quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
Meh, Ik ben niet zo`n piemelman. Ik maak liever stuiterborstjes![]()
Niet zo generaliseren alsjeblieft! Dat vind ik toch zo irritant: Surinamers doen dat ook altijdquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:31 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Wat zijn mannen toch een kleuters
Haha en dan te bedenken dat ik alleen maar een slotje zag staan, en dacht, hmm niemand opent een nieuwe, dan doe ik het welquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:41 schreef disjfa het volgende:Kan je niet even 3 seconden wachten man
Had ik net zo`n briljant topic gemaakt kan ik hem niet meer aanmaken
Ja laaaat maar
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:42 schreef Govinda het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren alsjeblieft! Dat vind ik toch zo irritant: Surinamers doen dat ook altijd(®Theo Maassen)
Ook is het trouwens wel handig, als je een topic sluit, het even te laten weten dat jij het weet, zoals dus het even melden in die laatste post, krijg je ook geen misverstanden of je het nou wel of niet doorhad...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Haha en dan te bedenken dat ik alleen maar een slotje zag staan, en dacht, hmm niemand opent een nieuwe, dan doe ik het wel(dus nee ik zat niet als een idioot met mijn muis boven het invoeren knopje)
Ok, laat ik het anders stellen dan: Wat zijn de meeste mannen toch kleuters...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:42 schreef Govinda het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren alsjeblieft! Dat vind ik toch zo irritant: Surinamers doen dat ook altijd(®Theo Maassen)
alsof vrouwen het erg vinden als we met onze leuter lopen te zwaaien op het strand.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:47 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ok, laat ik het anders stellen dan: Wat zijn de meeste mannen toch kleuters...
Zolang je niet aangeeft dat dat een probleem is zie ik er geen nadeel inquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:47 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Nou ja dr komt me toch een hoop aanquote:
BIAquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou ja dr komt me toch een hoop aan
LBP
SR2
JC2
KZ2
Wat vergeet ik nog? Handig he die afkortingen
Mag je zelf doen, via het op knopje in de opquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:00 schreef Paxlie het volgende:
MK vs DC
ik wil in de OP trouwens
Fok: Paxlie
PSN: Paxlie
verrassend, ik weet het
Ga je gang.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:00 schreef Paxlie het volgende:
MK vs DC
ik wil in de OP trouwens
Fok: Paxlie
PSN: Paxlie
verrassend, ik weet het
vooruitquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ga je gang.
En maak ook ff de topiclijst up-to-date, while you're at it.
Wat zijn vrouwen toch weer voorspelbaar.... moet daar weer commentaar op komen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:47 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ja, als dat gedaan is meld het dan ff, edit ik m welquote:
Mag toch officieel maar 15 werkdagen duren? Klacht indienen, misschien krijg je als excuses een leuk extratje, zoals een DS3, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:04 schreef Jovatov het volgende:
Vooral het wachten op mijn PS3 duurt veels te lang, staat nu al vier weken bij Sony...
Ja klopt, ik krijg wss een Sixaxisquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mag toch officieel maar 15 werkdagen duren? Klacht indienen, misschien krijg je als excuses een leuk extratje, zoals een DS3, je weet maar nooit
*meldtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, als dat gedaan is meld het dan ff, edit ik m wel
Was jij niet die gast die oh zo trots was op zn fifa resultaten?quote:
Shutting What The Fuck Up?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
*meldt
huidige topic er ook maar alvast ingezet
SuperFruitigquote:
Shaun White Snowboardingquote:SWS?
juistquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik zag hetCoop is geniaal
Speel met mn vriendin iedere dag 1 leveltje
Kom hier dan meteen ook vaker een post neerzettenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
*meldt
huidige topic er ook maar alvast ingezet
Ow come on SB, anno 2008 mogen we toch wel wat meer verwachtten van games dan een of ander karig aangekleed voetbalspelletjequote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
SuperFruitig![]()
[..]
Shaun White Snowboarding
Dudequote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Was jij niet die gast die oh zo trots was op zn fifa resultaten?
Onee wacht, dat was Jorien, leeft die nog?
Lees je eens beter in SF, Fifa 09 wordt tha bomb. Iedereen die hem reeds heeft mogen spelen is razend enthousiast. En Euro 2008 was alquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ow come on SB, anno 2008 mogen we toch wel wat meer verwachtten van games dan een of ander karig aangekleed voetbalspelletje![]()
Ik heb geen idee wat je nou probeert te zeggen, maar waarschijnlijk komt het er op neer dat je voetbalgames niks aan vindt en daar een reden voor probeert te vindenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:23 schreef SuperFruitig het volgende:
But still, het blijft een voetbalgame. De toevoeging van die 10vs10 is idd wel tof (alhoewel ik niet zeker weet of het optimaal speelt, but still, het is tof) en de graphics etc komen ook wel een beetje mee met de laatste edities volgens mij, maar het blijft een voetbalgame. Je kan epische veldslagen uitvechten, grote intergalactische oorlogen houden of plushe poppetjes door zelfgemaakte levels loodsen tegenwoordigWaarom zou je dan die voetbaldisc erin stoppen?
(In mijn ogen dan he, natuurlijk snap ik wel dat een voetbalfan zijn spelletje blijft spelen. Maar ik heb die intense voetbaldrang niet door mn aderen stromen)
ja opzich zou dat wel mooi zijn voor de collectie.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:29 schreef marcek het volgende:
Merino, zocht jij nog een leeg ps3 doosje?
Heel simpel, als je het doosje opendoet en doorvouwt (kan geen kwaad) valt het papiertje er zo uit.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:07 schreef merino het volgende:
[..]
ja opzich zou dat wel mooi zijn voor de collectie.
Alleen weet ik eerlijk gezegd niet of ik makkelijk de voorkant/achterkant uit de oude doos kan halen en in de nieuwe te zetten.
Ik ben erg bang juist op zo'n moment in dikke scheur te makken in de voor/achterkant.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:07 schreef merino het volgende:
[..]
ja opzich zou dat wel mooi zijn voor de collectie.
Alleen weet ik eerlijk gezegd niet of ik makkelijk de voorkant/achterkant uit de oude doos kan halen en in de nieuwe te zetten.
Ik ben erg bang juist op zo'n moment in dikke scheur te makken in de voor/achterkant.
Niks newbiequote:
Hij strooit nou eenmaal graag met newbie/n00b plaatjes. Heb zelfs een apart mapje voor hem gemaakt op me ps 3quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:33 schreef merino het volgende:
[..]
Niks newbieHeb dit alleen nog nooit gedaan en ben daar gewoon onhandig mee. Heb liever doosje met wat krasjes dan een voorkant met een scheurtje erin.
vsquote:
In die tweede zin zeg je zelf dat je newb bent, Toch ontken je het. Rare mensen hierquote:Heb dit alleen nog nooit gedaan en ben daar gewoon onhandig mee.
Mis ik hier nou RFOM2quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:39 schreef merino het volgende:
mijn wishlist dan nog even doorgeven (waarschuwing hijs langzullen ook zeker nog titels van af vallen):
Brothers in Arms
Mercenaries 2
Star Wars: Force Unleashed
Rise of the Argonauts
Tom Clancy's EndWar
Far Cry 2
Fallout 3
LittleBigPlanet
Bioshock
Mirror's Edge
Valkyria Cronicles
Prince of Persia
Tomb Raider Underworld
MotorStorm 2
Ja eindelijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:41 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Voor de rest is ie best lief hoor![]()
Invite eindelijk gelukt zag ik
ik ben een newb met dvd/blu-ray hoesjes geprutsel ja. Shit man je hebt me betraptquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:52 schreef disjfa het volgende:
In die tweede zin zeg je zelf dat je newb bent, Toch ontken je het. Rare mensen hier
Moet deel 1 nog halen als Greatest Hits/Platinum titelquote:
Indien Fallout 3 een succes wordt maar de fans vinden het uiteindelijk toch niks. Zullen jullie dan een Fallout 4 maken waarbij meer geluisterd wordt naar de fans van Fallout 1&2?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:59 schreef Gamer_V het volgende:
Morgen Fallout 3 spelen, als jullie nog goede vragen voor Pete Hines (of een Pr-dame) hebben, barst los. Ik beloof niks.
Je bent pas net een ps3 gamert, dus n00bquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:06 schreef merino het volgende:
Ja eindelijk![]()
Prutsers bij Sony ook echt
en kan Tec wel aan hoor. Game alleen wel al te lang om newbie genoemd te worden
ik ben uberhaupt pas net een Playstation gamertquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je bent pas net een ps3 gamert, dus n00b
Mocht je hem willen hebben, pm even je gegevens stuur ik hem op naar jequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:33 schreef merino het volgende:
[..]
Niks newbieHeb dit alleen nog nooit gedaan en ben daar gewoon onhandig mee. Heb liever doosje met wat krasjes dan een voorkant met een scheurtje erin.
Hoe groot is Fallout tov Oblivion (las ergens 50-80% maar dat is geen duidelijk antwoord).quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:59 schreef Gamer_V het volgende:
Morgen Fallout 3 spelen, als jullie nog goede vragen voor Pete Hines (of een Pr-dame) hebben, barst los. Ik beloof niks.
Naar wat ik gelezen heb moet je idd zo rekenen op 50% minder oppervlak.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:20 schreef merino het volgende:
[..]
Hoe groot is Fallout tov Oblivion (las ergens 50-80% maar dat is geen duidelijk antwoord).
En wordt de volgende game nog kleiner kwa oppervlakte (gezien ie van Daggerfall --> Morrowind --> Oblivion --> Fallout 3 het steeds kleiner maar gedetailleerder is geworden)?
Dat was MindState.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Wie had die PSN cards gekocht op die ene site en vervolgens een code kreeg die al gebruikt was? En hoe is dat afgelopen?
met LBP en Bioshock de titel waar ik zeker het meest naar uitkijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:35 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Zeker een van mijn must-haves voor dit jaar
Hier kun je ze al pre-orderen. Uncharted inclusief verzenden voor 21E om maar eens wat te noemenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:44 schreef Slappy het volgende:
Ook zijn die Ps3 spellen al classic gegaan?ik had ergens gelezen dat die eind Juli?in classic gaan voor 30 Euro
2 vragen maar!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:59 schreef Gamer_V het volgende:
EEJquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:41 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hij strooit nou eenmaal graag met newbie/n00b plaatjes. Heb zelfs een apart mapje voor hem gemaakt op me ps 3![]()
Voor de rest is ie best lief hoor![]()
Invite eindelijk gelukt zag ik
Sick fuckquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
2 vragen maar!
Kan je dieren neerschieten & kan je dorpelingen neerschieten
Het zit me nog steeds hoog sacky dat dat niet kan met FC 2quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
ZOMG! DE HAMSTERKLAPPER VAN DE WEEK!!
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C13&SC=J09&KAC=P14&ArtikelNummer=132397&AI=79
DUDEquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C13&SC=J09&KAC=P14&ArtikelNummer=132397&AI=79
¤ 88,99quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat heb je vrijwel altijd bij die game-interviewsquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:28 schreef Gamer_V het volgende:
Jullie stellen echt van die vragen waar je ze of een hoekje mee indrijft waardoor ze geen leuke antwoorden meer geen geven, of waarvan je alleen maar standaard persantwoorden krijgt.
Niet dat ik het beter kan.
quote:This update improves the playback quality of some PLAYSTATION 3 and PlayStation format software.
Wellicht dat BFBC wat beter gaat lopen met 2.42 want dat is soms echt dramaquote:Op woensdag 30 juli 2008 06:45 schreef Govinda het volgende:
Firmware 2.42 online.
Niks bijzonders:
[..]
Serieus,.....quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat is wel naatjequote:Op woensdag 30 juli 2008 07:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Waar is me spyro gebleven, had ik ooit gekocht via de ps store, liep steeds vast.
Is toen offline gehaald met de mededeling dat de goede versie weer online gezet zou worden.
Nooit meer geziendag 5 euro
Die laatste quotequote:Yesterday I got the chance to play LittleBigPlanet for the first time, and what a time I had. This game is everything it’s cracked up to be and more, and I am so glad I got a chance to see it firsthand. I played it 5 different times, 15-20 minutes of playtime each turn, so about an hour and a half of total play time.
This is how it was set up: The Associate Producer of the game(his name was Eric *something*, I don’t remember his last name) played using one controller, and three others would play along with him. I got time with the character customization, level editor, and one of the single player levels, all the while I was able to ask him any questions I had, which I did. There was a tutorial level, but I never got a chance to play it. I did watch some people play it, though, and I got a chance to film a portion of it for you guys before he told me he didn’t want me filming the game. I am gonna portion off the info for each chunk I got a chance to see and play, so the information is relevant to the topic it is placed under. Anyway, here is everything I noticed playing the game:
Character Customization
* There are a huge amount of customizable items, from hats to glasses to shoes to pants to zebra outfits and everything in between.
* There is a Tron suit you can wear in the game, along with a killzone helmet and mask.
* Not only that, but there are about 25 different materials and designs that you can choose to have your sackboy made out of, including 3 types of camo.
* There are held items that you can choose from, such as a wooden sword and a magic wand(a stick with a star on the top). You can’t use them as weapons, but when you slap while holding an item you hit them with said item.
* You can slap just about any kind of sticker you can think of on your sackboy, so you can essentially make your own designs.
Level editor
* For those of you that don’t know, you can switch back and forth between flying and running around by pressing *down* on the d-pad.
* When everyone has a menu open, the menus auto-adjust to the top left, top right, bottom left, and bottom right corners to keep the screen clear.
* LBP comes with a nice 10 premade vehicles or so(I drove a lowrider!), but as with everything else you can edit them as you like.
* Logs burn. You can make a log, or anything out of wood, really, and set it on fire. We made a floor full of burning logs and then we drove a monster truck over them.
* There are “triggers” that you can place to have events happen right when you want them to. For example, you can make it so halfway through swinging on a rope across a gap, the rope snaps and you fall down to another area.
* Anything you can think of, you can make. Just be careful when making a “Sonic” level or a “Mario” level, because that won’t fly on the servers. Name it something generic that won’t warrant deletion.
* If you want to make carpet, you can. All you have to do is take a picture of some carpet, apply the sticker to something thin and soft(sponge, for example), and save the item.
* If you made a kickass vehicle, you can make that vehicle collectible through your level. For example, you could reward players who made it past a particularly difficult portion of your level with a buggy you made, which they could use at any time throughout making their levels. This applies to items, such as carpet, as well.
* The size of your crater on the moon corresponds directly with the amount of items you can place on a level. This way you can have a minigame taking up a small crater, while a full, hour long level would take up one of the largest craters.
The Construction Yard
* This is the level I got a chance to play three times.
* Eric was really stressing the term “Coopetition”, which is cooperating so you can compete for the collectible items and points. For example, there was a lever that would slide a girder across a gap. It requires two people(at least) to complete. One would move the girder across using a lever, the other would grab the chunk of sponge at the other side, which the first player would now bring back with the same lever. That sponge was required to reach a certain height, so you could collect more goodies. In my case, I stood on the sponge with a friend while another guy dragged it across, and right before we got there I slapped my friend off so I could have the stuff to myself. That, essentially, is coopetition.
* The developers love to hide goodies that you have to find later. I didn’t notice all the stuff I could eventually collect until the third playthrough. If you’ve ever played Portal, and you know that usually there is more than one way to beat a level, the same applies here. The more difficult task you accomplish, the more collectibles they reward you with.
* At any point, you can bring up a sticker which is basically a live image recorded from your PS Eye. When you stick the image on a surface, it takes a picture at that moment, so you can tack yourself onto the walls in a level(or whatever else you feel like doing).
Emoting
* Emoting is awesome. Using the d-pad, you can select three different degrees of sadness, anger, happiness, and fear. For example, you press up to smile, press it again to smile big, and press it again to be ecstatic with your tongue hanging out.
* If you hold R2, the right stick becomes a controller for your right hand. The same goes for L2, the left stick, and the left hand.
* The sixaxis controls which direction your head is facing, and it was surprisingly intuitive.
* If you click and hold L3, the sixaxis controls your hips instead of your head.
* Using a combination of these, I made my guy do a pretty kickass hula dance. I forced him to do it, though, so he was pretty scared at the time.
To Sum it Up
LittleBigPlanet is so in depth, so customizable, so personal that there’s no way to sum it up in words. You could say it is our generation’s Mario; 20, 30 years from now you’ll be telling your children that you got the chance to grow up with this game, and that’s an experience you don’t want to miss. All I can say is, if you are still on the fence about buying this game, don’t hesitate.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:16 schreef SummerBreeze het volgende:
Hoe verder ik in het stukje kwam, hoe hoger mijn mondhoeken gingen. Aan het eind had ik volgens collega's een vrij dromerige blik in mijn ogen.
Enige dat ik ze kon zeggen was dat ik dat altijd heb als ik over LBP lees.
Ikwilletikwilletikwillet!!!!
Ach, tijdens het spelen merkt je toch niet veel van hoe lelijk de hoesjes zijnquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik Ratchet al geruime tijd heb![]()
Maar in de uitpuilende boekenkast in mijn woonkamer wel....quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:25 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ach, tijdens het spelen merkt je toch niet veel van hoe lelijk de hoesjes zijn
Dan zou die echt bijzonder goedkoop moeten zijn. Je kan ook een 2e hands CoD4 hier op de kop tikken en dan de maps erbij kopen (10 euro).quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:41 schreef Aikara het volgende:
Ik heb even een klein vraagje mbt COD4;
Ik kan via iemand die in Canada op vakantie is COD4 kopen (en dan GOTY versie). Ik vroeg me af in hoeverre die amerikaanse/canadese versie in nederland speelbaar is (multi-player bedoel ik). Schijnbaar zit er bij de GOTY versie ook een unlock code voor de nieuwe maps, gaat deze Amerikaanse code ook hier in Nederland werken?
beter dan die gele grafmeuk die je nu in je kast moet plempen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:18 schreef Rock-shocker het volgende:
Want dat zijn wel bakens van schoonheid bedoel je?
Kutupdates, kan ik weer niet gewoon me PS3 aanknallen een een paar Amerikanen door hun kop snipen online...quote:Op woensdag 30 juli 2008 06:45 schreef Govinda het volgende:
Firmware 2.42 online.
Niks bijzonders:
[..]
Hoe weet je dan zeker dat de code deze keer wel werktquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:08 schreef SocialDisorder het volgende:
Zoals sommigen weten ga ik binnenkort richting de joenaaitedsteetsofamehrieka. Tuurlijk ga ik daar vet PSN-cards inslaan. Zijn er mensen die graag zouden willen dat ik een PSN-card voor ze mee neem?
Ivm persoonlijke financiën wel vooruit betalen. Een 50 dollar-kaart kost je 35 euro, een 20 dollar-kaart 15.
Geïnteresseerden kunnen me pm'en.
edt: prijzen zijn onder voorbehoud van koerswijzigingen
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:44 schreef delano.888 het volgende:
Kutupdates, kan ik weer niet gewoon me PS3 aanknallen een een paar Amerikanen door hun kop snipen online...
Nee, de demo wel gedownload (heb op dit moment elke mogelijke demo op mijn 250gb HD staanquote:
Ik vind het niet mooi, maar ook niet lelijk. Ik begrijp het constante gezeik over de hoesjes alleen niet...quote:
Wie zegt dat de doosjes zelf geen andere kleur krijgen zoals de PS3 doosjes die van blauw grijs werden...quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:13 schreef Sackboy het volgende:
Of wat helemaal briljant zou zijn is als ze twee covers in de hoes zouden doen. Dus in de winkel zie je die opvallende (lelijke) gele, en als je thuiskomt haal je die gele eruit en zit er gewoon een normale achter.
Ik. De Amerikanen krijgen rode doosjes, en wij krijgen gewoon dezelfde transparante doosjes.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wie zegt dat de doosjes zelf geen andere kleur krijgen zoals de PS3 doosjes die van blauw grijs werden...
omdat ik ze gewoon in de winkel koop en bij thuiskomst de codes doorstuur naar degenen die ze besteld hebbenquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan zeker dat de code deze keer wel werktanders heb ik wel intresse
Het spel? Wtf interesseert mij het spelquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:47 schreef R_B het volgende:
wtf die doosjes man, dat jullie je daar druk om maken.
Het gaat toch om het spel.
Het spel speel je maar enkele uurtjes, het doosje staat voor zeker nog een paar jaar je aan te gapen!quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:47 schreef R_B het volgende:
wtf die doosjes man, dat jullie je daar druk om maken.
Het gaat toch om het spel.
Welke zou ik eens nemen, Assassin's Creed lijkt me wel vet, kan alleen geen demo vinden, RFOM heb ik de demo van gedownload, vondt het wat minder wat beperkt zeg maar, UDF ook de demo geprobeerd, wel enorm mooi, en speelde ook wel aardig.quote:Resistance: Fall of Man,Uncharted: Drake's Fortune Virtua Tennis 3 en Assassin's Creed,
100 gig?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:04 schreef Slappy het volgende:
Uncharted zou ik doen.Maar wie heeft nog meer last van die update?Die update is die soms 100 gig groot?Bij mij duurt het vet lang om binnen te halen
Wat een gelul. Stel ze hebben net een PS3/ PS2....... Denk je leuk te zijn, blijk je gewoon een eikel....quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:20 schreef disjfa het volgende:
Die platinum hoesjes zijn er alleen om te laten zien wie pauper is en wie niet. Kom je bij iemand aan met de kast voor platinum, dan weet je dat het een sloeber is
Of iig, dat proberen ze.
Geen last mee gehad hier. Ik heb wel problemen met het verbinden met Faolding At Home. Misschien is het wel gewoon erg druk omdat heel erg veel mensen hem nu aan het downloaden zijnquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:04 schreef Slappy het volgende:
Uncharted zou ik doen.Maar wie heeft nog meer last van die update?Die update is die soms 100 gig groot?Bij mij duurt het vet lang om binnen te halen
Wel vreselijk om te lezen,... krijg er echt zin in. Nog maar een paar maandjes!quote:
quote:Uncharted krijgt 48 Trophies
Met Uncharted: Drake's Fortune scoorde Naughty Dog eind 2007 opnieuw. De lancering van de Platinum versie moet de game een extra boost geven.
Ook met de introductie van Trophies op 22 augustus moet de game een boost krijgen. Naughty Dog's Arne Meyer meldt dat de game 48 Trophies krijgt, waarvan 47 normale Trophies. Deze zijn verbonden aan de medailles die je nu reeds kunt verdienen in de game. De 48ste Trophy is een Platinum Trophy die je verdient door de vorige Trophies allemaal te verzamelen
quote:PlayStation 3 is grootste broodwinner voor EA
Electronic Arts maakte recent de nieuwste verkoopcijfers bekend van het afgelopen kwartaal. Opmerkelijk topt de PlayStation 3 de lijst waardoor deze console ook het meeste geld opbrengt voor Electronic Arts. Tussen april en juni steeg de verkoop van games voor dit systeem met maar liefst 969 procent. Sony's nieuwste console is voor Electronic Arts de grootste broodwinner sedert begin 2008.
Tijdens het laatste kwartaal bracht de PlayStation 3 zo'n 139 miljoen dollar op, gevolgd door de PC met 86 miljoen en de Xbox 360 met zo'n 81 miljoen dollar. De PlayStation 2 volgt de verkopen met 79 miljoen dollar terwijl de Nintendo Wii en PlayStation Portable gelijk staan met 57 miljoen dollar. Op de voorlaatste plaats kunnen we de games voor de mobieltjes vinden die goed zijn voor een opbrengst van zo'n 44 miljoen dollar en als laatste de Nintendo DS met 21 miljoen dollar.
De drie PlayStation-consoles zijn goed voor een totaal van 275 miljoen dollar voor het tweede kwartaal. Electronic Arts gaat zich extra focussen op de Nintendo DS en Nintendo Wii waarvoor nog 40 nieuwe games gepland staan.
Misschien moet je de PS3 gewoon verkopen... pauper aparaat doet toch niks goed in jouw ogen, service is kut en de games te duur... waarom doe je in godsnaam jezelf (en ons) dit aan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:20 schreef Gamedemon het volgende:
Geen voice ondersteuning met Buzz online
Greeeeeat
jawel, een stuk of 10 ofzo.quote:
QFTquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Misschien moet je de PS3 gewoon verkopen... pauper aparaat doet toch niks goed in jouw ogen, service is kut en de games te duur... waarom doe je in godsnaam jezelf (en ons) dit aan?
Die SHIT is GOTY waneer komt het uitquote:
Als ze bij mij in de kast kijken staan er maar 3 spellenquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:20 schreef disjfa het volgende:
Die platinum hoesjes zijn er alleen om te laten zien wie pauper is en wie niet. Kom je bij iemand aan met de kast voor platinum, dan weet je dat het een sloeber is
Of iig, dat proberen ze.
Ja kan in dit topic NIKS verkeerds zeggen over de PS3 want dan moet je hem gelijk maar verkopen...quote:
Ze beginnen er net mee lol, geef ze ff de kansquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En die Trophies.. ach leuk geprobeerd... het is niks geworden helaasch...
Je hebt gelijk GD elke console heeft zijn voor en na's maar die na's mag je niet kenbaar makenquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja kan in dit topic NIKS verkeerds zeggen over de PS3 want dan moet je hem gelijk maar verkopen...
De fans slikken ALLES van Sony, maar dan ook echt ALLES...
Je mag best wat kritiek hebben op iets hoor, betekent niet gelijk dat het kut is!
Ik vind de console van Sony beter, menu is beter/mooier en het werkt allemaal wat gestroomlijnder.
Maar Sony laat gewoon een paar flinke steken vallen met name op het online gebeuren, en dat moet je maar goed vinden.. want ach.. het is Sony?
Geen voice chat in een spel waarbij je online kan spelen kan anno 2008 ECHT niet meer...
En die Trophies.. ach leuk geprobeerd... het is niks geworden helaasch...
Xbox heeft kut hardware die om het jaar een retourtje Duitsland moet maken, en het dashboard is zo traag als maar kan..quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk GD elke console heeft zijn voor en na's maar die na's mag je niet kenbaar maken
Dat van die Voice chat in buzz was nieuw!quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:23 schreef Cyberia18 het volgende:
In de punten van Demon kan ik me ergens ook wel in vinden eerlijk gezegd maar de manier waarop het wordt overgebracht komt steeds wat ''azijnpisserig'' over. Zeker wanneer je vaak in herhaling valt.
Daar heb je een punt!quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat van die Voice chat in buzz was nieuw!
maak je toch niet zo druk manquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Xbox heeft kut hardware die om het jaar een retourtje Duitsland moet maken, en het dashboard is zo traag als maar kan..
Maar de Software werkt wel.. private chat en achievements.. alles werkt..
Geef me diequote:Op woensdag 30 juli 2008 19:37 schreef SuperFruitig het volgende:
LBP is gewoon MODDERFOKKING Baas. JWTZ
dat ext HDD verhaal ben ik niet uitgekomen in het PS3 topic..quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:33 schreef Fallen het volgende:
Als je nou eens de moeite nam om ook leuke dingen te bespreken, maar dik 90% van je posts hier zijn alleen zeikerig van aard. Daarbij loop je te zeuren dat dingen niet werken, mensen proberen je te helpen en dat mis/negeer je dan (zie ext. HDD verhaal)... je eerst volgende post is weer in een zeikmodus geschreven.
Wat wil je dan dat ik denk? Dat je het allemaal super tof vindt?
Dat er dingen ronduit kut zijn, daar ben ik het volledig mee eens, maar dat neemt niet weg dat je niet van de leuke dingen kunt genieten.
En wat de Xbox360 betreft, die heb ik er niet bijgehaald. Dat doen jullie nu zelf. Voor mij is het een prima apparaat... het is dat ik het geld er niet voor heb.
Sackboy ter informatie:quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:44 schreef Sackboy het volgende:
Nieuwe screens Killzone 2
Dat vliegding is wel wat te spacey naar mijn smaak
Update is voor Trophies (dacht ik).quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:32 schreef Sackboy het volgende:
Maar er komt één dezer dagen een update voor Buzz. Misschien dat dat het fixt?
AQuilaPS3 ter informatie:quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sackboy ter informatie:
Spacy = goed! Want nieuw, tof, alles kan, we gaan ook richting de toekomst en niet richting het verleden
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
AQuila360!
Ja ik wacht al een tijdje op die update, die eigenlijk twee weken geleden al had moeten komen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Update is voor Trophies (dacht ik).
En voor een aanpassing in de controllers..
Je kan nu online spelen met 4 controllers.. oftewel met je vrienden samen op de bank tegen andere mensen spelen.. je bestuurd met 4 man 1 kereltje.. wie het snelst het antwoord weet kan het geven dus.
Get stuffedquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
AQuilaPS3 ter informatie:
Meningen zijn persoonlijk. Je kan dus niet je eigen mening aan iemand anders opdringen, hoe graag je dat ook zou willen.
Sackboy!
Er zijn ook nog mensen die de multi-media-functionaliteiten en de gamefunctionaliteiten graag in 1 apparaat willen hebben (deels vanwege het feit dat dit goedkoper is). Die kopen dus wel alle multiplatforms op de ps3.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat ext HDD verhaal ben ik niet uitgekomen in het PS3 topic..
Externe HDD naar FAT32 Formateren?
Dit topic geopent en toen is het gelukt.
En voorderest post ik relatief weinig goeds, mede omdat er voor mij geen reet uitkomt op de PS3.
MGS4 Vind ik fantastisch, dat heb ik ook gepost maar voor meer dingen gebruik ik die PS3 simpelweg niet.
Ja film trailers downloaden, maar dat kan ik ook hier wel gaan posten maar dat kan net zo goed in het Apple topic.
De PS3 voelt voor mij atm een beetje als de Gamecube aan..
Maximaal 4 spellen per jaar die voor mij de moeite waard zijn (los staand van de Multiplatform games).
En de Multiplatform games haal ik eigenlijk standaard op de xbox en waarom?.. Rumble (heb sindskort een dual shock dus dit argument kan weg), betere online service en achievements.
Ik wil het apparaat goed vinden.. maar er komen simpelweg niet genoeg games op uit...
Het is een Perfect Media Centre.. Blu ray speler werkt ook perfect.. alleen qua games is het voor mij niks.
Ratchet and Clank vond ik Fantastisch.. daar komt nu ook een mini vervolg op van 4 uur... quest for booty... die ga ik zeker halen.. alleen de lengte is een beetje jammer...
Little big planet lijkt me ook nog wel aardig..
En dan heb je nog killzone en Resistance 2 waar ik mijn twijfels bij heb.. en dat is het dan dit jaar.
Stiekem hoop ik dat Sony met Jak and Daxter 4 gaat komen.. en god of war gaat ongetwijfeld super worden volgend jaar.. en hopelijk komt er in de toekomst wat meer uit.
Mwha de reden waarom het aanbod van de Cube zo verbleek met die van de PS2 had natuurlijk vooral te maken met het ENORME kwaliteitsverschil. De library van de PS2 spant op heden nog altijd de troon in mijn ogen. Een betere aanbod hebben we niet meegemaakt in de gaming history.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maximaal 4 spellen per jaar die voor mij de moeite waard zijn (los staand van de Multiplatform games).
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sackboy ter informatie:
Spacy = goed! Want nieuw, tof, alles kan, we gaan ook richting de toekomst en niet richting het verleden
AQuila360!
Nee, ik hou van realismequote:Op woensdag 30 juli 2008 19:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Get stuffed![]()
Maar wat is er tegen Spacy precies? ze kunnen dan veeeel meer doen in een verhaal dan bijvoorbeeld Wo2 of noem maar iets! En dat moet toch tof zijn?
Ik snap dat als je ook nog een 360 hebt, dat het exclucieve spelaanbod tegenvalt. Helemaal als de exclusieves die erop uitkomen niet jou ding zijn. Ikzelf heb een Xbox 360 en vermaak me prima met de exclusive en de multiplatform games.quote:
Fijn dat het met je HDD wel gelukt is... het zelfde tooltje had ik je ook al aangeraden, maar dat heb je blijkbaar gemist. (Net als alle andere reacties op de vraag over de partitie).quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat ext HDD verhaal ben ik niet uitgekomen in het PS3 topic..
Externe HDD naar FAT32 Formateren?
Dit topic geopent en toen is het gelukt.
En voorderest post ik relatief weinig goeds, mede omdat er voor mij geen reet uitkomt op de PS3.
MGS4 Vind ik fantastisch, dat heb ik ook gepost maar voor meer dingen gebruik ik die PS3 simpelweg niet.
Ja film trailers downloaden, maar dat kan ik ook hier wel gaan posten maar dat kan net zo goed in het Apple topic.
En de Multiplatform games haal ik eigenlijk standaard op de xbox en waarom?.. Rumble (heb sindskort een dual shock dus dit argument kan weg), betere online service en achievements.
Ik wil het apparaat goed vinden.. maar er komen simpelweg niet genoeg games op uit...
Het is een Perfect Media Centre.. Blu ray speler werkt ook perfect.. alleen qua games is het voor mij niks.
Ratchet and Clank vond ik Fantastisch.. daar komt nu ook een mini vervolg op van 4 uur... quest for booty... die ga ik zeker halen.. alleen de lengte is een beetje jammer...
Little big planet lijkt me ook nog wel aardig..
En dan heb je nog killzone en Resistance 2 waar ik mijn twijfels bij heb.. en dat is het dan dit jaar.
Stiekem hoop ik dat Sony met Jak and Daxter 4 gaat komen.. en god of war gaat ongetwijfeld super worden volgend jaar.. en hopelijk komt er in de toekomst wat meer uit.
Ik zit een beetje met Folding@home waar ik eigenlijk geen trek in heb. Ik kan mijn playstation en internetverbinding wel beter gebruiken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:26 schreef KoosyNL het volgende:
Heeft iemand trouwens het Life with Playstation al aan de praat gekregen?
Hoe wat waar?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:26 schreef KoosyNL het volgende:
Heeft iemand trouwens het Life with Playstation al aan de praat gekregen?
quote:
quote:
quote:* Life with PlayStation seems to have been released. You can access it by going into folding@home where you'll see a globe you can interact with. Zeroing in on a specific area will yield news from that locale.
Ja.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Zou Riddick eigenlijk ook op de PS3 uitkomen weet iemand dat?
K thanx bye!quote:
Dat soort sentries zaten ook al in de eerste KZ. Toen waren het alleen maar een paar pixels in de vorm van een driehoek zonder onderbalk omdat de hardware van de PS2 anders totaal ging flippen (wat de console toch al te vaak deed bij KZ1quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:44 schreef Sackboy het volgende:
Nieuwe screens Killzone 2
Dat vliegding is wel wat te spacey naar mijn smaak
Prima zet!quote:
LittleBigPlanet may be the most high-profile and anticipated game launch ever to hinge so much on user-generated content. With that in mind, storage space is sort of a big issue — if the game depends on contributions from users, how much self-made stuff will people be able to upload?
According to Gameplayer, each user will have a limited allotment of server space for their LBP creations. But there's kind of a neat catch that helps demonstrate that Media Molecule is taking their role as user-generated-content-messiah seriously:
Writes Gameplayer:
If their scheme works, users who upload the most popular levels will be rewarded with more space. It’s common sense, really — when lurking on YouTube, do you look for the videos with five stars, or with one?
On the other hand, if you wanted to play Devil’s Advocate, you could accuse Sony of some subtle social engineering here. After all, server space is so cheap these days that it’s effectively free. Just think of GMail, and Flikr, and all those sites that let you upload files that are hundreds of megabytes in size — for free.
So it’s not an issue of cost — it’s an issue of quality.
Sony wants to create a sense of value for those who’ve bought their game. By rewarding the best LittleBigPlanet players with more online space — and by restricting those who, well, suck — they can make this dream a reality. Or at least, that’s the plan.
A system that depends on community content, one could argue, ends up subject to quality issues; Microsoft has attracted criticism to that effect regarding its community games (and responded to it). But a system that holistically encourages and rewards quality creations has a good shot, right?
Dat hoort inderdaad niet,.... maar dat zou je zelf toch ook moeten weten. Of doet hij dit al sinds het begin? Mijn PS3 is vreselijk stil,.... Ja, met blu-ray disc iets luider maar als hij meer geluid maakt dan je 360 moet je je echt zorgen gaan makenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:18 schreef BMH het volgende:
Vraagje: Mijn ps3 doet bij zo'n beetje iedere game een stofzuiger na. Het ding maakt meer lawaai dan mijn 360. Hoort dit? En zo niet, kan ik em laten repareren via sony?
Dat is echt een heel DOM idee, je kan heel easy je hardware slopen met deze shitquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:41 schreef delano.888 het volgende:
Mocht je een 60gb (of een andere) hebben, moet je dit doen:
Ik heb het gedaan met mijn 60gb, doe het nog 1x per maand ofzo, het helpt echt...
Dat is het ook, ik merk het zelf ook. Het beestje moet gewoon wat meer zn best doen met de hitte en all.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:33 schreef Govinda het volgende:
Het is de laatste dagen natuurlijk een stuk warmer. Het zou kunnen dat dat de reden is dat je PS3 wat luidruchtiger is dan anders.
als het warmer is in huis maakt de mijne ook een stuk meer geluid. Logisch natuurlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:18 schreef BMH het volgende:
Vraagje: Mijn ps3 doet bij zo'n beetje iedere game een stofzuiger na. Het ding maakt meer lawaai dan mijn 360. Hoort dit? En zo niet, kan ik em laten repareren via sony?
Wat denk je nou zelf, het is toch niet een ingebouwde functie als het niet goed isquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:58 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.ripten.com/200(...)o-kill-your-console/
Hier, het is zelfst zo dat de 40GB 'fan test' niet iets is wat je weekelijks moet doenGewoon laten die hap, het is zomer, het beestje heeft het warm, that's all.
En nu wachtten tot Delano met de mededeling komt dat zn PS3 naar de tering is![]()
Hahahahaquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf, het is toch niet een ingebouwde functie als het niet goed isIk doe het regelmatig en mn ps3 word er sneller van, minder heet, en schoner... Maar wees vooral eigenwijs hoor
als jij er niet beter op wil worden mag je dat uiteraard zelf weten
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:41 schreef delano.888 het volgende:
Over die te veel blazende PS3:
Mocht je een 40gb versie hebben, moet je dit doen:
Ik heb het gedaan met mijn 60gb, doe het nog 1x per maand ofzo, het helpt echt...
Je ps3 overheaten. Lekker slim. Ik zou gewoon een stofzuiger pakken en hem op z'n laagste stand zetten zodat je niet onnodig iets los zuigt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:41 schreef delano.888 het volgende:
Het beste kun je een busje perslucht kopen en ff uitspuiten, dat is het veiligst. Stofzuiger kan idd ookquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:08 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Je ps3 overheaten. Lekker slim. Ik zou gewoon een stofzuiger pakken en hem op z'n laagste stand zetten zodat je niet onnodig iets los zuigt.
Ondersteboven houden en met je hand de inkomende lucht stopzetten (20, 60 en 80GB) lijkt me niet echt een ingebouwde functiequote:Op donderdag 31 juli 2008 12:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf, het is toch niet een ingebouwde functie als het niet goed isIk doe het regelmatig en mn ps3 word er sneller van, minder heet, en schoner... Maar wees vooral eigenwijs hoor
als jij er niet beter op wil worden mag je dat uiteraard zelf weten
You might even get a warning that your PS3 is overheating, even though it's NOT!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:41 schreef delano.888 het volgende:
Over die te veel blazende PS3:
Ja,.. het is duidelijk een kenner en heeft de ervaring en technische senioriteit om te weten waar hij over praat!quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:29 schreef Skeletor het volgende:
[..]
You might even get a warning that your PS3 is overheating, even though it's NOT!![]()
![]()
![]()
Dat was echt erg jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:29 schreef Skeletor het volgende:
[..]
You might even get a warning that your PS3 is overheating, even though it's NOT!![]()
![]()
![]()
Dat kan je toch niet serieus nemen joh
Huh, ik heb 1 min geleden gekeken en toen was er nog niksquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:57 schreef Kremers het volgende:
De EU PSStore is geüpdate, met o.a. Pixeljunk Eden (full en demo). Eden kost ¤7.99.
SCEEquote:10 Amerikaanse dollars = 6,40 euro's
Ik zag je net al online komen terwijl hij bij mij aan het downloaden wasquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Huh, ik heb 1 min geleden gekeken en toen was er nog niksPJE
Ow en:
[..]
SCEELijers zijn t.
+ 19% BTW = ¤ 7,62. Ze naaien je voor 37 cent!quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Huh, ik heb 1 min geleden gekeken en toen was er nog niksPJE
Ow en:
[..]
SCEELijers zijn t.
Dan zeg ik niksquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
+ 19% BTW = ¤ 7,62. Ze naaien je voor 37 cent!
Dat is echt een geweldig idee!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:59 schreef Sackboy het volgende:
Hoop dat er ooit nog een PSN-games-compilatie-blu-ray komt
Ja maar deze kerel is meer baas dan die kerel want hij heeft 4 PS3's.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:11 schreef AQuila360 het volgende:
Deze kerel is meer baas dan jullie want hij heeft 3 PS3's
Die kerel > Jullie
Gelukkig maar, ik wil helemaal niet baas zijn!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:11 schreef AQuila360 het volgende:
Deze kerel is meer baas dan jullie want hij heeft 3 PS3's
Die kerel > Jullie
Ik wil ook geen baas zijn (over huisdieren uitgesloten dan). Er is niet voor niets een oud gezegde (weet niet meer zeker in welke taal/cultuur) dat luidt: "ik wens je veel personeel".quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:20 schreef Lexie het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik wil helemaal niet baas zijn!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja maar deze kerel is meer baas dan die kerel want hij heeft 4 PS3's.
Oja en jij heb geen PS3, dus iedereen hier > AQuila360
Ja maar die met 4 PS'3 is lang niet zo tof als die met 3!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En deze kerel heeft binnenkort 7!!! PS3'squote:Op donderdag 31 juli 2008 15:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Goedemiddag Gamer_V. Geniet je ook van het mooie weer? Mooi zo.
HOE WAS FAILOUT 3?
Kthanxbye.
http://www.speurders.nl/c(...)torstorm%20unchartedquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:54 schreef Gamer_V het volgende:
Ik geloof er niks van dat je echt een bod van 20 had SuperFruitig, maar het werkt wel.![]()
Oké, ik neem mijn woorden terug.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://www.speurders.nl/c(...)torstorm%20uncharted
D'r waren meerdere Nederlandse sites aanwezig geloof ik? Allemaal op het kantoor van Ubi?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:02 schreef Gamer_V het volgende:
Wacht maar op de preview.
De game was erg kartelig en wat buggy (denk aan oblivion). Het was een drie maanden oude build. Maar de sfeer zit zeker goed en de combat werkt beter dan verwacht. Het is zelfs ... leuk *gasp*. Ik vind hem iig al beter dan Oblivion![]()
Het spel lijkt mij ook geweldig! Ben benieuwd naar de Nederlandse previews!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:02 schreef Gamer_V het volgende:
Wacht maar op de preview.
De game was erg kartelig en wat buggy (denk aan oblivion). Het was een drie maanden oude build. Maar de sfeer zit zeker goed en de combat werkt beter dan verwacht. Het is zelfs ... leuk *gasp*. Ik vind hem iig al beter dan Oblivion![]()
Bwhehehe Sauce!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:15 schreef Gamer_V het volgende:
Nee, het was in te Amsterdam in een ondergrondse vergaderzaal van een hotel. De beamer deed het niet maar de developer walkthough was toch dezelfde als die van de E3. (Alleen zichzelf opblazen koste twee schoten aan het einde) Speelbaar was tof. Die Marcel van Ubisoft was er wel, gaf de intro. Vooral kleine en grote gamessites als ik zo keek. (De eerste preview stond die avond al online! )
Ik ben ook gefilmd door een of andere site dus ik hoop niet dat ik als FAILNURT overkom.
Oh ja die site waarvan de crew alleen maar in de avond werkt. Zweten zullen ze nooitquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:28 schreef Gamer_V het volgende:
FOK!Games motherfucker, do you know it.
MARGHGHRFHGquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Net MGS4 (nieuw) en Uncharted (pre-owned) voor 50 euro op de kop getikt..
.
PS3 only?quote:
Video interview:quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nice... Maar is het ook wat qua game?.
(ik heb er nog niets van gezien, ga op jullie af dus)
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb hem uitgespeeld in 19 uurmust buy
Early build gespeeld?quote:Release Date: November 11, 2008
quote:
Tegenwoordig is alles toch breedbeeld, dan is verticaal echt wel beter dan horizontaal heurquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Die verticale splitscreen in MS:PF...
Ik blijf erom doen
![]()
Wie verzint zoiets
Zonde om dan al te spelen. Bij dat soort jRPG's is het verhaal juist vaak het tofst.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:31 schreef -Menn0- het volgende:
Volgens mij snapte hij ook geen reet van het verhaal
Vind ik niet, wat er boven en beneden in je scherm gebeurd is niet zo belangrijk, wel wat er rechts en links van je gebeurd. Vooral in een racegame.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:30 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alles toch breedbeeld, dan is verticaal echt wel beter dan horizontaal heur
quote:What's the game about?: A breathtakingly beautiful tactical RPG with a hint of action. Valkyria Chronicles is Nausicaä of the Valley of Wind meets Advance Wars meets Mass Effect.
Mass Effect: What really makes Valkyria stand out is the way the player's turn phases play out. The top-down map view is strictly for selecting an active unit; the battles play out on foot. Much like BioWare's Xbox 360 RPG, individual units are controlled in a third-person run-and-gun action sequence. It's much less like pure action than in Mass Effect, though; the game is strictly turn-based. Once you select a character, he or she has a set number of movement points that are expended as you run around the battlefield. At any point in the turn, you can switch into a target mode than freezes time as you steady your aim. Accuracy counts here -- a headshot can potentially knock out a foe in a single hit, and cover will interfere with your attacks. A character can only fire once per turn, but they're still able to continue moving around once they've attacked. However, enemies will be firing at you as you move, so it's smart to scurry from point to point as quickly as possible.
quote:We will probably never see a true follow-up to Sega's classic RPG Skies of Arcadia, but what they're giving us in Valkyria might be even better: A hybrid of tactical RPG and third-person action, wreathed in some of the best-looking graphics we've seen. That Nausicaä/Advance Wars/Mass Effect comparison wasn't fatuous -- the game really does feel like a combination of the best elements of those creations, all mixed together into an experience that adds something new and unique to the well-worn turn-based strategy genre.
Juist niet, in een racegame wil ik zien waar ik naar toe race, niet wat er naast me zit, daar ben ik toch zo weer voorbij.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Vind ik niet, wat er boven en beneden in je scherm gebeurd is niet zo belangrijk, wel wat er rechts en links van je gebeurd. Vooral in een racegame.
Nou vooral in een spel als Motorstorm zit je juist die voertuigen naast je te beuken dus is het wel belangrijk dat je weet waar ze rijden. En als je wilt zien waar je naartoe racet is het belangrijk dat je de bocht in kan kijken, bij verticale splitscreen zie je juist niet waar je heen racet als je veel bochten hebt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:08 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Juist niet, in een racegame wil ik zien waar ik naar toe race, niet wat er naast me zit, daar ben ik toch zo weer voorbij.
Bij horizontale splitscreen zie je de bochten niet eens aankomen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nou vooral in een spel als Motorstorm zit je juist die voertuigen naast je te beuken dus is het wel belangrijk dat je weet waar ze rijden. En als je wilt zien waar je naartoe racet is het belangrijk dat je de bocht in kan kijken, bij verticale splitscreen zie je juist niet waar je heen racet als je veel bochten hebt.
Zeker must have voor hierquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb hem uitgespeeld in 19 uurmust buy
Bedankt! zag net je reactie in het V&A ervaringen topic!quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Die verticale splitscreen in MS:PF...
Ik blijf erom doen
![]()
Wie verzint zoiets
Juist wel imho.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:25 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Bij horizontale splitscreen zie je de bochten niet eens aankomen.
toch niet de film hequote:Op donderdag 31 juli 2008 19:36 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Zeker must have voor hier
is ie net zo goed als eragon??
60gig?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:06 schreef Jovatov het volgende:
In other news: Mijn PS3 is terug verzonden van Sony
Jep, briljante game! Gisteren een half uur bezig geweest om de Secret Apprentice te unlocken... damn wat is die sterk zeg!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:09 schreef ikookhier het volgende:
Heb net SOULCALIBUR IV gespeeld WOOOOOOOT![]()
Heerlijk geweldig must have
![]()
Jepquote:
En bedankt, nu zit ik met dat liedje uit The Lion King in mn kop.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:07 schreef Sackboy het volgende:
Lol, de Asia release van Afrika wordt gerenamed naar Hakuna Matata![]()
[ afbeelding ]
In Japan blijft ie wel gewoon Afrika heten.
En hij is aangekomenquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:06 schreef Jovatov het volgende:
In other news: Mijn PS3 is terug verzonden van Sony
Speciaal voor Summer dan:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:49 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
En bedankt, nu zit ik met dat liedje uit The Lion King in mn kop.
Lekker is dat, was hem net weer kwijt. Ik geloof dat ik dit niet zo lief vind van jequote:
Valt me nog mee gezien het 60gb is. Maargoed elke dag is te langquote:
Aha! Zeker btwquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:30 schreef Govinda het volgende:
[..]
Valt me nog mee gezien het 60gb is. Maargoed elke dag is te lang
@SuperFruitig: even euroteken aanklikken rechtsbovenin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |