Oeeeeh die Sapphire ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:58 schreef mirannie het volgende:
De pakketman is geweest!! De swap van SQ zat er ook bij, en TD, en DE DOOS!! De Nfu Oh´s komen als het goed is vanmiddag met de brievenbuspost.
[ afbeelding ]
Visit me in prism, Magic attraction, DS glow, Tru passion, DS diamond, DS saphire
Leuk he! Als ik ze niet al had, had ik ze stiekem achterover gedrukt, maar ik gun ze jou ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:44 schreef milka82 het volgende:
princess-a, heb je swappies ontvangen (gna gna, met pakketpost!) Wateen poepsjieke doosjes er om heen zeg!
thnx, ik dacht het al, maar begon toch aan mezelf te twijfelenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:56 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Op de verpakking staat dat je elke dag een nieuw laagje moet aanbrengen, dus over de oude laag. Op dag 5 alles eraf halen..
quote:
He, bij jou bubbelt ie ook!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:34 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze - For Audrey en gestempeld met China Glaze - OMG, maar die zie je maar heeeeel lichtjes
Dat komt omdat ik eerst 2 laagjes kleur had gedaan, toen topcoat, toen een mislukte konad, weer een laagje kleur en toen ging ie bubbelenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:10 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
He, bij jou bubbelt ie ook!
Mijn TD-pakketje is er! En een financiële meevaller! Dat alles in 1 dag! VET!![]()
![]()
![]()
Aurelyx heeft de volgende order alweer bijna klaar..![]()
Uhuquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
For Audrey is wel een heel mooi kleurtje.
Weer back to normalquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:35 schreef FijieStar het volgende:
Seg even een vraagje. heb k iets gemist ivm Transdesign ? Is ie nog steeds zo duur qua verzendkosten? Of is ie terug vermindert?
Lievquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:34 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze - For Audrey en gestempeld met China Glaze - OMG, maar die zie je maar heeeeel lichtjes
Die van mij is ook verzonden de 14equote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:26 schreef Loqi het volgende:
Pff, TD de 14e verzonden nog niet hier, verder bij iedereen wel![]()
ongeduldig is
Hij is weer goedkoper gewordenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:35 schreef FijieStar het volgende:
Seg even een vraagje. heb k iets gemist ivm Transdesign ? Is ie nog steeds zo duur qua verzendkosten? Of is ie terug vermindert?
Dan moet je ook even klagen, dan komt ie binnenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die van mij is ook verzonden de 14edus ben benieuwd!
weer net zoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:11 schreef FijieStar het volgende:
Euhm.. ff terug naar Transdesign hoe moet je dan weer bestellen?
Want vroeger moest je bij comments schrijven apply flat rate box en het paypal venster wegklikken..
Hoe zit dat dan nu?
Gefeliciteerd!! Dat is wel een cadeautje waardquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:14 schreef Nailoholic het volgende:
AHHH IK MAG WEER FALEN! Ik heb zojuist mijn tentamencijfer (5.6 wat een 6.2 gemiddeld maakt voor theorie) gekreen en ik heb mijn P![]()
![]()
![]()
Feest!
Potverdorie heb ik straks natuurlijk m'n pakketje nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dan moet je ook even klagen, dan komt ie binnen5 min geleden
nu ligt ie mooi beneden op tafel.. ik moet schrijven dus mag hem straks pas open maken van mezelf![]()
![]()
![]()
Dat is een feestje waard!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:14 schreef Nailoholic het volgende:
AHHH IK MAG WEER FALEN! Ik heb zojuist mijn tentamencijfer (5.6 wat een 6.2 gemiddeld maakt voor theorie) gekreen en ik heb mijn P![]()
![]()
![]()
Feest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |