*GEEFT ELLEBOOG TEGEN NEUS*quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan iemand mij even een flinke dreun verkopen want ik zit niet met beide benen op aarde volgens mij..
http://www.gamespot.com/ps3/adventure/metalgearsolid4/review.html?om_act=convert&om_clk=gssummary&tag=summary;review
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:17 schreef Gamedemon het volgende:
Die kut gastoeters op het moment dat er dingen uitgelegd worden
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:17 schreef Gamedemon het volgende:
MGS spelen tijdens het Nederlands elftalquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:17 schreef Gamedemon het volgende:
Voetbal kan me gestolen worden, omdat het Nederlands elftal voetbalt betekent het niet gelijk dat ik het dan wel leuk vind zoals vele hypocrieten in ons land.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
MGS spelen tijdens het Nederlands elftal
Iets anders doen tijdens het nederlands elftal
Cyberia18
WWE verkiezen boven voetbalquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
MGS spelen tijdens het Nederlands elftal
Iets anders doen tijdens het nederlands elftal
Cyberia18
Opzouten met MGS4quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Voetbal kan me gestolen worden, omdat het Nederlands elftal voetbalt betekent het niet gelijk dat ik het dan wel leuk vind zoals vele hypocrieten in ons land.
Mensen die nooit voetbal kijken die het ineens geweldig vinden omdat het Nederlands elftal voetbalt
Doe mij maar Metal gear dan.
Kan het niet latenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
WWE verkiezen boven voetbal
WWE leuk vinden![]()
Wessiej
Ik voldoe aan 2 van de 3 eisen, maar de bovenste zeker nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
WWE verkiezen boven voetbal
WWE leuk vinden![]()
Wessiej
Ga jij mij eens overtuigen dat ik MGS4 moet kopen danquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:55 schreef Gamedemon het volgende:
Nu is het wel genoeg voetbal in dit topic denk ik zo?
Als je het toch over 4-1 wilt hebben, heb het dan over Snake die 4 Metal gears sloopt met 1 shotgun
Beste spel van deze generatie!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ga jij mij eens overtuigen dat ik MGS4 moet kopen dan(heb nog geen enkele MGS gespeeld, en geen enkel idee waar het over gaat) heb je wat te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Nieuwe controller registreert lichaamsbewegingen?
De laatste tijd doen geruchten de ronde dat Sony zou werken aan een nieuwe motion-sensing controller. Gisteren werd beweerd dat de controller uit twee stukken zou bestaan, en nu al bij een aantal ontwikkelaars zou liggen. Een anonieme industrie bron heeft vandaag echter aan Kotaku laten weten dat dit verhaal niet helemaal klopt.
Het control systeem, zo vertelt de bron, bestaat eigenlijk uit een klein apparaatje dat aan het lichaam kan worden vastgemaakt, terwijl meerdere apparaatjes in harmonie kunnen worden gebruikt. Zo kun je bijvoorbeeld twee apparaatjes op beide handen vestigen, om zo armen van een in-game personage te besturen aan de hand van motion techniek. Vier apparaatjes kunnen gebruikt worden om tegelijk de handen en voeten van het personage te besturen.
Hoewel de bron toegeeft dat de techniek kan zijn veranderd sinds de laatste keer dat hij het zag, heeft hij twijfels bij het idee dat deze stukken kunnen fuseren tot één controller. Ook is het onduidelijk of elk apparaatje los verkocht gaat worden, of dat ze verpakt gaan worden in sets.
Ik ga direct ff kijkenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:46 schreef Sackboy het volgende:
Gameplaybeelden van Resistance 2 in GTTV aflevering
Vind het er nou niet bepaald baanbrekend uitzien..
Zit ook een item over UFC 2009 in(helaas geen nieuwe beelden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |