wat mooi! Zitten er nou zwarte glitters doorheen? het ziet er echt heel apart uit!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:48 schreef Daph_ het volgende:
Dit werd vandaag afgegeven door de pakketmeneer![]()
[ afbeelding ]
Ooh, hij verkleint 'm.. Hier een grotere: http://twitpic.com/1yym1i
Zwarte sheer base met rode glitters!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef miss--moana het volgende:
[..]
wat mooi! Zitten er nou zwarte glitters doorheen? het ziet er echt heel apart uit!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:00 schreef milka82 het volgende:
Daph, mooi!!
Loqi, maaie faal van TD (Fantasea zag er zo mooi uit in het potje, maar crap op mijn nagels, vandaar dat ie toen in de swapdoos is gegaan)
Pfff, ik wil falen maar ik heb zoveel lemmings al gekilld dat ik niet meer weet welke.....Hoezo luxe probleem?
Maar da's wel heel cute!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:34 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze - For Audrey en gestempeld met China Glaze - OMG, maar die zie je maar heeeeel lichtjes
Die is mooi!! Moet ik ook eens proberenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even een snel plaatje van m'n nagels nu, ben zwaar aan het SOG-en.
[ afbeelding ]
Eentje van Essence, dacht dat 'ie Hypnotic Poison heette.Tof kleurtje, al krijg ik er wel bleke pootjes van. (Foto onder TL-buis trouwens. Zit niet in het meest lichte plekje van dit lelijke gebouw.
)
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:14 schreef Nailoholic het volgende:
AHHH IK MAG WEER FALEN! Ik heb zojuist mijn tentamencijfer (5.6 wat een 6.2 gemiddeld maakt voor theorie) gekreen en ik heb mijn P![]()
![]()
![]()
Feest!
Da's mooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:48 schreef Daph_ het volgende:
Dit werd vandaag afgegeven door de pakketmeneer![]()
[ afbeelding ]
Ooh, hij verkleint 'm.. Hier een grotere: http://twitpic.com/1yym1i
Hurray!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:55 schreef Loqi het volgende:
TD goodness
[ afbeelding ]
Vlnr
China glaze - Wagon trail + Orly - Fantasea + OPI - Who the shrek are you? + OPI - Catch me in your net + OPI - Here today aragon tomorrow + Color club - Wild and willing + Color club - Wild at heart + OPI - Samoan sand + OPI - Prinsess Rule
En een betere foto van m'n mani, waarvan ik de kleurcombo wel tof vind![]()
![]()
[ afbeelding ]
Moet je wel een beetje geluk hebben met de kleurtjes die je krijgtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:06 schreef Loqi het volgende:
[..]
je zou voor een verrassingspakket kunnen gaan? Boozyshop stelt diamond cosmetics verrassinkjes samen
Mijn moeder vond trouwens dat ik hulp nodig had toen ze mn TD pakket zag![]()
oew! dat is mooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zwarte sheer base met rode glitters!Echt prachtig!!
Ik ook, maar ik heb nog maar 10 euro op mijn rekening staan...quote:
Ik ook! En dat ga ik deze week nog doen bij td denk ik als mn loon binnen is.quote:
Tis wel een dure hoor, $18! Heb bij beautybridge besteldquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:18 schreef miss--moana het volgende:
[..]
oew! dat is mooiHou wel van zulke lakjes, waar heb je die vandaan?
hmm....dat ken ik nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tis wel een dure hoor, $18! Heb bij beautybridge besteld
Ik heb wel genoeg geld maar ik moet het bewaren omdat ik werkloos benquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb nog maar 10 euro op mijn rekening staan...
(gelukkig nog wel voor 2-3 dagen eten in de koelkast... )
OMG. Ik wil ook spongebob nagels ;{quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Kijk nou wat leuk
[ afbeelding ]
FOTO IS NIET VAN MIJ, KOMT VAN TUMBLR.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |