abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juni 2010 @ 22:07:55 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_83121466
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:07 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Ok ok, rustig maarrr Hij is naar mij onderweg...kan niet meer wachten. Wil Hebben Nu
[..]

Ach meid, ben je nog niet verlost? Hij/zij heeft er duidelijk nog helemaal geen zin in.. Sterkte morgen en hopelijk komt de kleine dan snel
Ik heb nogal roze-issues, valt het op?
disclaimer
pi_83121497
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:58 schreef buzzwheedle het volgende:
dit zijn mijn nagels met de grijze moodpolish, zonder stempel vond ik er weinig aan, maar zo vind ik ze wel tof , er zit oranje in dus ze mogen lekker lang blijven zitten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

weet je wat het voordeel is van krijsende koters, als ze wat groter zijn gaan ze steeds minder krijsen, die van mij zijn gelukkig al flink aan het afbouwen
Ik vind die moodpolish echt niet mooi, maar de stempeltjes zijn leuk!
pi_83121544
Hehe, jullie gaan veel te snel!
Nice lakjes, Joysa auw! Doet pijn wanneer ik er naar kijk.
Oja, heb ein de lijk een invoice, dus Miss Moana en Vamperotica, ze zijn onderweg!
pi_83121571
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Heulemaol nie!
pi_83121671
dankzij jullie herkende net mijn nagellak OPI zag ik op het potje staan en moest spontaan aan jullie topis denken
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_83121916
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:52 schreef AmyGrace het volgende:
@kieskleurig, ik kan het niet zo goed zien? Wat voor plate is het?
Bundlemonster plate 20
  maandag 21 juni 2010 @ 22:14:37 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_83121920
Nog niemand voor de Aragon Suede gegaan?
disclaimer
pi_83122030
Bijna vergeten, ga het gauw even doen. Bedankt voor de super tip SQ
pi_83122076
@Guess: sterkte morgen!!! Dat je hem/haar er maar snel uit mag poepen

oe,oe,oe en natuurlijk heeeeel veel plezier op die roze wolk! Tot over een jaartje of 4 dus?
pi_83122472
Guess: succes morgen, ik vroeg me al af hoe het ermee was!

buzzwheedle: mooi zeg, die groene takjes op je nagels zijn heel gaaf!!
pi_83122699
Zo, besteld JeeJ!!

BTW, hebben jullie de blog van Linnie al gezien vandaag? Wat een gave kleur!! Zit me wel af te vragen hoe dupig die is met Dorothy who... Dus Lin, als je dit leest, wil je een vergelijking voor me doen alsjeblieft??
  maandag 21 juni 2010 @ 22:27:41 #112
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83122722
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]

OPI DS Ruby Reflection

Zo, nu teruglezen
Lookin' good babe!!
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:44 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]

Auw
Tot in het vlees, hele nagel er maar afgehaald, en ik weiger om de rest ook kort te wieken!

Sorry voor wazige foto
Auwie!! erop!
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mooi SQ!

En het is me eindelijk gelukt om succesvol te stempelen Heb me alleen nieet gewaagd aan dubbel stempelen, dus m'n duim en ringvinger missen een stukje. (Helaasch zie je het niet zo goed op de foto, maar ja. Het is en blijft een telefooncameraatje )

[ afbeelding ]
Yay! Gaaf!
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef mirannie het volgende:
Eerst even een paar foto´s en dan zo bijlezen en mails beantwoorden

Afgelopen zaterdag: Zoya areetha, ringvinger CG harmony, konad royal purple, Fairy Dust
[ afbeelding ]

Vorige week (misschien had ik die al geplaatst, oeps, weet het niet meer) CC wild at heart + OMG
[ afbeelding ]

NOTD Nubar reclaim + bm19
onder de lamp
[ afbeelding ]

buiten (zonnetje was al weg)
[ afbeelding ]
Toffe mani's! Vooral die groene
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:58 schreef Guess. het volgende:

[..]

Erg mooi kleurtje!! Die wil ik ook!!!
[..]

Die groen is echt gaaf!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel sterkte Guess!
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:58 schreef buzzwheedle het volgende:
dit zijn mijn nagels met de grijze moodpolish, zonder stempel vond ik er weinig aan, maar zo vind ik ze wel tof , er zit oranje in dus ze mogen lekker lang blijven zitten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

weet je wat het voordeel is van krijsende koters, als ze wat groter zijn gaan ze steeds minder krijsen, die van mij zijn gelukkig al flink aan het afbouwen
Gave combi is dat!
quote:

[..]

Neh, helemaal niet....
Don't come closer, I might hurt you
pi_83122917
Thanks Lindytje
  maandag 21 juni 2010 @ 22:32:30 #114
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83123004
Ik heb sinds eergisteren alleen nog maar mijn nagels gepimpt... Ik heb een site ontdekt waar je heul veul series gratis online kan kijken... killing voor je dagplannen en uitvoering daarvan...

maandag 21 juni 2010 @ 22:32:58 #115
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83123030
Oh, lekker duidelijke foto....
Niet verkleind zag het er beduidend beter uit...
pi_83123238
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]

OPI DS Ruby Reflection

Zo, nu teruglezen
Zooo ben ik ook weer eens
deze is echt Heb 'm ook besteld bij TD, denk dat het morgen bezorgd wordt.
En ik heb zooo stom gedaan whehehe, ik heb ook Ds Diamond besteld en jullie raden het al... die blijk ik al te hebben FAIL
die komt dus denk ik ter swap in het daarvoor bestemde topic. Maar ik ga eerst aan mijn moeder vragen of ze 'm wil, want ze is tegenwoordig helemaal into lakken ..nog wel alleen de "standaard" kleuren zoals rood en roze enzo, maar wie weet gaat ze ook ineens andere kleuren ontdekken, hoewel ze zelf vindt dat het niet meer kan op haar leeftijd hihi. Ik vind dat het prima kan!

[ Bericht 0% gewijzigd door MissJ op 21-06-2010 22:46:33 ]
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_83123593
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb sinds eergisteren alleen nog maar mijn nagels gepimpt... Ik heb een site ontdekt waar je heul veul series gratis online kan kijken... killing voor je dagplannen en uitvoering daarvan...
watch-series? Daar blijf ik ook altijd veel te lang hangen dan goed voor me is haha!

Toffe nagels trouwens ook! Komt weer veel leuks voorbij (ik krijg door dit topic altijd zin om weer te gaan lakken!)
pi_83123746
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef Lindytje het volgende:

[ afbeelding ]
Welke site is dat dan?? Is wel goed voor een relax momentje
pi_83123816
Damn, wat een mooie foto's weer! Moet helaas gelijk weer door dus kan niet op alle fotos reageren maar echt super mooie konads allemaal!

@ mirannie, sorry vergeten nog op jou te reageren, maar ik ga denk ik toch voor een kastje waar ik alles in kan displayen dan dat het in lades zit, ik vind display leuker

@ sq; en bedankt he, ik heb aragon suede dus nu ook gekocht

ik hoop dat mijn TD morgen binnenkomt, ik ga denk ik nog een pakketje halen. heulp!
pi_83123943
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Damn, wat een mooie foto's weer! Moet helaas gelijk weer door dus kan niet op alle fotos reageren maar echt super mooie konads allemaal!

@ mirannie, sorry vergeten nog op jou te reageren, maar ik ga denk ik toch voor een kastje waar ik alles in kan displayen dan dat het in lades zit, ik vind display leuker

@ sq; en bedankt he, ik heb aragon suede dus nu ook gekocht

ik hoop dat mijn TD morgen binnenkomt, ik ga denk ik nog een pakketje halen. heulp!

Is ok, vind er wel weer iemand anders voor of een ander doel
  maandag 21 juni 2010 @ 22:54:04 #121
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_83124216
Sterkte morgen Guess!!

Wat zijn die Zoya Sparkles mooi morgen lekker lakken nu alleen even op een wiel gedaan
pi_83124374
quote:

[..]

Heb ik ook hoor.... Roze nagellak? Kan het me niet voorstellen dat ik er eentje zou dragen
pi_83124476
Grappig is dat, ik vind roze nagellak dus juist
Heb dan ook tig soorten en tinten rozes
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  maandag 21 juni 2010 @ 22:59:31 #124
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83124481
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:43 schreef Nailoholic het volgende:

[..]

watch-series? Daar blijf ik ook altijd veel te lang hangen dan goed voor me is haha!

Toffe nagels trouwens ook! Komt weer veel leuks voorbij (ik krijg door dit topic altijd zin om weer te gaan lakken!)
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:45 schreef mirannie het volgende:

[..]

Welke site is dat dan?? Is wel goed voor een relax momentje
http://www.freeonlineepisodes.net/

Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele studievertraging/ verslonzing van het huishouden/ etc...
  maandag 21 juni 2010 @ 23:00:04 #125
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83124507
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:59 schreef MissJ het volgende:
Grappig is dat, ik vind roze nagellak dus juist
Heb dan ook tig soorten en tinten rozes
Ik heb ook best wel veel roze hoor! Eigenlijk best wel veel alle kleuren...
pi_83124762
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:59 schreef Lindytje het volgende:

[..]

[..]

Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele studievertraging/ verslonzing van het huishouden/ etc...
kan je beter naar www.ninjavideo.net is namelijk ook hoge kwaliteit, ik lak altijd mijn nagels onder het desperate housewives kijken (of greys, private practice, 90210, gossip gir, ugly betty etc etc ) l
  maandag 21 juni 2010 @ 23:08:46 #127
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_83124927
Ik. Wil. Mijn. Pakketje. Van. Sparkling*Nails. Hopelijk komt ie morgen, hij is afgelopen maandag of dinsdag verstuurd.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  maandag 21 juni 2010 @ 23:12:43 #128
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83125140
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:05 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

kan je beter naar www.ninjavideo.net is namelijk ook hoge kwaliteit, ik lak altijd mijn nagels onder het desperate housewives kijken (of greys, private practice, 90210, gossip gir, ugly betty etc etc ) l
Thanx voor de tip, ik sla m op!
pi_83125702
quote:

[..]

[..]

argh nog eentje ik kijk dus altijd via watch-series.com haha!
pi_83126133
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_83129820
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:34 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof n iet dat jij dat zelf bent
pi_83131945
Guess succes vandaag
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_83132112
Net TD betaald yay!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83132745
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net TD betaald yay!

SPOILER
Been there. Trust me, dat is beter dan een week van te voren al maagpijn van de zenuwen

tandarts...
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:08 schreef Diconnected het volgende:
Ik. Wil. Mijn. Pakketje. Van. Sparkling*Nails. Hopelijk komt ie morgen, hij is afgelopen maandag of dinsdag verstuurd.
Ik. Van. TD. !.
pi_83133274
Ik hoop dat de pakketbezorger een beetje opschiet. Krijg vandaag De Doos, en waarschijnlijk ook Nfu Oh en TD. Maar moet dus straks weg...
quote:

[..]

[..]

Thanks!
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:05 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

Nog een site...

Moet je de boel dan downloaden enzo? En kost dat veel tijd? Kreeg ooit sites van een vriendinnetje, maar daar snapte ik geen hol van. Moest dan via een omweg weer downloaden en dan flipte mijn laptop weer. Niks voor mij. Moet erop kunnen klikken en dan moet de serie meteen gaan draaien
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net TD betaald yay!

SPOILER
SPOILER
pi_83133509
Succes vandaag Guess! Hopelijk laat de kleine zich snel zien en kunnen jullie fijn op de roze wolk zitten daarna
pi_83135049
Succes Guess
pi_83135095
De pakketman is geweest!! De swap van SQ zat er ook bij, en TD, en DE DOOS!! De Nfu Oh´s komen als het goed is vanmiddag met de brievenbuspost.

Visit me in prism, Magic attraction, DS glow, Tru passion, DS diamond, DS saphire
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:07:03 #139
139770 Miasan
Roemer has it
pi_83135392
Ik heb ik topic #174 gevraagd wie een oplossing had voor de stinky nagellakremover die vanuit de prullenbak mijn hele huis onaangenaam maakte.
mirannie gaf mij als tip de Essence nagellakremover met aardbeien luchtje. Ik heb hem gekocht. Hij stinkt inderdaad niet, maar werkt voor geen meter. Vind ik dan
tanteklara adviseerde om de gebruikte watjes/staafjes in een boterhamzakje te doen alvorens het weggooien. Dat werkt wel.
Bedankt voor de tips allebei, en zoals beloofd een foto van mijn nagels. ( ) Ik ben er nog niet zo goed in.

Catrice Sold out forever.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_83135548
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:58 schreef mirannie het volgende:
De pakketman is geweest!! De swap van SQ zat er ook bij, en TD, en DE DOOS!! De Nfu Oh´s komen als het goed is vanmiddag met de brievenbuspost.
[ afbeelding ]
Visit me in prism, Magic attraction, DS glow, Tru passion, DS diamond, DS saphire
Naaais
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:07 schreef Miasan het volgende:
Ik heb ik topic #174 gevraagd wie een oplossing had voor de stinky nagellakremover die vanuit de prullenbak mijn hele huis onaangenaam maakte.
mirannie gaf mij als tip de Essence nagellakremover met aardbeien luchtje. Ik heb hem gekocht. Hij stinkt inderdaad niet, maar werkt voor geen meter. Vind ik dan
tanteklara adviseerde om de gebruikte watjes/staafjes in een boterhamzakje te doen alvorens het weggooien. Dat werkt wel.
Bedankt voor de tips allebei, en zoals beloofd een foto van mijn nagels. ( ) Ik ben er nog niet zo goed in.

[ afbeelding ]
Blijft een mooi kleurtje!

Ik vind mijn Peaceful/Confident moodie maar stom. Mijn handen hebben steenkoud dezelfde kleur als wanneer ze heel warm zijn, ik ben de hele dag door alleen maar confident, en ik krijg hem ook niet op de foto want dan lijkt ie licht lime groen, terwijl ie gewoon donkergroen is. Oja en hij lijkt op Koh Medeter, die ik dus al heb (zo dat is er uit)

edit; foto's!

en op de foto's zie je wel dat ie gister een andere kleur had (pre clean-up)

[ Bericht 7% gewijzigd door princess-a op 22-06-2010 11:30:58 ]
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_83135725

Als het er nou ook nog eens lang genoeg op blijft zitten
pi_83135877
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:07 schreef Miasan het volgende:

[ afbeelding ]
Niet zo goed? Ziet er echt keurig uit hoor!!
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:11 schreef princess-a het volgende:

[..]

Naaais
[..]

Blijft een mooi kleurtje!

Ik vind mijn Peaceful/Confident moodie maar stom. Mijn handen hebben steenkoud dezelfde kleur als wanneer ze heel warm zijn, ik ben de hele dag door alleen maar confident, en ik krijg hem ook niet op de foto want dan lijkt ie licht lime groen, terwijl ie gewoon donkergroen is. Oja en hij lijkt op Koh Medeter, die ik dus al heb (zo dat is er uit)
Dan gooi je ´m toch gewoon in het swaptopic Opgelost
Maar ik kan me de ergernis goed voorstellen hoor!!
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]

Als het er nou ook nog eens lang genoeg op blijft zitten
Ja, iig tot en met donderdag
Ik vind ´m leuk!
pi_83136213
En dan zo maar even mijn groene plantjes van mijn nagels boenen Moet natuurlijk wel kunnen testen met de inhoud van De Doos
pi_83136479
quote:
[ afbeelding ]
DS Diamond & Sapphire
  † In Memoriam † dinsdag 22 juni 2010 @ 12:27:52 #145
43556 miss_dynastie
pi_83138210
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel foto's Tof
edit: post van TD
pi_83138786
princess-a, heb je swappies ontvangen (gna gna, met pakketpost!) Wateen poepsjieke doosjes er om heen zeg!
pi_83138821
quote:
[ afbeelding ]
mooie faal!

swatchje van ds sapphire?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2010 12:46:12 ]
pi_83138895
@mirannie er wordt gewerkt aan je verzoekje, ben foto's aan het editten as we speak! Hoop dat je er nog wat aan hebt
pi_83138938
vraagje over die maximum growth, hallen jullie die er iedere dag ook weer af, of smeer je gewoon een nieuwe laag over de oude laag?
pi_83139218
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef progje het volgende:
vraagje over die maximum growth, hallen jullie die er iedere dag ook weer af, of smeer je gewoon een nieuwe laag over de oude laag?
Op de verpakking staat dat je elke dag een nieuw laagje moet aanbrengen, dus over de oude laag. Op dag 5 alles eraf halen..
  dinsdag 22 juni 2010 @ 13:05:37 #151
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_83139539
quote:
[ afbeelding ]
Oeeeeh die Sapphire ziet er mooi uit kan je die straks misschien swatchen?
pi_83140234
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:44 schreef milka82 het volgende:
princess-a, heb je swappies ontvangen (gna gna, met pakketpost!) Wateen poepsjieke doosjes er om heen zeg!
Leuk he! Als ik ze niet al had, had ik ze stiekem achterover gedrukt, maar ik gun ze jou ook
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_83140449
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:56 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Op de verpakking staat dat je elke dag een nieuw laagje moet aanbrengen, dus over de oude laag. Op dag 5 alles eraf halen..
thnx, ik dacht het al, maar begon toch aan mezelf te twijfelen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 13:34:54 #154
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_83140598

China Glaze - For Audrey en gestempeld met China Glaze - OMG, maar die zie je maar heeeeel lichtjes
pi_83141414
TTLUVPOLISH IS BINNEN!!!!!!!!!!!!
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:03:50 #156
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_83141684
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:57 schreef zoeperzazke het volgende:

Even een snel plaatje van m'n nagels nu, ben zwaar aan het SOG-en.

Eentje van Essence, dacht dat 'ie Hypnotic Poison heette. Tof kleurtje, al krijg ik er wel bleke pootjes van. (Foto onder TL-buis trouwens. Zit niet in het meest lichte plekje van dit lelijke gebouw. )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:09:58 #157
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_83141968
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Jaaaaah!!!!
pi_83141971
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:34 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]

China Glaze - For Audrey en gestempeld met China Glaze - OMG, maar die zie je maar heeeeel lichtjes
He, bij jou bubbelt ie ook!
Mijn TD-pakketje is er! En een financiële meevaller! Dat alles in 1 dag! VET!
Aurelyx heeft de volgende order alweer bijna klaar..
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:14:46 #159
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_83142180
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:10 schreef Aurelyx het volgende:

[..]

He, bij jou bubbelt ie ook!
Mijn TD-pakketje is er! En een financiële meevaller! Dat alles in 1 dag! VET!
Aurelyx heeft de volgende order alweer bijna klaar..
Dat komt omdat ik eerst 2 laagjes kleur had gedaan, toen topcoat, toen een mislukte konad, weer een laagje kleur en toen ging ie bubbelen . Normaliter niet
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:19:40 #160
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_83142436
For Audrey is wel een heel mooi kleurtje.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:26:36 #161
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_83142745
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
For Audrey is wel een heel mooi kleurtje.
Uhu
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:26:58 #162
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_83142761
Pff, TD de 14e verzonden nog niet hier, verder bij iedereen wel
ongeduldig is
Knoei
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:35:00 #163
270265 FijieStar
Gimme cookies!
pi_83143093
Seg even een vraagje. heb k iets gemist ivm Transdesign ? Is ie nog steeds zo duur qua verzendkosten? Of is ie terug vermindert?
Get mad, then get over it...
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:44:31 #164
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_83143517
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:35 schreef FijieStar het volgende:
Seg even een vraagje. heb k iets gemist ivm Transdesign ? Is ie nog steeds zo duur qua verzendkosten? Of is ie terug vermindert?
Weer back to normal .
quote:
[ afbeelding ]

Liev .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:44:55 #165
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_83143537
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:26 schreef Loqi het volgende:
Pff, TD de 14e verzonden nog niet hier, verder bij iedereen wel
ongeduldig is
Die van mij is ook verzonden de 14e dus ben benieuwd!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:45:22 #166
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_83143559
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:35 schreef FijieStar het volgende:
Hij is weer goedkoper geworden

Ik ga een WII kopen als mijn financiële meevaller binnen is
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:47:01 #167
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_83143652
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:44 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Die van mij is ook verzonden de 14e dus ben benieuwd!
Dan moet je ook even klagen, dan komt ie binnen 5 min geleden
nu ligt ie mooi beneden op tafel.. ik moet schrijven dus mag hem straks pas open maken van mezelf

Knoei
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:50:14 #168
270265 FijieStar
Gimme cookies!
pi_83143818
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:44 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Weer back to normal .

Goh dan ga ik even gaan bestellen denk ik zo
pi_83144694
zijn er ook vrouwen met wat grotere voeten (maat 41+) die hun teennagels heel cool hebben gelakt? vind ik super mooi namelijk
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:11:32 #170
270265 FijieStar
Gimme cookies!
pi_83144861
Euhm.. ff terug naar Transdesign hoe moet je dan weer bestellen?
Want vroeger moest je bij comments schrijven apply flat rate box en het paypal venster wegklikken..
Hoe zit dat dan nu?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:13:12 #171
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_83144937
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:11 schreef FijieStar het volgende:
Euhm.. ff terug naar Transdesign hoe moet je dan weer bestellen?
Want vroeger moest je bij comments schrijven apply flat rate box en het paypal venster wegklikken..
Hoe zit dat dan nu?
weer net zo
pi_83144999
AHHH IK MAG WEER FALEN! Ik heb zojuist mijn tentamencijfer (5.6 wat een 6.2 gemiddeld maakt voor theorie) gekreen en ik heb mijn P Feest!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:21:58 #173
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_83145339
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:14 schreef Nailoholic het volgende:
AHHH IK MAG WEER FALEN! Ik heb zojuist mijn tentamencijfer (5.6 wat een 6.2 gemiddeld maakt voor theorie) gekreen en ik heb mijn P Feest!
Gefeliciteerd!! Dat is wel een cadeautje waard

Ik ben nu ook mijn TD lijstje aan het klaar maken, iemand nog tips voor lakjes die je moet hebben? ik hou van aparte lakjes en opvallende kleuren.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:24:03 #174
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_83145435
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:47 schreef Loqi het volgende:

[..]

Dan moet je ook even klagen, dan komt ie binnen 5 min geleden
nu ligt ie mooi beneden op tafel.. ik moet schrijven dus mag hem straks pas open maken van mezelf

Potverdorie heb ik straks natuurlijk m'n pakketje niet .
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:41:32 #175
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_83146302
quote:
Dat is een feestje waard!!
pi_83146630
Dit werd vandaag afgegeven door de pakketmeneer

Ooh, hij verkleint 'm.. Hier een grotere: http://twitpic.com/1yym1i
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:54:19 #177
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_83146937
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:48 schreef Daph_ het volgende:

[ afbeelding ]

wat mooi! Zitten er nou zwarte glitters doorheen? het ziet er echt heel apart uit!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:55:24 #178
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_83146992
TD goodness

Vlnr
China glaze - Wagon trail + Orly - Fantasea + OPI - Who the shrek are you? + OPI - Catch me in your net + OPI - Here today aragon tomorrow + Color club - Wild and willing + Color club - Wild at heart + OPI - Samoan sand + OPI - Prinsess Rule

En een betere foto van m'n mani, waarvan ik de kleurcombo wel tof vind
Knoei
pi_83147326
Daph, mooi!!

Loqi, maaie faal van TD (Fantasea zag er zo mooi uit in het potje, maar crap op mijn nagels, vandaar dat ie toen in de swapdoos is gegaan)

Pfff, ik wil falen maar ik heb zoveel lemmings al gekilld dat ik niet meer weet welke.....Hoezo luxe probleem?
pi_83147609
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef miss--moana het volgende:

[..]

wat mooi! Zitten er nou zwarte glitters doorheen? het ziet er echt heel apart uit!
Zwarte sheer base met rode glitters! Echt prachtig!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Daph_ op 22-06-2010 16:15:59 ]
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:06:32 #181
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_83147637
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:00 schreef milka82 het volgende:
Daph, mooi!!

Loqi, maaie faal van TD (Fantasea zag er zo mooi uit in het potje, maar crap op mijn nagels, vandaar dat ie toen in de swapdoos is gegaan)

Pfff, ik wil falen maar ik heb zoveel lemmings al gekilld dat ik niet meer weet welke.....Hoezo luxe probleem?
je zou voor een verrassingspakket kunnen gaan? Boozyshop stelt diamond cosmetics verrassinkjes samen

Mijn moeder vond trouwens dat ik hulp nodig had toen ze mn TD pakket zag

[ Bericht 9% gewijzigd door Loqi op 22-06-2010 16:12:46 ]
Knoei
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:15:26 #182
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83148147
quote:
[ afbeelding ]

Maar da's wel heel cute!!
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Even een snel plaatje van m'n nagels nu, ben zwaar aan het SOG-en.

[ afbeelding ]

Eentje van Essence, dacht dat 'ie Hypnotic Poison heette. Tof kleurtje, al krijg ik er wel bleke pootjes van. (Foto onder TL-buis trouwens. Zit niet in het meest lichte plekje van dit lelijke gebouw. )
Die is mooi!! Moet ik ook eens proberen
quote:
Gefeliciteerd!!
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:48 schreef Daph_ het volgende:

[ afbeelding ]

Da's mooi
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:55 schreef Loqi het volgende:
TD goodness
[ afbeelding ]
Vlnr
China glaze - Wagon trail + Orly - Fantasea + OPI - Who the shrek are you? + OPI - Catch me in your net + OPI - Here today aragon tomorrow + Color club - Wild and willing + Color club - Wild at heart + OPI - Samoan sand + OPI - Prinsess Rule

En een betere foto van m'n mani, waarvan ik de kleurcombo wel tof vind
[ afbeelding ]
Hurray!!!
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:06 schreef Loqi het volgende:

[..]

je zou voor een verrassingspakket kunnen gaan? Boozyshop stelt diamond cosmetics verrassinkjes samen

Mijn moeder vond trouwens dat ik hulp nodig had toen ze mn TD pakket zag
Moet je wel een beetje geluk hebben met de kleurtjes die je krijgt
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:16:15 #183
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83148195
En nu mijn lak er eens af halen onder het genot van een aflevering Desperate housewives... of zal ik prison break weer oppakken?
Keuzes keuzes...
pi_83148273
Ik wil ook falen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:18:30 #185
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_83148318
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:05 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Zwarte sheer base met rode glitters! Echt prachtig!!
oew! dat is mooi Hou wel van zulke lakjes, waar heb je die vandaan?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:18:57 #186
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83148347
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:17 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik wil ook falen
Ik ook, maar ik heb nog maar 10 euro op mijn rekening staan...
(gelukkig nog wel voor 2-3 dagen eten in de koelkast... )
pi_83148352
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:17 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik wil ook falen
Ik ook! En dat ga ik deze week nog doen bij td denk ik als mn loon binnen is.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_83148422
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:18 schreef miss--moana het volgende:

[..]

oew! dat is mooi Hou wel van zulke lakjes, waar heb je die vandaan?
Tis wel een dure hoor, $18! Heb bij beautybridge besteld
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:24:03 #189
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_83148647
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:20 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Tis wel een dure hoor, $18! Heb bij beautybridge besteld
hmm....dat ken ik niet ow maar het is wel een heel mooi lakje dus wel $18 waard.
pi_83149436
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:18 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik heb nog maar 10 euro op mijn rekening staan...
(gelukkig nog wel voor 2-3 dagen eten in de koelkast... )
Ik heb wel genoeg geld maar ik moet het bewaren omdat ik werkloos ben
Want ja, rekeningen enzulks
pi_83149603
Zo ik heb gefaald, cadeautje voor mezelf voor m'n P

MISA-Wine Burgundy
CG-Blue Sparrow
CG-Atlantis
OPI-DS Extravagance
OPI-DS reflection
ORLY-Close Your Eyes *
CG-Electric Lilac
CG-For Audrey
CG-TTYL
pi_83150000
Kijk nou wat leuk

FOTO IS NIET VAN MIJ, KOMT VAN TUMBLR.
pi_83150107
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Kijk nou wat leuk

[ afbeelding ]
FOTO IS NIET VAN MIJ, KOMT VAN TUMBLR.
OMG. Ik wil ook spongebob nagels ;{
pi_83150630
Swatch van DS saphire zit er vandaag denk ik niet meer in, maar komt binnenkort zeker!!

@ Daph, thanks!! Ik wacht geduldig af.

Nu even gauw verder bijlezen. Dan kind wegbrengen naar gym. En daarna Doos verslag online gooien
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:02:23 #195
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_83151389
M'n lakbak zit vol
Knoei
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:10:18 #196
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83151751
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:02 schreef Loqi het volgende:
M'n lakbak zit vol
Dat is goed nieuws!!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:13:23 #197
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_83151944
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:02 schreef Loqi het volgende:
M'n lakbak zit vol

En m'n TD-faal van gisteren is alweer geshipt ook. Ahum.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:22:32 #198
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_83152461
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:10 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Dat is goed nieuws!!
maar niet handig
heb er nu precies 100 zonder base en topcoats, met glittertops
Knoei
pi_83152679
@Mirannie; weet niet of je het al gezien had, maar hierbij de comparison:

Links Lilacism, rechts Wink

Het zijn dupes, dekking is even goed maar imo is de applicatie van Wink beter. Mocht je meer op de centen letten, dan zou ik voor Essie Lilacism gaan
pi_83153418
Stash pics van Temptalia (670 lakken ): http://www.temptalia.com/how-i-organized-my-nail-polish-part-2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')