een doorzichtige basis? want vind Deborah Lippmann wel wat aan de dure kant
Die middelste combi is gaaf!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef Daph_ het volgende:
Voor de liefhebber:
[ afbeelding ]
Deborah Lippmann Ruby Red Slippers, RRS over ChG Awaken en RRS over ChG Ruby Pumps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |