Ik heb nogal roze-issues, valt het op?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:07 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ok ok, rustig maarrrHij is naar mij onderweg...kan niet meer wachten. Wil Hebben Nu
![]()
[..]
Ach meid, ben je nog niet verlost? Hij/zij heeft er duidelijk nog helemaal geen zin in.. Sterkte morgen en hopelijk komt de kleine dan snel
Ik vind die moodpolish echt niet mooi, maar de stempeltjes zijn leuk!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:58 schreef buzzwheedle het volgende:
dit zijn mijn nagels met de grijze moodpolish, zonder stempel vond ik er weinig aan, maar zo vind ik ze wel tof, er zit oranje in dus ze mogen lekker lang blijven zitten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet je wat het voordeel is van krijsende koters, als ze wat groter zijn gaan ze steeds minder krijsen, die van mij zijn gelukkig al flink aan het afbouwen
Heulemaol nie!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb nogal roze-issues, valt het op?
Bundlemonster plate 20quote:Op maandag 21 juni 2010 21:52 schreef AmyGrace het volgende:
@kieskleurig, ik kan het niet zo goed zien? Wat voor plate is het?
Lookin' good babe!!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Ruby Reflection
Zo, nu teruglezen
Auwie!!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:44 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Auw![]()
Tot in het vlees, hele nagel er maar afgehaald, en ik weiger om de rest ook kort te wieken!
Sorry voor wazige foto
Yay! Gaaf!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi SQ!
En het is me eindelijk gelukt om succesvol te stempelenHeb me alleen nieet gewaagd aan dubbel stempelen, dus m'n duim en ringvinger missen een stukje.
(Helaasch zie je het niet zo goed op de foto, maar ja. Het is en blijft een telefooncameraatje
)
[ afbeelding ]
Toffe mani's! Vooral die groenequote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef mirannie het volgende:
Eerst even een paar foto´s en dan zo bijlezen en mails beantwoorden
Afgelopen zaterdag: Zoya areetha, ringvinger CG harmony, konad royal purple, Fairy Dust
[ afbeelding ]
Vorige week (misschien had ik die al geplaatst, oeps, weet het niet meer) CC wild at heart + OMG
[ afbeelding ]
NOTDNubar reclaim + bm19
onder de lamp
[ afbeelding ]
buiten (zonnetje was al weg)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:58 schreef Guess. het volgende:
[..]
Erg mooi kleurtje!! Die wil ik ook!!!
[..]
Die groen is echt gaaf!!!Veel sterkte Guess!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gave combi is dat!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:58 schreef buzzwheedle het volgende:
dit zijn mijn nagels met de grijze moodpolish, zonder stempel vond ik er weinig aan, maar zo vind ik ze wel tof, er zit oranje in dus ze mogen lekker lang blijven zitten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet je wat het voordeel is van krijsende koters, als ze wat groter zijn gaan ze steeds minder krijsen, die van mij zijn gelukkig al flink aan het afbouwenNeh, helemaal niet....quote:Op maandag 21 juni 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Don't come closer, I might hurt you
Zooo ben ik ook weer eensquote:Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Ruby Reflection
Zo, nu teruglezen
watch-series? Daar blijf ik ook altijd veel te lang hangen dan goed voor me is haha!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb sinds eergisteren alleen nog maar mijn nagels gepimpt... Ik heb een site ontdekt waar je heul veul series gratis online kan kijken... killing voor je dagplannen en uitvoering daarvan...
Welke site is dat dan?? Is wel goed voor een relax momentjequote:Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb sinds eergisteren alleen nog maar mijn nagels gepimpt... Ik heb een site ontdekt waar je heul veul series gratis online kan kijken... killing voor je dagplannen en uitvoering daarvan...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Damn, wat een mooie foto's weer! Moet helaas gelijk weer door dus kan niet op alle fotos reageren maar echt super mooie konads allemaal!
@ mirannie, sorry vergeten nog op jou te reageren, maar ik ga denk ik toch voor een kastje waar ik alles in kan displayen dan dat het in lades zit, ik vind display leuker
@ sq; en bedankt he, ik heb aragon suede dus nu ook gekocht
ik hoop dat mijn TD morgen binnenkomt, ik ga denk ik nog een pakketje halen. heulp!
Heb ik ook hoor.... Roze nagellak? Kan het me niet voorstellen dat ik er eentje zou dragenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:43 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
watch-series? Daar blijf ik ook altijd veel te lang hangen dan goed voor me is haha!
Toffe nagels trouwens ook! Komt weer veel leuks voorbij (ik krijg door dit topic altijd zin om weer te gaan lakken!)
http://www.freeonlineepisodes.net/quote:Op maandag 21 juni 2010 22:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Welke site is dat dan?? Is wel goed voor een relax momentje
Ik heb ook best wel veel roze hoor! Eigenlijk best wel veel alle kleuren...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:59 schreef MissJ het volgende:
Grappig is dat, ik vind roze nagellak dus juist![]()
![]()
![]()
Heb dan ook tig soorten en tinten rozes
kan je beter naar www.ninjavideo.net is namelijk ook hoge kwaliteit, ik lak altijd mijn nagels onder het desperate housewives kijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
http://www.freeonlineepisodes.net/
Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele studievertraging/ verslonzing van het huishouden/ etc...
Thanx voor de tip, ik sla m op!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:05 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
kan je beter naar www.ninjavideo.net is namelijk ook hoge kwaliteit, ik lak altijd mijn nagels onder het desperate housewives kijken(of greys, private practice, 90210, gossip gir, ugly betty etc etc
) l
argh nog eentjequote:Op maandag 21 juni 2010 22:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele studievertraging/ verslonzing van het huishouden/ etc...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net TD betaald yay!
Been there. Trust me, dat is beter dan een week van te voren al maagpijn van de zenuwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tandarts...Ik. Van. TD. !.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:08 schreef Diconnected het volgende:
Ik. Wil. Mijn. Pakketje. Van. Sparkling*Nails.Hopelijk komt ie morgen, hij is afgelopen maandag of dinsdag verstuurd.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:05 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
kan je beter naar www.ninjavideo.net is namelijk ook hoge kwaliteit, ik lak altijd mijn nagels onder het desperate housewives kijken(of greys, private practice, 90210, gossip gir, ugly betty etc etc
) l
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net TD betaald yay!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naaaisquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:58 schreef mirannie het volgende:
De pakketman is geweest!! De swap van SQ zat er ook bij, en TD, en DE DOOS!! De Nfu Oh´s komen als het goed is vanmiddag met de brievenbuspost.
[ afbeelding ]
Visit me in prism, Magic attraction, DS glow, Tru passion, DS diamond, DS saphire
Blijft een mooi kleurtje!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:07 schreef Miasan het volgende:
Ik heb ik topic #174 gevraagd wie een oplossing had voor de stinky nagellakremover die vanuit de prullenbak mijn hele huis onaangenaam maakte.
mirannie gaf mij als tip de Essence nagellakremover met aardbeien luchtje. Ik heb hem gekocht. Hij stinkt inderdaad niet, maar werkt voor geen meter. Vind ik dan![]()
tanteklara adviseerde om de gebruikte watjes/staafjes in een boterhamzakje te doen alvorens het weggooien. Dat werkt wel.
Bedankt voor de tips allebei, en zoals beloofd een foto van mijn nagels. () Ik ben er nog niet zo goed in.
[ afbeelding ]
Catrice Sold out forever.
Niet zo goed? Ziet er echt keurig uit hoor!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:07 schreef Miasan het volgende:
Ik heb ik topic #174 gevraagd wie een oplossing had voor de stinky nagellakremover die vanuit de prullenbak mijn hele huis onaangenaam maakte.
mirannie gaf mij als tip de Essence nagellakremover met aardbeien luchtje. Ik heb hem gekocht. Hij stinkt inderdaad niet, maar werkt voor geen meter. Vind ik dan![]()
tanteklara adviseerde om de gebruikte watjes/staafjes in een boterhamzakje te doen alvorens het weggooien. Dat werkt wel.
Bedankt voor de tips allebei, en zoals beloofd een foto van mijn nagels. () Ik ben er nog niet zo goed in.
[ afbeelding ]
Catrice Sold out forever.
Dan gooi je ´m toch gewoon in het swaptopicquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Naaais![]()
[..]
Blijft een mooi kleurtje!
Ik vind mijn Peaceful/Confident moodie maar stom. Mijn handen hebben steenkoud dezelfde kleur als wanneer ze heel warm zijn, ik ben de hele dag door alleen maar confident, en ik krijg hem ook niet op de foto want dan lijkt ie licht lime groen, terwijl ie gewoon donkergroen is. Oja en hij lijkt op Koh Medeter, die ik dus al heb(zo dat is er uit)
Ja, iig tot en met donderdagquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Als het er nou ook nog eens lang genoeg op blijft zitten
DS Diamond & Sapphirequote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:58 schreef mirannie het volgende:
De pakketman is geweest!! De swap van SQ zat er ook bij, en TD, en DE DOOS!! De Nfu Oh´s komen als het goed is vanmiddag met de brievenbuspost.
[ afbeelding ]
Visit me in prism, Magic attraction, DS glow, Tru passion, DS diamond, DS saphire
mooie faal!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:58 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Op de verpakking staat dat je elke dag een nieuw laagje moet aanbrengen, dus over de oude laag. Op dag 5 alles eraf halen..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef progje het volgende:
vraagje over die maximum growth, hallen jullie die er iedere dag ook weer af, of smeer je gewoon een nieuwe laag over de oude laag?
Oeeeeh die Sapphire ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:58 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk he! Als ik ze niet al had, had ik ze stiekem achterover gedrukt, maar ik gun ze jou ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:44 schreef milka82 het volgende:
princess-a, heb je swappies ontvangen (gna gna, met pakketpost!) Wateen poepsjieke doosjes er om heen zeg!
thnx, ik dacht het al, maar begon toch aan mezelf te twijfelenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:56 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Op de verpakking staat dat je elke dag een nieuw laagje moet aanbrengen, dus over de oude laag. Op dag 5 alles eraf halen..
quote:
He, bij jou bubbelt ie ook!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:34 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze - For Audrey en gestempeld met China Glaze - OMG, maar die zie je maar heeeeel lichtjes
Dat komt omdat ik eerst 2 laagjes kleur had gedaan, toen topcoat, toen een mislukte konad, weer een laagje kleur en toen ging ie bubbelenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:10 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
He, bij jou bubbelt ie ook!
Mijn TD-pakketje is er! En een financiële meevaller! Dat alles in 1 dag! VET!![]()
![]()
![]()
Aurelyx heeft de volgende order alweer bijna klaar..![]()
Uhuquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
For Audrey is wel een heel mooi kleurtje.
Weer back to normalquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:35 schreef FijieStar het volgende:
Seg even een vraagje. heb k iets gemist ivm Transdesign ? Is ie nog steeds zo duur qua verzendkosten? Of is ie terug vermindert?
Lievquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:34 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze - For Audrey en gestempeld met China Glaze - OMG, maar die zie je maar heeeeel lichtjes
Die van mij is ook verzonden de 14equote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:26 schreef Loqi het volgende:
Pff, TD de 14e verzonden nog niet hier, verder bij iedereen wel![]()
ongeduldig is
Hij is weer goedkoper gewordenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:35 schreef FijieStar het volgende:
Seg even een vraagje. heb k iets gemist ivm Transdesign ? Is ie nog steeds zo duur qua verzendkosten? Of is ie terug vermindert?
Dan moet je ook even klagen, dan komt ie binnenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die van mij is ook verzonden de 14edus ben benieuwd!
weer net zoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:11 schreef FijieStar het volgende:
Euhm.. ff terug naar Transdesign hoe moet je dan weer bestellen?
Want vroeger moest je bij comments schrijven apply flat rate box en het paypal venster wegklikken..
Hoe zit dat dan nu?
Gefeliciteerd!! Dat is wel een cadeautje waardquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:14 schreef Nailoholic het volgende:
AHHH IK MAG WEER FALEN! Ik heb zojuist mijn tentamencijfer (5.6 wat een 6.2 gemiddeld maakt voor theorie) gekreen en ik heb mijn P![]()
![]()
![]()
Feest!
Potverdorie heb ik straks natuurlijk m'n pakketje nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dan moet je ook even klagen, dan komt ie binnen5 min geleden
nu ligt ie mooi beneden op tafel.. ik moet schrijven dus mag hem straks pas open maken van mezelf![]()
![]()
![]()
Dat is een feestje waard!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:14 schreef Nailoholic het volgende:
AHHH IK MAG WEER FALEN! Ik heb zojuist mijn tentamencijfer (5.6 wat een 6.2 gemiddeld maakt voor theorie) gekreen en ik heb mijn P![]()
![]()
![]()
Feest!
wat mooi! Zitten er nou zwarte glitters doorheen? het ziet er echt heel apart uit!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:48 schreef Daph_ het volgende:
Dit werd vandaag afgegeven door de pakketmeneer![]()
[ afbeelding ]
Ooh, hij verkleint 'm.. Hier een grotere: http://twitpic.com/1yym1i
Zwarte sheer base met rode glitters!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef miss--moana het volgende:
[..]
wat mooi! Zitten er nou zwarte glitters doorheen? het ziet er echt heel apart uit!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:00 schreef milka82 het volgende:
Daph, mooi!!
Loqi, maaie faal van TD (Fantasea zag er zo mooi uit in het potje, maar crap op mijn nagels, vandaar dat ie toen in de swapdoos is gegaan)
Pfff, ik wil falen maar ik heb zoveel lemmings al gekilld dat ik niet meer weet welke.....Hoezo luxe probleem?
Maar da's wel heel cute!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:34 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Die is mooi!! Moet ik ook eens proberenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even een snel plaatje van m'n nagels nu, ben zwaar aan het SOG-en.
[ afbeelding ]
Eentje van Essence, dacht dat 'ie Hypnotic Poison heette.Tof kleurtje, al krijg ik er wel bleke pootjes van. (Foto onder TL-buis trouwens. Zit niet in het meest lichte plekje van dit lelijke gebouw.
)
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:14 schreef Nailoholic het volgende:
![]()
![]()
Feest!
Da's mooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:48 schreef Daph_ het volgende:
Dit werd vandaag afgegeven door de pakketmeneer![]()
[ afbeelding ]
Ooh, hij verkleint 'm.. Hier een grotere: http://twitpic.com/1yym1i
Hurray!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:55 schreef Loqi het volgende:
TD goodness
[ afbeelding ]
Vlnr
China glaze - Wagon trail + Orly - Fantasea + OPI - Who the shrek are you? + OPI - Catch me in your net + OPI - Here today aragon tomorrow + Color club - Wild and willing + Color club - Wild at heart + OPI - Samoan sand + OPI - Prinsess Rule
En een betere foto van m'n mani, waarvan ik de kleurcombo wel tof vind![]()
![]()
[ afbeelding ]
Moet je wel een beetje geluk hebben met de kleurtjes die je krijgtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:06 schreef Loqi het volgende:
[..]
je zou voor een verrassingspakket kunnen gaan? Boozyshop stelt diamond cosmetics verrassinkjes samen
Mijn moeder vond trouwens dat ik hulp nodig had toen ze mn TD pakket zag![]()
oew! dat is mooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zwarte sheer base met rode glitters!Echt prachtig!!
Ik ook, maar ik heb nog maar 10 euro op mijn rekening staan...quote:
Ik ook! En dat ga ik deze week nog doen bij td denk ik als mn loon binnen is.quote:
Tis wel een dure hoor, $18! Heb bij beautybridge besteldquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:18 schreef miss--moana het volgende:
[..]
oew! dat is mooiHou wel van zulke lakjes, waar heb je die vandaan?
hmm....dat ken ik nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tis wel een dure hoor, $18! Heb bij beautybridge besteld
Ik heb wel genoeg geld maar ik moet het bewaren omdat ik werkloos benquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb nog maar 10 euro op mijn rekening staan...
(gelukkig nog wel voor 2-3 dagen eten in de koelkast... )
OMG. Ik wil ook spongebob nagels ;{quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Kijk nou wat leuk
[ afbeelding ]
FOTO IS NIET VAN MIJ, KOMT VAN TUMBLR.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |