Het ziet er zo prachtig uit,...... en toch,... kleine teleurstelling bij ontploffingen en dergelijke,... Moet wel zeggen dat ik interesse krijg in de SP! Co-op lijkt me ook geweldig!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:08 schreef Strolie75 het volgende:
Resistance 2
[ afbeelding ]
http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=19&ch=1
Als je paypal hebt waarom doe je het dan niet zelf via eBay ofzo?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:48 schreef Mindstate het volgende:
Kan iemand die Triggers voor mij bestellen? Kan het geld overmaken via paypal of bankrekening.
[kritische modus]Is hetzelfdequote:
Omdat het via Ebay pas vanaf 10 euro begint itt Play.com 5 euro, ook betaal je dan nog verzendskosten en bij Play.com niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:36 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Als je paypal hebt waarom doe je het dan niet zelf via eBay ofzo?
Kabeltje aanhangen, zoniet, reset knopje op achterkant.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Dual Shock ontvangen. Alleen hoe connect ik 'm?
In het begin is het 100 jaar per beurt, op het eind 1 jaar per beurt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:42 schreef Kremers het volgende:
Vraagje voor de mensen die civ rev al hebben:
Op het officiële forum lees ik dat het spel eindigt in het jaar 2100. In de demo gaat de tijd echt supersnel van 4000BC naar 1250AD, gaat de tijd in de full ook zo snel? Anders ben je in no time in 2100....
Je dacht te moelijk waarschijnlijkquote:
komt door mijn enthousiasmequote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[kritische modus]Is hetzelfde![]()
[/kritische modus]
email mij maarquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:55 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Omdat het via Ebay pas vanaf 10 euro begint itt Play.com 5 euro, ook betaal je dan nog verzendskosten en bij Play.com niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |