quote:Op maandag 9 juni 2008 17:25 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Daar zijn toch ook al tientallen games over geweest, doe mij maar eens een shooter in de eerste wereld oorlog (alhoewel daar ook wel wat games over uitgekomen zijn, maar nog niet zoveel shooters volgens mij) of een first person middeleeuwse oorlog.
Game on!quote:Op maandag 9 juni 2008 17:30 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
WO1 shooters zouden niet echt goed werken, simpelweg omdat de manier van oorlogsvoering in die tijd zich niet goed laat vertalen naar games.
Leuk hoor, om na een superlang artilleriebombardement uit je loopgraaf te rennen om meteen neergeknald te worden door een mitrailleur.
Tegendraads is goedquote:Op maandag 9 juni 2008 17:41 schreef Rock-shocker het volgende:
Jup.
Mag toch wel, lekker tegendraads in de week dat iedereen (inclusief ik hoor) keihard MGS gaat spelen.
ook hoiquote:
Nee. Zou niet weten waar ik zoveel voor nodig zou hebben.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:43 schreef delano.888 het volgende:
En hebben jullie ondertussen ook allemaal een 320 gb s-ata (2,5 inch) schijf in je PS3 gezet?
Alle mogelijke demo's downloaden die er zijn, en je PS3 in een media center omtoveren, al je muziek enz erop zetten. Ik heb al 95gb vol.quote:Op maandag 9 juni 2008 18:23 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Nee. Zou niet weten waar ik zoveel voor nodig zou hebben.
quote:NeoCrisis Staff Member Ryan was able to get a few details about God of War 3 as follows:
Graphics:
The graphics will be insane! It will feel like the game is real, or well really happening. The graphics will go well with the gameplay, the grapics wont take the attention away from the action. One word... amazing.
Gameplay:
The gameplay will be like no other God of War game. I heard that it will have a new fighting system. I've also heard of a free roam option in a few places but it's not confirmed, in other words if they run out of money, no free roam.
Story Mode/Campaign:
It will have a new storyline, whole new missions. Might have about 5 or 6 parts (depends on the storyline) and each part will have 5 acts (like Gears of War 2). They might allow you to play as multiple main characters. Unlike the other God of War games the final boss/bosses will be way harder if the storyline is easy.
Online:
They might allow you to cuztomize your chracter and create custom weapons. They might have the basic team deathmatch and other game modes. Really fun!
Overall:
New everything
Great Graphics
Awsome gameplay
Great Game
Great online help (Staff, administration etc.)
Nee, ik vond 250 wel genoegquote:Op maandag 9 juni 2008 17:43 schreef delano.888 het volgende:
En hebben jullie ondertussen ook allemaal een 320 gb s-ata (2,5 inch) schijf in je PS3 gezet?
Idd. God of War is een game waarin je een vijand, die nauwelijks iets doet, in elkaar mag rammen. Een vs mode zal echt een compleet andere stijl gameplay moeten hebben.quote:
Het is ook nooit goed he?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik
Hopen dat het net zo goed gaat worden als de jedi outcast game, ziet er in ieder geval verdomd goed uitquote:Op maandag 9 juni 2008 22:17 schreef Strolie75 het volgende:
Star Wars: Force Unleashed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
That's shaping up rather nicely....quote:Op maandag 9 juni 2008 22:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hopen dat het net zo goed gaat worden als de jedi outcast game, ziet er in ieder geval verdomd goed uit
Sorry, Je begrijpt mijn post blijkbaar niet goed. Ik vertel alleen waarom ik denk dat de gameplay van GoW niet geschikt is voor een versus mode. Ik vind de games echt geweldig. En ik zeg nergens dat er iets fout is.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he?
Gelukkig ga jij zelf games maken en krijgen we games die WEL goed zijn
[Multi] Battlefield: Bad Companyquote:
Verkeerde topicquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:10 schreef Cyberia18 het volgende:
De razendsnelle uitbraak bij de 2-0 ook
Who cares? Zolang we er geen lange discussies van maken... Twas een prachtige wedstrijdquote:
Ohw oke. Leek mij een beetje vreemd om een voetbalwedstijd te analyseren in een PS3 topic, maar het zal wel aan mij liggen. Bij deze dan de screens van de wedstrijd:quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Who cares? Zolang we er geen lange discussies van maken... Twas een prachtige wedstrijd
Nouja vooruit nog één keer dan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ohw oke. Leek mij een beetje vreemd om een voetbalwedstijd te analyseren in een PS3 topic, maar het zal wel aan mij liggen. Bij deze dan de screens van de wedstrijd:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Topgraphics als je het mij vraagt, en de gameplay was werkelijk waar formidabel.
Framerate zat ook wel snor, bovendien geen last van tearing gehad.
Cyb, je linkjes naar de gameplaybeelden werken niet, ik krijg 404 errors.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Langs_de_lijn_doelpunt1
Langs_de_lijn_doelpunt2![]()
![]()
![]()
Langs_de_lijn_doelpunt3
Absoluut, ben benieuwd naar de eerste reviews morgenochtend, maar voor mij al een sterke kandidaat voor MOTY 2008.quote:Geweldige wedstrijd![]()
![]()
![]()
quote:Cover story is Infamous (Game looks fucking awesome)
- "Infamous begins with a serene, panoramic skyview view of EMpire City on the title screen, with the words "press start flashing". ..once you push start, a massive explosion rips through the heart of the city. Six city blocks are consumed by flame...in the center, a man named Dylan staggers to his feet."
- Dylan doesn't know how he got his powers and starts out apathetic. He then becomes invest in the city...or you can choose not to be at all.
- Dylan can run up rooftops, scrambles across building archtecture, and can seek cover in unlikely nooks and crannies.
- Sucker Punch striving for simple controls to do not so simple things
- Empire City has 3 islands
- After the explosion, the city falls into chaos. A plague makes the govt. quarentine the city. Gangs are formed.
- Dylan's abilities evolve throughout the game
- One fight saw Dylan and his friend Zeke against a bunch of guard. A couple of choices include zapping the mobs and flinging them off the bridge, or using your electricity on the environment (i.e. power generators that may be nearby) to create explosions.
- Sucker Punch says "The hero's powers and te storyline are in support of the gameplay."
- Dylan cannot use firearms since his powers are "always on" (meaning he would set off the gunpowder in bullets). The powers can complicate your actions within the world.
- There will be other "villians" with their own powers that come into play. As well as other normal enemies with powers.
- - Infamous isn't structured like other open world games with a marker on the mini map for your next mission. The team's goal is to create a world where events unfold naturally.
- For example, you're on your way to disarm a bomb, but you notice a woman in the street bleeding and screaming. Time is ticking. What do you do? Your actions affect the world at large. Hence "Infamous".
- Karma system keeps track of your actions ( I assume without showing you? Not sure). Your actions affect the actions of the citizens of the city. They may fight with you or ignore you or even help fight against you. Karma also factors into how your abilities develop.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Cyb, je linkjes naar de gameplaybeelden werken niet, ik krijg 404 errors.
[..]
Absoluut, ben benieuwd naar de eerste reviews morgenochtend, maar voor mij al een sterke kandidaat voor MOTY 2008.
Bwahahahahaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
http://www.youtube.com/profile_videos?user=SSHHIIRRAATTSSKKII
Check ze en zeker die van de 2-0:
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterke voice-acting inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG,... je zal zijn vrouw zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Deze ook toentertijdDie gast heeft echt issues weetje
![]()
![]()
![]()
Wie scoorde er nou?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Deze ook toentertijdDie gast heeft echt issues weetje
![]()
![]()
![]()
Ah, die ken ik niet, wat is zn voornaam?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:46 schreef BMH het volgende:
Topickaping.
'Slechte'quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ah, die ken ik niet, wat is zn voornaam?
volgens mij Dennis Bergkamp, maar ik kan er naast zitten.quote:
Ja ik twijfel ook nog, was moelijk te verstaanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
volgens mij Dennis Bergkamp, maar ik kan er naast zitten.
40 inch0rz ftwquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Gister mezelf een nieuwe tv kado gedaan
Samsung 100 cm Full HD![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mooi ding!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Prachtig!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:51 schreef DooD het volgende:
Mensen ik wil jullie even een op de hoogte brengen over mijn dual shock 3 controller bij videogames.ca. Ik zou er voorlopig even niets bestellen als ik jullie was. Ik heb zojuist het postkantoor gebeld en de douane maar er is niets onderschept. Er is dus geen controller in Nederland. Twee andere vrienden van mij hebben hetzelfde probleem. Wij hebben in dezelfde week de controllers besteld.
Nu kan het zo zijn dat er iets goed mis is gegaan en dat het allemaal goedkomt. Ik heb hun gemailled, maar dan krijg je voorlopig zo'n standaard reply terug en de melding dat ze meer mail als normaal krijgen. Logisch als mensen hun producten niet krijgen. Geen dual shock 3 dus voor aanstaande donderdag met MGS4
To be continued.
Leg de aansteker maar vast klaarquote:Op zondag 8 juni 2008 14:51 schreef DooD het volgende:
Tenzij die 12 juni ook niet red, als die later binnenkomt steek ik hem in de fik en zet ik het op youtube.
Wat doe je, als mn vriendin dit ziet kan ik er 100% een kopenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:43 schreef Sackboy het volgende:
Hier kun je je custom paintjob selecteren, vervolgens stuur je hem naar dat bedrijf op en dan spuiten ze hem in die kleuren.
Zoiets bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
![]()
Die vlag verbranden is dan wel weer heel triest.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:56 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.ad.nl/video/23(...)_op_Bundesplatz.html
Die Italiaanse vlag...![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:56 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.ad.nl/video/23(...)_op_Bundesplatz.html
Die Italiaanse vlag...![]()
Als je iets binnen hebt pm me dan even of kalk het hier neer, vind ik ook bestquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:51 schreef DooD het volgende:
Mensen ik wil jullie even een op de hoogte brengen over mijn dual shock 3 controller bij videogames.ca. Ik zou er voorlopig even niets bestellen als ik jullie was. Ik heb zojuist het postkantoor gebeld en de douane maar er is niets onderschept. Er is dus geen controller in Nederland. Twee andere vrienden van mij hebben hetzelfde probleem. Wij hebben in dezelfde week de controllers besteld.
Nu kan het zo zijn dat er iets goed mis is gegaan en dat het allemaal goedkomt. Ik heb hun gemailled, maar dan krijg je voorlopig zo'n standaard reply terug en de melding dat ze meer mail als normaal krijgen. Logisch als mensen hun producten niet krijgen. Geen dual shock 3 dus voor aanstaande donderdag met MGS4
To be continued.
Bellen net die sukkels van TNT dat ze mijn controller gevonden hebben en 30 min later staat de bezorger al voor de deur. Een foutje van TNT dus. Ik heb dus mijn Dual Shock 3 binnen en precies op tijd. Niks mis gegaan dus bij videogames.ca.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:51 schreef DooD het volgende:
To be continued.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:05 schreef DooD het volgende:
[..]
Bellen net die sukkels van TNT dat ze mijn controller gevonden hebben en 30 min later staat de bezorger al voor de deur. Een foutje van TNT dus. Ik heb dus mijn Dual Shock 3 binnen en precies op tijd. Niks mis gegaan dus bij videogames.ca.
Pics or it did not happen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:05 schreef DooD het volgende:
[..]
Bellen net die sukkels van TNT dat ze mijn controller gevonden hebben en 30 min later staat de bezorger al voor de deur. Een foutje van TNT dus. Ik heb dus mijn Dual Shock 3 binnen en precies op tijd. Niks mis gegaan dus bij videogames.ca.
Alle driving aids uitzetten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:29 schreef merino het volgende:
GRID demo net geprobeerd maar dat werkt echt voor geen meter.
Zal daar echt helemaal mijn GT5P stijl moeten ontleren. Denk ook niet dat ik hem alsnog ga kopen ook.
Iemand nog tips om beter te leren rijden met GRID?
Nope, de PS3 is niet HD-ready out of the box. Je zal dus alsnog een componentkabel of een hdmi-kabel moeten aanschaffen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:01 schreef Armageddon het volgende:
Zeg mensen, als ik zo een ps3 aanschaf. Zit er dan meteen een kabel bij om HD te speulen? Of zit er alleen een analoge aansluithandel bij?
Huftersquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nope, de PS3 is niet HD-ready out of the box. Je zal dus alsnog een componentkabel of een hdmi-kabel moeten aanschaffen.
Maakt niet uit. Zelfs een $5 merkloze hdmi kabel uit Hong Kong geeft net zo goed beeld als die dure van Sony.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:05 schreef Armageddon het volgende:
Any HDMI kabel will do? Of moet dat weer speciaal van Sony zijn?
Elke is hetzelfde, ook die van 3 euro, tenzij je langer dan 5 meter gaat dan moet je wel een duurdere kopen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:05 schreef Armageddon het volgende:
Any HDMI kabel will do? Of moet dat weer speciaal van Sony zijn?
Hier ook binnen heeft exact 1 week gekostquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:05 schreef DooD het volgende:
[..]
Wat ligt er nou naast die afstandsbediening en sloffen,... tandpasta,... of glijmiddelquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:39 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering vet! Ik speel op normal en hij is moeilijk maar ooow zo gaaf! Sneaken kost echt veel moeite!
Handcremequote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat ligt er nou naast die afstandsbediening en sloffen,... tandpasta,... of glijmiddel![]()
Is het spel zo cool! ?
Jaja..quote:
Dank jequote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Zelfs een $5 merkloze hdmi kabel uit Hong Kong geeft net zo goed beeld als die dure van Sony.
Hoe is die Lego Indiana Jones offline multiplayer eigenlijk? Ik zit er aan te denken om deze te halen, lijkt me supergaafquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik moet eerst nog GTA uitspelen![]()
En Valkyria nog 1/3 stuk![]()
En dan Lego Indiana Jones![]()
![]()
En dan ook nog Metal Gear , poe poe drukke tijden
Hopen dat ze hier ook los gaan morgen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:39 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering vet! Ik speel op normal en hij is moeilijk maar ooow zo gaaf! Sneaken kost echt veel moeite!
Ja laat hem dan liggenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:15 schreef Gamedemon het volgende:
Ik zie Uncharted voor 25 incl staan bij cdwow.co.uk ...
Leuk prijsje, maar ik heb die game al uitgespeeld.. en zo bijzonder vond ik hem nou ook weer niet..
Ik twijfel dus.
Ik heb Heavenly Sword ook opgepikt voor dat geld, en daar had ik eigenlijk dezelfde mening overquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja laat hem dan liggen!
Persoonlijk zou ik anderen aanraden dit spel te kopen,.... prachtprijs!
Ik het waarschijnlijk toch niet ga spelen, maar voor dat geld kan ik het ook niet laten liggen natuurlijkquote:
Is HS daar nog te koop voor dat geld? Die wil ik nog wel proberen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb Heavenly Sword ook opgepikt voor dat geld, en daar had ik eigenlijk dezelfde mening over
Het is trouwens niet alsof ik er aan toe ga komen voorlopig met Metal gear solid (de LE is bevestigd trouwens, donderdag kan ik hem halen) en Ninja gaiden 2...
Normaal gesproken komt er geen bal uit in de zomer, moet je nu eens kijken!
Volgende maand Soul Caliber er nog overheen en ik kan door tot oktober!
Het spel zoog toch aan alle kanten volgens jou?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik het waarschijnlijk toch niet ga spelen, maar voor dat geld kan ik het ook niet laten liggen natuurlijk
Nee, was een aktie van Consoleshop.nlquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is HS daar nog te koop voor dat geld? Die wil ik nog wel proberen.
Het is een eentonig, overhyped spel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het spel zoog toch aan alle kanten volgens jou?
Maakt je keuze makkelijkerquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:21 schreef Gamedemon het volgende:
nvm ook, ze hebben de aanbieding er al afgehaald...
QFTquote:
Accuut terugsturen dus. Dat is gewoon brakheid volgens mij en gaat alleen nog maar erger worden.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb een soort 10 cm brede licht rode verticale lijn lopen in mijn HDTV![]()
Tis alleen maar zichtbaar als je s 'avonds aan het kijken ben, en dan 1 meter vanuit het midden naar links of rechts zit
En ik zit me er nu al aan te irriteren omdat ik weet dattie er zit, het is ook geen instellingsfout, want ik heb alles terug naar de standaard waarden gezet
Doe nog ff hier op reageren aubquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hoe is die Lego Indiana Jones offline multiplayer eigenlijk? Ik zit er aan te denken om deze te halen, lijkt me supergaaf
als je FOK!games leest, weet je al of Indiana Jones wat isquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Accuut terugsturen dus. Dat is gewoon brakheid volgens mij en gaat alleen nog maar erger worden.
[..]
Doe nog ff hier op reageren aub
quote:Sony lanceert Sixaxis bundels
Sony wil binnenkort de DualShock 3 lanceren in Europa, maar men heeft een grote voorraad Sixaxis controllers. Men heeft daar nu schijnbaar een oplossing voor gevonden.
Een Franse site meldt dat Sony deze week twee Sixaxis bundels lanceert in Europa. De bundels kosten ¤59,99 en bevatten naast een Sixaxis controller ofwel Gran Turismo 5 Prologue, ofwel Formula One: Championship Edition. Het pakket levert ongeveer een besparing van ¤20-¤30 indien je interesse hebt in één van de spellen en een Sixaxis.
een 7 maarquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als je FOK!games leest, weet je al of Indiana Jones wat is
LEGO Indiana Jones: The Original Adventures
Volgens mij hebben ze zwaar verlies geleden op die non-deal met dat rumble bedrijfquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:30 schreef Sackboy het volgende:
Sony moet van een lading Sixaxis controllers af![]()
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Absoluutquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:45 schreef Armageddon het volgende:
Heb een Ps3 besteld en daar zit Uncharted en Ratchet & Clank al bij. GTA IV erbij aanschaffen en ik kan dus een tijdje vooruit.
was dat serieus bedoelt?quote:
Dat was serieus bedoeld ja, zonder driving aids vind ik het veel beter rijden.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:10 schreef merino het volgende:
[..]
was dat serieus bedoelt?
Want zonder driving aids wil die auto echt alleen nog maar rondjes draaien.
Wat een irritant spel zeg
Bij mij krijgt de auto (mustang race) dan al op het rechte stuk neigingen om te gaan spinnenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat was serieus bedoeld ja, zonder driving aids vind ik het veel beter rijden.
Verplichte kost voor elke gamende boxfan!quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:44 schreef SocialDisorder het volgende:
en een gouwe ouwe die ik nog regelmatig in m'n PS3 stop: Fight Night round 3.
Mwoa het enige goede wat uit SE komt is de FF reeks. En aangezien FFXIII en FFXIIIVERSUS gewoon op PS3 komen maak ik me voorlopig in ieder geval geen zorgen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:45 schreef Govinda het volgende:
Godver! Moet ik zeker alsnog zo'n niXbox halenSquare Enix verkiest Xbox 360 boven Playstation 3
Wel Goffteredommequote:Op woensdag 11 juni 2008 18:45 schreef Govinda het volgende:
Godver! Moet ik zeker alsnog zo'n niXbox halenSquare Enix verkiest Xbox 360 boven Playstation 3
Ik zie liever paketjes met DS3quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:30 schreef Sackboy het volgende:
Sony moet van een lading Sixaxis controllers af![]()
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:14 schreef Ash het volgende:
We've got him!![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nope via Ebay.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Marcus Action Figure ook via Xboxhome?
Oeh, na het werk nog even de stad in, hoor ik net...quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:23 schreef OudFruit het volgende:
Civilization Revolution zojuist gekocht bij de BS in Arnhem Centrum...
Die ga ik na MGS4 ook halen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:23 schreef OudFruit het volgende:
Civilization Revolution zojuist gekocht bij de BS in Arnhem Centrum...
Qua gameplay zeker. Maar het is handig om op www.gametrailers.com de resprotectives te kijken om het verhaal te kunnen volgen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:55 schreef Armageddon het volgende:
Is dat MGS4 ook leuk als je dat daarvoor nog nooit hebt gespeeld?
Inderdaad, dit is wel de meest toegankelijke MGS die ik ooit gespeeld heb. Verhaal is wel complex, dus check die shit zeker even.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Qua gameplay zeker. Maar het is handig om op www.gametrailers.com de resprotectives te kijken om het verhaal te kunnen volgen.
Wat een heerlijk stukje non-journalistiek weer op Tweakers.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:45 schreef Govinda het volgende:
Ik heb m ook sinds gisteren. Even een paar uur bij een neef van me op de beamer gespeeld en het ziet er echt ontzettend goed uit. Ik moest in het begin even wennen aan de gameplay, maar na 4 uur spelen kan ik wel zeggen dat het spel alsmaar beter wordtquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:21 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb sinds gister ook MGS4, en gelijk de Limited Edition
2 uurtjes gespeeld tot nu toe, en ik vind het fantastisch!
Zal niet gaan denk ik, in de US komt hij pas in juli uit. Maar via play.com en amazon.co.uk is hij voor 30GBP te krijgen, goedkoper dan via de US dusquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:41 schreef RedemptioN het volgende:
morgen misschien maar even Civ halen ^^, maar misschien toch maar ebayen
nu hopen dat die wel goed is dan jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Hij lag hier in papendrecht al in de winkel ,tevens als MGS
Gelijk mijn tv omgeruild voor een goede
¤ 65,- bij de FRS gisterenmiddag, Goudaquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:05 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
nu hopen dat die wel goed is dan ja
hoeduur is civ hier in de winkels?
¤60. Waarom hij hier dan weer zoveel duurder moet zijn dan in de UK...quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:05 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
nu hopen dat die wel goed is dan ja
hoeduur is civ hier in de winkels?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:22 schreef solidslayer het volgende:
http://www.psonly.nl/nieu(...)_voor_PlayStation_3/
en nu is het difinitief.... square enix land verraders
Definitief, definitief... een vage bron (yahoo Japan).quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:22 schreef solidslayer het volgende:
http://www.psonly.nl/nieu(...)_voor_PlayStation_3/
en nu is het difinitief.... square enix land verraders
Er staat "dit maakte SE vandaag bekend...." nou is psonly niet de aller betrouwbaarste bron.. maar goed het staat er wel..quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Definitief, definitief... een vage bron (yahoo Japan).
Zolang er geen directe statements worden gedaan door SE houd ik nog goede hoop.
Leuk detail op de SE website: http://www.square-enix.com/na/company/press/2008/0610/
Wat staat er bij Infinite Undiscovery? Xbox360 exclusive
Wat staat er bij Star Ocean 4? Xbox360
subtiel verschil. Misschien gewoon missend, maar misschien ook niet.
true...quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:01 schreef Fallen het volgende:
eens, maar het is Psonly, met als bron Yahoo Japan.
Daar vind ik dan veel te veel ruimte voor interpretatie in zitten.
Overigens waren Oblivion, Bioshock en Lost Planet ook allemaal Xbox360 exclusief... hmmz...
Is er misschien iemand die ze voor mij wil bestellen en dan mijn adres invullen, en dat ik weer geld overmaak? (heb geen paypal, en dat maken voor dat ene ding lijkt me niet echt nuttig)quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:16 schreef Sackboy het volgende:
Ze zijn nu op voorraad bij Play.com:
Gioteck Real Triggers For PS3
Gelukkig zijn er nog zo veel andere bedrijven die paypal accepteren. En niet te vergeten eBayquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is er misschien iemand die ze voor mij wil bestellen en dan mijn adres invullen, en dat ik weer geld overmaak? (heb geen paypal, en dat maken voor dat ene ding lijkt me niet echt nuttig)
play.com ondersteunt paypal helemaal niet hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is er misschien iemand die ze voor mij wil bestellen en dan mijn adres invullen, en dat ik weer geld overmaak? (heb geen paypal, en dat maken voor dat ene ding lijkt me niet echt nuttig)
Die heb ik ook nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
play.com ondersteunt paypal helemaal niet hoorJe heb er een CC voor nodig.
Ben je nog niet vertrokken Choco?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:04 schreef Chocobo het volgende:
MGS4
____________________________________O____________________________________
Sinds wanneer accepteren zij Paypal?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
(heb geen paypal, en dat maken voor dat ene ding lijkt me niet echt nuttig)
Shake ya booty , Arrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:39 schreef Platina het volgende:
Hoe vet is Ratchet & Clank, enorme wapenkeuze en absurde humor
Om maar een mooie quote uit het gevangenis level te nemen: 'Would inmate number 347 please report to the torture chamber, we have a present for you there'. en die piratenvijanden ook, heerlijk.
Fantastisch spel, alleen moet je af en toe als je dood gaat te lange stukken herhalen.
en delano.888 email mij anders fftjes, ik kan ze wel betalen voor je.
Delaystation 3quote:2 Days To Vegas, Xbox360 and PC first, then PS3
PS3tour: "Yesterday we did tell you that the game 2 Days To Vegas will come to the PS3. Today I can report that once the 360 and PC version ready, that only then they will work on the PS3 version. This I can see from the mail that I got back from the company SteelMonkeys.
"Thanks for pointing out, will be fixed tomorrow. It is in development on PC XBox360, PS3 squ will commence as soon as first 2 are out of the door, so it would be delayed against them '
This means that when the PC and the 360 version from the door 'then the PS3 version.
Very sorry, but so be it!"
Over welk spel heb je het nouquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Topspel, ik ben al op de helft![]()
waarvan ik met het laatste level 1,5 uur bezig ben geweest
Vooral in HD ( 720 ) ziet het er schitterend uit![]()
Als er intresse in is wil ik wel een review schrijven
Senjou no Valkyrie , oftewel Valkyria Chroniclesquote:
quote:
Thanks, ik heb ze direct besteldquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:16 schreef Sackboy het volgende:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
wanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneer
wanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneer?
quote:Het spel werd tot nu toe alleen bevestigd voor een Japanse release, maar Sega kondigde vandaag ook een Europese release aan. Onder de titel Valkyria Chronicles komt het spel deze herfst in Europa uit. Dat is dus zo'n vijftal maanden na de Japanse release.
Mensen die dat bestellen hebben of scheve handen of ze zweten gewoon teveelquote:
Mensen die dit zeggen hebben ze nog niet geprobeerd dus kunnen er niet over oordelenquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mensen die dat bestellen hebben of scheve handen of ze zweten gewoon teveel
Ik wacht nog op mijn Dual Shockquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:45 schreef Gamedemon het volgende:
MGS 4
Die gezichts animaties
Fantastisch!
Nu moet die nog overzeequote:Op donderdag 12 juni 2008 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op mijn Dual Shock![]()
Hij is gelukkig vandaag aangekomen in Nederland.
September is de geplande releasequote:Op donderdag 12 juni 2008 23:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
eerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneer
?
thanks, direct een setje besteld. Wordt knettergek van die triggers in racegames en met het oog op MotorStorm 2 lijken ze me wel handigquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:16 schreef Sackboy het volgende:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ben je nog niet vertrokken Choco?
Vetquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Morgen eerste SP-beelden van Resistance 2 trouwens
Cursus : hoe spreek ik mezelf 3 keer tegen in 1 postquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:28 schreef koei het volgende:
Zijn er momenteel nog mooie startersets met een PS3 te koop? Games hoeven er niet bij, en verder graag zo goedkoop mogelijk. Een tweede controller is wel fijn. Voor een kleine meerprijs Ratchet & Clank erbij is ook prima, FIFA 08 hoef ik dan alleen weer niet.
Ik heb de GT5P Prologue Pack gehaald en GT5P verkocht.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:53 schreef koei het volgende:
Ik stel mn vraag ook verkeerd iddIk ken de basisstartersets die nu in de winkel liggen, maar ik wil een zo goedkoop mogelijke PS3. Waar kan ik die vinden? (wel nieuw en in een echte winkel enzo, geen Ebay enzo)
*GEEFT ELLEBOOG TEGEN NEUS*quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan iemand mij even een flinke dreun verkopen want ik zit niet met beide benen op aarde volgens mij..
http://www.gamespot.com/ps3/adventure/metalgearsolid4/review.html?om_act=convert&om_clk=gssummary&tag=summary;review
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:17 schreef Gamedemon het volgende:
Die kut gastoeters op het moment dat er dingen uitgelegd worden
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:17 schreef Gamedemon het volgende:
MGS spelen tijdens het Nederlands elftalquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:17 schreef Gamedemon het volgende:
Voetbal kan me gestolen worden, omdat het Nederlands elftal voetbalt betekent het niet gelijk dat ik het dan wel leuk vind zoals vele hypocrieten in ons land.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
MGS spelen tijdens het Nederlands elftal
Iets anders doen tijdens het nederlands elftal
Cyberia18
WWE verkiezen boven voetbalquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
MGS spelen tijdens het Nederlands elftal
Iets anders doen tijdens het nederlands elftal
Cyberia18
Opzouten met MGS4quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Voetbal kan me gestolen worden, omdat het Nederlands elftal voetbalt betekent het niet gelijk dat ik het dan wel leuk vind zoals vele hypocrieten in ons land.
Mensen die nooit voetbal kijken die het ineens geweldig vinden omdat het Nederlands elftal voetbalt
Doe mij maar Metal gear dan.
Kan het niet latenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
WWE verkiezen boven voetbal
WWE leuk vinden![]()
Wessiej
Ik voldoe aan 2 van de 3 eisen, maar de bovenste zeker nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
WWE verkiezen boven voetbal
WWE leuk vinden![]()
Wessiej
Ga jij mij eens overtuigen dat ik MGS4 moet kopen danquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:55 schreef Gamedemon het volgende:
Nu is het wel genoeg voetbal in dit topic denk ik zo?
Als je het toch over 4-1 wilt hebben, heb het dan over Snake die 4 Metal gears sloopt met 1 shotgun
Beste spel van deze generatie!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ga jij mij eens overtuigen dat ik MGS4 moet kopen dan(heb nog geen enkele MGS gespeeld, en geen enkel idee waar het over gaat) heb je wat te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Nieuwe controller registreert lichaamsbewegingen?
De laatste tijd doen geruchten de ronde dat Sony zou werken aan een nieuwe motion-sensing controller. Gisteren werd beweerd dat de controller uit twee stukken zou bestaan, en nu al bij een aantal ontwikkelaars zou liggen. Een anonieme industrie bron heeft vandaag echter aan Kotaku laten weten dat dit verhaal niet helemaal klopt.
Het control systeem, zo vertelt de bron, bestaat eigenlijk uit een klein apparaatje dat aan het lichaam kan worden vastgemaakt, terwijl meerdere apparaatjes in harmonie kunnen worden gebruikt. Zo kun je bijvoorbeeld twee apparaatjes op beide handen vestigen, om zo armen van een in-game personage te besturen aan de hand van motion techniek. Vier apparaatjes kunnen gebruikt worden om tegelijk de handen en voeten van het personage te besturen.
Hoewel de bron toegeeft dat de techniek kan zijn veranderd sinds de laatste keer dat hij het zag, heeft hij twijfels bij het idee dat deze stukken kunnen fuseren tot één controller. Ook is het onduidelijk of elk apparaatje los verkocht gaat worden, of dat ze verpakt gaan worden in sets.
Ik ga direct ff kijkenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:46 schreef Sackboy het volgende:
Gameplaybeelden van Resistance 2 in GTTV aflevering
Vind het er nou niet bepaald baanbrekend uitzien..
Zit ook een item over UFC 2009 in(helaas geen nieuwe beelden)
Het ziet er zo prachtig uit,...... en toch,... kleine teleurstelling bij ontploffingen en dergelijke,... Moet wel zeggen dat ik interesse krijg in de SP! Co-op lijkt me ook geweldig!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:08 schreef Strolie75 het volgende:
Resistance 2
[ afbeelding ]
http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=19&ch=1
Als je paypal hebt waarom doe je het dan niet zelf via eBay ofzo?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:48 schreef Mindstate het volgende:
Kan iemand die Triggers voor mij bestellen? Kan het geld overmaken via paypal of bankrekening.
[kritische modus]Is hetzelfdequote:
Omdat het via Ebay pas vanaf 10 euro begint itt Play.com 5 euro, ook betaal je dan nog verzendskosten en bij Play.com niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:36 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Als je paypal hebt waarom doe je het dan niet zelf via eBay ofzo?
Kabeltje aanhangen, zoniet, reset knopje op achterkant.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Dual Shock ontvangen. Alleen hoe connect ik 'm?
In het begin is het 100 jaar per beurt, op het eind 1 jaar per beurt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:42 schreef Kremers het volgende:
Vraagje voor de mensen die civ rev al hebben:
Op het officiële forum lees ik dat het spel eindigt in het jaar 2100. In de demo gaat de tijd echt supersnel van 4000BC naar 1250AD, gaat de tijd in de full ook zo snel? Anders ben je in no time in 2100....
Je dacht te moelijk waarschijnlijkquote:
komt door mijn enthousiasmequote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[kritische modus]Is hetzelfde![]()
[/kritische modus]
email mij maarquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:55 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Omdat het via Ebay pas vanaf 10 euro begint itt Play.com 5 euro, ook betaal je dan nog verzendskosten en bij Play.com niet.
quote:Chris Buffa, Senior Editor at GameDaily, has responded to criticism over his review of Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, which he scored an 8/10.
“There are a lot of perfect scores and 9s for MGS4, and I can only speculate why. First, I believe that some reviewers give Kojima a free pass because he’s Kojima and that makes no sense. I’ve read some reviews where the writer complains for a good portion of the article and then awards the game a 9/10 or a 10/10. Gamesradar (whom I love) is guilty of this. If you’re going to make arguments against a game, then stick to those points by awarding the game a score that reflects your beliefs. The solution is not to go ‘complain complain complain...but Kojima 9/10,’” Buffa told GameRush Entertainment.
“We can certainly speculate that some of the authors are fan boys and that’s possible. I also have a theory that when reviewers see a few 10/10s and 9/10s that they are inclined to follow suit. Obviously, no one will write you an email if you fall in line and give the game the same score everyone has given it.”
“It’s also worth pointing out that I am not the only writer to give the game an 8. I’d be curious to read those reviews.”
“The bottom line is some people gush over MGS, and its shortcomings matter little compared to its positives. For these people, the game is a 10/10, 9/10, A- or whatever scale they use. For me, it had an opposite effect. Its shortcomings were just too great. In fact, I actually removed stuff from my review. I was going to criticize Kojima for allowing such awful glass breaking physics and animations into the game, as well as horrible looking bottles in Act 1. Now that would have been over the top, yet at the same time...here is a game that took years and millions of dollars to develop, a game that has a heavy foot in realism with all the real world equipment and character models and all this jazz...and your glass sucks. It stands out only because the rest of the game looks attractive.”
“I love the presentation. As always, Kojima shows that he knows how to direct above all else. But at its core, this is the same Metal Gear Solid, and its environments and gunplay pale in comparison to other third and first person games out there. That, and the game just didn’t feel like a 9. I can’t explain how it works...but sometimes as a reviewer you just get a feeling that there is no way this game is such and such a score, which only goes to show how silly numerical values are. So I took a controversial position and I’ve received some hate for it, but I stand by what I said. Great game, just not triple A amazing,” he said.
Enige wat ik te zeiken op de game heb, is dat je blijft installeren..quote:
Als het een beetje op die beta lijkt is het in mijn ogen 3x niks.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:03 schreef Platina het volgende:
Ik hoor niemand over het online gedeelte, zat toch ook multiplayer bij? hoe is die?
Wow, goede zaken voor Sony dus! In alle gebieden staat hij ook op nummer 1 in de verkooplijsten. Bij de XBOX360 en Wii staan er per afzetgebied verschillende games in de top 5.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:24 schreef rakotto het volgende:
Metal Gear Solid 4 sells 1.3 million units on day one, drives hardware up 180% in America!
quote:Arrival of Genesis, a source which was once there but now gone, yet spirit still remains. Contacts are few but precious. They like me, I like them, I like this new set up, e-mail is the chosen route but it is no doubt successful.
As for E3? Well....
The rain is going to be heavy. Sony will dance in it, Microsoft will hide from it. A trailer will reveal all in July and will be like nothing you have seen before. A sight to behold and one in which certain gamers will be willing to wait for until the year strikes 09.
Eerst de SP, dan de MP...quote:Op zondag 15 juni 2008 16:03 schreef Platina het volgende:
Ik hoor niemand over het online gedeelte, zat toch ook multiplayer bij? hoe is die?
Dat plaatje is nou niet echt dat je zegt je van het Cyb.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het wordt inderdaad eens tijd dat het spel weer van zich laat horen.Op de TGS van vorig was het de bedoeling dat het spel als PS3 exclusive de leven in zou gaan werd aangekondigd. Maar die aankondiging bleef achteraf een broodje aap te zijn
Dat plaatje ja. Maar als we nou eens in het achtergrond van het spel gaan verdiepen en verder kijken dan alleen deze screen lijkt me dit toch wel een veel belovende game.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat plaatje is nou niet echt dat je zegt je van het Cyb.
Ik zal t eens lezen vanavondquote:Op zondag 15 juni 2008 19:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat plaatje ja. Maar als we nou eens in het achtergrond van het spel gaan verdiepen en verder kijken dan alleen deze screen lijkt me dit toch wel een veel belovende game.
http://www.insidegamer.nl/playstation3/heavyrain/impressies/19939
Een aantal journalisten waren niet zo heel lang geleden aanwezig bij een presentatie (behind closed doors, van een nog niet te noemen spel) en werden volledig weggeblazen. Hun tipte deze game als de grootste PS3 titel van 2009 en ik weet vrijwel zeker dat het om Heavy Rain ging. Deze game is namelijk nog steeds niet officiël aangekondigd op een trailer (of tech-demo) na.
Het verschil wordt veroorzaakt door de belichting en als je de trailer/techdemo hebt gezien, dan weet je dat dat komt door onweer van buiten.... niks dus op deze screens aan te merken. Het is namelijk niet dezelfde screen. Daarbij heeft het "lelijke" screenshot duidelijk last van jpg compressie en een andere depth of field.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik zal t eens lezen vanavondBedoelde er niks mee verder
Zie het verschil trouwens:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
quote:
quote:• The first Final Fantasy to appear on PLAYSTATION 3.
• The gameplay has evolved from it’s predecessors.
• It has a far future world mixed up with a lot of magic.
• The game is also about “Human beings (those) who resist to fate”.
• They’re working to push the PS3 hardware to it’s limits and they’re kinda achieving it.
• They want the player to really feel what the characters are feeling, so everything is sorta real.
• The development is taking long because they want to achieve a certain level of quality with the game that no one have ever seen.
• The development has been going nicely, but at sometimes can be challenging.
• He says the PLAYSTATION 3 is a powerful machine and can do anything they have ever dreamed of. He is praised to work with the PS3.
• Final Fantasy XIII is exclusive to the PLAYSTATION 3 (no duh?).
quote:
En van de SP:quote:Op maandag 16 juni 2008 12:47 schreef Cyberia18 het volgende:
MP beelden Resistance 2:
http://www.gametrailers.com/player/35175.html
Gekkewerk
Zeker beterquote:Op maandag 16 juni 2008 12:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En van de SP:
http://www.gametrailers.com/player/35171.html
Dit begint er meer op te lijken
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Prototype Hypetrain Cyb?
Ik zit er al op in ieder geval