Daar gingen maar 3 posts overquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:11 schreef Debsterr het volgende:
Als mensen nou gewoon de laatste 10 post door posten i.p.v. af te tellen(en ja ik telde gister mis zelf
).
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:22 schreef Crientj het volgende:
Wat is leuk om mee te nemen voor Tenerife.Zit al een tijdje te kijken naar mn lakjes, maar weet zo 1, 2, 3 niet iets dat persee mee moet behalve ChG QT / OMG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ ET revvvolution heeft daar snel last van hier ook al een aantal keer gehad.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier word ik zo hebberig van
Ohhhhhh, daar word ik ook hebberig van, alleen al de foto zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ ET revvvolution heeft daar snel last van hier ook al een aantal keer gehad.
Don't come closer, I might hurt you
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:40 schreef Playyy het volgende:
Best ordinair, die nagels in de eerste post![]()
Zo binnen komen en dan vragen stellen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:40 schreef Playyy het volgende:
Wat vinden jullie trouwens echt fijne nagellak? En niet te duur, of alleen verkrijgbaar via Ebay.
Altijdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:46 schreef Playyy het volgende:
[..]
Nja, het is wel leuk voor themafeestjes enzo. Of hebben jullie je nagels altijd zo flashy?
Als ik niet naar een begrafenis ofzo moet wel jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:46 schreef Playyy het volgende:
[..]
Nja, het is wel leuk voor themafeestjes enzo. Of hebben jullie je nagels altijd zo flashy?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier word ik zo hebberig van
YAY dan kan ik weer bij je bestellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ ET revvvolution heeft daar snel last van hier ook al een aantal keer gehad.
![]()
ach de aanbiedingen zijn nog steeds geldigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:47 schreef Joysa het volgende:
Oh ik zie nu pas de TT, had gekopieerd maar vergeten TT te veranderennaja care
Wat een mooierdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik was net ook even eten, en dit gemaakt:
http://sharanascorner.blo(...)-tomorrow-suede.html
Dankjewelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:49 schreef Loqi het volgende:
[..]
Wat een mooierdmet topcoat issie ook echt super
Ik vind m mooi!! Zeker zonder topcoat!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Uh ja... ga niet al die kleurtjes hier laten staan alleen voor een thema feestje.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:46 schreef Playyy het volgende:
[..]
Hij is mooi!! En ik heb meteen maar even een comment achtergelatenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Thanks dearquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hij is mooi!! En ik heb meteen maar even een comment achtergelaten
Anders beledig ff alle deelnemende dames hierquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:40 schreef Playyy het volgende:
Wat vinden jullie trouwens echt fijne nagellak? En niet te duur, of alleen verkrijgbaar via Ebay.
dat zou nog eens wat zijn zegquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Uh ja... ga niet al die kleurtjes hier laten staan alleen voor een thema feestje.
Foto!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:03 schreef mirannie het volgende:
En ik heb uiteindelijk maar samen met mijn dochter besloten dat het Pom Pom moest worden. Alleen had ik er beter lavender onder kunnen doen, nu lijkt ie alsnog niet op Pom Pom![]()
Heb dus basis Zoya Malia gedaan, toen een laagje CG Pom Pom, op mijn ringvingers een laagje CC tru passion en toen nog overal een laagje CG polar ice. Echt een feestje op mijn nagels
Fotoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:03 schreef mirannie het volgende:
En ik heb uiteindelijk maar samen met mijn dochter besloten dat het Pom Pom moest worden. Alleen had ik er beter lavender onder kunnen doen, nu lijkt ie alsnog niet op Pom Pom![]()
Heb dus basis Zoya Malia gedaan, toen een laagje CG Pom Pom, op mijn ringvingers een laagje CC tru passion en toen nog overal een laagje CG polar ice. Echt een feestje op mijn nagels
Dat staat er gewoon.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Bericht aan de blogger ladies: waar uploaden jullie de fotos? Ik deed het eerst via imageshack maar kreeg opeens een foutmelding op mijn blog dat mijn foto weggegooid was. Ik doe het nu via de blog zelf maar weet niet hoeveel foto's je er mag uploaden, of er een limiet is.
quote:
Ja ja, telefoon was praktisch leeg, dus die ligt eerst even op te laden.quote:
vooral met de topcoat erg mooi.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Zal ook even mijn fotos hier spammen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee gewoon in daglicht en die glinstering is de flitsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vooral met de topcoat erg mooi.
fotografeer jij in een lightbox?
die blauwzweem is zonde idd, ff aan de schuifjes trekken in photoshop?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee gewoon in daglicht en die glinstering is de flits![]()
ik heb juist moeite om mooie fotos te maken
Ik vind het kunst!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:40 schreef Playyy het volgende:
Mooi kleurtje is dat! En joh, je nagels groeien vast heel snel weer aanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh hai.
Nageltjes nu, ik heb lak aan zomerkleurtjes:
[ afbeelding ]
Models Own - Gun Grey
En ze zijn korrrrrtTypt wel lekker, eigenlijk.
Hij is mooi, had 'm ook binnen vandaagquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Zal ook even mijn fotos hier spammen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |