doll house en solar flarequote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:11 schreef Misstique het volgende:
Kleintje19; die hysterische CG lakjes hoe heten de middelste en die rechter?.
Die bobbels in de randen van haar nagels ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:36 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Daar krijg ik echt de kriebels van brrr.![]()
![]()
![]()
Superleukquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef PeachOfMind het volgende:
Ik wil ff snel m'n inzending voor de Enchanting Beauty blog over de top winachtie laten zien! Daarna snel weer verder. Mooie collectie zag ik net voorbij komen! Om jaloers van te worden!
[ afbeelding ]
(Die strik is echt super irritant en er meteen naar de foto weer afgesloopt)
Oh, geweldigquote:
Hier word ik dan weer minder vrolijk vanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Kijk nou wat leuk
[ afbeelding ]
FOTO IS NIET VAN MIJ, KOMT VAN TUMBLR.
Pretty! En untried hierquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:46 schreef zoeperzazke het volgende:
Zoya Mimi, morgen is deze bij Miss-Moana samen met nog een aantal andere lakken!
[ afbeelding ]
Wat een werk! En strikjesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef PeachOfMind het volgende:
Ik wil ff snel m'n inzending voor de Enchanting Beauty blog over de top winachtie laten zien! Daarna snel weer verder. Mooie collectie zag ik net voorbij komen! Om jaloers van te worden!
[ afbeelding ]
Gaaf!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef PeachOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe bestelling!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef -ladybird- het volgende:
Allereerste TD order is binnen!
[ afbeelding ]
TMI, watermelon rind, grape juice, strawberry fields, lubu heels, ruby pumps, fairy dust (schattig!), white out, something sweet
vooral watermelon rind en grape juice
Is het trouwens erg dat mijn volgende CG wishlist alweer klaar ligt![]()
Verrekten PVDA-ert!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:11 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoetsappige nagels met Models Own pastel pink
Edit: wel een stukje rozer in het echt...
Welkom en goed gelukt hoor, voor een eerste keer!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef het-is-mij het volgende:
Geinspireerd door dit topic ben ik maar eens ff naar de lokale drogist gegaan en ff wat lak gekocht en daar kwam ik zo'n stempelding voor 2,5 euro tegen en die wilde ik natuurlijk nu gelijk gebruiken dus ff snel gedaan om een idee te hebben en kijken hoe het moest (Verrassend makkelijk) maar wilde het toch ff delen.
Van een afstandje lijkt het nog wel aardig maar de foto's zijn confronterend haha, maar eens goed in de weer met vijlen, handcreme's etc.
mn teennagels:
[ afbeelding ]
Mn vingernagels:
[ afbeelding ]
Bwhehehe, dat zag ik net ook... Ik ben alleen geen pvda'ert..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Verrekten PVDA-ert!ik vind ze loik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |