abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83124762
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:59 schreef Lindytje het volgende:

[..]

[..]

http://www.freeonlineepisodes.net/

Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele studievertraging/ verslonzing van het huishouden/ etc...
kan je beter naar www.ninjavideo.net is namelijk ook hoge kwaliteit, ik lak altijd mijn nagels onder het desperate housewives kijken (of greys, private practice, 90210, gossip gir, ugly betty etc etc ) l
  maandag 21 juni 2010 @ 23:08:46 #127
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_83124927
Ik. Wil. Mijn. Pakketje. Van. Sparkling*Nails. Hopelijk komt ie morgen, hij is afgelopen maandag of dinsdag verstuurd.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  maandag 21 juni 2010 @ 23:12:43 #128
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83125140
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:05 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

kan je beter naar www.ninjavideo.net is namelijk ook hoge kwaliteit, ik lak altijd mijn nagels onder het desperate housewives kijken (of greys, private practice, 90210, gossip gir, ugly betty etc etc ) l
Thanx voor de tip, ik sla m op!
Don't come closer, I might hurt you
pi_83125702
quote:

[..]

[..]

Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele studievertraging/ verslonzing van het huishouden/ etc...
argh nog eentje ik kijk dus altijd via watch-series.com haha!
pi_83126133
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_83129820
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:34 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof n iet dat jij dat zelf bent
pi_83131945
Guess succes vandaag
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_83132112
Net TD betaald yay!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83132745
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net TD betaald yay!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Been there. Trust me, dat is beter dan een week van te voren al maagpijn van de zenuwen

tandarts...
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:08 schreef Diconnected het volgende:
Ik. Wil. Mijn. Pakketje. Van. Sparkling*Nails. Hopelijk komt ie morgen, hij is afgelopen maandag of dinsdag verstuurd.
Ik. Van. TD. !.
pi_83133274
Ik hoop dat de pakketbezorger een beetje opschiet. Krijg vandaag De Doos, en waarschijnlijk ook Nfu Oh en TD. Maar moet dus straks weg...
quote:

[..]

[..]

Thanks!
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:05 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

Nog een site...

Moet je de boel dan downloaden enzo? En kost dat veel tijd? Kreeg ooit sites van een vriendinnetje, maar daar snapte ik geen hol van. Moest dan via een omweg weer downloaden en dan flipte mijn laptop weer. Niks voor mij. Moet erop kunnen klikken en dan moet de serie meteen gaan draaien
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net TD betaald yay!

SPOILER
SPOILER
pi_83133509
Succes vandaag Guess! Hopelijk laat de kleine zich snel zien en kunnen jullie fijn op de roze wolk zitten daarna
pi_83135049
Succes Guess
pi_83135095
De pakketman is geweest!! De swap van SQ zat er ook bij, en TD, en DE DOOS!! De Nfu Oh´s komen als het goed is vanmiddag met de brievenbuspost.

Visit me in prism, Magic attraction, DS glow, Tru passion, DS diamond, DS saphire
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:07:03 #139
139770 Miasan
Roemer has it
pi_83135392
Ik heb ik topic #174 gevraagd wie een oplossing had voor de stinky nagellakremover die vanuit de prullenbak mijn hele huis onaangenaam maakte.
mirannie gaf mij als tip de Essence nagellakremover met aardbeien luchtje. Ik heb hem gekocht. Hij stinkt inderdaad niet, maar werkt voor geen meter. Vind ik dan
tanteklara adviseerde om de gebruikte watjes/staafjes in een boterhamzakje te doen alvorens het weggooien. Dat werkt wel.
Bedankt voor de tips allebei, en zoals beloofd een foto van mijn nagels. ( ) Ik ben er nog niet zo goed in.

Catrice Sold out forever.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_83135548
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:58 schreef mirannie het volgende:
De pakketman is geweest!! De swap van SQ zat er ook bij, en TD, en DE DOOS!! De Nfu Oh´s komen als het goed is vanmiddag met de brievenbuspost.
[ afbeelding ]
Visit me in prism, Magic attraction, DS glow, Tru passion, DS diamond, DS saphire
Naaais
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:07 schreef Miasan het volgende:
Ik heb ik topic #174 gevraagd wie een oplossing had voor de stinky nagellakremover die vanuit de prullenbak mijn hele huis onaangenaam maakte.
mirannie gaf mij als tip de Essence nagellakremover met aardbeien luchtje. Ik heb hem gekocht. Hij stinkt inderdaad niet, maar werkt voor geen meter. Vind ik dan
tanteklara adviseerde om de gebruikte watjes/staafjes in een boterhamzakje te doen alvorens het weggooien. Dat werkt wel.
Bedankt voor de tips allebei, en zoals beloofd een foto van mijn nagels. ( ) Ik ben er nog niet zo goed in.

[ afbeelding ]
Blijft een mooi kleurtje!

Ik vind mijn Peaceful/Confident moodie maar stom. Mijn handen hebben steenkoud dezelfde kleur als wanneer ze heel warm zijn, ik ben de hele dag door alleen maar confident, en ik krijg hem ook niet op de foto want dan lijkt ie licht lime groen, terwijl ie gewoon donkergroen is. Oja en hij lijkt op Koh Medeter, die ik dus al heb (zo dat is er uit)

edit; foto's!

en op de foto's zie je wel dat ie gister een andere kleur had (pre clean-up)

[ Bericht 7% gewijzigd door princess-a op 22-06-2010 11:30:58 ]
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_83135725

Als het er nou ook nog eens lang genoeg op blijft zitten
pi_83135877
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:07 schreef Miasan het volgende:

[ afbeelding ]
Niet zo goed? Ziet er echt keurig uit hoor!!
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:11 schreef princess-a het volgende:

[..]

Naaais
[..]

Blijft een mooi kleurtje!

Ik vind mijn Peaceful/Confident moodie maar stom. Mijn handen hebben steenkoud dezelfde kleur als wanneer ze heel warm zijn, ik ben de hele dag door alleen maar confident, en ik krijg hem ook niet op de foto want dan lijkt ie licht lime groen, terwijl ie gewoon donkergroen is. Oja en hij lijkt op Koh Medeter, die ik dus al heb (zo dat is er uit)
Dan gooi je ´m toch gewoon in het swaptopic Opgelost
Maar ik kan me de ergernis goed voorstellen hoor!!
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]

Als het er nou ook nog eens lang genoeg op blijft zitten
Ja, iig tot en met donderdag
Ik vind ´m leuk!
pi_83136213
En dan zo maar even mijn groene plantjes van mijn nagels boenen Moet natuurlijk wel kunnen testen met de inhoud van De Doos
pi_83136479
quote:
[ afbeelding ]
DS Diamond & Sapphire
  † In Memoriam † dinsdag 22 juni 2010 @ 12:27:52 #145
43556 miss_dynastie
pi_83138210
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel foto's Tof
edit: post van TD
pi_83138786
princess-a, heb je swappies ontvangen (gna gna, met pakketpost!) Wateen poepsjieke doosjes er om heen zeg!
pi_83138821
quote:
[ afbeelding ]
mooie faal!

swatchje van ds sapphire?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2010 12:46:12 ]
pi_83138895
@mirannie er wordt gewerkt aan je verzoekje, ben foto's aan het editten as we speak! Hoop dat je er nog wat aan hebt
pi_83138938
vraagje over die maximum growth, hallen jullie die er iedere dag ook weer af, of smeer je gewoon een nieuwe laag over de oude laag?
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_83139218
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef progje het volgende:
vraagje over die maximum growth, hallen jullie die er iedere dag ook weer af, of smeer je gewoon een nieuwe laag over de oude laag?
Op de verpakking staat dat je elke dag een nieuw laagje moet aanbrengen, dus over de oude laag. Op dag 5 alles eraf halen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')