abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juni 2008 @ 17:38:19 #1
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_59252082

Verschillen 40 & 60 GB PS3s
Sony's 40 GB-model PS3 is geschikt voor het afspelen van CD, DVD, Blu-Ray, PlayStation 1 en natuurlijk de nieuwe PlayStation 3 games. Klaar voor High-Definition weergave en met uitgebreidere online mogelijkheden dan de PlayStation 2. In Europa verkrijgbaar sinds oktober 2007. Huidige prijs: ¤ 399,-

Voor de lancering van het 40 GB-model was er ook een 60 GB-model verkrijgbaar. Dit model kan ook overweg met PlayStation2 spellen en biedt onderteuning voor Super Audio CD's. (SACD's). Dit model was verkrijgbaar sinds maart 2007 tot de laatste modellen uitverkocht raakten eind 2007. Huidige prijs: n.v.t., alleen tweede hands beschikbaar.

• Draadloze SIXAXIS-controller
    Dit systeem neemt de bewegingen van je handen waar en maakt zo intuïtieve interactieve gameplay in realtime mogelijk. Dankzij de draadloze Bluetooth-technologie kunnen 7 spelers tegelijkertijd van de draadloze SIXAXIS-controller gebruik maken zonder dat hier andere externe hulpmiddelen voor nodig zijn.

• Draadloze Dual-Shock3-controller
    Naast de Sixaxis-controller is er nu ook de Dual-Shock3 aangekondigd. Deze is vergelijkbaar met de Sixaxis maar dan met toegevoegde rumble. Voorlopig alleen verkrijgbaar door te importeren uit Azië of Noord-Amerika.

Tijdens de launch waren een aantal games beschikbaar, zoals Resistance: Fall of Man, Motorstorm, Ridge Racer 7, Call of Duty 3, F1 Championship, Oblivion en Genji 2. Hoewel er in de line-up van de launch-games voor iedereen wel wat interessants te vinden was, duurde het naar het idee van velen erg lang voordat er voldoende games van goede kwaliteit beschikbaar waren. Intussen zijn we een aantal maanden verder en zijn er een flink aantal goede titels bijgekomen. Een overzicht:

Assassin's Creed: Free-roaming stealth-action
    Speel als de assassin Altaïr in 1191 na Christus. De derde kruistocht naar het ''heilige land'' heeft chaos veroorzaakt. Het is aan de assassins de taak om het bloedvergieten te stoppen door druk te zetten op beide partijen: de moslims en de kruisvaarders.

Burnout: Paradise: Arcade racing
    In Burnout™ Paradise bepaal jij wat er wanneer en waar gebeurt! Geniet van de vrijheid op het wegennet van Paradise City. Race en beuk via de drukke snelwegen van de stadstraten naar de kronkelende bergweggetjes: de omgeving is er om door jou ontdekt te worden!

Call of Duty 4: Modern Warfare: Moderne oorlogsvoering FPS
    De speler vecht als U.S. Marine en British S.A.S. soldaat tegen een groep los geslagen Russische terroristen. De groep probeert een staatsgreep te plegen in het onstabiele Rusland wat resulteert in een bloederige burgeroorlog.

Devil May Cry 4: Action-slasher
    De duivelse en twisted Nero, wiens zwaard de demonen doormidden klieft alsof het niks is, zal in dit deel weer met tegenstanders te maken krijgen waar het scherm min of meer te klein voor is.

Gran Turismo 5 Prologue: Racing Simulatie
    De meest uitgebreide en realistische racer die je maar kan wensen met honderden auto's, prachtige tracks en levensechte omgevingen.

Guitar Hero III: Legends of Rock: Muziek en gitaar
    Het is weer tijd om te rocken! Dit jaar komt er weer een gloednieuwe Guitar Hero uit waar de gamers er lustig op los kunnen rammen op hun gitaar. Dit keer komen er weer een scala aan goede rocknummers voorbij van diverse artiesten.

Ratchet and Clank: Tools of Destruction: Platformer
    Help! Een gigantisch leger van robots heeft een aanval op de hoofdstad gepland! Ratchet en zijn hulpje Clank zijn terug op de PLAYSTATION3 om het kwaad te bestrijden. Zullen ze de wereld kunnen redden van de ondergang?

Uncharted: Drake's Fortune: Action-adventure
    Een 400 jaar oude aanwijzing in de doodskist van Sir Francis Drake is de aansporing voor Nathan Drake om op expeditie te gaan naar de legendarische schatkamer van EL Dorado. In elke situatie moet je tot het uiterste gaan om te overleven. Schuw geen enkel middel.

Unreal Tournament 3: Multiplayer FPS
    Unreal Tournament is back! En hoe. Dankzij de Unreal Engine 3 is dit een van de grafisch meest indrukwekkende shooters die er zijn. Bovendien kan je alleen op de PLAYSTATION3 gratis een tegenstander van formaat opzoeken.

PlayStation 3 is veel meer dan games alleen. Met de krachtige Blu-ray Disc-speler en een hardeschijf is het systeem namelijk ook uitermate geschikt voor al je videobestanden.

Door de ingebouwde Blu-ray Disc-speler bekijk je je favoriete films in echte high definition (tot 1080p, afhankelijk van je televisietoestel). Dankzij de enorme opslagcapaciteit per BD (op één double layer Blu-ray Disc kan tot wel drie uur HD-video en negen uur bonusmateriaal in standaard definitie (SD) worden opgeslagen) weet je zeker dat je tijdens het kijken niet opeens het schijfje hoeft te verwisselen. Je visuele entertainment gaat echter nog verder dan de schitterende Blu-ray Disc-speler. PS3 is als kern van je multimediaset namelijk ook de ideale plaats om een heleboel digitale videobestanden op te slaan, te organiseren en te bekijken. Sla je bestaande digitale films op de harde schijf van je PLAYSTATION 3-systeem op en download nieuwe content uit de PLAYSTATION®Store, zoals high definition-films en gametrailers. Verder is het ook mogelijk om divx-films te downloaden, inclusief ondertitels.

Welke tv's zijn geschikt voor high definition weergave? Welke kabels kun je het beste gebruiken? Wat heb je nodig om van multichannel audio te genieten? Waar kun je alles kwijt over HDTV's en multichannel audio icm de PlayStation 3? Dat kan allemaal in het:

High Definition & Multichannel Audio topic
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09

Zodra je je PlayStation3 op jouw wensen hebt afgestemd, kun je online gaan en je bij het Playstation Network (PSN) aansluiten. Zodra je je onder het kopje Vrienden in het Beginmenu bij PSN hebt aangemeld, heb je toegang tot de PLAYSTATION®Store. Hier vind je gratis gamedemo's, high definition-filmtrailers en heel veel bonuscontent voor een heleboel games. Bovendien kun je hier volledige en exclusieve PlayStation3-games kopen en downloaden.

Via de internetbrowser maak je verbinding met het internet. Bezoek al je favoriete websites, voeg je favoriete pagina's aan je bladwijzers toe en open verschillende sites in maar liefst zes vensters om zo snel mogelijk te kunnen surfen. Onder Netwerk vind je ook nog de optie Remote-play waarmee je de kracht van PlayStation3 op je PSP kunt ervaren en bovendien al je opgeslagen foto's, muziek en films op PSP kunt bekijken.

De online functie van de PlayStation 3 is t.o.v. de PS2 zeer groot geworden. Het gebruik van het PlayStation Network (PSN) zelf is gratis. Echter voor bepaalde content zoals games en add-ons dient wel betaald te worden. Wil je meteen aan de slag op het PSN en een rondje door Paradise City scheuren of een oorlog uitvechten met Call of Duty 4? Maak dan gebruik van het ondestaande overzicht van PSN-namen van de FOK!-leden:

PSN Tags

2NuTz aka Sandah
    -Menn0- aka De_Evens
    Agiath aka FrenkyV
    American_Nightmare aka Am_Nightmare
    appelsjap aka CristalC
    Ash aka Leenart
    Assassin92 aka Assassin92Paul
    Athlon_2o0o aka Antiqua
    ATL aka ATL_NL
    Badabingea aka Juniah
    Beach aka Boerenlater
    Blackninjadude aka Darsiie
    brtausi aka brtausi
    CecilBDemented aka piraat
    Chocobo aka Sjotime
    Cid aka Cidolfas
    Crashcat as himself
    CrazyDutchPunk aka MisterFudge
    Cyberia18 as CyberiaNL
    Deacon_Tigra aka Tec_Deacon
    dekkered aka Kogelvoer
    DeToXiC as himself
    Diablos1979 as himself
    Deviant1nl as Deviant1
    eChOeS_2003 aka Mark13
    Fallen aka Seraphus-Y
    Feen as himself
    Frozen aka oenemans
    Gamer_V aka GamerV
    Gebraden_Wombat aka GebradenKip
    GGMM as himself
    glennz_ aka Glennz
    Gstyles aka GDV
    IlluZiaN aka Shiver23
    Janrad aka crashtestnl
    J. Clarkson aka Evil_Tuinhekje
    JJH aka JJH1985
    JK aka DutchBiker
    JoMo0 aka Jordy_
    Koenz0r as himself
    KoosyNL as himself
    Kremers aka LT_Dirty_Harry
    Marcek aka marsmel
    Markofnikoff aka Markofnikoff
    Masegate aka ButsMG
    Mcintosh aka s_h_i_t_t_i_n_g
    Mickey_Blue_Eyes aka Blue-Eyed-NL
    Mindstate aka MindstateNL
    Mister J.Lo aka Achillias
    Moe_Szyslak aka Moe_Szyslak1987
    mrdjey as himself
    Neverstop aka NeverstopNL
    Nlboy as Nlboy87
    Notorious_Roy as himself
    Nudie aka MIC-NL
    Nuna aka MedicJune
    NutKees aka LarryLaffer
    OudFruit aka Paulster
    Patje1987 aka Derium
    Pipo_de_Clown aka DonDennis61
    Pwnie aka Phuctivity
    Quore166V6 aka Quore 166V6
    RAM_ aka Mones_NL
    RC2 aka RC2RC2
    RedemptioN aka diTani
    Renzokuken aka Puddled_nl
    Robbolo aka RobbelBobbel
    Rock-Shocker aka Private_Jarhead
    SatanicWarrior aka SteveLeviathan
    Schimpie aka hartenzeven
    Sixty4 as himself
    Slomy aka Slomy
    SnakeNL as himself
    SocialDisorder aka SD_NL
    SToRM81 aka NL_SToRM
    Strolie75 aka Strolie
    SuperFruitig as himself
    Survivalism aka Nick595
    Tabbbert aka TabbertNL
    TheSwooshdockSaints aka TijN81
    the_legend_killer aka Vroomen
    Tinuzzz_Talpa aka Tinuzzz
    trance_fan aka Nalyu
    Tumble as himself
    Unioz aka Xtra-m
    Vince22 aka Vince_NL
    WensMeester as himself
    Wessiej as himself
    Zeiksnor aka Poekimammi_nl
    Rolstoelvandaal als Jinxes

Je kan zelf je PSN-nick toevoegen aan deze lijst door de OP in de FOK!Wiki te bewerken.
    Deze wordt dan in het volgende topic automatisch meegenomen.

Home, je thuis basis. Een volledige wereld van PLAYSTATION3-gebruikers tot je beschikking waarin je alles kan doen: Samen gamen, chatten, winkelen of gewoon chillen. Informatie over PlayStation Home komt hier zodra er meer bekend is over een officiële public-beta of launch.

Hier het hele overzicht van alle relevante links en de voorgaande topics.

Links
  • Officiële site
  • Officiële plaatjes van de Playstation 3
  • Sony Computer Entertainment Inc.
  • PS3 nieuws op Fok!games
  • PS3 Only
  • Unoffical PS3 Network guide
  • PS3 ontleed
  • Folding@Home PS3 subteam ranking
  • PS3 software
  • PS3 Store Downloads
  • PS1 & PS2 compatibiliteit pagina
  • ThreeSpeech blog
  • Playstation US blog
  • PS3 Sixaxis-controller in Windows gebruiken
  • 3 Busy Men online-store
  • 2 Biz online-store

Voorgaande Topics
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
    41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60
    61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80
    81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
    101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 |109 | 110 | 111 |

(OP)
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 17:25 schreef Renzokuken het volgende:

[..]

Daar zijn toch ook al tientallen games over geweest, doe mij maar eens een shooter in de eerste wereld oorlog (alhoewel daar ook wel wat games over uitgekomen zijn, maar nog niet zoveel shooters volgens mij) of een first person middeleeuwse oorlog.
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 17:30 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

WO1 shooters zouden niet echt goed werken, simpelweg omdat de manier van oorlogsvoering in die tijd zich niet goed laat vertalen naar games.

Leuk hoor, om na een superlang artilleriebombardement uit je loopgraaf te rennen om meteen neergeknald te worden door een mitrailleur.
    Game on!
  • Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      FOK!fotograaf maandag 9 juni 2008 @ 17:39:17 #2
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_59252103
    ,,/
    pi_59252117
    TT? -> BFBC?

[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2008 17:40:09 ]
      maandag 9 juni 2008 @ 17:41:39 #4
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_59252163
    Jup.

Mag toch wel, lekker tegendraads in de week dat iedereen (inclusief ik hoor ) keihard MGS gaat spelen.
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_59252224
    En hebben jullie ondertussen ook allemaal een 320 gb s-ata (2,5 inch) schijf in je PS3 gezet?
    Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
    "Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
    61% van alle statistieken zijn nutteloos.
    Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
      maandag 9 juni 2008 @ 17:44:03 #6
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_59252232
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 17:41 schreef Rock-shocker het volgende:
    Jup.

Mag toch wel, lekker tegendraads in de week dat iedereen (inclusief ik hoor ) keihard MGS gaat spelen.
    Tegendraads is goed VP
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_59252445
      maandag 9 juni 2008 @ 17:59:41 #8
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_59252640
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 17:39 schreef -Menn0- het volgende:
    ook hoi
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
    pi_59252807
    tvp
    Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
    PSN : Darsiie
      maandag 9 juni 2008 @ 18:20:37 #10
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_59253083
    PIZZA!!

Ik dacht, laat ik eens geen "tvp" plaatsen/
    PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
    Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
      maandag 9 juni 2008 @ 18:23:24 #11
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_59253133
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 17:43 schreef delano.888 het volgende:
    En hebben jullie ondertussen ook allemaal een 320 gb s-ata (2,5 inch) schijf in je PS3 gezet?
    Nee. Zou niet weten waar ik zoveel voor nodig zou hebben.
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_59253152
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 18:23 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Nee. Zou niet weten waar ik zoveel voor nodig zou hebben.
    Alle mogelijke demo's downloaden die er zijn, en je PS3 in een media center omtoveren, al je muziek enz erop zetten. Ik heb al 95gb vol.
      maandag 9 juni 2008 @ 18:29:06 #13
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_59253242
    Mja. Muziek doe ik via mijn laptop en mijn stereo en een heule lange kabel en ik vind lang niet alle demo's tof. Om het voor films te doen download ik te weinig en de films die ik download passen altijd wel op mijn USB stickies.

Dus ik heb heul geen zin om daar geld aan uit te geven en mijn PS3 open te halen
      maandag 9 juni 2008 @ 18:41:52 #14
    66083 Platina
    78th Element
    pi_59253573
    Ja gezellig alle demos downloaden die er zijn, nee daar heb je wat aan.
      maandag 9 juni 2008 @ 18:55:25 #15
    137562 rakotto
    Anime, patat en video games
    pi_59253942
    boe
    All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
      maandag 9 juni 2008 @ 18:57:42 #16
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_59254007
    tvpsycho mentis
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      maandag 9 juni 2008 @ 18:58:36 #17
    137562 rakotto
    pi_59254035
    God of War 3:
    quote:
    NeoCrisis Staff Member Ryan was able to get a few details about God of War 3 as follows:

Graphics:
    The graphics will be insane! It will feel like the game is real, or well really happening. The graphics will go well with the gameplay, the grapics wont take the attention away from the action. One word... amazing.

Gameplay:
    The gameplay will be like no other God of War game. I heard that it will have a new fighting system. I've also heard of a free roam option in a few places but it's not confirmed, in other words if they run out of money, no free roam.

Story Mode/Campaign:
    It will have a new storyline, whole new missions. Might have about 5 or 6 parts (depends on the storyline) and each part will have 5 acts (like Gears of War 2). They might allow you to play as multiple main characters. Unlike the other God of War games the final boss/bosses will be way harder if the storyline is easy.

Online:
    They might allow you to cuztomize your chracter and create custom weapons. They might have the basic team deathmatch and other game modes. Really fun!

Overall:
    New everything
    Great Graphics
    Awsome gameplay
    Great Game
    Great online help (Staff, administration etc.)
      maandag 9 juni 2008 @ 19:16:08 #18
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_59254561
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 17:43 schreef delano.888 het volgende:
    Nee, ik vond 250 wel genoeg
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_59256631
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 18:58 schreef rakotto het volgende:
    God of War 3:
    [..]
    quote:
    They might have the basic team deathmatch and other game modes.

FALSE.
      maandag 9 juni 2008 @ 20:26:01 #20
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_59256884
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 20:17 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[..]

FALSE.
    Idd. God of War is een game waarin je een vijand, die nauwelijks iets doet, in elkaar mag rammen. Een vs mode zal echt een compleet andere stijl gameplay moeten hebben.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      maandag 9 juni 2008 @ 21:04:14 #21
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_59258020
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 20:26 schreef BMH het volgende:

[..]

Zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik
    Het is ook nooit goed he?
    Gelukkig ga jij zelf games maken en krijgen we games die WEL goed zijn
      maandag 9 juni 2008 @ 21:44:45 #22
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_59259976
    Over 2 jaar BMH De game?
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
    *O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
      maandag 9 juni 2008 @ 22:17:56 #23
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_59261166
    Star Wars: Force Unleashed

maandag 9 juni 2008 @ 22:26:57 #24
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_59261675
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 22:17 schreef Strolie75 het volgende:
    Star Wars: Force Unleashed

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Hopen dat het net zo goed gaat worden als de jedi outcast game, ziet er in ieder geval verdomd goed uit
      maandag 9 juni 2008 @ 23:56:19 #25
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_59265627
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 22:26 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Hopen dat het net zo goed gaat worden als de jedi outcast game, ziet er in ieder geval verdomd goed uit
    That's shaping up rather nicely....
      dinsdag 10 juni 2008 @ 00:24:10 #26
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_59266520
    tvp na een al geweldige avond
    PSN: diTani
      dinsdag 10 juni 2008 @ 00:28:11 #27
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_59266634
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 21:04 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed he?
    Gelukkig ga jij zelf games maken en krijgen we games die WEL goed zijn
    Sorry, Je begrijpt mijn post blijkbaar niet goed. Ik vertel alleen waarom ik denk dat de gameplay van GoW niet geschikt is voor een versus mode. Ik vind de games echt geweldig. En ik zeg nergens dat er iets fout is.

God of War heeft, net als DMC, gameplay waarbij de speler de a.i. een flink pak slaag mag geven. De A.i. bied hier geringe tegenstand. Hierdoor krijgt de speler een gevoel van macht en sterkte. Dit is anders dan bij bijvoorbeeld Ninja Gaiden. Een multiplayer versus mode zal naar mijn mening niet goed werken bij een game waarin de speler de vijanden een flink pak rammel kan geven zonder veel te doen aan zijn eigen verdediging (GoW).

Hopelijk is het nu duidelijk.
      dinsdag 10 juni 2008 @ 00:49:27 #28
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_59267106
    BFBC
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
    pi_59267455
    De razendsnelle uitbraak bij de 2-0 ook
    pi_59267484
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 00:49 schreef ikookhier het volgende:
    BFBC
    [Multi] Battlefield: Bad Company
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 01:10 schreef Cyberia18 het volgende:
    De razendsnelle uitbraak bij de 2-0 ook
    Verkeerde topic
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
    &nbsp;
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      dinsdag 10 juni 2008 @ 01:22:34 #31
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_59267585
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 01:13 schreef Sackboy het volgende:
    ..........

Verkeerde topic
    Who cares? Zolang we er geen lange discussies van maken... Twas een prachtige wedstrijd
    pi_59267775
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 01:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Who cares? Zolang we er geen lange discussies van maken... Twas een prachtige wedstrijd
    Ohw oke. Leek mij een beetje vreemd om een voetbalwedstijd te analyseren in een PS3 topic, maar het zal wel aan mij liggen. Bij deze dan de screens van de wedstrijd:

Topgraphics als je het mij vraagt, en de gameplay was werkelijk waar formidabel.

Framerate zat ook wel snor, bovendien geen last van tearing gehad.
    &nbsp;
    pi_59267800
    Dit had inderdaad in een andere topic moeten staan.

Langs_de_lijn_doelpunt1
    Langs_de_lijn_doelpunt2
    Langs_de_lijn_doelpunt3

Geweldige wedstrijd

En vanaf NU ga ik weer ontopic.
    pi_59267809
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 01:40 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Ohw oke. Leek mij een beetje vreemd om een voetbalwedstijd te analyseren in een PS3 topic, maar het zal wel aan mij liggen. Bij deze dan de screens van de wedstrijd:

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Topgraphics als je het mij vraagt, en de gameplay was werkelijk waar formidabel.

Framerate zat ook wel snor, bovendien geen last van tearing gehad.
    Nouja vooruit nog één keer dan.

Engelaar
    Sneijder
    Gio
    Boulah
    Sar
    Kuijt
    de rest

Marco van Basten

pi_59267859
    quote:
    Cyb, je linkjes naar de gameplaybeelden werken niet, ik krijg 404 errors.
    quote:
    Geweldige wedstrijd
    Absoluut, ben benieuwd naar de eerste reviews morgenochtend, maar voor mij al een sterke kandidaat voor MOTY 2008.
    &nbsp;
    pi_59267873
    YES YES YES! IT'S ALIVE!
    quote:
    Cover story is Infamous (Game looks fucking awesome)
    - "Infamous begins with a serene, panoramic skyview view of EMpire City on the title screen, with the words "press start flashing". ..once you push start, a massive explosion rips through the heart of the city. Six city blocks are consumed by flame...in the center, a man named Dylan staggers to his feet."
    - Dylan doesn't know how he got his powers and starts out apathetic. He then becomes invest in the city...or you can choose not to be at all.
    - Dylan can run up rooftops, scrambles across building archtecture, and can seek cover in unlikely nooks and crannies.
    - Sucker Punch striving for simple controls to do not so simple things
    - Empire City has 3 islands
    - After the explosion, the city falls into chaos. A plague makes the govt. quarentine the city. Gangs are formed.
    - Dylan's abilities evolve throughout the game
    - One fight saw Dylan and his friend Zeke against a bunch of guard. A couple of choices include zapping the mobs and flinging them off the bridge, or using your electricity on the environment (i.e. power generators that may be nearby) to create explosions.
    - Sucker Punch says "The hero's powers and te storyline are in support of the gameplay."
    - Dylan cannot use firearms since his powers are "always on" (meaning he would set off the gunpowder in bullets). The powers can complicate your actions within the world.
    - There will be other "villians" with their own powers that come into play. As well as other normal enemies with powers.
    - - Infamous isn't structured like other open world games with a marker on the mini map for your next mission. The team's goal is to create a world where events unfold naturally.
    - For example, you're on your way to disarm a bomb, but you notice a woman in the street bleeding and screaming. Time is ticking. What do you do? Your actions affect the world at large. Hence "Infamous".
    - Karma system keeps track of your actions ( I assume without showing you? Not sure). Your actions affect the actions of the citizens of the city. They may fight with you or ignore you or even help fight against you. Karma also factors into how your abilities develop.

pi_59267889
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 01:51 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Cyb, je linkjes naar de gameplaybeelden werken niet, ik krijg 404 errors.
    [..]

Absoluut, ben benieuwd naar de eerste reviews morgenochtend, maar voor mij al een sterke kandidaat voor MOTY 2008.

http://www.youtube.com/profile_videos?user=SSHHIIRRAATTSSKKII

Check ze en zeker die van de 2-0:

dinsdag 10 juni 2008 @ 02:02:48 #38
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_59267927
    Nee man hij heeft het over zijn Fifa wedstrijd!
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
      dinsdag 10 juni 2008 @ 02:03:26 #39
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_59267933
    Note to self: eerst F5, dan posten.
    pi_59267939
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 01:57 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Bwahahahaha Jack fucking maniak
    pi_59267943
    quote:

[..]

Sterke voice-acting inderdaad
    &nbsp;
    pi_59267973
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 02:04 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Bwahahahaha Jack fucking maniak
    Ge-wel-dig gewoon

Jackieeeeeeeee

Mooi en nu duik ik mijn nest in
      dinsdag 10 juni 2008 @ 09:25:22 #43
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_59269951
    quote:

[..]

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_59270100
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 09:25 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Deze ook toentertijd Die gast heeft echt issues weetje
      dinsdag 10 juni 2008 @ 09:38:48 #45
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_59270164
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 09:35 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

OMG,... je zal zijn vrouw zijn Zijn stem vervormt gewoon
    pi_59270266
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 09:35 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Wie scoorde er nou?
      dinsdag 10 juni 2008 @ 09:46:54 #47
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_59270313
    Topickaping.
    pi_59270342
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 09:46 schreef BMH het volgende:
    Topickaping.
    Ah, die ken ik niet, wat is zn voornaam?
      dinsdag 10 juni 2008 @ 09:50:03 #49
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_59270377
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 09:48 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ah, die ken ik niet, wat is zn voornaam?
    'Slechte'
    pi_59270449
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 09:44 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Wie scoorde er nou?
    volgens mij Dennis Bergkamp, maar ik kan er naast zitten.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2008 09:53:39 ]
    pi_59270623
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 09:53 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

volgens mij Dennis Bergkamp, maar ik kan er naast zitten.
    Ja ik twijfel ook nog, was moelijk te verstaan
      dinsdag 10 juni 2008 @ 10:11:26 #52
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_59270868
    Gister mezelf een nieuwe tv kado gedaan

Samsung 100 cm Full HD

Psn online ID Tec-Deacon
    ---------------------------------
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_59270955
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 10:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:

Samsung 100 cm Full HD

[ afbeelding ]
    40 inch0rz ftw

Nice schermpje hoor
    pi_59270966
    quote:

Samsung 100 cm Full HD

[ afbeelding ]
    Mooi ding!
    ---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
    Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
      dinsdag 10 juni 2008 @ 10:21:00 #55
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_59271074
    quote:

Samsung 100 cm Full HD

[ afbeelding ]
    Prachtig!
      dinsdag 10 juni 2008 @ 11:00:46 #56
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_59272026
    thnks, ik ben er ook heel content mee

En met al die EK aktie's heb ik hem nog voor een mooi prijsje ook , mooie ervan is dat ik apart van Oranje echt geen ene klap om voetbal geef
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_59272992
    "Hup Holland Hup"

&nbsp;
    pi_59273056
    the horror
    pi_59273171
    Hier kun je je custom paintjob selecteren, vervolgens stuur je hem naar dat bedrijf op en dan spuiten ze hem in die kleuren.

Zoiets bijvoorbeeld:

&nbsp;
      dinsdag 10 juni 2008 @ 11:51:33 #60
    143210 DooD
    xbox360, ps3, pc gamer
    pi_59273377
    Mensen ik wil jullie even een op de hoogte brengen over mijn dual shock 3 controller bij videogames.ca. Ik zou er voorlopig even niets bestellen als ik jullie was. Ik heb zojuist het postkantoor gebeld en de douane maar er is niets onderschept. Er is dus geen controller in Nederland. Twee andere vrienden van mij hebben hetzelfde probleem. Wij hebben in dezelfde week de controllers besteld.

Nu kan het zo zijn dat er iets goed mis is gegaan en dat het allemaal goedkomt. Ik heb hun gemailled, maar dan krijg je voorlopig zo'n standaard reply terug en de melding dat ze meer mail als normaal krijgen. Logisch als mensen hun producten niet krijgen. Geen dual shock 3 dus voor aanstaande donderdag met MGS4

To be continued.
    De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
    pi_59273641
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 11:51 schreef DooD het volgende:
    Mensen ik wil jullie even een op de hoogte brengen over mijn dual shock 3 controller bij videogames.ca. Ik zou er voorlopig even niets bestellen als ik jullie was. Ik heb zojuist het postkantoor gebeld en de douane maar er is niets onderschept. Er is dus geen controller in Nederland. Twee andere vrienden van mij hebben hetzelfde probleem. Wij hebben in dezelfde week de controllers besteld.

Nu kan het zo zijn dat er iets goed mis is gegaan en dat het allemaal goedkomt. Ik heb hun gemailled, maar dan krijg je voorlopig zo'n standaard reply terug en de melding dat ze meer mail als normaal krijgen. Logisch als mensen hun producten niet krijgen. Geen dual shock 3 dus voor aanstaande donderdag met MGS4

To be continued.
    quote:
    Op zondag 8 juni 2008 14:51 schreef DooD het volgende:
    Tenzij die 12 juni ook niet red, als die later binnenkomt steek ik hem in de fik en zet ik het op youtube.
    Leg de aansteker maar vast klaar

Maar serieus, wanneer had je hem besteld? Ik zou gewoon nog ff wachten, het komt heus wel goed. Het kan in sommige gevallen best een paar weken duren. Misschien kun je het ook ff in [Centraal] Games Import topic melden?

Maar ik zou toch altijd eBay boven echte webstores verkiezen bij het bestellen van een DS3, omdat het a) goedkoper is, b) veiliger (hoe raar het ook klinkt) en c) je hebt doorgaans minder kans dat ie onderschept wordt doordat het als particulier wordt verzonden.
    &nbsp;
    pi_59273662
    Toni
    Van Nistelrooy
    Pirlo
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
      dinsdag 10 juni 2008 @ 12:15:32 #63
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_59273957

Lime 'n Orange
    pi_59274078
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 11:43 schreef Sackboy het volgende:
    Hier kun je je custom paintjob selecteren, vervolgens stuur je hem naar dat bedrijf op en dan spuiten ze hem in die kleuren.

Zoiets bijvoorbeeld:

[ afbeelding ]

Wat doe je, als mn vriendin dit ziet kan ik er 100% een kopen
    pi_59274233

&nbsp;
    pi_59274576
    Wat een kleuren zeg

dinsdag 10 juni 2008 @ 13:46:54 #67
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_59276258
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 12:42 schreef Kremers het volgende:
    Wat een kleuren zeg

lime 'n orange
      dinsdag 10 juni 2008 @ 14:04:22 #69
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_59276746
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 13:56 schreef Cyberia18 het volgende:
    http://www.ad.nl/video/23(...)_op_Bundesplatz.html

Die Italiaanse vlag...

Die vlag verbranden is dan wel weer heel triest.
    pi_59276775
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 13:56 schreef Cyberia18 het volgende:
    http://www.ad.nl/video/23(...)_op_Bundesplatz.html

Die Italiaanse vlag...

Oppakken en in de cel flikkeren met dat soort debielen Het is geen fucking Afghanistan
      dinsdag 10 juni 2008 @ 14:59:44 #71
    69710 Sixty4
    1, 2, 3,.... 64
    pi_59278172
    tralala
    "There's always a danger that you think you gonna produce a gass and out comes a solid..."
    FD Review | sixty4.nl | Superhero Database | PSN id: Sixty4
    pi_59279813
    quote:

To be continued.
    Als je iets binnen hebt pm me dan even of kalk het hier neer, vind ik ook best
    Heb hem vorige week dinsdag besteld namelijk. (dat kan nog wel even duren dus )
    PSN id: Puddled_nl
      dinsdag 10 juni 2008 @ 16:05:17 #73
    143210 DooD
    xbox360, ps3, pc gamer
    pi_59279844
    quote:

To be continued.
    Bellen net die sukkels van TNT dat ze mijn controller gevonden hebben en 30 min later staat de bezorger al voor de deur. Een foutje van TNT dus. Ik heb dus mijn Dual Shock 3 binnen en precies op tijd. Niks mis gegaan dus bij videogames.ca.
    De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
    pi_59279948
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 16:05 schreef DooD het volgende:

[..]

Bellen net die sukkels van TNT dat ze mijn controller gevonden hebben en 30 min later staat de bezorger al voor de deur. Een foutje van TNT dus. Ik heb dus mijn Dual Shock 3 binnen en precies op tijd. Niks mis gegaan dus bij videogames.ca.
    TNT
      dinsdag 10 juni 2008 @ 16:09:27 #75
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_59279973
    Jammer, het was wel tof geweest als je de controller had opgegeten.
    pi_59280298
    quote:

[..]

Pics or it did not happen!
    Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
    PSN : Darsiie
    pi_59280425
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 16:20 schreef Blackninjadude het volgende:

[..]

Pics or it did not happen!
    Ik geloof er ook geen ZAK VAN
      dinsdag 10 juni 2008 @ 16:29:00 #78
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_59280568
    GRID demo net geprobeerd maar dat werkt echt voor geen meter.
    Zal daar echt helemaal mijn GT5P stijl moeten ontleren. Denk ook niet dat ik hem alsnog ga kopen ook.
    Iemand nog tips om beter te leren rijden met GRID?

Battlefield Bad Company demo vond ik tevens nogal telleurstellend
    I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
    pi_59280695
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 16:29 schreef merino het volgende:
    GRID demo net geprobeerd maar dat werkt echt voor geen meter.
    Zal daar echt helemaal mijn GT5P stijl moeten ontleren. Denk ook niet dat ik hem alsnog ga kopen ook.
    Iemand nog tips om beter te leren rijden met GRID?
    Alle driving aids uitzetten.
    &nbsp;
      dinsdag 10 juni 2008 @ 16:33:19 #80
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_59280703
    eindelijk overigens ook een PSN-id. Zal iedereen hier nog wel even toevoegen.
    Mijne is MerinoNL
    I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
      dinsdag 10 juni 2008 @ 16:42:12 #81
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_59280968
    Ik vond battlefield best wel toffig , moest nog even doorhebben waar ik naar toe moest enzo
    Maar de guns klonken lekker
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      dinsdag 10 juni 2008 @ 16:47:02 #82
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_59281152
    Battlefield 2 helemaal grijs gespeeld maar heb echt gevoel dat het met Bad Company gewoon niet gaat werken
    Weet ook niet precies waaraan het ligt. Al vind ik sowieso alles lastig te zien (speel niet op een HD tv)..
      dinsdag 10 juni 2008 @ 16:52:13 #83
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_59281314
    Dat ligt idd aan je tv
    Met een Hd-tv kan ik nu ook eindelijk alle smsjes lezen bij Grand Theft Auto
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      dinsdag 10 juni 2008 @ 17:01:35 #84
    2964 Armageddon
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_59281575
    Zeg mensen, als ik zo een ps3 aanschaf. Zit er dan meteen een kabel bij om HD te speulen? Of zit er alleen een analoge aansluithandel bij?
    pi_59281636
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 17:01 schreef Armageddon het volgende:
    Zeg mensen, als ik zo een ps3 aanschaf. Zit er dan meteen een kabel bij om HD te speulen? Of zit er alleen een analoge aansluithandel bij?
    Nope, de PS3 is niet HD-ready out of the box. Je zal dus alsnog een componentkabel of een hdmi-kabel moeten aanschaffen.
    &nbsp;
      dinsdag 10 juni 2008 @ 17:04:33 #86
    2964 Armageddon
    pi_59281651
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 17:03 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Nope, de PS3 is niet HD-ready out of the box. Je zal dus alsnog een componentkabel of een hdmi-kabel moeten aanschaffen.
    Hufters
      dinsdag 10 juni 2008 @ 17:05:01 #87
    2964 Armageddon
    pi_59281661
    Any HDMI kabel will do? Of moet dat weer speciaal van Sony zijn?
    pi_59281700
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 17:05 schreef Armageddon het volgende:
    Maakt niet uit. Zelfs een $5 merkloze hdmi kabel uit Hong Kong geeft net zo goed beeld als die dure van Sony.
    &nbsp;
    pi_59281702
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 17:05 schreef Armageddon het volgende:
    Elke is hetzelfde, ook die van 3 euro, tenzij je langer dan 5 meter gaat dan moet je wel een duurdere kopen.
    pi_59284551
    quote:

[..]

Hier ook binnen heeft exact 1 week gekost even testen
      FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2008 @ 19:39:56 #91
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_59285518

Tering vet! Ik speel op normal en hij is moeilijk maar ooow zo gaaf! Sneaken kost echt veel moeite!
    ,,/
      dinsdag 10 juni 2008 @ 19:41:25 #92
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_59285574
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      dinsdag 10 juni 2008 @ 19:43:43 #93
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_59285674
    WTF de Bart Smit verkoopt hem dus al?
      dinsdag 10 juni 2008 @ 19:45:27 #94
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_59285744
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 19:39 schreef -Menn0- het volgende:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

Tering vet! Ik speel op normal en hij is moeilijk maar ooow zo gaaf! Sneaken kost echt veel moeite!
    Wat ligt er nou naast die afstandsbediening en sloffen,... tandpasta,... of glijmiddel Is het spel zo cool! ?
      FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2008 @ 19:46:34 #95
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_59285787
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 19:45 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Wat ligt er nou naast die afstandsbediening en sloffen,... tandpasta,... of glijmiddel Is het spel zo cool! ?
    Handcreme Exceem enzo. Maar hij is
    ,,/
      dinsdag 10 juni 2008 @ 19:47:31 #96
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_59285817
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 19:46 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Handcreme Exceem enzo.
    Ahuh
    pi_59285892
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 19:46 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Handcreme Exceem enzo. Maar hij is
    Jaja..

&nbsp;
      dinsdag 10 juni 2008 @ 19:49:06 #98
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_59285895
    ik moet eerst nog GTA uitspelen
    En Valkyria nog 1/3 stuk
    En dan Lego Indiana Jones
    En dan ook nog Metal Gear , poe poe drukke tijden
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2008 @ 19:50:52 #99
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_59285952
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 19:47 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ahuh
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 19:49 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Jaja..

[ afbeelding ]
    ,,/
      dinsdag 10 juni 2008 @ 20:31:44 #100
    2964 Armageddon
    pi_59287053
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 17:06 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Zelfs een $5 merkloze hdmi kabel uit Hong Kong geeft net zo goed beeld als die dure van Sony.
    Dank je
    pi_59287170
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 19:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    ik moet eerst nog GTA uitspelen
    En Valkyria nog 1/3 stuk
    En dan Lego Indiana Jones
    En dan ook nog Metal Gear , poe poe drukke tijden
    Hoe is die Lego Indiana Jones offline multiplayer eigenlijk? Ik zit er aan te denken om deze te halen, lijkt me supergaaf
    pi_59287187
    En kudos voor -Menn0-
      dinsdag 10 juni 2008 @ 21:07:39 #103
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_59288172
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 19:39 schreef -Menn0- het volgende:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

Hopen dat ze hier ook los gaan morgen!
    Vandaag iig nog niet, Bart smit of eplaza ook niet.
    Zit een Embargo op, maarja je hebt domme mensen bij de bart werken natuurlijk
      dinsdag 10 juni 2008 @ 22:29:53 #104
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_59291151
    Ik zal nog ff moeten wachten op MGS. Hoe lang duurt dat eigenlijk bij 3BM voordat ie aan komt?
    pi_59291240
    Heb m'n Dual Shock controllers nog niet ontvangen (via Ebay, Amerika). Vorige week dinsdag op de post gegaan Heb wel een trackingnummer maar het systeem ligt aan de melding te zien al enkele dagen plat
      dinsdag 10 juni 2008 @ 23:15:03 #106
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_59293030
    Ik zie Uncharted voor 25 incl staan bij cdwow.co.uk ...
    Leuk prijsje, maar ik heb die game al uitgespeeld.. en zo bijzonder vond ik hem nou ook weer niet..
    Ik twijfel dus.
      dinsdag 10 juni 2008 @ 23:25:21 #107
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_59293399
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 23:15 schreef Gamedemon het volgende:
    Ik zie Uncharted voor 25 incl staan bij cdwow.co.uk ...
    Leuk prijsje, maar ik heb die game al uitgespeeld.. en zo bijzonder vond ik hem nou ook weer niet..
    Ik twijfel dus.
    Ja laat hem dan liggen !

Persoonlijk zou ik anderen aanraden dit spel te kopen,.... prachtprijs!
    pi_59293522
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 23:15 schreef Gamedemon het volgende:

Ik twijfel dus.
    Omdat?
      dinsdag 10 juni 2008 @ 23:29:06 #109
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_59293523
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 23:25 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja laat hem dan liggen !

Persoonlijk zou ik anderen aanraden dit spel te kopen,.... prachtprijs!
    Ik heb Heavenly Sword ook opgepikt voor dat geld, en daar had ik eigenlijk dezelfde mening over
    Het is trouwens niet alsof ik er aan toe ga komen voorlopig met Metal gear solid (de LE is bevestigd trouwens, donderdag kan ik hem halen) en Ninja gaiden 2...
    Normaal gesproken komt er geen bal uit in de zomer, moet je nu eens kijken!
    Volgende maand Soul Caliber er nog overheen en ik kan door tot oktober!
      dinsdag 10 juni 2008 @ 23:29:53 #110
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_59293549
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Omdat?
    Ik het waarschijnlijk toch niet ga spelen, maar voor dat geld kan ik het ook niet laten liggen natuurlijk
      dinsdag 10 juni 2008 @ 23:36:46 #111
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_59293767
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 23:29 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ik heb Heavenly Sword ook opgepikt voor dat geld, en daar had ik eigenlijk dezelfde mening over
    Het is trouwens niet alsof ik er aan toe ga komen voorlopig met Metal gear solid (de LE is bevestigd trouwens, donderdag kan ik hem halen) en Ninja gaiden 2...
    Normaal gesproken komt er geen bal uit in de zomer, moet je nu eens kijken!
    Volgende maand Soul Caliber er nog overheen en ik kan door tot oktober!
    Is HS daar nog te koop voor dat geld? Die wil ik nog wel proberen.
    pi_59294070
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 23:29 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ik het waarschijnlijk toch niet ga spelen, maar voor dat geld kan ik het ook niet laten liggen natuurlijk
    Het spel zoog toch aan alle kanten volgens jou?
    pi_59295072

woensdag 11 juni 2008 @ 07:56:07 #114
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_59296726
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 23:36 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Is HS daar nog te koop voor dat geld? Die wil ik nog wel proberen.
    Nee, was een aktie van Consoleshop.nl
    Was laatst voorbij gekomen toen je nog anti PS3 was!
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 23:47 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Het spel zoog toch aan alle kanten volgens jou?
    Het is een eentonig, overhyped spel.
    Maar 25 euro is een mooie prijs, Heavenly sword ook voor 25 euro gekocht terwijl die naar mijn mening ook teleurstelt.
      woensdag 11 juni 2008 @ 08:21:27 #115
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_59296934
    nvm ook, ze hebben de aanbieding er al afgehaald...
      woensdag 11 juni 2008 @ 08:28:03 #116
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_59296998
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 08:21 schreef Gamedemon het volgende:
    nvm ook, ze hebben de aanbieding er al afgehaald...
    Maakt je keuze makkelijker
      woensdag 11 juni 2008 @ 08:49:41 #117
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_59297231
    Uncharted. Fantastisch spel.
    pi_59297531
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
    Uncharted. Fantastisch spel.
    QFT
    pi_59299301
    Amazon is mij bestelling van MGS4 en Civilizations aan het voorbereiden voor verzending Hopelijk heb ik ze volgende week. Vanaf donderdagmiddag heb ik veel tijd om te gamen, dat zit het studiejaar er bijna op , eindelijk
      woensdag 11 juni 2008 @ 11:19:35 #120
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_59300261
    ik heb een soort 10 cm brede licht rode verticale lijn lopen in mijn HDTV
    Tis alleen maar zichtbaar als je s 'avonds aan het kijken ben, en dan 1 meter vanuit het midden naar links of rechts zit

En ik zit me er nu al aan te irriteren omdat ik weet dattie er zit , het is ook geen instellingsfout, want ik heb alles terug naar de standaard waarden gezet
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_59300369
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 11:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    ik heb een soort 10 cm brede licht rode verticale lijn lopen in mijn HDTV
    Tis alleen maar zichtbaar als je s 'avonds aan het kijken ben, en dan 1 meter vanuit het midden naar links of rechts zit

En ik zit me er nu al aan te irriteren omdat ik weet dattie er zit , het is ook geen instellingsfout, want ik heb alles terug naar de standaard waarden gezet
    Accuut terugsturen dus. Dat is gewoon brakheid volgens mij en gaat alleen nog maar erger worden.
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 20:35 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Hoe is die Lego Indiana Jones offline multiplayer eigenlijk? Ik zit er aan te denken om deze te halen, lijkt me supergaaf
    Doe nog ff hier op reageren aub
      woensdag 11 juni 2008 @ 11:25:04 #122
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_59300423
    ja Goftteredomme, zal vanmiddag die zaak es bellen.

Indiana heb ik nog niet binnen, maar ik heb mega veel lol gehad met Lego Star Wars

Humor man vooral in Co-Op , gameplay is rete simpel uiteraard
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_59301013
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 11:23 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Accuut terugsturen dus. Dat is gewoon brakheid volgens mij en gaat alleen nog maar erger worden.
    [..]

Doe nog ff hier op reageren aub
    als je FOK!games leest, weet je al of Indiana Jones wat is

LEGO Indiana Jones: The Original Adventures
    pi_59301483
    Hmmmm, bij play.com hebben ze nu Rainbow Six 2 in de aanbieding voor ¤35 ....

Maar ja, ik heb net al twee games gekocht en eigenlijk wil ik ook nog een DS3 kopen.
    pi_59302129
    Sony moet van een lading Sixaxis controllers af
    quote:
    Sony lanceert Sixaxis bundels

Sony wil binnenkort de DualShock 3 lanceren in Europa, maar men heeft een grote voorraad Sixaxis controllers. Men heeft daar nu schijnbaar een oplossing voor gevonden.
    Een Franse site meldt dat Sony deze week twee Sixaxis bundels lanceert in Europa. De bundels kosten ¤59,99 en bevatten naast een Sixaxis controller ofwel Gran Turismo 5 Prologue, ofwel Formula One: Championship Edition. Het pakket levert ongeveer een besparing van ¤20-¤30 indien je interesse hebt in één van de spellen en een Sixaxis.
    &nbsp;
    pi_59302181
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

als je FOK!games leest, weet je al of Indiana Jones wat is

LEGO Indiana Jones: The Original Adventures
    een 7 maar

http://www.gametrailers.com/player/34895.html?type=

De bewegende beelden hebben me overtuigd MUSTHAVE

En dan wil ik DBZBL ook nog, en MGS4 deeeeeeeemn. Tijd voor een ruiltopique
      woensdag 11 juni 2008 @ 12:32:01 #127
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_59302189
    -edit-

Sackboy was me duidelijk voor.
    Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
    Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
    pi_59302284
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 12:30 schreef Sackboy het volgende:
    [..]

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
    Volgens mij hebben ze zwaar verlies geleden op die non-deal met dat rumble bedrijf
    pi_59302286
    Rainbow Six Vegas 2

Royal sadness.
    pi_59302386
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 12:35 schreef Cyberia18 het volgende:
    Rainbow Six Vegas 2

Royal sadness.
    &nbsp;
      woensdag 11 juni 2008 @ 12:42:29 #131
    2964 Armageddon
    pi_59302433
    Wat zijn nu een beetje de toptitels op het moment?
    pi_59302500
    Uncharted, Ratchet & Clank, GTA IV, Metal Gear Solid 4, Warhawk, en een gouwe ouwe die ik nog regelmatig in m'n PS3 stop: Fight Night round 3.

-edit- DOH! bijna Burnout Paradise vergeten
      woensdag 11 juni 2008 @ 12:45:51 #133
    2964 Armageddon
    pi_59302533
    Heb een Ps3 besteld en daar zit Uncharted en Ratchet & Clank al bij. GTA IV erbij aanschaffen en ik kan dus een tijdje vooruit.
    pi_59303891
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 12:45 schreef Armageddon het volgende:
    Heb een Ps3 besteld en daar zit Uncharted en Ratchet & Clank al bij. GTA IV erbij aanschaffen en ik kan dus een tijdje vooruit.
    Absoluut R&C is echt geweldig, net als GTAIV Uncharted heb ik nooit gespeeld dus daar kan ik niet over oordelen.
    pi_59303906
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 12:35 schreef Cyberia18 het volgende:
    Rainbow Six Vegas 2

Royal sadness.
    Explain
      Eindredactie Games woensdag 11 juni 2008 @ 14:01:17 #136
    19054 crew  Oscar.
    ElitePauper
    pi_59304505
    Wanneer komt het pakket van een ps3 en metal gear uit ? op consoleshop stond 30-6, maarik wil hem natuurlijk eerder
    0% vet, Geen suiker toegevoegd
    Twitter: @BuikschuiverNL
    Xbox Live: Buikschuiver
    Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
    pi_59305507
    tvptje
    Buy it, use it, break it, fix it,
    Trash it, change it, mail - upgrade it,
    Charge it, point it, zoom it, press it,
    Snap it, work it, quick - erase it,
    pi_59306565
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 13:38 schreef Kremers het volgende:

[..]

Explain
    Graag deel 1 uit de budgetbakken voor de helft van die prijs.
      woensdag 11 juni 2008 @ 15:10:57 #139
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_59306607
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 16:32 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Alle driving aids uitzetten.
    was dat serieus bedoelt?
    Want zonder driving aids wil die auto echt alleen nog maar rondjes draaien.

Wat een irritant spel zeg
    pi_59306728
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 15:10 schreef merino het volgende:

[..]

was dat serieus bedoelt?
    Want zonder driving aids wil die auto echt alleen nog maar rondjes draaien.

Wat een irritant spel zeg
    Dat was serieus bedoeld ja, zonder driving aids vind ik het veel beter rijden.
    &nbsp;
      woensdag 11 juni 2008 @ 15:18:46 #141
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_59306805
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 15:15 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Dat was serieus bedoeld ja, zonder driving aids vind ik het veel beter rijden.
    Bij mij krijgt de auto (mustang race) dan al op het rechte stuk neigingen om te gaan spinnen

Maar het grootste probleem heb ik overigens in de bocht. Eindig elke keer in een spin. Vind die physics totaal onbegrijpelijk.
    Terwijl ik GT5P dus met ogen dicht zo'n beetje kan racen.
      woensdag 11 juni 2008 @ 15:19:42 #142
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_59306829
    Sinds wanneer kunnen auto's HIV hebben?

woensdag 11 juni 2008 @ 17:23:51 #143
    174612 OudFruit
    Sommige mensen..
    pi_59310441
    Civilization Revolution zojuist gekocht bij de BS in Arnhem Centrum...
      woensdag 11 juni 2008 @ 18:19:40 #144
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_59311809
    GTA te koop jongens

FOK! prijs 39,99 doe me maar een pm
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_59312038
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 12:44 schreef SocialDisorder het volgende:
    en een gouwe ouwe die ik nog regelmatig in m'n PS3 stop: Fight Night round 3.
    Verplichte kost voor elke gamende boxfan!

Dat het resultaat van FN4 er maar mag wezen.
      woensdag 11 juni 2008 @ 18:45:53 #146
    45458 Govinda
    Blond is geil!
    pi_59312484
    Godver! Moet ik zeker alsnog zo'n niXbox halen Square Enix verkiest Xbox 360 boven Playstation 3
    Suffering from Oblomow's
    pi_59313270
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 18:45 schreef Govinda het volgende:
    Godver! Moet ik zeker alsnog zo'n niXbox halen Square Enix verkiest Xbox 360 boven Playstation 3
    Mwoa het enige goede wat uit SE komt is de FF reeks. En aangezien FFXIII en FFXIIIVERSUS gewoon op PS3 komen maak ik me voorlopig in ieder geval geen zorgen.
      woensdag 11 juni 2008 @ 19:14:22 #148
    11449 Ash
    It's a trick. Get an axe!
    pi_59313334
    We've got him!

"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection
      Redactie Games woensdag 11 juni 2008 @ 19:20:05 #149
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_59313548
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 12:40 schreef Sackboy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    .....Kennedy
    pi_59313746
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 19:20 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Toen ik dat gifje zag dacht ik al: daar gaat wes op reageren
      woensdag 11 juni 2008 @ 19:52:41 #151
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_59314686
    quote:
    Wel Goffteredomme , Star Ocean op de Xbox
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      woensdag 11 juni 2008 @ 19:57:01 #152
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_59314824
    ben ik even blij dat ik niet van RPG's houd ^^
      woensdag 11 juni 2008 @ 20:06:03 #153
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_59315114
    Schandalig Dempie

Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      woensdag 11 juni 2008 @ 20:36:55 #154
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_59316061
    omg dat plaatje ^^ teh evil jabba the cat
      woensdag 11 juni 2008 @ 20:44:36 #155
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_59316374
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 12:30 schreef Sackboy het volgende:
    [..]

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
    Ik zie liever paketjes met DS3
    Pax & Pry Free download
    pi_59318562
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 19:14 schreef Ash het volgende:
    We've got him!

[ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]

Marcus Action Figure ook via Xboxhome?
      woensdag 11 juni 2008 @ 22:10:56 #157
    11449 Ash
    It's a trick. Get an axe!
    pi_59319775
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 21:36 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Marcus Action Figure ook via Xboxhome?
    Nope via Ebay.

Ik heb de andere 3 ook:

EDIT: Ik zie nu net dat ze bij xboxhome bijna 2 en een half x zo duur zijn als op Ebay
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection
      donderdag 12 juni 2008 @ 00:38:39 #158
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_59324285
    Klopt het dat er 5gigabyte wordt ingenomen door zooi wat niet uit demo installaties, spel installaties en save games op de PS3 staat (heb er nooit muziek of films of trailers ofzo opgezet)?

Want dat maakt nog best veel uit met een 37gig (jaja moet een grotere erin zetten, dat komt binnekort nog).
      donderdag 12 juni 2008 @ 01:00:28 #159
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_59324648
    graf takke hoeren Valkyria missie
    ben nou al 2 uur met dezelfde bezig

[ Bericht 35% gewijzigd door Deacon_Tigra op 12-06-2008 01:07:38 ]
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      donderdag 12 juni 2008 @ 01:25:13 #160
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_59324946
    OMFGMGS4.

Vette shit zeg, Nu eindelijk maar eens slapen na vier uur straight met Old Snake te hebben rondgelopen.
      donderdag 12 juni 2008 @ 08:01:44 #161
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_59326018
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 17:23 schreef OudFruit het volgende:
    Oeh, na het werk nog even de stad in, hoor ik net...
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
      donderdag 12 juni 2008 @ 08:12:51 #162
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_59326106
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 17:23 schreef OudFruit het volgende:
    Die ga ik na MGS4 ook halen.
      donderdag 12 juni 2008 @ 08:21:23 #163
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_59326209
    Ik heb sinds gister ook MGS4, en gelijk de Limited Edition
    2 uurtjes gespeeld tot nu toe, en ik vind het fantastisch!
      donderdag 12 juni 2008 @ 08:55:36 #164
    2964 Armageddon
    pi_59326657
    Is dat MGS4 ook leuk als je dat daarvoor nog nooit hebt gespeeld?
      donderdag 12 juni 2008 @ 08:58:29 #165
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_59326696
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 08:55 schreef Armageddon het volgende:
    Is dat MGS4 ook leuk als je dat daarvoor nog nooit hebt gespeeld?
    Qua gameplay zeker. Maar het is handig om op www.gametrailers.com de resprotectives te kijken om het verhaal te kunnen volgen.
      donderdag 12 juni 2008 @ 09:41:17 #166
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_59327498
    morgen misschien maar even Civ halen ^^, maar misschien toch maar ebayen
      donderdag 12 juni 2008 @ 10:10:41 #167
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_59328122
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 08:58 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Qua gameplay zeker. Maar het is handig om op www.gametrailers.com de resprotectives te kijken om het verhaal te kunnen volgen.
    Inderdaad, dit is wel de meest toegankelijke MGS die ik ooit gespeeld heb. Verhaal is wel complex, dus check die shit zeker even.

Ik vind het héél erg fijn dat de gameplay meer ruimte biedt voor Rambo style dan vroeger.
      donderdag 12 juni 2008 @ 10:12:27 #168
    2964 Armageddon
    pi_59328159
    Even het verhaal maar checken dan.
      donderdag 12 juni 2008 @ 10:26:21 #169
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_59328495
    quote:
    Wat een heerlijk stukje non-journalistiek weer op Tweakers.
    Alsof SE enige uitspraak zou doen over PS3 versies op een Xbox360 evenement.

Maar ja, het is geschreven door Paul Hulsebosch, die heb ik nog nooit een positief stuk zien schrijven over de PS3. Altijd in het voordeel van de Xbox360.
    pi_59331037
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 08:21 schreef Gamedemon het volgende:
    Ik heb sinds gister ook MGS4, en gelijk de Limited Edition
    2 uurtjes gespeeld tot nu toe, en ik vind het fantastisch!
    Ik heb m ook sinds gisteren. Even een paar uur bij een neef van me op de beamer gespeeld en het ziet er echt ontzettend goed uit. Ik moest in het begin even wennen aan de gameplay, maar na 4 uur spelen kan ik wel zeggen dat het spel alsmaar beter wordt
    En zoals Rock-shocker het al zegt is het wel beter dat er nu wat meer actie in zit.

[ Bericht 1% gewijzigd door SToRM81 op 12-06-2008 12:06:19 ]
    PSN id: NL_SToRM
    pi_59331519
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 09:41 schreef RedemptioN het volgende:
    morgen misschien maar even Civ halen ^^, maar misschien toch maar ebayen
    Zal niet gaan denk ik, in de US komt hij pas in juli uit. Maar via play.com en amazon.co.uk is hij voor 30GBP te krijgen, goedkoper dan via de US dus

Alleen komen er via amazon.co.uk nog wel verzendkosten bij. Als het goed is krijg ik hem begin volgende week, samen met MGS4
      donderdag 12 juni 2008 @ 12:24:34 #172
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_59331848
    Ik heb Civ Revo via www.blahdvd.com besteld. Sneller en goedkoper.
      donderdag 12 juni 2008 @ 12:33:19 #173
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_59332083
    Hij lag hier in papendrecht al in de winkel ,tevens als MGS
    Gelijk mijn tv omgeruild voor een goede
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      donderdag 12 juni 2008 @ 13:05:36 #174
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_59332954
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 12:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    Hij lag hier in papendrecht al in de winkel ,tevens als MGS
    Gelijk mijn tv omgeruild voor een goede
    nu hopen dat die wel goed is dan ja

hoeduur is civ hier in de winkels?
      donderdag 12 juni 2008 @ 13:50:25 #175
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_59334384
    geen idee, stond geen prijs bij

Tv net aangesloten , tot nu toe perfecto
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      donderdag 12 juni 2008 @ 14:04:38 #176
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_59334870
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 13:05 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

¤ 65,- bij de FRS gisterenmiddag, Gouda
    Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
    Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
    pi_59334877
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 13:05 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

¤60. Waarom hij hier dan weer zoveel duurder moet zijn dan in de UK...
      donderdag 12 juni 2008 @ 14:22:49 #178
    25967 solidslayer
    to much is never enough
    pi_59335434
    http://www.psonly.nl/nieu(...)_voor_PlayStation_3/

en nu is het difinitief.... square enix land verraders
    PSN-ID: SoliD_S
      donderdag 12 juni 2008 @ 14:27:30 #179
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_59335554
    Geslaagd dus nu kan ik een stapel games gaan kopen.

*aast op het reviewexemplaar van Civ Rev*
      donderdag 12 juni 2008 @ 14:31:09 #180
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_59335653
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 14:22 schreef solidslayer het volgende:

Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      donderdag 12 juni 2008 @ 14:48:02 #181
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_59336134
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 14:22 schreef solidslayer het volgende:

Definitief, definitief... een vage bron (yahoo Japan).
    Zolang er geen directe statements worden gedaan door SE houd ik nog goede hoop.

Leuk detail op de SE website: http://www.square-enix.com/na/company/press/2008/0610/

Wat staat er bij Infinite Undiscovery? Xbox360 exclusive
    Wat staat er bij Star Ocean 4? Xbox360

subtiel verschil. Misschien gewoon missend, maar misschien ook niet.
      donderdag 12 juni 2008 @ 14:52:32 #182
    25967 solidslayer
    to much is never enough
    pi_59336253
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 14:48 schreef Fallen het volgende:

[..]

Definitief, definitief... een vage bron (yahoo Japan).
    Zolang er geen directe statements worden gedaan door SE houd ik nog goede hoop.

Leuk detail op de SE website: http://www.square-enix.com/na/company/press/2008/0610/

Wat staat er bij Infinite Undiscovery? Xbox360 exclusive
    Wat staat er bij Star Ocean 4? Xbox360

subtiel verschil. Misschien gewoon missend, maar misschien ook niet.
    Er staat "dit maakte SE vandaag bekend...." nou is psonly niet de aller betrouwbaarste bron.. maar goed het staat er wel..
      donderdag 12 juni 2008 @ 15:01:40 #183
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_59336522
    eens, maar het is Psonly, met als bron Yahoo Japan.
    Daar vind ik dan veel te veel ruimte voor interpretatie in zitten.

Overigens waren Oblivion, Bioshock en Lost Planet ook allemaal Xbox360 exclusief... hmmz...
      donderdag 12 juni 2008 @ 15:23:34 #184
    25967 solidslayer
    to much is never enough
    pi_59337112
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 15:01 schreef Fallen het volgende:
    eens, maar het is Psonly, met als bron Yahoo Japan.
    Daar vind ik dan veel te veel ruimte voor interpretatie in zitten.

Overigens waren Oblivion, Bioshock en Lost Planet ook allemaal Xbox360 exclusief... hmmz...
    true...
    Ach.. zolang final fantasy maar op de PS3 blijf... anders ben ik echt genoodzaakt mijn eerste playstation console te moeten verkopen.
    pi_59337153
    Zolang FFXIII en FFvsXIII maar op de PS3 verschijnen vind ik alles best.
    pi_59341327
    Ze zijn nu op voorraad bij Play.com:

Gioteck Real Triggers For PS3

&nbsp;
      donderdag 12 juni 2008 @ 19:04:37 #187
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_59342653
    MGS4

____________________________________O____________________________________
    pi_59342722
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 18:16 schreef Sackboy het volgende:

Is er misschien iemand die ze voor mij wil bestellen en dan mijn adres invullen, en dat ik weer geld overmaak? (heb geen paypal, en dat maken voor dat ene ding lijkt me niet echt nuttig)
      donderdag 12 juni 2008 @ 19:17:57 #189
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_59343038
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 19:07 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Is er misschien iemand die ze voor mij wil bestellen en dan mijn adres invullen, en dat ik weer geld overmaak? (heb geen paypal, en dat maken voor dat ene ding lijkt me niet echt nuttig)
    Gelukkig zijn er nog zo veel andere bedrijven die paypal accepteren. En niet te vergeten eBay Vroeger of later zul je het toch een keer nodig hebben en het is nog gratis ook. Het kost een klein beetje moeite maar je hebt er heel veel aan
    pi_59343536
    quote:

[..]

play.com ondersteunt paypal helemaal niet hoor Je heb er een CC voor nodig.
    pi_59343555
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 19:33 schreef Kremers het volgende:

[..]

play.com ondersteunt paypal helemaal niet hoor Je heb er een CC voor nodig.
    Die heb ik ook niet
    pi_59343715
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 19:04 schreef Chocobo het volgende:
    MGS4

____________________________________O____________________________________
    Ben je nog niet vertrokken Choco?
      donderdag 12 juni 2008 @ 20:39:47 #193
    66083 Platina
    78th Element
    pi_59345400
    Hoe vet is Ratchet & Clank, enorme wapenkeuze en absurde humor
    Om maar een mooie quote uit het gevangenis level te nemen: 'Would inmate number 347 please report to the torture chamber, we have a present for you there'. en die piratenvijanden ook, heerlijk.

Fantastisch spel, alleen moet je af en toe als je dood gaat te lange stukken herhalen.

en delano.888 email mij anders fftjes, ik kan ze wel betalen voor je.
    pi_59346089
    quote:

[..]
    (heb geen paypal, en dat maken voor dat ene ding lijkt me niet echt nuttig)
    Sinds wanneer accepteren zij Paypal?
      donderdag 12 juni 2008 @ 21:33:18 #195
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_59347191
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 20:39 schreef Platina het volgende:
    Hoe vet is Ratchet & Clank, enorme wapenkeuze en absurde humor
    Om maar een mooie quote uit het gevangenis level te nemen: 'Would inmate number 347 please report to the torture chamber, we have a present for you there'. en die piratenvijanden ook, heerlijk.

Fantastisch spel, alleen moet je af en toe als je dood gaat te lange stukken herhalen.

en delano.888 email mij anders fftjes, ik kan ze wel betalen voor je.
    Shake ya booty , Arrrrrrrrrrr
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_59347755
    quote:
    2 Days To Vegas, Xbox360 and PC first, then PS3

PS3tour: "Yesterday we did tell you that the game 2 Days To Vegas will come to the PS3. Today I can report that once the 360 and PC version ready, that only then they will work on the PS3 version. This I can see from the mail that I got back from the company SteelMonkeys.

"Thanks for pointing out, will be fixed tomorrow. It is in development on PC XBox360, PS3 squ will commence as soon as first 2 are out of the door, so it would be delayed against them '

This means that when the PC and the 360 version from the door 'then the PS3 version.
    Very sorry, but so be it!"
    Delaystation 3
    &nbsp;
    pi_59347979
      donderdag 12 juni 2008 @ 22:11:25 #198
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_59348422
    Topspel, ik ben al op de helft
    waarvan ik met het laatste level 1,5 uur bezig ben geweest
    Vooral in HD ( 720 ) ziet het er schitterend uit
    Als er intresse in is wil ik wel een review schrijven
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_59348882
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 22:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    Topspel, ik ben al op de helft
    waarvan ik met het laatste level 1,5 uur bezig ben geweest
    Vooral in HD ( 720 ) ziet het er schitterend uit
    Als er intresse in is wil ik wel een review schrijven
    Over welk spel heb je het nou
      donderdag 12 juni 2008 @ 22:26:02 #200
    2964 Armageddon
    pi_59348917
    Kan niet wachten totdat ik mijn PS3 binnen heb.
      donderdag 12 juni 2008 @ 22:37:25 #201
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_59349393
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 22:25 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Over welk spel heb je het nou
    Senjou no Valkyrie , oftewel Valkyria Chronicles
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      donderdag 12 juni 2008 @ 23:14:42 #202
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_59350831
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 21:57 schreef Cyberia18 het volgende:
    [ afbeelding ]

wanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneer
    wanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneer?
    pi_59350902
    quote:

Thanks, ik heb ze direct besteld
    pi_59351439
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 23:14 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

wanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneer
    wanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneer?
    quote:
    Het spel werd tot nu toe alleen bevestigd voor een Japanse release, maar Sega kondigde vandaag ook een Europese release aan. Onder de titel Valkyria Chronicles komt het spel deze herfst in Europa uit. Dat is dus zo'n vijftal maanden na de Japanse release.
    pi_59351630
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 23:16 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Thanks, ik heb ze direct besteld
    Mensen die dat bestellen hebben of scheve handen of ze zweten gewoon teveel
    Buy it, use it, break it, fix it,
    Trash it, change it, mail - upgrade it,
    Charge it, point it, zoom it, press it,
    Snap it, work it, quick - erase it,
    pi_59351692
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 23:41 schreef Agiath het volgende:

[..]

Mensen die dat bestellen hebben of scheve handen of ze zweten gewoon teveel
    Mensen die dit zeggen hebben ze nog niet geprobeerd dus kunnen er niet over oordelen
    &nbsp;
      donderdag 12 juni 2008 @ 23:45:32 #207
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_59351760
    MGS 4
    Die gezichts animaties
    Fantastisch!
    pi_59351892
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 23:45 schreef Gamedemon het volgende:
    MGS 4
    Die gezichts animaties
    Fantastisch!
    Ik wacht nog op mijn Dual Shock

Hij is gelukkig vandaag aangekomen in Nederland.
      Redactie Games donderdag 12 juni 2008 @ 23:50:44 #209
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_59351910
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik wacht nog op mijn Dual Shock

Hij is gelukkig vandaag aangekomen in Nederland.
    Nu moet die nog overzee

[/jorien]
    .....Kennedy
      donderdag 12 juni 2008 @ 23:51:37 #210
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_59351935
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 23:14 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

eerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneer
    ?
    September is de geplande release

User-review

http://games.fok.nl/userreview.php?urid=25675
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_59351941
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 23:50 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Nu moet die nog overzee

[/jorien]
      vrijdag 13 juni 2008 @ 09:18:35 #212
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_59355934
    quote:

thanks, direct een setje besteld. Wordt knettergek van die triggers in racegames en met het oog op MotorStorm 2 lijken ze me wel handig
      vrijdag 13 juni 2008 @ 10:00:58 #213
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_59356914
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 19:38 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ben je nog niet vertrokken Choco?
    pi_59359325
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 10:00 schreef Chocobo het volgende:

[..]

pi_59360534
    Morgen eerste SP-beelden van Resistance 2 trouwens
      vrijdag 13 juni 2008 @ 13:02:49 #217
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_59361231
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 12:29 schreef Cyberia18 het volgende:
    Morgen eerste SP-beelden van Resistance 2 trouwens
    Vet
      vrijdag 13 juni 2008 @ 14:10:27 #218
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_59362940
      vrijdag 13 juni 2008 @ 14:17:10 #219
    139693 Rolstoelvandaal
    I once was a stuntman...
    pi_59363119
    Wil ik net beginnen aan een leuk weekendje mgs 4, leest mijn ps3 geen discs meer. Gisteren nog uren gespeeld zonder enig probleem.
    pi_59371179
    Zijn er momenteel nog mooie startersets met een PS3 te koop? Games hoeven er niet bij, en verder graag zo goedkoop mogelijk. Een tweede controller is wel fijn. Voor een kleine meerprijs Ratchet & Clank erbij is ook prima, FIFA 08 hoef ik dan alleen weer niet.
    RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
      vrijdag 13 juni 2008 @ 19:41:46 #221
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_59371611
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 19:28 schreef koei het volgende:
    Zijn er momenteel nog mooie startersets met een PS3 te koop? Games hoeven er niet bij, en verder graag zo goedkoop mogelijk. Een tweede controller is wel fijn. Voor een kleine meerprijs Ratchet & Clank erbij is ook prima, FIFA 08 hoef ik dan alleen weer niet.
    Cursus : hoe spreek ik mezelf 3 keer tegen in 1 post
    Je wilt een starters set, maar er hoeven geen games bij, het moet zo goedkoop mogelijk... Koop een Losse PS3.
    2de Controller erbij, en Ratchet and clank ... Pakket van 469 dus.. maar wacht... geen fifa...
    Koop dus een losse, of dat pakket met ratchet en fifa + extra controller.
      vrijdag 13 juni 2008 @ 19:52:02 #222
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_59371994
    GTA uitgespeeld.
    Morgen echt beginen met MGS4.
    pi_59372050
    Ik stel mn vraag ook verkeerd idd Ik ken de basisstartersets die nu in de winkel liggen, maar ik wil een zo goedkoop mogelijke PS3. Waar kan ik die vinden? (wel nieuw en in een echte winkel enzo, geen Ebay enzo)
    RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
      vrijdag 13 juni 2008 @ 19:56:25 #224
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_59372155
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 19:53 schreef koei het volgende:
    Ik stel mn vraag ook verkeerd idd Ik ken de basisstartersets die nu in de winkel liggen, maar ik wil een zo goedkoop mogelijke PS3. Waar kan ik die vinden? (wel nieuw en in een echte winkel enzo, geen Ebay enzo)
    Ik heb de GT5P Prologue Pack gehaald en GT5P verkocht.
      vrijdag 13 juni 2008 @ 20:07:58 #225
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_59372449

vrijdag 13 juni 2008 @ 21:44:57 #226
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_59374722
    pi_59374769
    Kan iemand mij even een flinke dreun verkopen want ik zit niet met beide benen op aarde volgens mij..

http://www.gamespot.com/ps3/adventure/metalgearsolid4/review.html?om_act=convert&om_clk=gssummary&tag=summary;review
    pi_59374899
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 21:46 schreef Cyberia18 het volgende:
    Kan iemand mij even een flinke dreun verkopen want ik zit niet met beide benen op aarde volgens mij..

http://www.gamespot.com/ps3/adventure/metalgearsolid4/review.html?om_act=convert&om_clk=gssummary&tag=summary;review
    *GEEFT ELLEBOOG TEGEN NEUS*

Graag gedaan
      vrijdag 13 juni 2008 @ 22:10:56 #229
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_59375662
    MGS 4
    Wat een game
    Die graphics
    Die chaos op het slagveld
      vrijdag 13 juni 2008 @ 22:17:49 #230
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_59376035
    Die kut gastoeters op het moment dat er dingen uitgelegd worden
    pi_59378480
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 22:17 schreef Gamedemon het volgende:

Sneijder, Boulah, Sar, Marco... Iedereen. Helden!
    pi_59378519
    quote:
    &nbsp;
      Redactie Games vrijdag 13 juni 2008 @ 23:27:26 #233
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_59378536
    quote:
    MGS spelen tijdens het Nederlands elftal

Iets anders doen tijdens het nederlands elftal

Cyberia18
    .....Kennedy
      vrijdag 13 juni 2008 @ 23:32:19 #234
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_59378662
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 23:27 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Cyberia18
    Voetbal kan me gestolen worden, omdat het Nederlands elftal voetbalt betekent het niet gelijk dat ik het dan wel leuk vind zoals vele hypocrieten in ons land.
    Mensen die nooit voetbal kijken die het ineens geweldig vinden omdat het Nederlands elftal voetbalt
    Doe mij maar Metal gear dan.
    pi_59378724
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 23:27 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Cyberia18
    WWE verkiezen boven voetbal

WWE leuk vinden

Wessiej
      vrijdag 13 juni 2008 @ 23:34:37 #236
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_59378732
    Yes ben thuis vriendin thuis afgezet en nu kan de party beginnen. Proberen om een 24 uur marathon te houden veel energydrank en cola bij me.

Metal Gear Solid 4 here i come afmaken die Ocelot!
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    pi_59378787
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 23:32 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Voetbal kan me gestolen worden, omdat het Nederlands elftal voetbalt betekent het niet gelijk dat ik het dan wel leuk vind zoals vele hypocrieten in ons land.
    Mensen die nooit voetbal kijken die het ineens geweldig vinden omdat het Nederlands elftal voetbalt
    Doe mij maar Metal gear dan.
    Opzouten met MGS4 4-1 tegen de kikkerveters
    pi_59378927
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

WWE leuk vinden

Wessiej
    Kan het niet laten :
    Talpa
      Redactie Games vrijdag 13 juni 2008 @ 23:43:08 #239
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_59378983
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

WWE leuk vinden

Wessiej
    Ik voldoe aan 2 van de 3 eisen, maar de bovenste zeker niet

Cyb
    .....Kennedy
    pi_59379034
    Gouden Kooi
    pi_59379128
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
    Gouden Kooi
    Talpa
    Tien
    RTL8
      vrijdag 13 juni 2008 @ 23:48:48 #242
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_59379171
    Heb ook MGS gespeeld tijdens voetbal. Had er even niet zoveel zin in. Bovendien: MGS4
      vrijdag 13 juni 2008 @ 23:55:02 #243
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_59379343
    Nu is het wel genoeg voetbal in dit topic denk ik zo?
    Als je het toch over 4-1 wilt hebben, heb het dan over Snake die 4 Metal gears sloopt met 1 shotgun
    pi_59379495
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 23:55 schreef Gamedemon het volgende:
    Nu is het wel genoeg voetbal in dit topic denk ik zo?
    Als je het toch over 4-1 wilt hebben, heb het dan over Snake die 4 Metal gears sloopt met 1 shotgun
    Ga jij mij eens overtuigen dat ik MGS4 moet kopen dan (heb nog geen enkele MGS gespeeld, en geen enkel idee waar het over gaat) heb je wat te doen
      zaterdag 14 juni 2008 @ 00:10:47 #245
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_59379715
    MGS gaat over grote robots die de wereld kunnen vernietigen en een man die de skillz0rz ( ) heeft om dat tegen te houden, tegen wil en dank.

Ja okay, dat klinkt als een belachelijke plotlijn, maar als je bekijkt hoeveel interessante karakters er door de jaren heen in de serie zijn geintroduceerd, hoeveel verschillende gameplay elementen erin zitten (sneaken of juist guns blazing) en hoe Kojima zijn verhaal vertelt, heb je helemaal niet het gevoel dat je een spel aan het spelen bent, je bent een soort van intense mix tussen anti-oorlogsdrama en actiefilm aan het kijken bent waarin jij de protagonist bent.

Het is allemaal wat moeilijk uit te leggen, MGS. Zeker deel 4. Dus huur het eens een avondje, want je moet het echt zelf beleven. Je kan het niet uitleggen.

"I'm no hero. Never was."
    pi_59380930
    quote:
    Op zaterdag 14 juni 2008 00:01 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ga jij mij eens overtuigen dat ik MGS4 moet kopen dan (heb nog geen enkele MGS gespeeld, en geen enkel idee waar het over gaat) heb je wat te doen
    Beste spel van deze generatie!
    Dus gewoon even heel snel die Essential Collection importeren en een grote marathon houden.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_59383833
    Gameplaybeelden van Resistance 2 in GTTV aflevering

Vind het er nou niet bepaald baanbrekend uitzien..

Zit ook een item over UFC 2009 in (helaas geen nieuwe beelden)
    &nbsp;
    pi_59384155
    quote:
    Nieuwe controller registreert lichaamsbewegingen?

De laatste tijd doen geruchten de ronde dat Sony zou werken aan een nieuwe motion-sensing controller. Gisteren werd beweerd dat de controller uit twee stukken zou bestaan, en nu al bij een aantal ontwikkelaars zou liggen. Een anonieme industrie bron heeft vandaag echter aan Kotaku laten weten dat dit verhaal niet helemaal klopt.

Het control systeem, zo vertelt de bron, bestaat eigenlijk uit een klein apparaatje dat aan het lichaam kan worden vastgemaakt, terwijl meerdere apparaatjes in harmonie kunnen worden gebruikt. Zo kun je bijvoorbeeld twee apparaatjes op beide handen vestigen, om zo armen van een in-game personage te besturen aan de hand van motion techniek. Vier apparaatjes kunnen gebruikt worden om tegelijk de handen en voeten van het personage te besturen.

Hoewel de bron toegeeft dat de techniek kan zijn veranderd sinds de laatste keer dat hij het zag, heeft hij twijfels bij het idee dat deze stukken kunnen fuseren tot één controller. Ook is het onduidelijk of elk apparaatje los verkocht gaat worden, of dat ze verpakt gaan worden in sets.
    &nbsp;
      zaterdag 14 juni 2008 @ 11:16:59 #249
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_59384217
    quote:
    Op zaterdag 14 juni 2008 10:46 schreef Sackboy het volgende:
    Gameplaybeelden van Resistance 2 in GTTV aflevering

Vind het er nou niet bepaald baanbrekend uitzien..

Zit ook een item over UFC 2009 in (helaas geen nieuwe beelden)
    Ik ga direct ff kijken
    pi_59384290
    Hmm Resistance 2 ziet er inderdaad niet echt baanbrekend uit. Had liever ook die epische sfeer uit de trailer gezien.
      zaterdag 14 juni 2008 @ 11:27:14 #251
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_59384370
      zaterdag 14 juni 2008 @ 12:08:53 #252
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_59384989
      zaterdag 14 juni 2008 @ 13:47:41 #253
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_59386752
    quote:
    Het ziet er zo prachtig uit,...... en toch,... kleine teleurstelling bij ontploffingen en dergelijke,... Moet wel zeggen dat ik interesse krijg in de SP! Co-op lijkt me ook geweldig!
      zaterdag 14 juni 2008 @ 13:50:31 #254
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_59386808
    R2 weet niet echt goed wat ik er van moet vinden,ziet er wel oke uit maar niet echt.
    Pax & Pry Free download
      zaterdag 14 juni 2008 @ 14:35:45 #255
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_59387518
    Ik vind het zo ontzettend stom dat je nog maar 2 wapens kan dragen. Waar slaat dat op? Een stuk of 12 wapens op zak hebben maakt het juist veel leuker. Ik wil niet vast zitten aan 2 wapens en de hele tijd moeten wisselen. Hoe kom je er bij om zoiets stoms te doen?
    pi_59388192
    Het ziet er echt wel gaaf uit hoor Toffe level concepts, en die hordes met parcour-chimera

Die Co-op is uiterst geniaal, ik vond RFOM echt een kutspel, totdat ik met zn 2en ging spelen

Die 60mans MP hebben ze dan weer een beetje verneukt volgens mij. Squad-based == geen 60 man tegelijk in beeld. Dan snap ik niet zo zeer wat daar dan het IMMENSIVE 60 PLAYER MP aan is?

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2008 15:20:33 ]
      zaterdag 14 juni 2008 @ 15:24:17 #257
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_59388281
    Metal Gear Solid heeft de BESTE graphics tot nu toe die ooit op de Playstation 3 vertoond zijn, kippenvel gewoon zo fucking mooi.
    pi_59388616
    Kan iemand die Triggers voor mij bestellen? Kan het geld overmaken via paypal of bankrekening.
      zaterdag 14 juni 2008 @ 16:36:24 #259
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_59389366
    quote:
    Op zaterdag 14 juni 2008 15:48 schreef Mindstate het volgende:
    Kan iemand die Triggers voor mij bestellen? Kan het geld overmaken via paypal of bankrekening.
    Als je paypal hebt waarom doe je het dan niet zelf via eBay ofzo?
      zaterdag 14 juni 2008 @ 16:40:13 #260
    137562 rakotto
    pi_59389418
    Geen enkel PS3 gezien in MediaMarkt Enschede en 1 PS3 in Gameshop twente.
      zaterdag 14 juni 2008 @ 17:47:12 #261
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_59390581
    Full HD , Blu-ray , 1080p , 102 cm
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_59392650
    Vraagje voor de mensen die civ rev al hebben:

Op het officiële forum lees ik dat het spel eindigt in het jaar 2100. In de demo gaat de tijd echt supersnel van 4000BC naar 1250AD, gaat de tijd in de full ook zo snel? Anders ben je in no time in 2100....
    pi_59392681
    quote:
    Op zaterdag 14 juni 2008 17:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    Full HD , Blu-ray , 1080p , 102 cm
    [kritische modus]Is hetzelfde
    [/kritische modus]
    pi_59392920
    quote:
    Op zaterdag 14 juni 2008 16:36 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Als je paypal hebt waarom doe je het dan niet zelf via eBay ofzo?
    Omdat het via Ebay pas vanaf 10 euro begint itt Play.com 5 euro, ook betaal je dan nog verzendskosten en bij Play.com niet.
    pi_59393020

Oops
    &nbsp;
      zaterdag 14 juni 2008 @ 20:04:56 #266
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_59393078
    Resistance is een kutspel MGS4 ownt alles en iedereen
    pi_59393116
    Dual Shock ontvangen. Alleen hoe connect ik 'm?
    pi_59393240
    quote:
    Op zaterdag 14 juni 2008 20:07 schreef Cyberia18 het volgende:
    Dual Shock ontvangen. Alleen hoe connect ik 'm?
    Kabeltje aanhangen, zoniet, reset knopje op achterkant.
      Redactie Games zaterdag 14 juni 2008 @ 20:20:59 #269
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_59393334
    quote:
    Op zaterdag 14 juni 2008 19:42 schreef Kremers het volgende:
    Vraagje voor de mensen die civ rev al hebben:

Op het officiële forum lees ik dat het spel eindigt in het jaar 2100. In de demo gaat de tijd echt supersnel van 4000BC naar 1250AD, gaat de tijd in de full ook zo snel? Anders ben je in no time in 2100....
    In het begin is het 100 jaar per beurt, op het eind 1 jaar per beurt.
    .....Kennedy
    pi_59393423
    quote:
    Op zaterdag 14 juni 2008 20:16 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Kabeltje aanhangen
    pi_59393469
    quote:
    Op zaterdag 14 juni 2008 20:24 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Je dacht te moelijk waarschijnlijk
      zaterdag 14 juni 2008 @ 21:04:47 #272
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_59394343
    quote:
    Op zaterdag 14 juni 2008 19:44 schreef delano.888 het volgende:

[..]

[kritische modus]Is hetzelfde
    [/kritische modus]
    komt door mijn enthousiasme
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_59405173
    quote:
    Op zaterdag 14 juni 2008 20:01 schreef Sackboy het volgende:
    [ afbeelding ]

Oops

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2008 13:47:16 ]
      zondag 15 juni 2008 @ 15:06:52 #274
    66083 Platina
    78th Element
    pi_59406589
    quote:
    Op zaterdag 14 juni 2008 19:55 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Omdat het via Ebay pas vanaf 10 euro begint itt Play.com 5 euro, ook betaal je dan nog verzendskosten en bij Play.com niet.
    email mij maar
    pi_59406882
    Mijn triggers zijn al onderweg
    Ik ben echt benieuwd of het veel verschil maakt.
    pi_59406959
    quote:
    Chris Buffa, Senior Editor at GameDaily, has responded to criticism over his review of Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, which he scored an 8/10.

“There are a lot of perfect scores and 9s for MGS4, and I can only speculate why. First, I believe that some reviewers give Kojima a free pass because he’s Kojima and that makes no sense. I’ve read some reviews where the writer complains for a good portion of the article and then awards the game a 9/10 or a 10/10. Gamesradar (whom I love) is guilty of this. If you’re going to make arguments against a game, then stick to those points by awarding the game a score that reflects your beliefs. The solution is not to go ‘complain complain complain...but Kojima 9/10,’” Buffa told GameRush Entertainment.

“We can certainly speculate that some of the authors are fan boys and that’s possible. I also have a theory that when reviewers see a few 10/10s and 9/10s that they are inclined to follow suit. Obviously, no one will write you an email if you fall in line and give the game the same score everyone has given it.”

“It’s also worth pointing out that I am not the only writer to give the game an 8. I’d be curious to read those reviews.”

“The bottom line is some people gush over MGS, and its shortcomings matter little compared to its positives. For these people, the game is a 10/10, 9/10, A- or whatever scale they use. For me, it had an opposite effect. Its shortcomings were just too great. In fact, I actually removed stuff from my review. I was going to criticize Kojima for allowing such awful glass breaking physics and animations into the game, as well as horrible looking bottles in Act 1. Now that would have been over the top, yet at the same time...here is a game that took years and millions of dollars to develop, a game that has a heavy foot in realism with all the real world equipment and character models and all this jazz...and your glass sucks. It stands out only because the rest of the game looks attractive.”

“I love the presentation. As always, Kojima shows that he knows how to direct above all else. But at its core, this is the same Metal Gear Solid, and its environments and gunplay pale in comparison to other third and first person games out there. That, and the game just didn’t feel like a 9. I can’t explain how it works...but sometimes as a reviewer you just get a feeling that there is no way this game is such and such a score, which only goes to show how silly numerical values are. So I took a controversial position and I’ve received some hate for it, but I stand by what I said. Great game, just not triple A amazing,” he said.
      zondag 15 juni 2008 @ 15:31:52 #277
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_59407067
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 15:27 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Enige wat ik te zeiken op de game heb, is dat je blijft installeren..
    Eerst 8 minuten, en dan iedere chapter 2 a 3 minuten..
    Nu vind ik dit niet erg.. maar als ik van chapter 4 even chapter 1 wil spelen, en daarna 2, moet ik alles opnieuw installeren, hij delete dus installatie gegevens
      zondag 15 juni 2008 @ 16:03:12 #278
    66083 Platina
    78th Element
    pi_59407596
    Ik hoor niemand over het online gedeelte, zat toch ook multiplayer bij? hoe is die?
      zondag 15 juni 2008 @ 16:49:50 #279
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_59408443
    Ik heb hem heel even gespeeld, is wel grappig, maar niet het leukste deel van de game.
    pi_59408524
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 16:03 schreef Platina het volgende:
    Ik hoor niemand over het online gedeelte, zat toch ook multiplayer bij? hoe is die?
    Als het een beetje op die beta lijkt is het in mijn ogen 3x niks.
      zondag 15 juni 2008 @ 17:24:44 #281
    137562 rakotto
    pi_59409020
    Metal Gear Solid 4 sells 1.3 million units on day one, drives hardware up 180% in America!
    pi_59409048
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 17:24 schreef rakotto het volgende:
    Metal Gear Solid 4 sells 1.3 million units on day one, drives hardware up 180% in America!
    Wow, goede zaken voor Sony dus! In alle gebieden staat hij ook op nummer 1 in de verkooplijsten. Bij de XBOX360 en Wii staan er per afzetgebied verschillende games in de top 5.
    pi_59409458
    quote:
    Arrival of Genesis, a source which was once there but now gone, yet spirit still remains. Contacts are few but precious. They like me, I like them, I like this new set up, e-mail is the chosen route but it is no doubt successful.

As for E3? Well....

The rain is going to be heavy. Sony will dance in it, Microsoft will hide from it. A trailer will reveal all in July and will be like nothing you have seen before. A sight to behold and one in which certain gamers will be willing to wait for until the year strikes 09.

Het wordt inderdaad eens tijd dat het spel weer van zich laat horen. Op de TGS van vorig was het de bedoeling dat het spel als PS3 exclusive de leven in zou gaan werd aangekondigd. Maar die aankondiging bleef achteraf een broodje aap te zijn
      zondag 15 juni 2008 @ 19:08:11 #284
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_59410935
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 16:03 schreef Platina het volgende:
    Eerst de SP, dan de MP...
    Alhoewel ik ook Ninja Gaiden 2 nog moet uitspelen..
    pi_59411041
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het wordt inderdaad eens tijd dat het spel weer van zich laat horen. Op de TGS van vorig was het de bedoeling dat het spel als PS3 exclusive de leven in zou gaan werd aangekondigd. Maar die aankondiging bleef achteraf een broodje aap te zijn
    Dat plaatje is nou niet echt dat je zegt je van het Cyb.
    pi_59411438
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 19:13 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Dat plaatje is nou niet echt dat je zegt je van het Cyb.
    Dat plaatje ja. Maar als we nou eens in het achtergrond van het spel gaan verdiepen en verder kijken dan alleen deze screen lijkt me dit toch wel een veel belovende game.

http://www.insidegamer.nl/playstation3/heavyrain/impressies/19939

Een aantal journalisten waren niet zo heel lang geleden aanwezig bij een presentatie (behind closed doors, van een nog niet te noemen spel) en werden volledig weggeblazen. Hun tipte deze game als de grootste PS3 titel van 2009 en ik weet vrijwel zeker dat het om Heavy Rain ging. Deze game is namelijk nog steeds niet officiël aangekondigd op een trailer (of tech-demo) na.
      Redactie Games zondag 15 juni 2008 @ 19:51:07 #287
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_59411817
    Fahrenheit is een van de beste spellen ooit en dus een soort van ''vervolg'' erop kan ik alleen maar positief vinden
    .....Kennedy
    pi_59412784
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 19:33 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dat plaatje ja. Maar als we nou eens in het achtergrond van het spel gaan verdiepen en verder kijken dan alleen deze screen lijkt me dit toch wel een veel belovende game.

http://www.insidegamer.nl/playstation3/heavyrain/impressies/19939

Een aantal journalisten waren niet zo heel lang geleden aanwezig bij een presentatie (behind closed doors, van een nog niet te noemen spel) en werden volledig weggeblazen. Hun tipte deze game als de grootste PS3 titel van 2009 en ik weet vrijwel zeker dat het om Heavy Rain ging. Deze game is namelijk nog steeds niet officiël aangekondigd op een trailer (of tech-demo) na.
    Ik zal t eens lezen vanavond Bedoelde er niks mee verder

Zie het verschil trouwens:

en

maandag 16 juni 2008 @ 00:39:28 #289
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_59421784
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 20:39 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik zal t eens lezen vanavond Bedoelde er niks mee verder

Zie het verschil trouwens:
    [ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]
    Het verschil wordt veroorzaakt door de belichting en als je de trailer/techdemo hebt gezien, dan weet je dat dat komt door onweer van buiten.... niks dus op deze screens aan te merken. Het is namelijk niet dezelfde screen. Daarbij heeft het "lelijke" screenshot duidelijk last van jpg compressie en een andere depth of field.

(beetje zelfde verhaal als de schaduw van Killzone2, het gaat om 1 frame terwijl het een softshadow was van een animatie... )
    pi_59421829

pi_59422033
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

quote:
    • The first Final Fantasy to appear on PLAYSTATION 3.
    • The gameplay has evolved from it’s predecessors.
    • It has a far future world mixed up with a lot of magic.
    • The game is also about “Human beings (those) who resist to fate”.
    • They’re working to push the PS3 hardware to it’s limits and they’re kinda achieving it.
    • They want the player to really feel what the characters are feeling, so everything is sorta real.
    • The development is taking long because they want to achieve a certain level of quality with the game that no one have ever seen.
    • The development has been going nicely, but at sometimes can be challenging.
    • He says the PLAYSTATION 3 is a powerful machine and can do anything they have ever dreamed of. He is praised to work with the PS3.
    • Final Fantasy XIII is exclusive to the PLAYSTATION 3 (no duh?).
      maandag 16 juni 2008 @ 07:33:26 #292
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_59423602
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[..]

Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      maandag 16 juni 2008 @ 07:54:50 #293
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_59423679
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 07:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Eerst zien dan fappen
    Pax & Pry Free download
    pi_59429352
    MP beelden Resistance 2:

http://www.gametrailers.com/player/35175.html

Gekkewerk
    pi_59429455
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 12:47 schreef Cyberia18 het volgende:
    MP beelden Resistance 2:

http://www.gametrailers.com/player/35175.html

Gekkewerk
    En van de SP:

http://www.gametrailers.com/player/35171.html

Dit begint er meer op te lijken
    pi_59429602

maandag 16 juni 2008 @ 12:58:57 #297
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_59429675
    Siren

Meervia...
    Pax & Pry Free download
      maandag 16 juni 2008 @ 13:02:27 #298
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_59429786
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 12:51 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

En van de SP:

http://www.gametrailers.com/player/35171.html

Dit begint er meer op te lijken
    Zeker beter
    Pax & Pry Free download
    pi_59430161
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 12:56 schreef Cyberia18 het volgende:
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Prototype Hypetrain Cyb?

Ik zit er al op in ieder geval

Snel issie
    pi_59430689
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 13:13 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Prototype Hypetrain Cyb?

Ik zit er al op in ieder geval

[ afbeelding ]
    Snel issie

Infamous E3 Trailer

maandag 16 juni 2008 @ 13:46:19 #301
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_59431119
    lijkt meer op inFamous.

Soort van Protoype, maar dan toffer.

[PS3 #123]Met frisse moed naar Final Fantasy XII uitkijken BTW
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')