quote:Op maandag 9 juni 2008 17:25 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Daar zijn toch ook al tientallen games over geweest, doe mij maar eens een shooter in de eerste wereld oorlog (alhoewel daar ook wel wat games over uitgekomen zijn, maar nog niet zoveel shooters volgens mij) of een first person middeleeuwse oorlog.
Game on!quote:Op maandag 9 juni 2008 17:30 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
WO1 shooters zouden niet echt goed werken, simpelweg omdat de manier van oorlogsvoering in die tijd zich niet goed laat vertalen naar games.
Leuk hoor, om na een superlang artilleriebombardement uit je loopgraaf te rennen om meteen neergeknald te worden door een mitrailleur.
Tegendraads is goedquote:Op maandag 9 juni 2008 17:41 schreef Rock-shocker het volgende:
Jup.
Mag toch wel, lekker tegendraads in de week dat iedereen (inclusief ik hoor) keihard MGS gaat spelen.
ook hoiquote:
Nee. Zou niet weten waar ik zoveel voor nodig zou hebben.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:43 schreef delano.888 het volgende:
En hebben jullie ondertussen ook allemaal een 320 gb s-ata (2,5 inch) schijf in je PS3 gezet?
Alle mogelijke demo's downloaden die er zijn, en je PS3 in een media center omtoveren, al je muziek enz erop zetten. Ik heb al 95gb vol.quote:Op maandag 9 juni 2008 18:23 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Nee. Zou niet weten waar ik zoveel voor nodig zou hebben.
quote:NeoCrisis Staff Member Ryan was able to get a few details about God of War 3 as follows:
Graphics:
The graphics will be insane! It will feel like the game is real, or well really happening. The graphics will go well with the gameplay, the grapics wont take the attention away from the action. One word... amazing.
Gameplay:
The gameplay will be like no other God of War game. I heard that it will have a new fighting system. I've also heard of a free roam option in a few places but it's not confirmed, in other words if they run out of money, no free roam.
Story Mode/Campaign:
It will have a new storyline, whole new missions. Might have about 5 or 6 parts (depends on the storyline) and each part will have 5 acts (like Gears of War 2). They might allow you to play as multiple main characters. Unlike the other God of War games the final boss/bosses will be way harder if the storyline is easy.
Online:
They might allow you to cuztomize your chracter and create custom weapons. They might have the basic team deathmatch and other game modes. Really fun!
Overall:
New everything
Great Graphics
Awsome gameplay
Great Game
Great online help (Staff, administration etc.)
Nee, ik vond 250 wel genoegquote:Op maandag 9 juni 2008 17:43 schreef delano.888 het volgende:
En hebben jullie ondertussen ook allemaal een 320 gb s-ata (2,5 inch) schijf in je PS3 gezet?
Idd. God of War is een game waarin je een vijand, die nauwelijks iets doet, in elkaar mag rammen. Een vs mode zal echt een compleet andere stijl gameplay moeten hebben.quote:
Het is ook nooit goed he?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik
Hopen dat het net zo goed gaat worden als de jedi outcast game, ziet er in ieder geval verdomd goed uitquote:Op maandag 9 juni 2008 22:17 schreef Strolie75 het volgende:
Star Wars: Force Unleashed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
That's shaping up rather nicely....quote:Op maandag 9 juni 2008 22:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hopen dat het net zo goed gaat worden als de jedi outcast game, ziet er in ieder geval verdomd goed uit
Sorry, Je begrijpt mijn post blijkbaar niet goed. Ik vertel alleen waarom ik denk dat de gameplay van GoW niet geschikt is voor een versus mode. Ik vind de games echt geweldig. En ik zeg nergens dat er iets fout is.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he?
Gelukkig ga jij zelf games maken en krijgen we games die WEL goed zijn
[Multi] Battlefield: Bad Companyquote:
Verkeerde topicquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:10 schreef Cyberia18 het volgende:
De razendsnelle uitbraak bij de 2-0 ook
Who cares? Zolang we er geen lange discussies van maken... Twas een prachtige wedstrijdquote:
Ohw oke. Leek mij een beetje vreemd om een voetbalwedstijd te analyseren in een PS3 topic, maar het zal wel aan mij liggen. Bij deze dan de screens van de wedstrijd:quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Who cares? Zolang we er geen lange discussies van maken... Twas een prachtige wedstrijd
Nouja vooruit nog één keer dan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ohw oke. Leek mij een beetje vreemd om een voetbalwedstijd te analyseren in een PS3 topic, maar het zal wel aan mij liggen. Bij deze dan de screens van de wedstrijd:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Topgraphics als je het mij vraagt, en de gameplay was werkelijk waar formidabel.
Framerate zat ook wel snor, bovendien geen last van tearing gehad.
Cyb, je linkjes naar de gameplaybeelden werken niet, ik krijg 404 errors.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Langs_de_lijn_doelpunt1
Langs_de_lijn_doelpunt2![]()
![]()
![]()
Langs_de_lijn_doelpunt3
Absoluut, ben benieuwd naar de eerste reviews morgenochtend, maar voor mij al een sterke kandidaat voor MOTY 2008.quote:Geweldige wedstrijd![]()
![]()
![]()
quote:Cover story is Infamous (Game looks fucking awesome)
- "Infamous begins with a serene, panoramic skyview view of EMpire City on the title screen, with the words "press start flashing". ..once you push start, a massive explosion rips through the heart of the city. Six city blocks are consumed by flame...in the center, a man named Dylan staggers to his feet."
- Dylan doesn't know how he got his powers and starts out apathetic. He then becomes invest in the city...or you can choose not to be at all.
- Dylan can run up rooftops, scrambles across building archtecture, and can seek cover in unlikely nooks and crannies.
- Sucker Punch striving for simple controls to do not so simple things
- Empire City has 3 islands
- After the explosion, the city falls into chaos. A plague makes the govt. quarentine the city. Gangs are formed.
- Dylan's abilities evolve throughout the game
- One fight saw Dylan and his friend Zeke against a bunch of guard. A couple of choices include zapping the mobs and flinging them off the bridge, or using your electricity on the environment (i.e. power generators that may be nearby) to create explosions.
- Sucker Punch says "The hero's powers and te storyline are in support of the gameplay."
- Dylan cannot use firearms since his powers are "always on" (meaning he would set off the gunpowder in bullets). The powers can complicate your actions within the world.
- There will be other "villians" with their own powers that come into play. As well as other normal enemies with powers.
- - Infamous isn't structured like other open world games with a marker on the mini map for your next mission. The team's goal is to create a world where events unfold naturally.
- For example, you're on your way to disarm a bomb, but you notice a woman in the street bleeding and screaming. Time is ticking. What do you do? Your actions affect the world at large. Hence "Infamous".
- Karma system keeps track of your actions ( I assume without showing you? Not sure). Your actions affect the actions of the citizens of the city. They may fight with you or ignore you or even help fight against you. Karma also factors into how your abilities develop.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Cyb, je linkjes naar de gameplaybeelden werken niet, ik krijg 404 errors.
[..]
Absoluut, ben benieuwd naar de eerste reviews morgenochtend, maar voor mij al een sterke kandidaat voor MOTY 2008.
Bwahahahahaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
http://www.youtube.com/profile_videos?user=SSHHIIRRAATTSSKKII
Check ze en zeker die van de 2-0:
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterke voice-acting inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG,... je zal zijn vrouw zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Deze ook toentertijdDie gast heeft echt issues weetje
![]()
![]()
![]()
Wie scoorde er nou?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Deze ook toentertijdDie gast heeft echt issues weetje
![]()
![]()
![]()
Ah, die ken ik niet, wat is zn voornaam?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:46 schreef BMH het volgende:
Topickaping.
'Slechte'quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ah, die ken ik niet, wat is zn voornaam?
volgens mij Dennis Bergkamp, maar ik kan er naast zitten.quote:
Ja ik twijfel ook nog, was moelijk te verstaanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
volgens mij Dennis Bergkamp, maar ik kan er naast zitten.
40 inch0rz ftwquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Gister mezelf een nieuwe tv kado gedaan
Samsung 100 cm Full HD![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mooi ding!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Prachtig!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:51 schreef DooD het volgende:
Mensen ik wil jullie even een op de hoogte brengen over mijn dual shock 3 controller bij videogames.ca. Ik zou er voorlopig even niets bestellen als ik jullie was. Ik heb zojuist het postkantoor gebeld en de douane maar er is niets onderschept. Er is dus geen controller in Nederland. Twee andere vrienden van mij hebben hetzelfde probleem. Wij hebben in dezelfde week de controllers besteld.
Nu kan het zo zijn dat er iets goed mis is gegaan en dat het allemaal goedkomt. Ik heb hun gemailled, maar dan krijg je voorlopig zo'n standaard reply terug en de melding dat ze meer mail als normaal krijgen. Logisch als mensen hun producten niet krijgen. Geen dual shock 3 dus voor aanstaande donderdag met MGS4
To be continued.
Leg de aansteker maar vast klaarquote:Op zondag 8 juni 2008 14:51 schreef DooD het volgende:
Tenzij die 12 juni ook niet red, als die later binnenkomt steek ik hem in de fik en zet ik het op youtube.
Wat doe je, als mn vriendin dit ziet kan ik er 100% een kopenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:43 schreef Sackboy het volgende:
Hier kun je je custom paintjob selecteren, vervolgens stuur je hem naar dat bedrijf op en dan spuiten ze hem in die kleuren.
Zoiets bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
![]()
Die vlag verbranden is dan wel weer heel triest.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:56 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.ad.nl/video/23(...)_op_Bundesplatz.html
Die Italiaanse vlag...![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:56 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.ad.nl/video/23(...)_op_Bundesplatz.html
Die Italiaanse vlag...![]()
Als je iets binnen hebt pm me dan even of kalk het hier neer, vind ik ook bestquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:51 schreef DooD het volgende:
Mensen ik wil jullie even een op de hoogte brengen over mijn dual shock 3 controller bij videogames.ca. Ik zou er voorlopig even niets bestellen als ik jullie was. Ik heb zojuist het postkantoor gebeld en de douane maar er is niets onderschept. Er is dus geen controller in Nederland. Twee andere vrienden van mij hebben hetzelfde probleem. Wij hebben in dezelfde week de controllers besteld.
Nu kan het zo zijn dat er iets goed mis is gegaan en dat het allemaal goedkomt. Ik heb hun gemailled, maar dan krijg je voorlopig zo'n standaard reply terug en de melding dat ze meer mail als normaal krijgen. Logisch als mensen hun producten niet krijgen. Geen dual shock 3 dus voor aanstaande donderdag met MGS4
To be continued.
Bellen net die sukkels van TNT dat ze mijn controller gevonden hebben en 30 min later staat de bezorger al voor de deur. Een foutje van TNT dus. Ik heb dus mijn Dual Shock 3 binnen en precies op tijd. Niks mis gegaan dus bij videogames.ca.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:51 schreef DooD het volgende:
To be continued.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:05 schreef DooD het volgende:
[..]
Bellen net die sukkels van TNT dat ze mijn controller gevonden hebben en 30 min later staat de bezorger al voor de deur. Een foutje van TNT dus. Ik heb dus mijn Dual Shock 3 binnen en precies op tijd. Niks mis gegaan dus bij videogames.ca.
Pics or it did not happen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:05 schreef DooD het volgende:
[..]
Bellen net die sukkels van TNT dat ze mijn controller gevonden hebben en 30 min later staat de bezorger al voor de deur. Een foutje van TNT dus. Ik heb dus mijn Dual Shock 3 binnen en precies op tijd. Niks mis gegaan dus bij videogames.ca.
Alle driving aids uitzetten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:29 schreef merino het volgende:
GRID demo net geprobeerd maar dat werkt echt voor geen meter.
Zal daar echt helemaal mijn GT5P stijl moeten ontleren. Denk ook niet dat ik hem alsnog ga kopen ook.
Iemand nog tips om beter te leren rijden met GRID?
Nope, de PS3 is niet HD-ready out of the box. Je zal dus alsnog een componentkabel of een hdmi-kabel moeten aanschaffen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:01 schreef Armageddon het volgende:
Zeg mensen, als ik zo een ps3 aanschaf. Zit er dan meteen een kabel bij om HD te speulen? Of zit er alleen een analoge aansluithandel bij?
Huftersquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nope, de PS3 is niet HD-ready out of the box. Je zal dus alsnog een componentkabel of een hdmi-kabel moeten aanschaffen.
Maakt niet uit. Zelfs een $5 merkloze hdmi kabel uit Hong Kong geeft net zo goed beeld als die dure van Sony.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:05 schreef Armageddon het volgende:
Any HDMI kabel will do? Of moet dat weer speciaal van Sony zijn?
Elke is hetzelfde, ook die van 3 euro, tenzij je langer dan 5 meter gaat dan moet je wel een duurdere kopen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:05 schreef Armageddon het volgende:
Any HDMI kabel will do? Of moet dat weer speciaal van Sony zijn?
Hier ook binnen heeft exact 1 week gekostquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:05 schreef DooD het volgende:
[..]
Wat ligt er nou naast die afstandsbediening en sloffen,... tandpasta,... of glijmiddelquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:39 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering vet! Ik speel op normal en hij is moeilijk maar ooow zo gaaf! Sneaken kost echt veel moeite!
Handcremequote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat ligt er nou naast die afstandsbediening en sloffen,... tandpasta,... of glijmiddel![]()
Is het spel zo cool! ?
Jaja..quote:
Dank jequote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Zelfs een $5 merkloze hdmi kabel uit Hong Kong geeft net zo goed beeld als die dure van Sony.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |