Doe een foto van je bestellingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:32 schreef Skaai het volgende:
Bestelling binnen!! Ik wil meteen lakken maar ik ga zo slapen en dan blijft er niks van over!
Ik ben zo blij met mijn lakjes, jammer alleen dat er in mijn mini color club een barstje zit, maar ik denk dat ik die plak want er sijpelt geen lak uit. Morgen lakken oooh
Leuk!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef PeachOfMind het volgende:
Ik wil ff snel m'n inzending voor de Enchanting Beauty blog over de top winachtie laten zien! Daarna snel weer verder. Mooie collectie zag ik net voorbij komen! Om jaloers van te worden!
[ afbeelding ]
(Die strik is echt super irritant en er meteen naar de foto weer afgesloopt)
Leuke bestellingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef -ladybird- het volgende:
Allereerste TD order is binnen!
[ afbeelding ]
TMI, watermelon rind, grape juice, strawberry fields, lubu heels, ruby pumps, fairy dust (schattig!), white out, something sweet
vooral watermelon rind en grape juice
Is het trouwens erg dat mijn volgende CG wishlist alweer klaar ligt![]()
Moooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:11 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoetsappige nagels met Models Own pastel pink
Edit: wel een stukje rozer in het echt...
Met Seche Vite is je lakkie binnen het kwartier droogquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:54 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Lasso my heart is voor mijn moessie![]()
Ik hoorde al zoiets, ik dacht zo van 'Als ik dan toch MOET bestellen dan MOET die meequote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met Seche Vite is je lakkie binnen het kwartier droog
jij gaat nooit meer anders willenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik hoorde al zoiets, ik dacht zo van 'Als ik dan toch MOET bestellen dan MOET die mee'
Dus je kan hendig nog ff lakken voor het slapen gaan...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik hoorde al zoiets, ik dacht zo van 'Als ik dan toch MOET bestellen dan MOET die mee'
Shrekkiesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:02 schreef Debsterr het volgende:
PAKJE![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
V.L.N.R.: Here Today, Aragon Tomorrow - Suzi Says Feng Shui - Jade is the New Black - Who the Shrek are You? - Over the Taupe - DS Signature - DS Diamond
Ja te laat, ik wil het mooi doen. Ik moet al een kwartier in bed liggenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus je kan hendig nog ff lakken voor het slapen gaan...
Gaaf!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:54 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Seche Vite, CC Shakura Glow, CG TMI, CG Lasso my heart, CC Wild at heart, CG Watermelon Rind, CG Re-Fresh Mint, CG Matte Magic, CG FYI en CC What a drag.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:02 schreef Debsterr het volgende:
PAKJE![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
V.L.N.R.: Here Today, Aragon Tomorrow - Suzi Says Feng Shui - Jade is the New Black - Who the Shrek are You? - Over the Taupe - DS Signature - DS Diamond
Het is echt een toffe kleurquote:
Goeie haulquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:54 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Seche Vite, CC Shakura Glow, CG TMI, CG Lasso my heart, CC Wild at heart, CG Watermelon Rind, CG Re-Fresh Mint, CG Matte Magic, CG FYI en CC What a drag.
welke holo is dat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:17 schreef Kleintje19 het volgende:
allemaal color club verslaafde zometeen hier![]()
leuke dingen krijgen mensen binnenvalt wel op dat jullie allemaal rond dezelfde tijd hebben gefaald, stelletje opstokers
![]()
vandaag:
is een holo maar de schaduw laat dat niet zien, voor mij doen heel rustig en subtiel, normaal knallen de neonkleuren ervan af![]()
[ afbeelding ]
Close-upje
[ afbeelding ]
Wat heb jij toch altijd leuke mani'squote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:17 schreef Kleintje19 het volgende:
leuke dingen krijgen mensen binnenvalt wel op dat jullie allemaal rond dezelfde tijd hebben gefaald, stelletje opstokers
![]()
vandaag:
is een holo maar de schaduw laat dat niet zien, voor mij doen heel rustig en subtiel, normaal knallen de neonkleuren ervan af![]()
[ afbeelding ]
Close-upje
[ afbeelding ]
Is dat Fashion Addict? mooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:17 schreef Kleintje19 het volgende:
![]()
vandaag:
[ afbeelding ]
Close-upje
[ afbeelding ]
ik denk ff met je mee want wil mn tenen nog even onder handen nemenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is echt een toffe kleur! Ben nu met DS Signature aan het lakken, en wat zal ik op m'n tenen doen?
love 'em leave 'emquote:
mooi kleurtje, leuke mani ook!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:21 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik denk ff met je mee want wil mn tenen nog even onder handen nemenen thanks
![]()
[..]
love 'em leave 'em
[ afbeelding ]
ietsje, die van h&m is meer goud, deze is iets zachter qua kleur.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mooi kleurtje, leuke mani ook!
lijkt die niet op die gouden van de H&M?
Ik heb er over the taupe opgesmeerd, krijg ik wel bruine voeten vanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:21 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik denk ff met je mee want wil mn tenen nog even onder handen nemenen thanks
![]()
[..]
love 'em leave 'em
[ afbeelding ]
Ja ik was in de warquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:23 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
F.A is lila, daar had ik gisteren mee gestempeld
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:17 schreef Kleintje19 het volgende:
![]()
vandaag:
[ afbeelding ]
Close-upje
[ afbeelding ]
Mooi & Mooi!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:18 schreef Linnie20v het volgende:
Hoi , even een foto voordat deeltje 182 alweer dicht is.
[ afbeelding ]
ik weet nog steeds niet wat ik erop wil, ik denk dat ik om en om neon roze, geel en groen erop ga smerenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb er over the taupe opgesmeerd, krijg ik wel bruine voeten van.
deze lijkt vrij veel op OPI- CMIYN toch? ik vind um mooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja ik was in de war![]()
[ afbeelding ]
Zoya - Charla door Carla
Erg mooi, dat steentje past er ook echt zo perfect opquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:17 schreef Kleintje19 het volgende:
![]()
vandaag:
[ afbeelding ]
Close-upje
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:18 schreef Linnie20v het volgende:
Hoi , even een foto voordat deeltje 182 alweer dicht is.
[ afbeelding ]
Ja dat zijn dupes van elkaarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet wat ik erop wil, ik denk dat ik om en om neon roze, geel en groen erop ga smeren![]()
[..]
deze lijkt vrij veel op OPI- CMIYN toch? ik vind um mooi
Ook leukquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet wat ik erop wil, ik denk dat ik om en om neon roze, geel en groen erop ga smeren![]()
[..]
deze lijkt vrij veel op OPI- CMIYN toch? ik vind um mooi
Mooi!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:17 schreef Kleintje19 het volgende:
![]()
vandaag:
[ afbeelding ]
Close-upje
[ afbeelding ]
droogt monarch ook zo slecht bij jou?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:55 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb net mijn nagels gelakt met Diamond Cosmetics Monarch Masquerade met daarover een laagje OPI MAAH. Ziet er leuk uit, maar ik heb geen goed licht om er nu een foto van te maken.
Anyway, meteen in stijl voor het Aerosmith concert morgen.
Ja hoi!!! Sorry lees het net pas, 2 overvolle werkdagen gehad. Wanneer ik tijd heb ga ik even vergelijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:27 schreef mirannie het volgende:
Zo, besteldJeeJ!!
BTW, hebben jullie de blog van Linnie al gezien vandaag? Wat een gave kleur!! Zit me wel af te vragen hoe dupig die is met Dorothy who... Dus Lin, als je dit leest, wil je een vergelijking voor me doen alsjeblieft??
Na3 dagen weet je niet meer beterquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
droogt monarch ook zo slecht bij jou?
mijn teennagels zijn nu neonroze, echt monsterlijk, ziet er eng uit
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Na3 dagen weet je niet meer beter
Ik heb mijn flipflapflopflupflepfantasy er wel af moeten halen omdat mijn lak echt compleet mat-wit was geworden na het zwemmen. Herkennen mensen dit? Dat de chloor in het zwemwater je lak uitbijt?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Na3 dagen weet je niet meer beter
Ik heb mijn flipflapflopflupflepfantasy er wel af moeten halen omdat mijn lak echt compleet mat-wit was geworden na het zwemmen. Herkennen mensen dit? Dat de chloor in het zwemwater je lak uitbijt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |