quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
Meh, Ik ben niet zo`n piemelman. Ik maak liever stuiterborstjes![]()
Niet zo generaliseren alsjeblieft! Dat vind ik toch zo irritant: Surinamers doen dat ook altijdquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:31 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Wat zijn mannen toch een kleuters
Haha en dan te bedenken dat ik alleen maar een slotje zag staan, en dacht, hmm niemand opent een nieuwe, dan doe ik het welquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:41 schreef disjfa het volgende:Kan je niet even 3 seconden wachten man
Had ik net zo`n briljant topic gemaakt kan ik hem niet meer aanmaken
Ja laaaat maar
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:42 schreef Govinda het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren alsjeblieft! Dat vind ik toch zo irritant: Surinamers doen dat ook altijd(®Theo Maassen)
Ook is het trouwens wel handig, als je een topic sluit, het even te laten weten dat jij het weet, zoals dus het even melden in die laatste post, krijg je ook geen misverstanden of je het nou wel of niet doorhad...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Haha en dan te bedenken dat ik alleen maar een slotje zag staan, en dacht, hmm niemand opent een nieuwe, dan doe ik het wel(dus nee ik zat niet als een idioot met mijn muis boven het invoeren knopje)
Ok, laat ik het anders stellen dan: Wat zijn de meeste mannen toch kleuters...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:42 schreef Govinda het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren alsjeblieft! Dat vind ik toch zo irritant: Surinamers doen dat ook altijd(®Theo Maassen)
alsof vrouwen het erg vinden als we met onze leuter lopen te zwaaien op het strand.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:47 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ok, laat ik het anders stellen dan: Wat zijn de meeste mannen toch kleuters...
Zolang je niet aangeeft dat dat een probleem is zie ik er geen nadeel inquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:47 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Nou ja dr komt me toch een hoop aanquote:
BIAquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou ja dr komt me toch een hoop aan
LBP
SR2
JC2
KZ2
Wat vergeet ik nog? Handig he die afkortingen
Mag je zelf doen, via het op knopje in de opquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:00 schreef Paxlie het volgende:
MK vs DC
ik wil in de OP trouwens
Fok: Paxlie
PSN: Paxlie
verrassend, ik weet het
Ga je gang.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:00 schreef Paxlie het volgende:
MK vs DC
ik wil in de OP trouwens
Fok: Paxlie
PSN: Paxlie
verrassend, ik weet het
vooruitquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ga je gang.
En maak ook ff de topiclijst up-to-date, while you're at it.
Wat zijn vrouwen toch weer voorspelbaar.... moet daar weer commentaar op komen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:47 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ja, als dat gedaan is meld het dan ff, edit ik m welquote:
Mag toch officieel maar 15 werkdagen duren? Klacht indienen, misschien krijg je als excuses een leuk extratje, zoals een DS3, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:04 schreef Jovatov het volgende:
Vooral het wachten op mijn PS3 duurt veels te lang, staat nu al vier weken bij Sony...
Ja klopt, ik krijg wss een Sixaxisquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mag toch officieel maar 15 werkdagen duren? Klacht indienen, misschien krijg je als excuses een leuk extratje, zoals een DS3, je weet maar nooit
*meldtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, als dat gedaan is meld het dan ff, edit ik m wel
Was jij niet die gast die oh zo trots was op zn fifa resultaten?quote:
Shutting What The Fuck Up?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
*meldt
huidige topic er ook maar alvast ingezet
SuperFruitigquote:
Shaun White Snowboardingquote:SWS?
juistquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik zag hetCoop is geniaal
Speel met mn vriendin iedere dag 1 leveltje
Kom hier dan meteen ook vaker een post neerzettenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
*meldt
huidige topic er ook maar alvast ingezet
Ow come on SB, anno 2008 mogen we toch wel wat meer verwachtten van games dan een of ander karig aangekleed voetbalspelletjequote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
SuperFruitig![]()
[..]
Shaun White Snowboarding
Dudequote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Was jij niet die gast die oh zo trots was op zn fifa resultaten?
Onee wacht, dat was Jorien, leeft die nog?
Lees je eens beter in SF, Fifa 09 wordt tha bomb. Iedereen die hem reeds heeft mogen spelen is razend enthousiast. En Euro 2008 was alquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ow come on SB, anno 2008 mogen we toch wel wat meer verwachtten van games dan een of ander karig aangekleed voetbalspelletje![]()
Ik heb geen idee wat je nou probeert te zeggen, maar waarschijnlijk komt het er op neer dat je voetbalgames niks aan vindt en daar een reden voor probeert te vindenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:23 schreef SuperFruitig het volgende:
But still, het blijft een voetbalgame. De toevoeging van die 10vs10 is idd wel tof (alhoewel ik niet zeker weet of het optimaal speelt, but still, het is tof) en de graphics etc komen ook wel een beetje mee met de laatste edities volgens mij, maar het blijft een voetbalgame. Je kan epische veldslagen uitvechten, grote intergalactische oorlogen houden of plushe poppetjes door zelfgemaakte levels loodsen tegenwoordigWaarom zou je dan die voetbaldisc erin stoppen?
(In mijn ogen dan he, natuurlijk snap ik wel dat een voetbalfan zijn spelletje blijft spelen. Maar ik heb die intense voetbaldrang niet door mn aderen stromen)
ja opzich zou dat wel mooi zijn voor de collectie.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:29 schreef marcek het volgende:
Merino, zocht jij nog een leeg ps3 doosje?
Heel simpel, als je het doosje opendoet en doorvouwt (kan geen kwaad) valt het papiertje er zo uit.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:07 schreef merino het volgende:
[..]
ja opzich zou dat wel mooi zijn voor de collectie.
Alleen weet ik eerlijk gezegd niet of ik makkelijk de voorkant/achterkant uit de oude doos kan halen en in de nieuwe te zetten.
Ik ben erg bang juist op zo'n moment in dikke scheur te makken in de voor/achterkant.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:07 schreef merino het volgende:
[..]
ja opzich zou dat wel mooi zijn voor de collectie.
Alleen weet ik eerlijk gezegd niet of ik makkelijk de voorkant/achterkant uit de oude doos kan halen en in de nieuwe te zetten.
Ik ben erg bang juist op zo'n moment in dikke scheur te makken in de voor/achterkant.
Niks newbiequote:
Hij strooit nou eenmaal graag met newbie/n00b plaatjes. Heb zelfs een apart mapje voor hem gemaakt op me ps 3quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:33 schreef merino het volgende:
[..]
Niks newbieHeb dit alleen nog nooit gedaan en ben daar gewoon onhandig mee. Heb liever doosje met wat krasjes dan een voorkant met een scheurtje erin.
vsquote:
In die tweede zin zeg je zelf dat je newb bent, Toch ontken je het. Rare mensen hierquote:Heb dit alleen nog nooit gedaan en ben daar gewoon onhandig mee.
Mis ik hier nou RFOM2quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:39 schreef merino het volgende:
mijn wishlist dan nog even doorgeven (waarschuwing hijs langzullen ook zeker nog titels van af vallen):
Brothers in Arms
Mercenaries 2
Star Wars: Force Unleashed
Rise of the Argonauts
Tom Clancy's EndWar
Far Cry 2
Fallout 3
LittleBigPlanet
Bioshock
Mirror's Edge
Valkyria Cronicles
Prince of Persia
Tomb Raider Underworld
MotorStorm 2
Ja eindelijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:41 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Voor de rest is ie best lief hoor![]()
Invite eindelijk gelukt zag ik
ik ben een newb met dvd/blu-ray hoesjes geprutsel ja. Shit man je hebt me betraptquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:52 schreef disjfa het volgende:
In die tweede zin zeg je zelf dat je newb bent, Toch ontken je het. Rare mensen hier
Moet deel 1 nog halen als Greatest Hits/Platinum titelquote:
Indien Fallout 3 een succes wordt maar de fans vinden het uiteindelijk toch niks. Zullen jullie dan een Fallout 4 maken waarbij meer geluisterd wordt naar de fans van Fallout 1&2?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:59 schreef Gamer_V het volgende:
Morgen Fallout 3 spelen, als jullie nog goede vragen voor Pete Hines (of een Pr-dame) hebben, barst los. Ik beloof niks.
Je bent pas net een ps3 gamert, dus n00bquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:06 schreef merino het volgende:
Ja eindelijk![]()
Prutsers bij Sony ook echt
en kan Tec wel aan hoor. Game alleen wel al te lang om newbie genoemd te worden
ik ben uberhaupt pas net een Playstation gamertquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je bent pas net een ps3 gamert, dus n00b
Mocht je hem willen hebben, pm even je gegevens stuur ik hem op naar jequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:33 schreef merino het volgende:
[..]
Niks newbieHeb dit alleen nog nooit gedaan en ben daar gewoon onhandig mee. Heb liever doosje met wat krasjes dan een voorkant met een scheurtje erin.
Hoe groot is Fallout tov Oblivion (las ergens 50-80% maar dat is geen duidelijk antwoord).quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:59 schreef Gamer_V het volgende:
Morgen Fallout 3 spelen, als jullie nog goede vragen voor Pete Hines (of een Pr-dame) hebben, barst los. Ik beloof niks.
Naar wat ik gelezen heb moet je idd zo rekenen op 50% minder oppervlak.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:20 schreef merino het volgende:
[..]
Hoe groot is Fallout tov Oblivion (las ergens 50-80% maar dat is geen duidelijk antwoord).
En wordt de volgende game nog kleiner kwa oppervlakte (gezien ie van Daggerfall --> Morrowind --> Oblivion --> Fallout 3 het steeds kleiner maar gedetailleerder is geworden)?
Dat was MindState.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Wie had die PSN cards gekocht op die ene site en vervolgens een code kreeg die al gebruikt was? En hoe is dat afgelopen?
met LBP en Bioshock de titel waar ik zeker het meest naar uitkijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:35 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Zeker een van mijn must-haves voor dit jaar
Hier kun je ze al pre-orderen. Uncharted inclusief verzenden voor 21E om maar eens wat te noemenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:44 schreef Slappy het volgende:
Ook zijn die Ps3 spellen al classic gegaan?ik had ergens gelezen dat die eind Juli?in classic gaan voor 30 Euro
2 vragen maar!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:59 schreef Gamer_V het volgende:
EEJquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:41 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hij strooit nou eenmaal graag met newbie/n00b plaatjes. Heb zelfs een apart mapje voor hem gemaakt op me ps 3![]()
Voor de rest is ie best lief hoor![]()
Invite eindelijk gelukt zag ik
Sick fuckquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
2 vragen maar!
Kan je dieren neerschieten & kan je dorpelingen neerschieten
Het zit me nog steeds hoog sacky dat dat niet kan met FC 2quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
ZOMG! DE HAMSTERKLAPPER VAN DE WEEK!!
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C13&SC=J09&KAC=P14&ArtikelNummer=132397&AI=79
DUDEquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C13&SC=J09&KAC=P14&ArtikelNummer=132397&AI=79
¤ 88,99quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat heb je vrijwel altijd bij die game-interviewsquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:28 schreef Gamer_V het volgende:
Jullie stellen echt van die vragen waar je ze of een hoekje mee indrijft waardoor ze geen leuke antwoorden meer geen geven, of waarvan je alleen maar standaard persantwoorden krijgt.
Niet dat ik het beter kan.
quote:This update improves the playback quality of some PLAYSTATION 3 and PlayStation format software.
Wellicht dat BFBC wat beter gaat lopen met 2.42 want dat is soms echt dramaquote:Op woensdag 30 juli 2008 06:45 schreef Govinda het volgende:
Firmware 2.42 online.
Niks bijzonders:
[..]
Serieus,.....quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat is wel naatjequote:Op woensdag 30 juli 2008 07:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Waar is me spyro gebleven, had ik ooit gekocht via de ps store, liep steeds vast.
Is toen offline gehaald met de mededeling dat de goede versie weer online gezet zou worden.
Nooit meer geziendag 5 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |