Tnx! 't Is maar goed dat je niet onder m'n randen kan kijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:31 schreef Daph_ het volgende:
SQ je nagels zien er puik uit! Mooi kleurtje ook
Mooooiiquote:Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Ruby Reflection
Zo, nu teruglezen
Lees dit eens http://www.lacquerized.com/2010/06/get-minxed.html Het zijn een soort foils die gebruikt worden blijkbaar.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:30 schreef Henk-B het volgende:
Hoi allen, even reageren met acount van vriendlief.
Wie heeft er Sex and the city 2 gezien, waarbij Miranda met prachtig goudgekleurde nagellak aan het zwembad zat?Iemand een idee welke nagellak in de buurt komt?
Thnx! Dat is precies wat ik bedoelquote:Op maandag 21 juni 2010 20:42 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Lees dit eens http://www.lacquerized.com/2010/06/get-minxed.html Het zijn een soort foils die gebruikt worden blijkbaar.
Persoonlijk vind ik die H&M gouden lak erg mooi, weet de naam even niet?
aahh auw!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:44 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Auw![]()
Tot in het vlees, hele nagel er maar afgehaald, en ik weiger om de rest ook kort te wieken!
Sorry voor wazige foto
Auw! Kusje er opquote:Op maandag 21 juni 2010 20:44 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Auw![]()
Tot in het vlees, hele nagel er maar afgehaald, en ik weiger om de rest ook kort te wieken!
Sorry voor wazige foto
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:44 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Auw![]()
Sorry voor wazige foto
Coolquote:Op maandag 21 juni 2010 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi SQ!
En het is me eindelijk gelukt om succesvol te stempelenHeb me alleen nieet gewaagd aan dubbel stempelen, dus m'n duim en ringvinger missen een stukje.
(Helaasch zie je het niet zo goed op de foto, maar ja. Het is en blijft een telefooncameraatje
)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef AmNaBa het volgende:
Wil het jullie toch ook niet onthouden.....
mijn colour en go collectie is met behulp van liszzle nu echt compleet!![]()
![]()
![]()
(alleen nummer 1 vond ik niet nodig, dat is een doorzichtig lakje)
[ afbeelding ]
En nog een close up van mijn groene nagels met QT
passend bij de holomania
[ afbeelding ]
Jouw nagels worden echt steeds mooierquote:Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Ruby Reflection
Zo, nu teruglezen
Netjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Tnx! Ik vind jouw design ook echt supersjiekquote:Op maandag 21 juni 2010 21:01 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Mooie stempel, leuke kleurencombi.
[..]
Jouw nagels worden echt steeds mooier![]()
[..]
Netjes![]()
@Joysa...auw...balen!
Ik ben ook nog steeds aan het spelen met de plates
[ afbeelding ]
Hij deed ook echt zeer, ging mn vlees inquote:Op maandag 21 juni 2010 21:09 schreef moussy het volgende:
toffe nagelsdie gescheurde doet haast plaatsvervangend zeer
Jou nagels zijn ook mooi geworden zeg!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Ruby Reflection
Zo, nu teruglezen
Ja als je dat vergelijkt met een half jaar geleden scheelt het veel, had ik niet gedacht dat nagels zo zouden veranderenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jou nagels zijn ook mooi geworden zeg!![]()
super sjiek! hebben jullie ook dat sommige afdrukken t niet helemaal doen? heb er 1 met sterren en die doet t niet, de folie is er wel afquote:Op maandag 21 juni 2010 21:01 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Mooie stempel, leuke kleurencombi.
[..]
Jouw nagels worden echt steeds mooier![]()
[..]
Netjes![]()
@Joysa...auw...balen!
Ik ben ook nog steeds aan het spelen met de plates
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |