een 7 maarquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als je FOK!games leest, weet je al of Indiana Jones wat is
LEGO Indiana Jones: The Original Adventures
Volgens mij hebben ze zwaar verlies geleden op die non-deal met dat rumble bedrijfquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:30 schreef Sackboy het volgende:
Sony moet van een lading Sixaxis controllers af![]()
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Absoluutquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:45 schreef Armageddon het volgende:
Heb een Ps3 besteld en daar zit Uncharted en Ratchet & Clank al bij. GTA IV erbij aanschaffen en ik kan dus een tijdje vooruit.
was dat serieus bedoelt?quote:
Dat was serieus bedoeld ja, zonder driving aids vind ik het veel beter rijden.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:10 schreef merino het volgende:
[..]
was dat serieus bedoelt?
Want zonder driving aids wil die auto echt alleen nog maar rondjes draaien.
Wat een irritant spel zeg
Bij mij krijgt de auto (mustang race) dan al op het rechte stuk neigingen om te gaan spinnenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat was serieus bedoeld ja, zonder driving aids vind ik het veel beter rijden.
Verplichte kost voor elke gamende boxfan!quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:44 schreef SocialDisorder het volgende:
en een gouwe ouwe die ik nog regelmatig in m'n PS3 stop: Fight Night round 3.
Mwoa het enige goede wat uit SE komt is de FF reeks. En aangezien FFXIII en FFXIIIVERSUS gewoon op PS3 komen maak ik me voorlopig in ieder geval geen zorgen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:45 schreef Govinda het volgende:
Godver! Moet ik zeker alsnog zo'n niXbox halenSquare Enix verkiest Xbox 360 boven Playstation 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |