Welcome to the dark side...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef het-is-mij het volgende:
Geinspireerd door dit topic ben ik maar eens ff naar de lokale drogist gegaan en ff wat lak gekocht en daar kwam ik zo'n stempelding voor 2,5 euro tegen en die wilde ik natuurlijk nu gelijk gebruiken dus ff snel gedaan om een idee te hebben en kijken hoe het moest (Verrassend makkelijk) maar wilde het toch ff delen.
Van een afstandje lijkt het nog wel aardig maar de foto's zijn confronterend haha, maar eens goed in de weer met vijlen, handcreme's etc.
mn teennagels:
[ afbeelding ]
Mn vingernagels:
[ afbeelding ]
Ik vind het er wel grappig uitzienquote:
Ik vind het leeeeuuuukkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef PeachOfMind het volgende:
Ik wil ff snel m'n inzending voor de Enchanting Beauty blog over de top winachtie laten zien! Daarna snel weer verder. Mooie collectie zag ik net voorbij komen! Om jaloers van te worden!
[ afbeelding ]
(Die strik is echt super irritant en er meteen naar de foto weer afgesloopt)
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef -ladybird- het volgende:
Allereerste TD order is binnen!
[ afbeelding ]
TMI, watermelon rind, grape juice, strawberry fields, lubu heels, ruby pumps, fairy dust (schattig!), white out, something sweet
vooral watermelon rind en grape juice
Is het trouwens erg dat mijn volgende CG wishlist alweer klaar ligt![]()
Oh noes! Ik vind het mooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:11 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoetsappige nagels met Models Own pastel pink
Edit: wel een stukje rozer in het echt...
Strawberry fields is in het echt wat paarsiger hoor dan op de foto! Zit mooie goude shimmer doorheenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef Skaai het volgende:
Oeh die grape juice, *noteert*
En Strawberry fields ooh
Doe een foto van je bestellingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:32 schreef Skaai het volgende:
Bestelling binnen!! Ik wil meteen lakken maar ik ga zo slapen en dan blijft er niks van over!
Ik ben zo blij met mijn lakjes, jammer alleen dat er in mijn mini color club een barstje zit, maar ik denk dat ik die plak want er sijpelt geen lak uit. Morgen lakken oooh
Leuk!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef PeachOfMind het volgende:
Ik wil ff snel m'n inzending voor de Enchanting Beauty blog over de top winachtie laten zien! Daarna snel weer verder. Mooie collectie zag ik net voorbij komen! Om jaloers van te worden!
[ afbeelding ]
(Die strik is echt super irritant en er meteen naar de foto weer afgesloopt)
Leuke bestellingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef -ladybird- het volgende:
Allereerste TD order is binnen!
[ afbeelding ]
TMI, watermelon rind, grape juice, strawberry fields, lubu heels, ruby pumps, fairy dust (schattig!), white out, something sweet
vooral watermelon rind en grape juice
Is het trouwens erg dat mijn volgende CG wishlist alweer klaar ligt![]()
Moooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:11 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoetsappige nagels met Models Own pastel pink
Edit: wel een stukje rozer in het echt...
Met Seche Vite is je lakkie binnen het kwartier droogquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:54 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Lasso my heart is voor mijn moessie![]()
Ik hoorde al zoiets, ik dacht zo van 'Als ik dan toch MOET bestellen dan MOET die meequote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met Seche Vite is je lakkie binnen het kwartier droog
jij gaat nooit meer anders willenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik hoorde al zoiets, ik dacht zo van 'Als ik dan toch MOET bestellen dan MOET die mee'
Dus je kan hendig nog ff lakken voor het slapen gaan...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik hoorde al zoiets, ik dacht zo van 'Als ik dan toch MOET bestellen dan MOET die mee'
Shrekkiesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:02 schreef Debsterr het volgende:
PAKJE![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
V.L.N.R.: Here Today, Aragon Tomorrow - Suzi Says Feng Shui - Jade is the New Black - Who the Shrek are You? - Over the Taupe - DS Signature - DS Diamond
Ja te laat, ik wil het mooi doen. Ik moet al een kwartier in bed liggenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus je kan hendig nog ff lakken voor het slapen gaan...
Gaaf!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:54 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Seche Vite, CC Shakura Glow, CG TMI, CG Lasso my heart, CC Wild at heart, CG Watermelon Rind, CG Re-Fresh Mint, CG Matte Magic, CG FYI en CC What a drag.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:02 schreef Debsterr het volgende:
PAKJE![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
V.L.N.R.: Here Today, Aragon Tomorrow - Suzi Says Feng Shui - Jade is the New Black - Who the Shrek are You? - Over the Taupe - DS Signature - DS Diamond
Het is echt een toffe kleurquote:
Goeie haulquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:54 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Seche Vite, CC Shakura Glow, CG TMI, CG Lasso my heart, CC Wild at heart, CG Watermelon Rind, CG Re-Fresh Mint, CG Matte Magic, CG FYI en CC What a drag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |