Wat ontzettend mooi zeg !!!!!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:22 schreef Daph_ het volgende:
Nog even een foto van alleen mijn mani (nav datefoto met Nune en snkr-xxx)
[ afbeelding ]
Dankje!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wat ontzettend mooi zeg !!!!!
Waar heb je die sjablonen gekocht? Of is het niet met een sjabloon erop gezet?
Dank je voor je snelle info. Ik ga ook eens bestellen. Ik heb nog nooit gestempeldquote:Op maandag 21 juni 2010 19:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Ik heb gestempeld met Konad imageplate M73 en China Glaze Millennium
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dank je voor je snelle info. Ik ga ook eens bestellen. Ik heb nog nooit gestempeld![]()
Is het moeilijk om te doen? Die sjablonen leg je dan niet gewoon op je nagel.?
Ik snap geloof ik niet goed hoe het werkt.
Als ik het bestel zit er dan een duidelijke uitleg bij hoe het moet?
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Volgens mij..zag ik hem vorige week in Wateringen nog..
Maar dat kan dus ook niet waar zijn..ik weet het niet meer![]()
Oeww ben nieuwsgierig!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:29 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb alleen maar mooie!ik ben gek op cc, ze lakken fijn, drogen goed, blijven lang zitten, en je kan er ook nog eens mee stempelen
![]()
ik ben nu lekker vrij een poosje dus zal morgen als de zon schijnt eens mijn stash op de foto zetten en dus ook mijn CC
van de week gaat ze een rondje kruidvatten, bezigheidstherapiequote:Op maandag 21 juni 2010 19:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
als ik ze tegenkom zal ik er een voor je kopen ok?
www.magnonails.dequote:Op maandag 21 juni 2010 19:26 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Oeww ben nieuwsgierig!
En Buzzwheedle ging binnenkort ergens plates bestellen die ook full nail zijn! Weet alleen de site niet meer
Heel erg, maar ik vind de flesjes van CC zo saai, dat ik minder geneigd ben om ze te bestellenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:29 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb alleen maar mooie!ik ben gek op cc, ze lakken fijn, drogen goed, blijven lang zitten, en je kan er ook nog eens mee stempelen
![]()
ik ben nu lekker vrij een poosje dus zal morgen als de zon schijnt eens mijn stash op de foto zetten en dus ook mijn CC
Pakketpost geloof ikquote:Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef miss--moana het volgende:
weet iemand wat de verzendkosten zijn van Lush.nl?
Ik wil de Lemony Flutter bestellen maar voordat ik het helemaal rond heb wil ik wel graag weten wat de verzendkosten zijn, kan het niet zo 1,2,3 vinden op de site.
wat lief al die flesjes zo bij elkaarquote:Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef AmNaBa het volgende:
Wil het jullie toch ook niet onthouden.....
mijn colour en go collectie is met behulp van liszzle nu echt compleet!![]()
![]()
![]()
(alleen nummer 1 vond ik niet nodig, dat is een doorzichtig lakje)
[ afbeelding ]
En nog een close up van mijn groene nagels met QT
passend bij de holomania
[ afbeelding ]
Haha oh ja? Ik ben juist meer geneigd om ze te bestellen aangezien het vierkante flesjes zijn.. Vierkante flesjesquote:Op maandag 21 juni 2010 19:50 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Heel erg, maar ik vind de flesjes van CC zo saai, dat ik minder geneigd bent om ze te bestellenHeb nu toch Revvvolution besteld, want te mooi
Omg.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef AmNaBa het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
passend bij de holomania
[ afbeelding ]
Dat is echt gaaf, met die holostempel!!!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef AmNaBa het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
passend bij de holomania
[ afbeelding ]
Color Clubs staan zo mooi in je Helmerquote:Op maandag 21 juni 2010 19:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha oh ja? Ik ben juist meer geneigd om ze te bestellen aangezien het vierkante flesjes zijn.. Vierkante flesjesIk heb hetzelfde probleem bij Misa, Zoya, Diamond Cosmetics en Essie
Whihi, hoe tof is dat!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef AmNaBa het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
passend bij de holomania
[ afbeelding ]
ik zou voor Bahamian Escape gaanquote:Op maandag 21 juni 2010 20:05 schreef SacreCoeur het volgende:
Help.![]()
Ik moet kiezen tussen Bahamian Escape, Secret Peri-Wink-Le & Rebel Debutante.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:53 schreef DeltaCephei het volgende:
Hihi leuk AmNaBa
Weet iemand of Glisten Up! al uit is van Essence?
Oh ik wil swatch! swatch!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:08 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Ik heb hem al
Maar niet alle kruidvatten hebben de nieuwe collectie al binnen,
Hij is heel sheer lichtblauw met kleine flakies erin.
Zijn dat die met de bloemetjes bovenop?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:05 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Color Clubs staan zo mooi in je Helmer
[ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 21 juni 2010 20:09 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Zijn dat die met de bloemetjes bovenop?
Qua praktisch is het wel handig vierkant inderdaad.....
Komt misschien nog binnen?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:14 schreef E.T. het volgende:
Zit ik twee weken te wachten tot het salaris gestort is zodat ik Chanellesque bij Bubseltje kan bestellen... Is ie er niet meer![]()
quote:
staat helemaal niet meer erbij.. bij dingen die nog wel weer binnenkomen staat wel 'levertijd 3 weken' oid.quote:
Haha ja dat is ook waarom ik ze zo fijn vind.. De la met Essie/Misa/RBL/Diamond Cosmetics/Color Club/Zoya is wel het zwaarst ook, die lade is loodzwaar want ja er past meer in één la dan in een la met OPI of ChG (ronde flesjes)quote:Op maandag 21 juni 2010 20:09 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Zijn dat die met de bloemetjes bovenop?
Qua praktisch is het wel handig vierkant inderdaad.....
Sorry heb hem ook niet geleverd gekregenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
staat helemaal niet meer erbij.. bij dingen die nog wel weer binnenkomen staat wel 'levertijd 3 weken' oid.
Ik baal echt.. vooral van m'n eigen getwijfel en getreuzel
ik vind ze wel chique staan in mijn nagellak rek zo aan de muurquote:Op maandag 21 juni 2010 19:50 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Heel erg, maar ik vind de flesjes van CC zo saai, dat ik minder geneigd ben om ze te bestellenHeb nu toch Revvvolution besteld, want te mooi
heb jij ook een rek aan de muur?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik vind ze wel chique staan in mijn nagellak rek zo aan de muurmaar ik heb dan ook best veel neonkleuren dus dat fleurt alles een beetje op
ja, een doorzichtige van plexiglas waar er 90 inpassenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb jij ook een rek aan de muur?
wat voor rek heb jij?
hedde gij een foto?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:28 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ja, een doorzichtige van plexiglas waar er 90 inpassen
Tnx! 't Is maar goed dat je niet onder m'n randen kan kijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:31 schreef Daph_ het volgende:
SQ je nagels zien er puik uit! Mooi kleurtje ook
Mooooiiquote:Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Ruby Reflection
Zo, nu teruglezen
Lees dit eens http://www.lacquerized.com/2010/06/get-minxed.html Het zijn een soort foils die gebruikt worden blijkbaar.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:30 schreef Henk-B het volgende:
Hoi allen, even reageren met acount van vriendlief.
Wie heeft er Sex and the city 2 gezien, waarbij Miranda met prachtig goudgekleurde nagellak aan het zwembad zat?Iemand een idee welke nagellak in de buurt komt?
Thnx! Dat is precies wat ik bedoelquote:Op maandag 21 juni 2010 20:42 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Lees dit eens http://www.lacquerized.com/2010/06/get-minxed.html Het zijn een soort foils die gebruikt worden blijkbaar.
Persoonlijk vind ik die H&M gouden lak erg mooi, weet de naam even niet?
aahh auw!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:44 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Auw![]()
Tot in het vlees, hele nagel er maar afgehaald, en ik weiger om de rest ook kort te wieken!
Sorry voor wazige foto
Auw! Kusje er opquote:Op maandag 21 juni 2010 20:44 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Auw![]()
Tot in het vlees, hele nagel er maar afgehaald, en ik weiger om de rest ook kort te wieken!
Sorry voor wazige foto
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:44 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Auw![]()
Sorry voor wazige foto
Coolquote:Op maandag 21 juni 2010 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi SQ!
En het is me eindelijk gelukt om succesvol te stempelenHeb me alleen nieet gewaagd aan dubbel stempelen, dus m'n duim en ringvinger missen een stukje.
(Helaasch zie je het niet zo goed op de foto, maar ja. Het is en blijft een telefooncameraatje
)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef AmNaBa het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
passend bij de holomania
[ afbeelding ]
Jouw nagels worden echt steeds mooierquote:Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Ruby Reflection
Zo, nu teruglezen
Netjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Tnx! Ik vind jouw design ook echt supersjiekquote:Op maandag 21 juni 2010 21:01 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Mooie stempel, leuke kleurencombi.
[..]
Jouw nagels worden echt steeds mooier![]()
[..]
Netjes![]()
@Joysa...auw...balen!
Ik ben ook nog steeds aan het spelen met de plates
[ afbeelding ]
Hij deed ook echt zeer, ging mn vlees inquote:Op maandag 21 juni 2010 21:09 schreef moussy het volgende:
toffe nagelsdie gescheurde doet haast plaatsvervangend zeer
Jou nagels zijn ook mooi geworden zeg!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Ruby Reflection
Zo, nu teruglezen
Ja als je dat vergelijkt met een half jaar geleden scheelt het veel, had ik niet gedacht dat nagels zo zouden veranderenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jou nagels zijn ook mooi geworden zeg!![]()
super sjiek! hebben jullie ook dat sommige afdrukken t niet helemaal doen? heb er 1 met sterren en die doet t niet, de folie is er wel afquote:Op maandag 21 juni 2010 21:01 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Mooie stempel, leuke kleurencombi.
[..]
Jouw nagels worden echt steeds mooier![]()
[..]
Netjes![]()
@Joysa...auw...balen!
[ afbeelding ]
Die bovenste, SHINEEEH!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef mirannie het volgende:
Eerst even een paar foto´s en dan zo bijlezen en mails beantwoorden
Afgelopen zaterdag: Zoya areetha, ringvinger CG harmony, konad royal purple, Fairy Dust
[ afbeelding ]
Vorige week (misschien had ik die al geplaatst, oeps, weet het niet meer) CC wild at heart + OMG
[ afbeelding ]
NOTDNubar reclaim + bm19
onder de lamp
[ afbeelding ]
buiten (zonnetje was al weg)
[ afbeelding ]
Dat heb ik nog niet gehad, bedoel je de full plate sterren van BM20?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
super sjiek! hebben jullie ook dat sommige afdrukken t niet helemaal doen? heb er 1 met sterren en die doet t niet, de folie is er wel af
Erg goed gelukt allemaal, die blaadjesquote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef mirannie het volgende:
Afgelopen zaterdag: Zoya areetha, ringvinger CG harmony, konad royal purple, Fairy Dust
[ afbeelding ]
Vorige week (misschien had ik die al geplaatst, oeps, weet het niet meer) CC wild at heart + OMG
[ afbeelding ]
NOTDNubar reclaim + bm19
onder de lamp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga pas in november. Als iedereen alweer terug is en van het regenachtige weer hier loopt te balenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik ook maar een vakantie ga boekeniedereen heeft al plannen behalve wij
![]()
Slimquote:Op maandag 21 juni 2010 21:24 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik ga pas in november. Als iedereen alweer terug is en van het regenachtige weer hier loopt te balen
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:36 schreef m@x het volgende:
Groot gelijk. Ik neem mijn eigen krijsende koter niet eens mee
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef AmNaBa het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
passend bij de holomania
[ afbeelding ]
Vierkante flesjes zijn handig in een rechthoekige laquote:Op maandag 21 juni 2010 19:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha oh ja? Ik ben juist meer geneigd om ze te bestellen aangezien het vierkante flesjes zijn.. Vierkante flesjesIk heb hetzelfde probleem bij Misa, Zoya, Diamond Cosmetics en Essie
Ik ben verbaasd over de kleur op je nagelsquote:Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Ruby Reflection
Zo, nu teruglezen
Auch!!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:44 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Auw![]()
Sorry voor wazige foto
Hihi, zelfde platequote:Op maandag 21 juni 2010 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi SQ!
En het is me eindelijk gelukt om succesvol te stempelenHeb me alleen nieet gewaagd aan dubbel stempelen, dus m'n duim en ringvinger missen een stukje.
(Helaasch zie je het niet zo goed op de foto, maar ja. Het is en blijft een telefooncameraatje
)
[ afbeelding ]
Ook al weer zo leukquote:Op maandag 21 juni 2010 21:01 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die bovenste, SHINEEEH!
En die onderste is gewoon stijlvol
Dank je wel!!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:21 schreef m@x het volgende:
Die onderste met dat groen vind ik echt heel mooi. Vroeger (lees een paar maanden terug) vond ik gestempelde nagels helemaal niet zo leuk maar ik geloof dat ik om ben.
Gisteren besteld bij TD en vanaf nu even een hele tijd een koopstop. Heb net een vakantie naar Curacao geboekt
Echt niet? Nooit niet?? Ik ga nog wel eens af en toe een weekendje zonder kind op pad en dat vind ik heerlijk, maar ga echt niet zonder haar op vakantie. Tenslotte zorgt ze ook voor een stuk gezelligheid.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:36 schreef m@x het volgende:
Groot gelijk. Ik neem mijn eigen krijsende koter niet eens mee
Ik dacht dat die lak ruby reflection heette. MAar dan zal het wel reflection zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 21:52 schreef AmyGrace het volgende:
@AmNaBa, wat een leuk nagellaklegertje!En het stempeltje is ook leuk!
@Delta, die la! rrrrrrr![]()
@SQ, praaaachtig!En je nagels zijn zeker vooruit gegaan! Ik vijlde er vroeger ook maar wat op los
![]()
Maar is het nou Ruby of Reflection?![]()
@Joysa, auwie![]()
@Ijsdraakje, leuke stempel is dat, maar ik vind het wel jammer dattie niet helemaal past![]()
@kieskleurig, ik kan het niet zo goed zien? Wat voor plate is het?
@mirannie, die groene![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog steeds m'n nagels niet gelaktMorgen weer een dag!
Dat klopt, maar dat maakt het nog geen rozequote:Op maandag 21 juni 2010 21:55 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja maar er zit wel een piepklein btje roze in
Erg mooi kleurtje!! Die wil ik ook!!!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Ruby Reflection
Zo, nu teruglezen
Die groen is echt gaaf!!!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NOTDNubar reclaim + bm19
onder de lamp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:58 schreef Guess. het volgende:
[..]
Erg mooi kleurtje!! Die wil ik ook!!!
[..]
Die groen ik echt gaaf!!!Guessje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een koppige! Hopelijk ben je snel verlost
disclaimer
Leuk!!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:58 schreef buzzwheedle het volgende:
dit zijn mijn nagels met de grijze moodpolish, zonder stempel vond ik er weinig aan, maar zo vind ik ze wel tof, er zit oranje in dus ze mogen lekker lang blijven zitten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet je wat het voordeel is van krijsende koters, als ze wat groter zijn gaan ze steeds minder krijsen, die van mij zijn gelukkig al flink aan het afbouwen
Mijn beeldscherm is echt niet helemaal jovel hoorquote:
Oh ja, dat is inderdaad wel even heel wat anders dan hier. Mijn dochter is altijd bij mij. Volgende week gaat ze op kamp, dat vind ik eigenlijk al helemaal niet leuk (wel voor haar natuurlijk). Voor het eerst 2 nachtjes in plaats van 1 en dan ook nog met mijn 30ste verjaardagquote:Op maandag 21 juni 2010 21:50 schreef m@x het volgende:
@Mirannie, dat is een ingewikkeld verhaalHij woont namelijk het grootste deel van de tijd bij zijn vader en niet bij mij. Ik ben het dus gewend om hem een dag of 10 achter elkaar niet te zien. In de zomervakantie is hij lekker een paar weekjes hier en volgend jaar gaan we in de zomervakantie zeker samen weg. In november moet hij gewoon naar school.
Nice!!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:58 schreef buzzwheedle het volgende:
dit zijn mijn nagels met de grijze moodpolish, zonder stempel vond ik er weinig aan, maar zo vind ik ze wel tof, er zit oranje in dus ze mogen lekker lang blijven zitten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet je wat het voordeel is van krijsende koters, als ze wat groter zijn gaan ze steeds minder krijsen, die van mij zijn gelukkig al flink aan het afbouwen
Ok ok, rustig maarrrquote:Op maandag 21 juni 2010 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat maakt het nog geen roze
[..]
[..]
Die groen is echt gaaf!!!Ach meid, ben je nog niet verlost? Hij/zij heeft er duidelijk nog helemaal geen zin in.. Sterkte morgen en hopelijk komt de kleine dan snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nogal roze-issues, valt het op?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:07 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ok ok, rustig maarrrHij is naar mij onderweg...kan niet meer wachten. Wil Hebben Nu
![]()
[..]
Ach meid, ben je nog niet verlost? Hij/zij heeft er duidelijk nog helemaal geen zin in.. Sterkte morgen en hopelijk komt de kleine dan snel
Ik vind die moodpolish echt niet mooi, maar de stempeltjes zijn leuk!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:58 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heulemaol nie!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb nogal roze-issues, valt het op?
Bundlemonster plate 20quote:Op maandag 21 juni 2010 21:52 schreef AmyGrace het volgende:
@kieskleurig, ik kan het niet zo goed zien? Wat voor plate is het?
Lookin' good babe!!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Ruby Reflection
Zo, nu teruglezen
Auwie!!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:44 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Auw![]()
Sorry voor wazige foto
Yay! Gaaf!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi SQ!
)
[ afbeelding ]
Toffe mani's! Vooral die groenequote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NOTDNubar reclaim + bm19
onder de lamp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Die groen is echt gaaf!!!Veel sterkte Guess!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gave combi is dat!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:58 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet je wat het voordeel is van krijsende koters, als ze wat groter zijn gaan ze steeds minder krijsen, die van mij zijn gelukkig al flink aan het afbouwenNeh, helemaal niet....quote:Op maandag 21 juni 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Don't come closer, I might hurt you
Zooo ben ik ook weer eensquote:Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Ruby Reflection
Zo, nu teruglezen
watch-series? Daar blijf ik ook altijd veel te lang hangen dan goed voor me is haha!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb sinds eergisteren alleen nog maar mijn nagels gepimpt... Ik heb een site ontdekt waar je heul veul series gratis online kan kijken... killing voor je dagplannen en uitvoering daarvan...
Welke site is dat dan?? Is wel goed voor een relax momentjequote:Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb sinds eergisteren alleen nog maar mijn nagels gepimpt... Ik heb een site ontdekt waar je heul veul series gratis online kan kijken... killing voor je dagplannen en uitvoering daarvan...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Damn, wat een mooie foto's weer! Moet helaas gelijk weer door dus kan niet op alle fotos reageren maar echt super mooie konads allemaal!
@ mirannie, sorry vergeten nog op jou te reageren, maar ik ga denk ik toch voor een kastje waar ik alles in kan displayen dan dat het in lades zit, ik vind display leuker
@ sq; en bedankt he, ik heb aragon suede dus nu ook gekocht
ik hoop dat mijn TD morgen binnenkomt, ik ga denk ik nog een pakketje halen. heulp!
Heb ik ook hoor.... Roze nagellak? Kan het me niet voorstellen dat ik er eentje zou dragenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:43 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
watch-series? Daar blijf ik ook altijd veel te lang hangen dan goed voor me is haha!
Toffe nagels trouwens ook! Komt weer veel leuks voorbij (ik krijg door dit topic altijd zin om weer te gaan lakken!)
http://www.freeonlineepisodes.net/quote:Op maandag 21 juni 2010 22:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Welke site is dat dan?? Is wel goed voor een relax momentje
Ik heb ook best wel veel roze hoor! Eigenlijk best wel veel alle kleuren...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:59 schreef MissJ het volgende:
Grappig is dat, ik vind roze nagellak dus juist![]()
![]()
![]()
Heb dan ook tig soorten en tinten rozes
kan je beter naar www.ninjavideo.net is namelijk ook hoge kwaliteit, ik lak altijd mijn nagels onder het desperate housewives kijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
http://www.freeonlineepisodes.net/
Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele studievertraging/ verslonzing van het huishouden/ etc...
Thanx voor de tip, ik sla m op!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:05 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
kan je beter naar www.ninjavideo.net is namelijk ook hoge kwaliteit, ik lak altijd mijn nagels onder het desperate housewives kijken(of greys, private practice, 90210, gossip gir, ugly betty etc etc
) l
argh nog eentjequote:Op maandag 21 juni 2010 22:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele studievertraging/ verslonzing van het huishouden/ etc...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net TD betaald yay!
Been there. Trust me, dat is beter dan een week van te voren al maagpijn van de zenuwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tandarts...Ik. Van. TD. !.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:08 schreef Diconnected het volgende:
Ik. Wil. Mijn. Pakketje. Van. Sparkling*Nails.Hopelijk komt ie morgen, hij is afgelopen maandag of dinsdag verstuurd.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:05 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
kan je beter naar www.ninjavideo.net is namelijk ook hoge kwaliteit, ik lak altijd mijn nagels onder het desperate housewives kijken(of greys, private practice, 90210, gossip gir, ugly betty etc etc
) l
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net TD betaald yay!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naaaisquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:58 schreef mirannie het volgende:
De pakketman is geweest!! De swap van SQ zat er ook bij, en TD, en DE DOOS!! De Nfu Oh´s komen als het goed is vanmiddag met de brievenbuspost.
[ afbeelding ]
Visit me in prism, Magic attraction, DS glow, Tru passion, DS diamond, DS saphire
Blijft een mooi kleurtje!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:07 schreef Miasan het volgende:
Ik heb ik topic #174 gevraagd wie een oplossing had voor de stinky nagellakremover die vanuit de prullenbak mijn hele huis onaangenaam maakte.
mirannie gaf mij als tip de Essence nagellakremover met aardbeien luchtje. Ik heb hem gekocht. Hij stinkt inderdaad niet, maar werkt voor geen meter. Vind ik dan![]()
tanteklara adviseerde om de gebruikte watjes/staafjes in een boterhamzakje te doen alvorens het weggooien. Dat werkt wel.
Bedankt voor de tips allebei, en zoals beloofd een foto van mijn nagels. () Ik ben er nog niet zo goed in.
[ afbeelding ]
Catrice Sold out forever.
Niet zo goed? Ziet er echt keurig uit hoor!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:07 schreef Miasan het volgende:
Ik heb ik topic #174 gevraagd wie een oplossing had voor de stinky nagellakremover die vanuit de prullenbak mijn hele huis onaangenaam maakte.
mirannie gaf mij als tip de Essence nagellakremover met aardbeien luchtje. Ik heb hem gekocht. Hij stinkt inderdaad niet, maar werkt voor geen meter. Vind ik dan![]()
tanteklara adviseerde om de gebruikte watjes/staafjes in een boterhamzakje te doen alvorens het weggooien. Dat werkt wel.
Bedankt voor de tips allebei, en zoals beloofd een foto van mijn nagels. () Ik ben er nog niet zo goed in.
[ afbeelding ]
Catrice Sold out forever.
Dan gooi je ´m toch gewoon in het swaptopicquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Naaais![]()
[..]
Blijft een mooi kleurtje!
Ik vind mijn Peaceful/Confident moodie maar stom. Mijn handen hebben steenkoud dezelfde kleur als wanneer ze heel warm zijn, ik ben de hele dag door alleen maar confident, en ik krijg hem ook niet op de foto want dan lijkt ie licht lime groen, terwijl ie gewoon donkergroen is. Oja en hij lijkt op Koh Medeter, die ik dus al heb(zo dat is er uit)
Ja, iig tot en met donderdagquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Als het er nou ook nog eens lang genoeg op blijft zitten
DS Diamond & Sapphirequote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:58 schreef mirannie het volgende:
De pakketman is geweest!! De swap van SQ zat er ook bij, en TD, en DE DOOS!! De Nfu Oh´s komen als het goed is vanmiddag met de brievenbuspost.
[ afbeelding ]
Visit me in prism, Magic attraction, DS glow, Tru passion, DS diamond, DS saphire
mooie faal!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:58 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Op de verpakking staat dat je elke dag een nieuw laagje moet aanbrengen, dus over de oude laag. Op dag 5 alles eraf halen..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef progje het volgende:
vraagje over die maximum growth, hallen jullie die er iedere dag ook weer af, of smeer je gewoon een nieuwe laag over de oude laag?
Oeeeeh die Sapphire ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:58 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk he! Als ik ze niet al had, had ik ze stiekem achterover gedrukt, maar ik gun ze jou ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:44 schreef milka82 het volgende:
princess-a, heb je swappies ontvangen (gna gna, met pakketpost!) Wateen poepsjieke doosjes er om heen zeg!
thnx, ik dacht het al, maar begon toch aan mezelf te twijfelenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:56 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Op de verpakking staat dat je elke dag een nieuw laagje moet aanbrengen, dus over de oude laag. Op dag 5 alles eraf halen..
quote:
He, bij jou bubbelt ie ook!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:34 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze - For Audrey en gestempeld met China Glaze - OMG, maar die zie je maar heeeeel lichtjes
Dat komt omdat ik eerst 2 laagjes kleur had gedaan, toen topcoat, toen een mislukte konad, weer een laagje kleur en toen ging ie bubbelenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:10 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
He, bij jou bubbelt ie ook!
Mijn TD-pakketje is er! En een financiële meevaller! Dat alles in 1 dag! VET!![]()
![]()
![]()
Aurelyx heeft de volgende order alweer bijna klaar..![]()
Uhuquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
For Audrey is wel een heel mooi kleurtje.
Weer back to normalquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:35 schreef FijieStar het volgende:
Seg even een vraagje. heb k iets gemist ivm Transdesign ? Is ie nog steeds zo duur qua verzendkosten? Of is ie terug vermindert?
Lievquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:34 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze - For Audrey en gestempeld met China Glaze - OMG, maar die zie je maar heeeeel lichtjes
Die van mij is ook verzonden de 14equote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:26 schreef Loqi het volgende:
Pff, TD de 14e verzonden nog niet hier, verder bij iedereen wel![]()
ongeduldig is
Hij is weer goedkoper gewordenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:35 schreef FijieStar het volgende:
Seg even een vraagje. heb k iets gemist ivm Transdesign ? Is ie nog steeds zo duur qua verzendkosten? Of is ie terug vermindert?
Dan moet je ook even klagen, dan komt ie binnenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die van mij is ook verzonden de 14edus ben benieuwd!
weer net zoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:11 schreef FijieStar het volgende:
Euhm.. ff terug naar Transdesign hoe moet je dan weer bestellen?
Want vroeger moest je bij comments schrijven apply flat rate box en het paypal venster wegklikken..
Hoe zit dat dan nu?
Gefeliciteerd!! Dat is wel een cadeautje waardquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:14 schreef Nailoholic het volgende:
AHHH IK MAG WEER FALEN! Ik heb zojuist mijn tentamencijfer (5.6 wat een 6.2 gemiddeld maakt voor theorie) gekreen en ik heb mijn P![]()
![]()
![]()
Feest!
Potverdorie heb ik straks natuurlijk m'n pakketje nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dan moet je ook even klagen, dan komt ie binnen5 min geleden
nu ligt ie mooi beneden op tafel.. ik moet schrijven dus mag hem straks pas open maken van mezelf![]()
![]()
![]()
Dat is een feestje waard!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:14 schreef Nailoholic het volgende:
AHHH IK MAG WEER FALEN! Ik heb zojuist mijn tentamencijfer (5.6 wat een 6.2 gemiddeld maakt voor theorie) gekreen en ik heb mijn P![]()
![]()
![]()
Feest!
wat mooi! Zitten er nou zwarte glitters doorheen? het ziet er echt heel apart uit!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:48 schreef Daph_ het volgende:
Dit werd vandaag afgegeven door de pakketmeneer![]()
[ afbeelding ]
Ooh, hij verkleint 'm.. Hier een grotere: http://twitpic.com/1yym1i
Zwarte sheer base met rode glitters!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef miss--moana het volgende:
[..]
wat mooi! Zitten er nou zwarte glitters doorheen? het ziet er echt heel apart uit!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:00 schreef milka82 het volgende:
Daph, mooi!!
Loqi, maaie faal van TD (Fantasea zag er zo mooi uit in het potje, maar crap op mijn nagels, vandaar dat ie toen in de swapdoos is gegaan)
Pfff, ik wil falen maar ik heb zoveel lemmings al gekilld dat ik niet meer weet welke.....Hoezo luxe probleem?
Maar da's wel heel cute!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:34 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Die is mooi!! Moet ik ook eens proberenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even een snel plaatje van m'n nagels nu, ben zwaar aan het SOG-en.
[ afbeelding ]
Eentje van Essence, dacht dat 'ie Hypnotic Poison heette.Tof kleurtje, al krijg ik er wel bleke pootjes van. (Foto onder TL-buis trouwens. Zit niet in het meest lichte plekje van dit lelijke gebouw.
)
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:14 schreef Nailoholic het volgende:
![]()
![]()
Feest!
Da's mooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:48 schreef Daph_ het volgende:
Dit werd vandaag afgegeven door de pakketmeneer![]()
[ afbeelding ]
Ooh, hij verkleint 'm.. Hier een grotere: http://twitpic.com/1yym1i
Hurray!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:55 schreef Loqi het volgende:
TD goodness
[ afbeelding ]
Vlnr
China glaze - Wagon trail + Orly - Fantasea + OPI - Who the shrek are you? + OPI - Catch me in your net + OPI - Here today aragon tomorrow + Color club - Wild and willing + Color club - Wild at heart + OPI - Samoan sand + OPI - Prinsess Rule
En een betere foto van m'n mani, waarvan ik de kleurcombo wel tof vind![]()
![]()
[ afbeelding ]
Moet je wel een beetje geluk hebben met de kleurtjes die je krijgtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:06 schreef Loqi het volgende:
[..]
je zou voor een verrassingspakket kunnen gaan? Boozyshop stelt diamond cosmetics verrassinkjes samen
Mijn moeder vond trouwens dat ik hulp nodig had toen ze mn TD pakket zag![]()
oew! dat is mooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zwarte sheer base met rode glitters!Echt prachtig!!
Ik ook, maar ik heb nog maar 10 euro op mijn rekening staan...quote:
Ik ook! En dat ga ik deze week nog doen bij td denk ik als mn loon binnen is.quote:
Tis wel een dure hoor, $18! Heb bij beautybridge besteldquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:18 schreef miss--moana het volgende:
[..]
oew! dat is mooiHou wel van zulke lakjes, waar heb je die vandaan?
hmm....dat ken ik nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tis wel een dure hoor, $18! Heb bij beautybridge besteld
Ik heb wel genoeg geld maar ik moet het bewaren omdat ik werkloos benquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb nog maar 10 euro op mijn rekening staan...
(gelukkig nog wel voor 2-3 dagen eten in de koelkast... )
OMG. Ik wil ook spongebob nagels ;{quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Kijk nou wat leuk
[ afbeelding ]
FOTO IS NIET VAN MIJ, KOMT VAN TUMBLR.
quote:
Mooi is ie he! en die is morgen bij mijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:46 schreef zoeperzazke het volgende:
Zoya Mimi, morgen is deze bij Miss-Moana samen met nog een aantal andere lakken!
[ afbeelding ]
Oeh, mooi!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:46 schreef zoeperzazke het volgende:
Zoya Mimi, morgen is deze bij Miss-Moana samen met nog een aantal andere lakken!
[ afbeelding ]
Wow wat VEEL!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:43 schreef Daph_ het volgende:
Stash pics van Temptalia (670 lakken): http://www.temptalia.com/how-i-organized-my-nail-polish-part-2
Haha okeequote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:02 schreef mirannie het volgende:
Thanks Daph!! Ze zijn inderdaad hetzelfde! En ik heb in de tussentijd Nubar lavender aangeschaft en zo te zien is die ook hetzelfde, dus ik ben voorzien
Ik weet het niet maar volgens mij vind jij OPI fijn..quote:
Gem eerstquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:17 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb vandaag een hemelse hoeveelheid nieuwe lakjes binnen gekregen. Echt ze zijn stuk voor stuk prachtig.
[ afbeelding ]
Nubar Gem, Indigo Illusion, CC Wild at heart, Nubar Purple Beach en CC Wild and willing (en buiten beeld Nubar Diamont)
Welke zal ik als eerst op doen vanavond. Of toch maar een van mijn nieuwe swap lakjes? Keuzes, keuzes....
ja de zon scheen, anders zag je de holo's nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:50 schreef mirannie het volgende:Wow! Mooie collectie Kleintje!!
Maar heb je ze nou buiten staan??
Dit ga ik ook maar eens doen, stash showen
tof hoor, mooie collectie ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ja de zon scheen, anders zag je de holo's nietmaar toen was ik het sjouwen zat
![]()
![]()
Mirjam:
toendertijd bij enchantra, heb er wel behoorlijk wat voor moeten neerleggen maar hij is t waard
http://www.konadnail.nl/a(...)krek-voor-90-flesjes
ze hebben em niet meer, misschien mailen eventueel?
doll house en solar flarequote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:11 schreef Misstique het volgende:
Kleintje19; die hysterische CG lakjes hoe heten de middelste en die rechter?.
Die bobbels in de randen van haar nagels ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:36 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Daar krijg ik echt de kriebels van brrr.![]()
![]()
![]()
Superleukquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef PeachOfMind het volgende:
Ik wil ff snel m'n inzending voor de Enchanting Beauty blog over de top winachtie laten zien! Daarna snel weer verder. Mooie collectie zag ik net voorbij komen! Om jaloers van te worden!
[ afbeelding ]
(Die strik is echt super irritant en er meteen naar de foto weer afgesloopt)
Oh, geweldigquote:
Hier word ik dan weer minder vrolijk vanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Kijk nou wat leuk
[ afbeelding ]
FOTO IS NIET VAN MIJ, KOMT VAN TUMBLR.
Pretty! En untried hierquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:46 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een werk! En strikjesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef PeachOfMind het volgende:
Ik wil ff snel m'n inzending voor de Enchanting Beauty blog over de top winachtie laten zien! Daarna snel weer verder. Mooie collectie zag ik net voorbij komen! Om jaloers van te worden!
[ afbeelding ]
Gaaf!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef PeachOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe bestelling!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef -ladybird- het volgende:
Allereerste TD order is binnen!
[ afbeelding ]
TMI, watermelon rind, grape juice, strawberry fields, lubu heels, ruby pumps, fairy dust (schattig!), white out, something sweet
vooral watermelon rind en grape juice
Is het trouwens erg dat mijn volgende CG wishlist alweer klaar ligt![]()
Verrekten PVDA-ert!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:11 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoetsappige nagels met Models Own pastel pink
Edit: wel een stukje rozer in het echt...
Welkom en goed gelukt hoor, voor een eerste keer!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef het-is-mij het volgende:
Geinspireerd door dit topic ben ik maar eens ff naar de lokale drogist gegaan en ff wat lak gekocht en daar kwam ik zo'n stempelding voor 2,5 euro tegen en die wilde ik natuurlijk nu gelijk gebruiken dus ff snel gedaan om een idee te hebben en kijken hoe het moest (Verrassend makkelijk) maar wilde het toch ff delen.
Van een afstandje lijkt het nog wel aardig maar de foto's zijn confronterend haha, maar eens goed in de weer met vijlen, handcreme's etc.
mn teennagels:
[ afbeelding ]
Mn vingernagels:
[ afbeelding ]
Bwhehehe, dat zag ik net ook... Ik ben alleen geen pvda'ert..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Verrekten PVDA-ert!ik vind ze loik!
Welcome to the dark side...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef het-is-mij het volgende:
Geinspireerd door dit topic ben ik maar eens ff naar de lokale drogist gegaan en ff wat lak gekocht en daar kwam ik zo'n stempelding voor 2,5 euro tegen en die wilde ik natuurlijk nu gelijk gebruiken dus ff snel gedaan om een idee te hebben en kijken hoe het moest (Verrassend makkelijk) maar wilde het toch ff delen.
Van een afstandje lijkt het nog wel aardig maar de foto's zijn confronterend haha, maar eens goed in de weer met vijlen, handcreme's etc.
mn teennagels:
[ afbeelding ]
Mn vingernagels:
[ afbeelding ]
Ik vind het er wel grappig uitzienquote:
Ik vind het leeeeuuuukkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef PeachOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef -ladybird- het volgende:
[ afbeelding ]
TMI, watermelon rind, grape juice, strawberry fields, lubu heels, ruby pumps, fairy dust (schattig!), white out, something sweet
Oh noes! Ik vind het mooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:11 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Strawberry fields is in het echt wat paarsiger hoor dan op de foto! Zit mooie goude shimmer doorheenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef Skaai het volgende:
Oeh die grape juice, *noteert*
En Strawberry fields ooh
Doe een foto van je bestellingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:32 schreef Skaai het volgende:
Bestelling binnen!! Ik wil meteen lakken maar ik ga zo slapen en dan blijft er niks van over!
Ik ben zo blij met mijn lakjes, jammer alleen dat er in mijn mini color club een barstje zit, maar ik denk dat ik die plak want er sijpelt geen lak uit. Morgen lakken oooh
Leuk!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef PeachOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke bestellingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef -ladybird- het volgende:
[ afbeelding ]
Moooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:11 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met Seche Vite is je lakkie binnen het kwartier droogquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:54 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Lasso my heart is voor mijn moessie![]()
Ik hoorde al zoiets, ik dacht zo van 'Als ik dan toch MOET bestellen dan MOET die meequote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met Seche Vite is je lakkie binnen het kwartier droog
jij gaat nooit meer anders willenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik hoorde al zoiets, ik dacht zo van 'Als ik dan toch MOET bestellen dan MOET die mee'
Dus je kan hendig nog ff lakken voor het slapen gaan...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik hoorde al zoiets, ik dacht zo van 'Als ik dan toch MOET bestellen dan MOET die mee'
Shrekkiesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:02 schreef Debsterr het volgende:
PAKJE![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
V.L.N.R.: Here Today, Aragon Tomorrow - Suzi Says Feng Shui - Jade is the New Black - Who the Shrek are You? - Over the Taupe - DS Signature - DS Diamond
Ja te laat, ik wil het mooi doen. Ik moet al een kwartier in bed liggenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus je kan hendig nog ff lakken voor het slapen gaan...
Gaaf!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:54 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Seche Vite, CC Shakura Glow, CG TMI, CG Lasso my heart, CC Wild at heart, CG Watermelon Rind, CG Re-Fresh Mint, CG Matte Magic, CG FYI en CC What a drag.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:02 schreef Debsterr het volgende:
PAKJE![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
V.L.N.R.: Here Today, Aragon Tomorrow - Suzi Says Feng Shui - Jade is the New Black - Who the Shrek are You? - Over the Taupe - DS Signature - DS Diamond
Het is echt een toffe kleurquote:
Goeie haulquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:54 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Seche Vite, CC Shakura Glow, CG TMI, CG Lasso my heart, CC Wild at heart, CG Watermelon Rind, CG Re-Fresh Mint, CG Matte Magic, CG FYI en CC What a drag.
welke holo is dat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:17 schreef Kleintje19 het volgende:
allemaal color club verslaafde zometeen hier![]()
leuke dingen krijgen mensen binnenvalt wel op dat jullie allemaal rond dezelfde tijd hebben gefaald, stelletje opstokers
![]()
vandaag:
is een holo maar de schaduw laat dat niet zien, voor mij doen heel rustig en subtiel, normaal knallen de neonkleuren ervan af![]()
[ afbeelding ]
Close-upje
[ afbeelding ]
Wat heb jij toch altijd leuke mani'squote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:17 schreef Kleintje19 het volgende:
leuke dingen krijgen mensen binnenvalt wel op dat jullie allemaal rond dezelfde tijd hebben gefaald, stelletje opstokers
![]()
vandaag:
is een holo maar de schaduw laat dat niet zien, voor mij doen heel rustig en subtiel, normaal knallen de neonkleuren ervan af![]()
[ afbeelding ]
Close-upje
[ afbeelding ]
Is dat Fashion Addict? mooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:17 schreef Kleintje19 het volgende:
![]()
vandaag:
[ afbeelding ]
Close-upje
[ afbeelding ]
ik denk ff met je mee want wil mn tenen nog even onder handen nemenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is echt een toffe kleur! Ben nu met DS Signature aan het lakken, en wat zal ik op m'n tenen doen?
love 'em leave 'emquote:
mooi kleurtje, leuke mani ook!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:21 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik denk ff met je mee want wil mn tenen nog even onder handen nemenen thanks
![]()
[..]
love 'em leave 'em
[ afbeelding ]
ietsje, die van h&m is meer goud, deze is iets zachter qua kleur.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mooi kleurtje, leuke mani ook!
lijkt die niet op die gouden van de H&M?
Ik heb er over the taupe opgesmeerd, krijg ik wel bruine voeten vanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:21 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik denk ff met je mee want wil mn tenen nog even onder handen nemenen thanks
![]()
[..]
love 'em leave 'em
[ afbeelding ]
Ja ik was in de warquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:23 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
F.A is lila, daar had ik gisteren mee gestempeld
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:17 schreef Kleintje19 het volgende:
![]()
vandaag:
[ afbeelding ]
Close-upje
[ afbeelding ]
Mooi & Mooi!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:18 schreef Linnie20v het volgende:
Hoi , even een foto voordat deeltje 182 alweer dicht is.
[ afbeelding ]
ik weet nog steeds niet wat ik erop wil, ik denk dat ik om en om neon roze, geel en groen erop ga smerenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb er over the taupe opgesmeerd, krijg ik wel bruine voeten van.
deze lijkt vrij veel op OPI- CMIYN toch? ik vind um mooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja ik was in de war![]()
[ afbeelding ]
Zoya - Charla door Carla
Erg mooi, dat steentje past er ook echt zo perfect opquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:17 schreef Kleintje19 het volgende:
![]()
vandaag:
[ afbeelding ]
Close-upje
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:18 schreef Linnie20v het volgende:
Hoi , even een foto voordat deeltje 182 alweer dicht is.
[ afbeelding ]
Ja dat zijn dupes van elkaarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet wat ik erop wil, ik denk dat ik om en om neon roze, geel en groen erop ga smeren![]()
[..]
deze lijkt vrij veel op OPI- CMIYN toch? ik vind um mooi
Ook leukquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet wat ik erop wil, ik denk dat ik om en om neon roze, geel en groen erop ga smeren![]()
[..]
deze lijkt vrij veel op OPI- CMIYN toch? ik vind um mooi
Mooi!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:17 schreef Kleintje19 het volgende:
![]()
vandaag:
[ afbeelding ]
Close-upje
[ afbeelding ]
droogt monarch ook zo slecht bij jou?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:55 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb net mijn nagels gelakt met Diamond Cosmetics Monarch Masquerade met daarover een laagje OPI MAAH. Ziet er leuk uit, maar ik heb geen goed licht om er nu een foto van te maken.
Anyway, meteen in stijl voor het Aerosmith concert morgen.
Ja hoi!!! Sorry lees het net pas, 2 overvolle werkdagen gehad. Wanneer ik tijd heb ga ik even vergelijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:27 schreef mirannie het volgende:
Zo, besteldJeeJ!!
BTW, hebben jullie de blog van Linnie al gezien vandaag? Wat een gave kleur!! Zit me wel af te vragen hoe dupig die is met Dorothy who... Dus Lin, als je dit leest, wil je een vergelijking voor me doen alsjeblieft??
Na3 dagen weet je niet meer beterquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
droogt monarch ook zo slecht bij jou?
mijn teennagels zijn nu neonroze, echt monsterlijk, ziet er eng uit
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Na3 dagen weet je niet meer beter
Ik heb mijn flipflapflopflupflepfantasy er wel af moeten halen omdat mijn lak echt compleet mat-wit was geworden na het zwemmen. Herkennen mensen dit? Dat de chloor in het zwemwater je lak uitbijt?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Na3 dagen weet je niet meer beter
Ik heb mijn flipflapflopflupflepfantasy er wel af moeten halen omdat mijn lak echt compleet mat-wit was geworden na het zwemmen. Herkennen mensen dit? Dat de chloor in het zwemwater je lak uitbijt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |