kan je beter naar www.ninjavideo.net is namelijk ook hoge kwaliteit, ik lak altijd mijn nagels onder het desperate housewives kijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
http://www.freeonlineepisodes.net/
Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele studievertraging/ verslonzing van het huishouden/ etc...
Thanx voor de tip, ik sla m op!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:05 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
kan je beter naar www.ninjavideo.net is namelijk ook hoge kwaliteit, ik lak altijd mijn nagels onder het desperate housewives kijken(of greys, private practice, 90210, gossip gir, ugly betty etc etc
) l
argh nog eentjequote:Op maandag 21 juni 2010 22:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele studievertraging/ verslonzing van het huishouden/ etc...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net TD betaald yay!
Been there. Trust me, dat is beter dan een week van te voren al maagpijn van de zenuwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tandarts...Ik. Van. TD. !.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:08 schreef Diconnected het volgende:
Ik. Wil. Mijn. Pakketje. Van. Sparkling*Nails.Hopelijk komt ie morgen, hij is afgelopen maandag of dinsdag verstuurd.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:05 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
kan je beter naar www.ninjavideo.net is namelijk ook hoge kwaliteit, ik lak altijd mijn nagels onder het desperate housewives kijken(of greys, private practice, 90210, gossip gir, ugly betty etc etc
) l
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net TD betaald yay!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naaaisquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:58 schreef mirannie het volgende:
De pakketman is geweest!! De swap van SQ zat er ook bij, en TD, en DE DOOS!! De Nfu Oh´s komen als het goed is vanmiddag met de brievenbuspost.
[ afbeelding ]
Visit me in prism, Magic attraction, DS glow, Tru passion, DS diamond, DS saphire
Blijft een mooi kleurtje!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:07 schreef Miasan het volgende:
Ik heb ik topic #174 gevraagd wie een oplossing had voor de stinky nagellakremover die vanuit de prullenbak mijn hele huis onaangenaam maakte.
mirannie gaf mij als tip de Essence nagellakremover met aardbeien luchtje. Ik heb hem gekocht. Hij stinkt inderdaad niet, maar werkt voor geen meter. Vind ik dan![]()
tanteklara adviseerde om de gebruikte watjes/staafjes in een boterhamzakje te doen alvorens het weggooien. Dat werkt wel.
Bedankt voor de tips allebei, en zoals beloofd een foto van mijn nagels. () Ik ben er nog niet zo goed in.
[ afbeelding ]
Catrice Sold out forever.
Niet zo goed? Ziet er echt keurig uit hoor!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:07 schreef Miasan het volgende:
Ik heb ik topic #174 gevraagd wie een oplossing had voor de stinky nagellakremover die vanuit de prullenbak mijn hele huis onaangenaam maakte.
mirannie gaf mij als tip de Essence nagellakremover met aardbeien luchtje. Ik heb hem gekocht. Hij stinkt inderdaad niet, maar werkt voor geen meter. Vind ik dan![]()
tanteklara adviseerde om de gebruikte watjes/staafjes in een boterhamzakje te doen alvorens het weggooien. Dat werkt wel.
Bedankt voor de tips allebei, en zoals beloofd een foto van mijn nagels. () Ik ben er nog niet zo goed in.
[ afbeelding ]
Catrice Sold out forever.
Dan gooi je ´m toch gewoon in het swaptopicquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Naaais![]()
[..]
Blijft een mooi kleurtje!
Ik vind mijn Peaceful/Confident moodie maar stom. Mijn handen hebben steenkoud dezelfde kleur als wanneer ze heel warm zijn, ik ben de hele dag door alleen maar confident, en ik krijg hem ook niet op de foto want dan lijkt ie licht lime groen, terwijl ie gewoon donkergroen is. Oja en hij lijkt op Koh Medeter, die ik dus al heb(zo dat is er uit)
Ja, iig tot en met donderdagquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Als het er nou ook nog eens lang genoeg op blijft zitten
DS Diamond & Sapphirequote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:58 schreef mirannie het volgende:
De pakketman is geweest!! De swap van SQ zat er ook bij, en TD, en DE DOOS!! De Nfu Oh´s komen als het goed is vanmiddag met de brievenbuspost.
[ afbeelding ]
Visit me in prism, Magic attraction, DS glow, Tru passion, DS diamond, DS saphire
mooie faal!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:58 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Op de verpakking staat dat je elke dag een nieuw laagje moet aanbrengen, dus over de oude laag. Op dag 5 alles eraf halen..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef progje het volgende:
vraagje over die maximum growth, hallen jullie die er iedere dag ook weer af, of smeer je gewoon een nieuwe laag over de oude laag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |