donequote:Op dinsdag 22 april 2008 12:06 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik heb #265 in de OP-wiki toegevoegd. Je kan de OP nog snel even aanpassen.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:20 schreef Grumpey het volgende:
heej SW, jij hier!
Ja, het kan op zich wel jaquote:Op woensdag 23 april 2008 09:45 schreef One_conundrum het volgende:
kan wel spelen. ik heb zondag ook nog een met pleisterje laten spelen. was een +1 trouwens
quote:27-04-2008 20:00 (Competitie) The Jelliebee`s - FC RKDEO zij zijn favoriet
Geen verkeerde week zo qua inkomsten.quote:Het doelpunt kwam uit een penalty wegens hands in het strafschopgebied.
Wel knap dat 4 nieuwe supporters even veel op brengen voor de kas als 7.quote:23-04-2008 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 5 714 ¤ aan entreegeld.
21-04-2008 Je fanclub heeft er 4 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 120 ¤ op voor de clubkas.
20-04-2008 Je hebt een speler verkocht en 104 500 ¤ ontvangen.
20-04-2008 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 322 651 ¤ aan entreegeld.
17-04-2008 Je hebt een speler verkocht en 1 439 640 ¤ ontvangen.
17-04-2008 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 8 160 ¤
17-04-2008 Je fanclub heeft er 7 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 210 ¤ op voor de clubkas.
16-04-2008 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 8 223 ¤ aan entreegeld.
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:27 schreef Outpost76 het volgende:
Wel knap dat 4 nieuwe supporters even veel op brengen voor de kas als 7.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Je ziet het verschil tussen 120 en 210 naar ik aanneem?![]()
Trouwens, hands in de 16 is niet altijd rood, zie bijvoorbeeld de handsbal van Gianni Zuiverloon tegen Sparta 1,5 week terug.. Penalty kan voldoende bestraffing zijn..
lol altijd lastig dat lesdictiesche.quote:
Phew, hij's nog heel geblevenquote:Op woensdag 23 april 2008 10:20 schreef One_conundrum het volgende:
dat punt snapte ik, maar die van mij raakte dus niet nog ernstiger geblesseerd. Lastig is de beslssing wel natuurlijk
Toch nog maar even gepromoveerd deze week. Baal een beetje dat ik hem nooit op het middenveld heb geprobeerd, dan had ik 'm hoogstwaarschijnlijk wel naar redelijk PM kunnen trainen in de jeugdacademie. Nu heb ik dat wegens 'gebrek aan talent' achterwege gelaten, zonde... Geen idee trouwens of hij nu 'hoog' zit. Mocht 'ie zaterdagavond niet verkocht zijn/worden, dan ga ik 'm zelf maar in m'n friendlies doortrainen denk ik. Goed PM voor z'n 18e zou moeten lukken denk ik, dan wordt het al met al toch nog best een leuke (en zelf opgeleide) speler. Koppen is daarbij een aardige specialiteitquote:Bart Wijnberg (200649023)
17 jaar en 25 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 19-07-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 380
Loon: 293 ¤/week
Eigenaar: SC diepFries
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Ja, en jij trapt er bij mij m'n beste vanaf.quote:Op woensdag 23 april 2008 om 18:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nouja, en de jeugd ging met 2-0 de boot in tegen rompompoms youngsters.. Middenveld haalde het (net) niet en daardoor bleek m'n vleugelaanval-tactiek nogal nutteloos. Daarnaast ook hier een spelertje er af getrapt, echter werd deze toch niet getraind..
Pardoes over heen gekeken... 3 wekenquote:Op woensdag 23 april 2008 23:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, en jij trapt er bij mij m'n beste vanaf.. Volgende keer allebei niet,ok?
.
ik had op wat meer passen gehooptquote:Sander van de Heuvel (200700477) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 14-08-2008
Total Skill Index (TSI): 1 910
Loon: 593 ¤/week
Eigenaar: The Yanks
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Deze heb ik afgelopen zondag gescout, haalde 6 ster in m'n jeugdwedstrijd.quote:Hoor eens, Cornelis Hommes is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Verdedigen. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment matig volgens mij. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
De enige optie die je niet had bedacht: nog geen heel seizoen bij de groep.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Pardoes over heen gekeken... 3 wekenHopelijk voor je kan hij over 1,5 week weer mee doen.. Waarom trouwens 17jr70dagen? Nog niet uitgeleerd en/of geen plaats bij hoofdteam? Of ga je voor resultaten met je jeugd?
http://www82.hattrick.org/Common/editorials.asp?actionType=showEditorialDetail&EditorialID=2960quote:Op donderdag 24 april 2008 11:07 schreef maniack28 het volgende:
Aan veranderingen onderhevig, welke precies?
quote:20-04-2008 Team reached 70,5 stars in a match
Das niet verkeerd!!quote:
JAJA Yip Nieuwenhuis van redelijk naar goedquote:TSI: 3050 (+4290/-1240)
Salary: ¤ 679,40 (+¤ 679,40/-¤ 0,00)
Verdedigen: 2 (+2/-)
Vorm: 2 (+7/-5)
Conditie: 1 (+1/-)
quote:Adri Cordang (198516522)
17 jaar en 67 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 09-06-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 280
Loon: 434 ¤/week
Eigenaar: SC diepFries
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:
Oja ik ben mn 1e duitserquote:De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 28-04-2008
Die naam ookquote:Maurice Messerschmidt 25-04-2008 om 21:01 521 000 ¤
3 miljoen moet lukkenquote:Helmut Fabricius [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 35 080, 22 jaar en 38 dagen, matig in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: bovennatuurlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
leuke stijger (die ik ook wouquote:
Foking deadline vergetenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Trouwens iemand strakkies zin in een jeugd friendly?
[..]
Oja ik ben mn 1e duitseraan t kopen. Doe t nie graag maar hij is wel goed.
![]()
[..]
Die naam ook
Ik heb r nooit in gezeten dus ik gok en doe maar watquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:53 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
leuke stijger (die ik ook wou) ben er geloof ik een beetje uit wat betreft skilltraden na die loonsveranderingen
Hey swa, nog even donker als altijdquote:Op woensdag 16 april 2008 12:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Hoi
Onze huisneger, hij is terug!
Ik mis qyn, madkow en lortnoc nog voor de FokHattrick Classics Reunion
Nicoooooooooooooooo!!!quote:
zie eerst morgen in dat kuipje maar te winnen voordat je mij bantquote:
Ik was er eerder. Ik heb ze al aangeklaagd omdat ze hun naam van mij hebben afgeleid en dus inbreuk maken om mijn merkenrecht. De zaak loopt nog. Verwacht wel een paar ton binnen te halenquote:
Inderdaad. En nou heeft-ie geen tijd meer voor HT.quote:Op zaterdag 26 april 2008 om 18:55 schreef The_Hives het volgende:
ik zie net dat JD modje is geworden. Waar is het heen gegaan met fok. De verloedering is toegeslagen
Verkoopbaar, maar meer ook niet. Hopelijk wordt-ie door een beginner flink opgetraind en doorverkocht.quote:Rupert van Eekelen (200979323) [Add this player to your bookmarks]
17 years and 56 days, passable form, healthy
A pleasant guy who is fiery and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Next birthday: 22-06-2008
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 440
Wage: 315 ¤/week
Owner: JHMWMJZMN
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: wretched
Winger: weak Defending: passable
Scoring: weak Set Pieces: inadequate
Ik kan geen speler promoveren nu, hoewel ik wel een paar 17jarigen heb. Vanavond tegen de nummer 7, ik sta 4e dus dat zal wel lukkenquote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Jacob-Jan Boven en hij is 15 jaar.
Deze speler is slecht in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Passen worden voordat hij bij het eerste komt. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment zwak volgens mij.
Dit is een snelheidsduiveltje - altijd in beweging, en sneller dan de meeste anderen. Ik hoop dat hij die vaardigheid op het veld kan leren gebruiken.
BTW hoe zit het met specialties?quote:I think I have spotted a future star here, to be honest. He told me his name is Fokko Bouw and is 15 years old.
Right now I would say his Passing capabilities are around the inadequate level. If he develops well, I would say this chap can emerge with weak Winger before joining the senior squad.
It is hard to evaluate this player without mentioning his technical skills, he seems to have a natural love for the ball.
Do we sign him, boss?
quote:Fokko Bonekamp (28767952)
16 years and 26 days
Speciality: Technical
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Albert-Henk Odijk.
Deze speler is zwak in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Verdedigen wordt!
quote:1 spelers gevonden.
1. Berry Hooijer 1 300 000 ¤ (openingsprijs)![]()
Is eigendom van: Schoffellaars ût Fryslân
Leeftijd: 17 jaar
TSI: 2 380
Deadline: 28-04-2008 om 09:06
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Geen idee of je dit bedoelt, echter sinds de update van de JA een aantal weken terug komen er in het scoutingsrapport af en toe specialiteiten naar voren (best handig om te weten). Op het moment dat een specialiteit in het trainingsrapport (dus niet: wedstrijdverslag) is genoemd, dan is 'ie ook zichtbaar in je spelersoverzicht.quote:Op zondag 27 april 2008 13:22 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
BTW hoe zit het met specialties?
[..]
Hij heeft ook koppen daar zoek ik op.quote:Op zondag 27 april 2008 15:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik verkocht in februari een 18jr70d (+-) goed PM, Goed passen, redelijk verdedigen met ook matig scoren (andere stats weet ik niet meer) voor 1,3mln.. Had wel specialiteit [Koppen], deze heeft er geen, maar is nog flink jonger. Hij is in ieder geval leuk multiskill
Maarreh, Outpost, loopt het je jonkies al dun door de broek voor vanavond
Okee, stond niet in je quote en ik heb 'm niet gecheckt..quote:Op zondag 27 april 2008 15:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij heeft ook koppen daar zoek ik op.
Heb je na vorige week weer een nieuwe? Zo ja, nee, nog niet gezien..quote:Zeker mn persbericht niet gelezen bij de jeugd??
Die van vorige week zegt toch genoegquote:Op zondag 27 april 2008 15:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Okee, stond niet in je quote en ik heb 'm niet gecheckt..
[..]
Heb je na vorige week weer een nieuwe? Zo ja, nee, nog niet gezien..
Ik las iets over een zware vernedering een aantal weken geledenquote:Op zondag 27 april 2008 15:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die van vorige week zegt toch genoeg
En iets over een weder dienst doenquote:Op zondag 27 april 2008 16:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik las iets over een zware vernedering een aantal weken geleden
Gaat dus als het mee zit over een paar seizoen weer wat opleveren. lekker zakendoen is datquote:
Netjes!!quote:
Edit:quote:Fredy Borter (200634899)
17 jaar en 4 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 13-08-2008
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 1 020
Loon: 356 ¤/week
Eigenaar: FC KAWIGLA
Positiespel: redelijk Passen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
De tering erg prijzig maar ja dat heb je als nog iemand m graag wil hebben.quote:Transferlijst: Middenvelder
Deadline: 27-04-2008 om 18:13 Stuur reminder!
Vraagprijs: 200 000 ¤
Hoogste bod:
675 000 ¤ door FC RKDEO
Het bieden is geëindigd!
quote:Op zondag 27 april 2008 19:22 schreef Yurzinho het volgende:
Ik denk dat hij ergens halverwege zit ofzo?
Wat zal ie ongeveer waard zijn?quote:Güçlü Galip (201023807)
17 jaar en 79 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 30-05-2008
Total Skill Index (TSI): 360
Loon: 392 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Geen fuck....30k ofzo..hooguitquote:Op zondag 27 april 2008 19:28 schreef DeHovenier het volgende:
Pull:
[..]
Wat zal ie ongeveer waard zijn?
Je gaat weer met 4-1 verliezen?quote:
Tenminste, je schreef mij een wederdienst te willen bewijzenquote:we·der·dienst (dem)
1 dienst die men als tegenprestatie aan iem. bewijst
So? Beetje competitie-element is toch best leuk?quote:Op zondag 27 april 2008 20:00 schreef One_conundrum het volgende:
Dude, het is de jeugd. Wat de neuk maakt dat nou uit of je wint of niet? Of komen er dan minder schoolkinderen naar je wedstrijden kijken?
Dat is een goed beginquote:Ondanks de stortbuien kwamen er 40717 toeschouwers naar De Sportfinne
Dat haal ik zelfs niet (#4 in V; Supporters delirious.)quote:Op zondag 27 april 2008 20:12 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat is een goed begin
Jaah, dat is ook wel zo diepfries, en het is ook leuk om te experimenteren met opstellingen natuurlijk. Succes
Deze jonge heeft nu al 2x geel te pakken. ligt dat aan zijn persoonlijkheid? daar heb ik niet echt verstand van. Wel 4-1 voor trouwensquote:Eugène Walker (92513230)
26 jaar en 83 dagen, goed in vorm
Een controversieel persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een matig leider.
moet je je overdekte zitplaatsen uitbreiden. dat hellpt bij klotenweer. en ik sta eerste in VI dat is wel lekker, moet wel tegen de nummer 7 trouwens...quote:Op zondag 27 april 2008 20:38 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat haal ik zelfs niet (#4 in V; Supporters delirious.)
Komt dat schot!!!!!!!quote:Op zondag 27 april 2008 20:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Deze jonge heeft nu al 2x geel te pakken. ligt dat aan zijn persoonlijkheid? daar heb ik niet echt verstand van. Wel 4-1 voor trouwens
quote:Op zondag 27 april 2008 20:46 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
moet je je overdekte zitplaatsen uitbreiden. dat hellpt bij klotenweer. en ik sta eerste in VI dat is wel lekker, moet wel tegen de nummer 7 trouwens...
Daar zie je dus het nut van overdekte zitplaatsen. makkeijke 4=1 winst. Jammer genoeg weer een +1. Ik sta nog steeds eerstequote:Staanplaatsen : 19573
Zitplaatsen : 7416
Overdekte zitplaatsen : 12500
VIP-plaatsen : 1228
Ik heb r zo 1 verkocht voor een ton vorige week.quote:
quote:21-04-2008 21:50
Wedstrijd Sipko Boender: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Verdedigen. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
14-04-2008 21:50
Wedstrijd Sipko Boender: Training op het gebied van Verdedigen zal geen effect meer op hem hebben.
11-04-2008 13:50
Wedstrijd Sipko Boender: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Verdedigen.
11-04-2008 13:50
Wedstrijd Sipko Boender: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zien. Daarin is hij inmiddels rampzalig.![]()
24-03-2008 21:50
Wedstrijd Sipko Boender: Zijn Vleugelspel-vaardigheid is waardeloos.
07-03-2008 19:50
Wedstrijd Sipko Boender: Hij is vermoedelijk rampzalig in Verdedigen op dit moment.![]()
07-03-2008 19:50
Wedstrijd Sipko Boender: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Verdedigen.
03-03-2008 21:50
Wedstrijd Sipko Boender: We hebben deze week ook Keepen getraind. Hij lijkt daarin matig te zijn.
quote:1. tsunami 9 6 2 1 32 - 16 +16 20
2. topaanbieding.com 9 4 3 2 26 - 15 +11 15
3. Ladderzatsquad 9 4 3 2 21 - 13 +8 15
4. bull,s 9 5 0 4 29 - 25 +4 15
5. VVWF 9 3 2 4 13 - 16 -3 11
6. De Spelverdelers 9 3 1 5 14 - 24 -10 10
7. JVC 9 2 2 5 12 - 25 -13 8
8. FC Faroukmeisters 9 2 1 6 19 - 32 -13 7
Ratings?quote:Op zondag 27 april 2008 22:29 schreef Wurdsje het volgende:
Hmmz weer eens onterecht verloren.. enkel mn middenveld was minder, maar dat counterde ik..
Hiero is t ook spannend de nr3 tm nr 7 kunnen allemaal makkelijk nog degraderen.quote:Op zondag 27 april 2008 22:32 schreef ScudRaket het volgende:
4-0 gewonnen van een directe concurrent.
Spannende competitie:
[..]
Heel apart idd!quote:Op zondag 27 april 2008 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Jezus wat ben ik vanavond genaaid... het slaat er toch nergens op dat ik verdomme 4 tegengoals krijg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Match id: 168520216
Het bizarre is ook nog dat hij standaard countert (zwak of matig) en dat ik met mijn betere counter dus het onderspit delf... dit als de tweede keer dat ik tegen hem genaaid wordt met een hatstatje of 40 verschilquote:
Hier snap ik ook niet veel van en al helemaal niet omdat t geen spelhervatting goals zijn. Dan zou t matig zijn maar wel te begrijpen. De tering man dis echt matig.quote:Op zondag 27 april 2008 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Jezus wat ben ik vanavond genaaid... het slaat er toch nergens op dat ik verdomme 4 tegengoals krijg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Match id: 168520216
Hoe kan hij nou met 33 hatstats door jou verdediging van 100 komen? Laat staan 4x.quote:Jij:
HatStats 157
Verdediging 100
Middenveld 18
Aanval 39
Hij:
HatStats 118
Verdediging 49
Middenveld 36
Aanval 33
1e is een negatief SE tegen, daarnaast heeft z'n tegenstander nu 6 overwinningen op rij, dus ongetwijfeld een zeer hoog zelfvertrouwen. 3x 'gewoon' scoren is gezien de ratings nogal overdreven/matig, het gebeurt echter vaker...quote:Op zondag 27 april 2008 23:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier snap ik ook niet veel van en al helemaal niet omdat t geen spelhervatting goals zijn. Dan zou t matig zijn maar wel te begrijpen. De tering man dis echt matig.
[..]
Hoe kan hij nou met 33 hatstats door jou verdediging van 100 komen? Laat staan 4x.
Jou jonkies hebben r al 4 gestolen van mijn Helden bedoel jequote:Op zondag 27 april 2008 23:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Owja, ik kon/kan dus niet echt slapen en moet morgen weer vroeg![]()
5-2 gewonnen met A-team en OP's jonkies stelen een punt (3-3) tegen mijn helden
De laatste 2 wedstrijden 8 ster als vleugelverdediger, net 17y geworden.quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Albert-Henk de Rijke.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Volgens mij is deze speler klasse op het gebied van Verdedigen.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
quote:Albert-Henk de Rijke [playerid=201095791]
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Volgende verjaardag: 18-08-2008
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 452 ¤/week
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Ik:quote:
Hij:quote:Wurdsje FC
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid briljant
Middenveld zwak (laag)
Rechterverdediging formidabel (laag)
Centrale verdediging uitmuntend (hoog)
Linkerverdediging uitstekend (hoog)
Rechteraanval waardeloos (laag)
Centrale aanval zwak (heel laag)
Linkeraanval formidabel (laag)
HatStats 199
Verdediging 104
Middenveld 42
Aanval 53
LoddarStats 12.44
quote:Innuendo United
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek vleugelaanval
Tactiekvaardigheid uitmuntend
Middenveld zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging redelijk (heel laag)
Centrale verdediging goed (laag)
Linkerverdediging redelijk (laag)
Rechteraanval matig (zeer hoog)
Centrale aanval redelijk (laag)
Linkeraanval redelijk (heel laag)
HatStats 180
Verdediging 69
Middenveld 48
Aanval 63
LoddarStats 11.41
quote:2008-04-17 09:10 HT time: Planned maintanance
Hattrick is taking a break because of planned maintanance. We're scheduled to be back online at 11:00 (HT time) but it might be a shorter stop if all things go well.
kun je dat in de JO dan niet trainen, nadat ie goed is in Defquote:
Ik train het ook, maar de afgelopen paar YP's wilden niet stijgen qua passen.quote:Op maandag 28 april 2008 15:05 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
kun je dat in de JO dan niet trainen, nadat ie goed is in Def
Geaccepteerd!!quote:
Nadat je zoveel in de plus stond eerstquote:Op maandag 28 april 2008 00:06 schreef Lennox het volgende:
1x een opstelling maken en gelijk weer 8-0 winnen van nummer 3. Wat ben ik toch goed
Nog maar 400k in het rood
Ook al is t mn fc en speelt ie in mn B team. Ik vind t nooit leuk als spelers minder goed wordenquote:Tamariz Roger:
Helaas, op het punt van passen zakte hij van redelijk naar matig.
quote:Op zondag 27 april 2008 22:29 schreef Wurdsje het volgende:
Hmmz weer eens onterecht verloren.. enkel mn middenveld was minder, maar dat counterde ik..
Dan zie ik dat ook je aanval minder was. Dit is een wedstrijd die jij had moeten cq kunnen winnen maar t is niet een duidelijke vind ik. Deze kon je net zo goed verliezen en dat is dus ook gebeurt. Das jammer en klote maar dat is t risico met counteren. Het is geen garantie dat je wint.quote:
Hij is al bijna 19 en moet nog min 4 weken trainen voor hij uitstekend wordt en dan wordt ie me te oud.quote:Bjorn Rochus (187902054)
18 jaar en 76 dagen, goed in vorm, gezond
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 03-06-2008
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: uitstekend
Hij is al bijna 19 en moet nog min 4 weken trainen voor hij uitstekend wordt en dan wordt ie me te oud. Hij heeft ook minder dan die 1e Qua bijskilsquote:Roy Gournay (185846349)
18 jaar en 58 dagen, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 21-06-2008
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Dit is mn beste trainie heeft all1 passen als bij skil en is al bijna 22. Tijd voor de verkoop. Maar over ongeveer 3 weken stijgt hij naar briljant.quote:Stefan Ståhlbo (150855407)
21 jaar en 59 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 20-06-2008
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Altijd lekkerquote:28-04-2008 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 108 500 ¤
Ik speel in de comp 5-4-1 nu. 5-3-2 (op woensdag) leek mij te veel risico in de comp omdat ik dan helemaal geen mid meer heb. (ik speel ze nl allemaal met aanvallende vleugels.) zo heb ik met 5-4-1: 2 IM's met 1 op aanvallend, een normale IM en 2 vleugels op aanvallend. dat was ik eigenlijk met 4-3-3 ook van plan maar dat is idd met 2 IM"s beter anders heb ik t zelfde risico als met 5-3-2. En dus naar 4-3-3, dan heb ik veel meer aanvallende kracht. Wat nodig is met counteren.quote:Op maandag 28 april 2008 19:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
outpost, 541 zou ik niet gaan spelen, veel te weinig aanvalskracht voor een counterhufter. Alleen in extreme gevallen misschien gebruiken
433 is een mooi systeem. zorg wel dat je een paar goede mids hebt. speel iig met 2 IM's, met eentje is te risicovol.
wat betreft verkopen van een van je trainees... je kunt ze allemaal verkopen, maar misschien is het verstandig een van die 18jarigen te doen, je hebt de verdedigende kracht nog wel nodig. ik zou wachten tot een van die 18jarigen popt en dan verkopenen niet wachten met omschakelen van systeem, heeft geen zin.
succes!
Ik vind ze allemaal best wel oud...quote:Op maandag 28 april 2008 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
Wat zouden jullie doen? Vooral onder onze fok counter vrienden maar alle advies is welkom.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:33 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal best wel oud...
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:47 schreef One_conundrum het volgende:
moelijk. de eerste 2 leveren leveren beide maar rond de 5 ton op. dus ik weet niet wat voor spits je wil kopen, maar daar hangt het af denk ik.
of trap ik nu nog meer open deuren in
Behalve Yip natuurlijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou alle trainees het hele team verkopen en wat leuks gaan trainen, PM bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou alle trainees verkopen en wat leuks gaan trainen, PM bijvoorbeeld.
Yip kan wel ik zal er iig winst op maken. Maareh nee dat wordt me te gortig gastenquote:
Das lekker!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:15 schreef DeHovenier het volgende:
Holla, net gepullde spelertje haalt gelijk 5 ster als verdediger (is 15 jaar)
17 jarig redelijk met bijstats zou ik kopen, heb je in de toekomst meer aan en verdedigingsratings boeien toch geen donderquote:Op woensdag 30 april 2008 10:46 schreef Wurdsje het volgende:
Ik zit een beetje met het probleem dat ik momenteel 3 centrale verdedigers heb van 23.. (allemaal wereldklasse).. deze zijn dus niet meer trainbaar.. voor wat voor trainees zou ik ze kunnen vervangen? ik heb verder alleen nog maar 2 18 jarige met uitstekend verdedigen en de rest is 17 jaar en goed verdedigen..
Kan ik dan gewoon nog wat 17 jarigen met goed verdedigen aanschaffen of is iets ouder met iets meer niveau meer aan te raden?
lijkt me wel als je op de counter speelt...quote:Op woensdag 30 april 2008 11:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
17 jarig redelijk met bijstats zou ik kopen, heb je in de toekomst meer aan en verdedigingsratings boeien toch geen donder
mijn ervaringen zijn anders, laten we het zo zeggenquote:Op woensdag 30 april 2008 12:11 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
lijkt me wel als je op de counter speelt...
heb je counterervaring?quote:Op woensdag 30 april 2008 12:16 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
mijn ervaringen zijn anders, laten we het zo zeggen
2.5 jaarquote:
BlondesAttacking managers have more fun!quote:Op woensdag 30 april 2008 12:53 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
2.5 jaar
ben ermee in VI gekomen, eerste seizoen gelijk kampioen, maar daarna lukte het nooit meer
dus ik speel nu lekker op middenveld en train nog steeds verdedigers. minder trainingsopbrengsten, maar meer uit de beker en recettes. en het spel is zo een stuk leuker
aha... nou ja ik zit sowieso te dubben of ik überhaupt nog wel door ga met mn team.. maar je raad dus aan om bijv. 442 te spelen en verdedigers te trainen?quote:Op woensdag 30 april 2008 12:53 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
2.5 jaar
ben ermee in VI gekomen, eerste seizoen gelijk kampioen, maar daarna lukte het nooit meer
dus ik speel nu lekker op middenveld en train nog steeds verdedigers. minder trainingsopbrengsten, maar meer uit de beker en recettes. en het spel is zo een stuk leuker
Doe dan net als ik 4-3-3!quote:Op woensdag 30 april 2008 13:47 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
aha... nou ja ik zit sowieso te dubben of ik überhaupt nog wel door ga met mn team.. maar je raad dus aan om bijv. 442 te spelen en verdedigers te trainen?
quote:30-04-2008 Fok! derby afgelast
Voor het vriendschappelijk treffen tussen Holloway Wanderers en Hoolieganzen werden vanmiddag 1652 fans hevig teleurgesteld.
Deze beladen Fok! derby zou voor de vierde keer in beiders clubhistorie worden gespeeld. Het treffen staat altijd garant voor veel spektakel met een gemiddelde van 8 doelpunten per wedstrijd.
"De vele illegale Chinezen die bij Hoolieganzen spelen, zullen wel het land zijn uitgezet. Dat is de enigste verklaring die ik kan bedenken". Aldus een teleurgestelde Verbal Kint.
of 352, heb je meer kracht waar het nodig is, middenveld!quote:Op woensdag 30 april 2008 13:47 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
aha... nou ja ik zit sowieso te dubben of ik überhaupt nog wel door ga met mn team.. maar je raad dus aan om bijv. 442 te spelen en verdedigers te trainen?
mja het vervelende is alleen dat ik verdedigers train en het dan een beetje zonde isquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:40 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
of 352, heb je meer kracht waar het nodig is, middenveld!
quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:40 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
of 352, heb je meer kracht waar het nodig is, middenveld!
quote:Rupert van Eekelen (200979323)
17 years and 60 days, passable form, healthy
A pleasant guy who is fiery and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Next birthday: 22-06-2008
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 440
Wage: 315 ¤/week
Owner: JHMWMJZMN
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak (zwak) Passing: wretched
Winger: weak (zwak) Defending: passable (redelijk)
Scoring: weak Set Pieces: inadequate
Nou ik ben gestopt met Hattrick, en ik denk dat dat ook zo blijft...quote:
+1quote:Freek-Jan van Sonnen
TSI = 6 760, 18 jaar en 55 dagen, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Snel]
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:38 schreef Egamer het volgende:
[..]
Nou ik ben gestopt met Hattrick, en ik denk dat dat ook zo blijft...
die is liefquote:
quote:Pekka Sysimetsä [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 4 300, 19 jaar en 76 dagen, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Snel]
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Ik heb nog zo een, maar die is genaaid door de linksbackkankerzooiquote:
Ik vind ze alle 2 wel leuk!!quote:
Wel jammer dat ik inm al een andere verdediger te koop heb staanquote:Stefan Ståhlbo
TSI = 14 100, 21 jaar en 63 dagen, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider [Koppen]
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:38 schreef Egamer het volgende:
[..]
Nou ik ben gestopt met Hattrick, en ik denk dat dat ook zo blijft...
quote:Bagger bagger en nog eens bagger
quote:Bel Sebastian Bouwmans
Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Werner Hartgring heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer waardeloos zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt.
OMFG dat heb ik nog nooit mee gemaakt alle 3 bagger. (ok de 2e niet maar ik train geen scoren dus wat heb ik aan??)quote:Bel Jolyon de Hoon
Ja? Oh, hallo Outpost76!
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Aldo Hoepmans is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Vleugelspel. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' slecht op het gebied van Positiespel wordt!
jammer van zijn leeftijd, maar hij levert tenminste wat opquote:Will van Ulft (201613749)
18 jaar en 52 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft niet-bestaand ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 03-07-2008
Total Skill Index (TSI): 1 840
Loon: 514 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
De scout op zoek naar een keeper kwam met 16jaar, zwak passen en slecht vleugelspel aanzetten, m'n 2e scout (zoekend naar een verdediger in Fryslân) vond niks. Dit kwam bij de 3e vandaan.. Laten we hopen dat 'ie wat andere skills heeft (een niet genoemd goed Positiespel ofzoquote:Commentaar van de scout
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Jaron Harperink.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer zwak zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
Doe maarquote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Eddy de Reiziger heet en 16 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Dit is een snelheidsduiveltje - altijd in beweging, en sneller dan de meeste anderen. Ik hoop dat hij die vaardigheid op het veld kan leren gebruiken.
Training van vrijdag:quote:Hans Domela Nieuwenhuis [playerid=201636835]
17 jaar en 3 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 21-08-2008
Total Skill Index (TSI): 810
Loon: 392 ¤/week
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
quote:Op zondag 4 mei 2008 09:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@Outpost:
Die 2e is waarschijnlijk nu matig of redelijk in scoren, best leuk om voorin bij je jeugdopleiding te hebben lopen toch? Train 'm tussendoor eens mee op vleugelspel of passen en hij levert je na een jaar nog wat op ook.. En wie weet krijg je binnenkort nog 1-2 scorentrainees (die bijv. uitstekend kunnen worden) aangeboden. Best de moeite van het switchen waard me dunkt..
Als dat geen blesures worden bij mn tegenstandersquote:Tijmen Deenik: Ik zou me niet graag tussen hem en de bal bevinden. Dat joch gaat dwars door je heen.
+6 voor mijn buitenaardse spitsquote:Het kan wel even duren voordat de fans van Dennie van de Beek hun favoriet weer terugzien in een wedstrijd van Minnertsga. Zoals hij na 40 minuten van het veld moest, zag het er heel beroerd uit.
en dat voor een 18 jarige (bijna 19) met goedquote:CLUBGEBEURTENISSEN
Real Vich biedt voor Roy Gournay
JGF biedt voor Roy Gournay
fc maaz biedt voor Roy Gournay
limp bizkit biedt voor Roy Gournay
FK Devils biedt voor Roy Gournay
FSV Ohlsdorf Fighters biedt voor Roy Gournay
futurosGMs biedt voor Roy Gournay
FC Hiltsa Kings biedt voor Roy Gournay
los koloxinhos biedt voor Roy Gournay
Os Facturadores biedt voor Roy Gournay
Barça!! biedt voor Roy Gournay
Bekijk meer
Verwijder
Verwijder alle ongelezen berichten?
48 bericht(en) succesvol verwijderd
Volgens mij is dat op basis van de sterkte van jouw aanval t.o.v. zijn verdediging,quote:Op maandag 5 mei 2008 11:43 schreef GeneraalUli het volgende:
Wat veroorzaakt het missen van kansen? De totale verdedigingsrating van de tegenstander? De ervaring van je spitsen?
ik kan wel.. mits het 1 juni wordt.. 15 juni ben ik in Eindhoven (Guus Meeuwis) dus dan kan ik absoluut niet..quote:Op maandag 5 mei 2008 11:59 schreef Grumpey het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Jaja, de oude garde mag dan bijna dood zijn in Hattrick en in dit topique, dat betekend niet dat we minder bier zijn gaan drinken natuurlijk!
Oftewel, er komt weer een meet aan! Hoezee!
Om ouderwetse gezelligheid te waarborgen zijn er ook flink wat ouderwetse oudjes aanwezig om de toon te zetten, zowel JD als Qyn als VK als ik (en SD en madkow zijn ingelicht, SW je komt toch ook?) zullen er zijn.
waar dan?
Nou hier, in de hoofdstad, de stad met de mooiste geschiedenis van Nederland, zonder deze stad had Nederland niet eens bestaan, daar waar de eerste bv van de wereld is opgericht en waar we nog steeds in de 17e eeuw leven, je raadt het al: Amsterdam
wat dan precies?
Nouja een meet dus, we lullen wat, we eten wat, we doen een leuke activiteit, we drinken wat en we eten wat meer. Met een beetje coordinatie regel ik een barbeque voor jullie allen.
wanneer?
Het mooie is, alle bovenstaande mensen zijn beschikbaar op zowel 1 juni als 15 juni. Nu is het wel handig om snel een beslissing te nemen voor de definitieve datum, en daarom stel ik voor dat jullie zo snel mogelijk reageren op de beste datum voor jullie persoonlijk!
Ik hoor het graag, wordt weer tof!![]()
![]()
![]()
![]()
feliquote:
quote:[FC RKDEO]
HatStats 181
Verdediging 113
Middenveld 27
Aanval 41
Ok zn aanval is redelijk maar er zit 40 punten tussen zijn aanval en mijn verdediging en dan 4x scoren omg ik geloof er geen klote van. Tussen mijn aanval en zijn verdediging zitten slechts 17 punten. Maar ik kom er niet door heen tenminste niet genoeg. Krijg je hier op hattrick 1 doelpunt per negatief verschil van 10 hatstats oid? Dan had ik nog recht op 2 doelpunten want ik zit 24 punten met mijn mid onder zijn mid.quote:[Alfa unlimited]
HatStats 182
Verdediging 58
Middenveld 51
Aanval 73
Bijna alle doelpunten werden over links gescored. Maar als dat zijn linker aanval is, is dat mijn rechter verdediging en andersom. In beide gevallen zit r genoeg tussen om zn aanval tegen te houden.quote:Rechterverdediging uitmuntend (heel laag)
Centrale verdediging briljant (heel laag)
Linkerverdediging formidabel (hoog)
VOOR STRAF EEN SPELERT VAN HEM +5 GEGEVEN lekker puh! Dat was een spits van hem maar ook dat hielp niet. (geen kaart voor gehad trouwens hahahaha) Daar gaat mn Vinnie Jones / Gary Lineker t zit ook nooit eens mee. Verder een heel leuk spel hoor dat Hattrickquote:Rechteraanval goed (heel laag)
Centrale aanval matig (zeer hoog)
Linkeraanval goed (zeer hoog)
Puick initiatief, nog betere locatie!quote:
Hangt er heel erg vanaf in welke VIII je komt. Ik sta met (in 3-5-2) formidabele middenvelders (nog) bovenaan in mijn VIII. Ga dat ws. niet vol houden. Je handhaven zou je in mijn competitie ws wel lukken. Er zijn echter vele sterkere VIII's en vooral teams.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:40 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Kun je je in de 8ste divisie handhaven met goed positiespel middenvelders? Zoniet dan verkoop ik namelijk mijn 18 jarigen nog niet na hun pop naar formidabel ookal is het dan lekker cashen....
Denk dat het wel meevalt hoor, als je niks meer verliest in ieder geval. Nu ligt de grens bij 5 verliespunten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:22 schreef nicomart het volgende:
weer gewonnen afgelopen zondag, wel krap met maar 1-0, want de tegenstander speelde pressie.
Inmiddels 7 punten los van de nummer 2, maar wel 2 keer verloren al dit seizoen. Denk dat ik daardoor tekort kom voor rechtstreekse promototie naar V
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hangt er heel erg vanaf in welke VIII je komt. Ik sta met (in 3-5-2) formidabele middenvelders (nog) bovenaan in mijn VIII. Ga dat ws. niet vol houden. Je handhaven zou je in mijn competitie ws wel lukken. Er zijn echter vele sterkere VIII's en vooral teams.
Die goed middenvelders moet je dan ook niet aan beginnen als je het mij vraagt, tenzij je een erg sterke verdediging (liefst in combinatie met aanval) hebt om bijvoorbeeld te counteren. Ikzelf haal (maar offer nu slechts een halve trainingsplaats op voor m'n FC) meestal tussen de 120-130 HatStats.
En die 18-jarigen voor in je basis moet je lekker doortrainen naar uitmuntend/briljant (19 of 20-jarig). Dat geld leveren ze wel op hoor (+- 300k per extra level PM als ik de huidige markt een beetje goed inschat)
Ik dacht vorig seizoen dat je het met 2 verliespartijen niet redde.. Maar goed, we gaan ons best doen, maar anders is piccen voor een super TS voor het P/D-duel wel een optiequote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt hoor, als je niks meer verliest in ieder geval. Nu ligt de grens bij 5 verliespunten.
Hoe bedoel je beter? Qua prestaties of qua marktwaarde? Qua prestaties/bijstats heb je bij uitstekend PM minder aan redelijk vleugelspel (tenzij je 'm gebruikt als WTM) dan aan redelijk PM bij een uitstekend vleugelspel, tenminste, dat idee heb ik. Qua verkoopwaarde durf ik niet te zeggen, check daarvoor even de transfermarkt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:31 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Wat is trouwens beter een winger met uitstekend positiespel/ redelijk vleugelspel of andersom?
Dit m.b.t. mijn jongste trainnees met redelijk vleugel/ redelijk passing/ matig positiespel.....
Het kan natuurlijk zijn dat de grens op vijf blijft, maar dan moet elke koploper blijven winnen; niet echt realistisch, me dunkt. Wel moet je effe zorgen dat je een doelsaldo van +30 hebt ofzo.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik dacht vorig seizoen dat je het met 2 verliespartijen niet redde.. Maar goed, we gaan ons best doen, maar anders is piccen voor een super TS voor het P/D-duel wel een optie
heej, reageer ook eens even op mijn laatste post...aan de locatie kan het niet liggenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:22 schreef nicomart het volgende:
weer gewonnen afgelopen zondag, wel krap met maar 1-0, want de tegenstander speelde pressie.
Inmiddels 7 punten los van de nummer 2, maar wel 2 keer verloren al dit seizoen. Denk dat ik daardoor tekort kom voor rechtstreekse promototie naar V
Ik kan in principe ook op 1 of 15 juni. Ook als is het niet echt om de hoekquote:Op maandag 5 mei 2008 11:59 schreef Grumpey het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Jaja, de oude garde mag dan bijna dood zijn in Hattrick en in dit topique, dat betekend niet dat we minder bier zijn gaan drinken natuurlijk!
Oftewel, er komt weer een meet aan! Hoezee!
Om ouderwetse gezelligheid te waarborgen zijn er ook flink wat ouderwetse oudjes aanwezig om de toon te zetten, zowel JD als Qyn als VK als ik (en SD en madkow zijn ingelicht, SW je komt toch ook?) zullen er zijn.
waar dan?
Nou hier, in de hoofdstad, de stad met de mooiste geschiedenis van Nederland, zonder deze stad had Nederland niet eens bestaan, daar waar de eerste bv van de wereld is opgericht en waar we nog steeds in de 17e eeuw leven, je raadt het al: Amsterdam
wat dan precies?
Nouja een meet dus, we lullen wat, we eten wat, we doen een leuke activiteit, we drinken wat en we eten wat meer. Met een beetje coordinatie regel ik een barbeque voor jullie allen.
wanneer?
Het mooie is, alle bovenstaande mensen zijn beschikbaar op zowel 1 juni als 15 juni. Nu is het wel handig om snel een beslissing te nemen voor de definitieve datum, en daarom stel ik voor dat jullie zo snel mogelijk reageren op de beste datum voor jullie persoonlijk!
Ik hoor het graag, wordt weer tof!![]()
![]()
![]()
![]()
Zie bovenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
heej, reageer ook eens even op mijn laatste post...aan de locatie kan het niet liggen
mja het ligt voor mij ook niet echt om de hoek.. maar goed ik heb de reis er voor over..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik kan in principe ook op 1 of 15 juni. Ook als is het niet echt om de hoek
Ik moet wel redelijk op tijd weten wanneer het is, het liefst volgende week, want ik moet er op tijd vrij voor nemen. Als het volgende week nog niet bekend is, neem ik gewoon 1 van de 2 dagen vrij en is het aan jullie om je aan te passen aan mij
[..]
Zie bovenDe locatie is wel ok. Beetje ver maar goed
Sipco is mn keeper, is net 17 maar nog niet uitgeleerd op keepen. 7*quote:Sipko Boender: Hij is vermoedelijk rampzalig in Verdedigen op dit moment.
Gideon is mn centrale verdediger, is bijna 17 maar al wel uitgeleerd wat verdedigen betreft. 7*quote:Gideon van Olphen: Hij is rampzalig wat betreft Keepen, zou ik zeggen.
OMFG deze is nog niet uitgeleerd op verdedigen en heeft nog heel wat weken voor hij naar t 1e mag. Hij haalt inm 7* als vleugel verdediger! Als dat geen toppertje word.quote:05-05-2008 21:50
Wedstrijd Benjamin van Luin: Hij heeft een goed hoofd op zijn schouders. En dat zeg ik niet omdat hij zo slim is.
14-04-2008 21:50
Wedstrijd Benjamin van Luin: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zien. Daarin is hij inmiddels redelijk.
Ik ben benieuwd wat een jeugdspeler aan sterren haalt als ie wel vleugelspel heeft omfg. Deze gaat iig morgendonderdag op de tl.quote:Immanuel Aldenhoven
TSI = 550, 17 jaar en 52 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
quote:A couple of weeks ago we ran a project inspired by the TV show Mythbusters in the Global forum. We asked the community to submit Hattrick myths they wanted to have checked, and from those we picked four. A full report is found inside, here is a short summary:
− Clowns (players with high agreeability and leadership) raise team spirit – Busted!
− Physiotherapists don't have an impact – Busted!
− Team attitude has an impact on the probability to score once an action has been obtained – Busted!
− Confidence has a larger impact than what is visible in the match ratings – Confirmed!
Ik las t ja. Vooral die clown is goed om uit de wereld te hebben. Ook al had ik r geen, vond mezelf al clownesk genoeg.quote:
Nu moeten alle clown-handelaren wat anders gaan doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 om 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik las t ja. Vooral die clown is goed om uit de wereld te hebben. Ook al had ik r geen, vond mezelf al clownesk genoeg.
Ik had ze momenteel op woensdag op middenveld staan zodat ze 100% pm training krijgen, wil ze voor mijn eigen team trainen voor winger positie, maar kan dus blijkbaar beter deze straks verkopen en opnieuw beginnen met uitstekend vleugelspelquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hoe bedoel je beter? Qua prestaties of qua marktwaarde? Qua prestaties/bijstats heb je bij uitstekend PM minder aan redelijk vleugelspel (tenzij je 'm gebruikt als WTM) dan aan redelijk PM bij een uitstekend vleugelspel, tenminste, dat idee heb ik. Qua verkoopwaarde durf ik niet te zeggen, check daarvoor even de transfermarkt.
Als je ze op wilt gaan trainen op de wingerpositie (dus als 'basis' beginnen met 1 van beide en dan 50% training (halve trainingspositie)), dan zou ik eerder probereren een uitstekend vleugel/redelijk PM op uitstekend/uitstekend te krijgen, dan richting briljant PM/redelijk vleugel te gaan..
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:07 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Hmmmm dacht een keer leuk te zijn, wilde een speler op TL zetten voor 199.999,99 kijk na de klik staat ie erop voor 19.999.999, iemand geinteresseerd in een goed middenvelder van 18 jaar met redelijk positiespel
?
Hey man gewoon door gaan!! Post je doelstellingen en je team anders eens hier. Misschien kunnen we je helpen om die resultaten beter te krijgen. En je geeft toch niet zomaar op als t een beetje tegen zit?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:50 schreef Wurdsje het volgende:
Voor de eventuele liefhebber.. de halve selectie van Wurdsje FC is in de uitverkoop.. dit in verband met tegenvallende resultaten... en ik weet niet zeker of ik wel door wil gaan..
mja ik heb vanavond nog een paar middenveldertjes gekocht..quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]niet voor dat bedrag
Altijd handig Mozilla Firefox addon's die zorgt r voor dat je een schermpje krijgt met : weet u t zeker enz enz enz. Die zorgt r voor dat je r nog een keer kan kijken naar wat van je van plan bent te gaan doen voor je op ok drukt. Waardoor t mij niet meer is gebeurt.
[..]
Hey man gewoon door gaan!! Post je doelstellingen en je team anders eens hier. Misschien kunnen we je helpen om die resultaten beter te krijgen. En je geeft toch niet zomaar op als t een beetje tegen zit?
Dus dan blijf je nog.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:45 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja ik heb vanavond nog een paar middenveldertjes gekocht..
ik kap niet omdat het tegen zit hoor.. ik loop al langer met het idee.. maar elke keer (net zoals nu) koop ik toch wel talentjes, alleen voor een andere positie..
mja ik wil het toch steeds weer even proberen.. maar ik merk wel gewoon dat ik steeds minder actief wordt..quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus dan blijf je nog.![]()
![]()
Niet teveel en te onnodig met geld strooien he.
(heeft zelf een gat in zn hand)
Je moet ook niet meteen teveel willen hebben he. Ik koop ze nu met redelijk of goed hoofd stat. en dan matig tot redelijk als bij stats. En train in t tussen seizoen korte passen om al mn trainies passen training te geven. Zo train ik ze dus zelf naar een goed bij stat. Wat me dan met de verkoop weer meer op levert.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:22 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja ik wil het toch steeds weer even proberen.. maar ik merk wel gewoon dat ik steeds minder actief wordt..
ik probeer 17 jaar met goed een bijstat te kopen.. kom je al vrij gauw tussen de 700k en de 900k uit..
als je toch een gat hebt.. ik heb nog wel wat te koop staan..
Haha ik zou dan willen dat ze met al die nutteloze veranderingen kappen bij Hattrick.. Jammer dat je aan het sparen bent ik heb nog wel een bovennatuurlijk spits te koop staanquote:Op donderdag 8 mei 2008 06:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je moet ook niet meteen teveel willen hebben he. Ik koop ze nu met redelijk of goed hoofd stat. en dan matig tot redelijk als bij stats. En train in t tussen seizoen korte passen om al mn trainies passen training te geven. Zo train ik ze dus zelf naar een goed bij stat. Wat me dan met de verkoop weer meer op levert.Ik heb nu bv een trainie lopen die heb ik gekocht met redelijk verdedigen en zwak passen. Hij heeft nu briljant verdedigen en goed passen. gekocht voor 75.000 dat word dus cashen.
Ik heb nu iets van 1,7 mil maar ik ben aan t sparen voor een wonderbaarlijk spits of hoger. Sorry![]()
Maar wat zijn je plannen dan?? Er zit hier op fok zoveel ervaring dat er vast wel iemand is die je kan en wil helpen. Dan wordt t spelletje vanzelf weer leuker.
hehehe ja daarom ben ik aan t sparen vriend die is nog te duur voor mijquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:01 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Haha ik zou dan willen dat ze met al die nutteloze veranderingen kappen bij Hattrick.. Jammer dat je aan het sparen bent ik heb nog wel een bovennatuurlijk spits te koop staan
Als ik alles verkocht heb, dan heb ik wel genoeg centjes om aan mijn eisen te voldoen.. Ik heb gister een 17 jaar uitstekend pos met matig pas en matig verdedigen aangetrokken en nog een uitstekend vleugelspeler, met matig pas en matig pos.. Daarnaast heb ik inmiddels ook al een goed pos met redelijk pas en redelijk vleugelspel en een redelijk pas met goed verdedigen.. alles is 17..
quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:32 schreef Wurdsje het volgende:
iemand overigens interesse in een oefenpotje?
quote:Uitdagingen: 1
Wurdsje FC
Aanvangstijd: 14-05-2008 om 17:05
Speelterrein: FC RKDEO Arena, Normaal. Intrekken!
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:47 schreef SuperWeber het volgende:
Ik heb op dit moment nog geen obstakels op 1 juni
Ja hier!quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:32 schreef Wurdsje het volgende:
iemand overigens interesse in een oefenpotje?
heeft ongeveer 4 miljoen (3,88 om preciezer te zijn) gekost in totaal..quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehehe ja daarom ben ik aan t sparen vriend die is nog te duur voor mijIk heb mn spitsen graag met goddelijk spelhervatten en die zijn moelijk te vinden
OMG dan ben je toch goed bezig??Dat zal een berg geld hebben gekost. pffffff
Ga ik toch enigszins roet in het eten gooien. Althans, ik pleit toch voor de 15e. Ik kan misschien nog kaartjes krijgen voor pinkpop 3 dagen. Ik wilde eerst niet gaan (vrij matig programma), maar veel vrienden van me gaan toch, en zitten alsnog te pushen. En ja... gezellig zal het daar toch wel wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:33 schreef Grumpey het volgende:
reken maar op 1 juni allemaal, dat komt tot nu toe de grootste groep gewoon uit, en dat regelt het makkelijkst. Echte pleiters voor 15 juni heb ik nog niet gehoord en hebben tijd genoeg gehad om te reageren.
Het is dus 1 juni....tijd om vrij te vragen dus
quote:Juan Miguel Lanus García [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 11 070, 20 jaar en 41 dagen, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Krachtig]
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Cleotildo Rosemberg
TSI=5 650, 22 jaar en 2 dagen, redelijk in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap zwak.
Spelmaken: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatten: redelijk
EDit:Welke zal ik zondag in de spits zetten?quote:
07-05-2008 Je hebt een speler verkocht en 149 151 ¤ ontvangen.
quote:Tobias Graßler
TSI = 2 940, 31 jaar en 42 dagen, matig in vorm
Heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Daniël Aalberts
TSI = 360, 30 jaar en 103 dagen, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider [Koppen]
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed
Kor Kanbier
TSI = 1 060, 18 jaar en 19 dagen, slecht in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Snel]
Positiespel: matig Passen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Zo 1 heb ik r (ok met redelijk passen maar met goddelijk spelhervatten) maar ik heb een betere nodig. Heb m gekocht toen der tijd (08-10-2007) voor 1,1 mil en kreeg hier commentaar dat ik teveel betaald had. Nu dus 600k winst al zou ik m verkopen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:01 schreef GeneraalUli het volgende:
Uitmuntend scoren met uitstekend passen gaat gewoon voor 1.7m weg.
En ik moet er zelf zo eentje hebben
OMGquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:20 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
heeft ongeveer 4 miljoen (3,88 om preciezer te zijn) gekost in totaal..
telaatquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja hier!
Jong Dynamo Delft (398342)
Een bagger pull die nog nooit in de verdediging heeft gevoetbald en niemand wil m hebben.quote:Raymond Suykerbuijck:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van slecht naar zwak.
ohw ja een verdediger op de Transferlijst is gestegen vannachtquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo 1 heb ik r (ok met redelijk passen maar met goddelijk spelhervatten) maar ik heb een betere nodig. Heb m gekocht toen der tijd (08-10-2007) voor 1,1 mil en kreeg hier commentaar dat ik teveel betaald had. Nu dus 600k winst al zou ik m verkopen.
[..]
OMG![]()
![]()
is al blij dat ie 1,7 mil heeft
[..]
telaathij bedoelde met de volwassenen.
Zelf nog een wereld stijgert!!
[..]
Een bagger pull die nog nooit in de verdediging heeft gevoetbald en niemand wil m hebben.Dus balt ie wat rond op een onbezette plek in mn B team. Toch goedkoper dan een waailap aantrekken.
1,8 miljoen voor betaald..quote:Reyes Duriz (201824321)
17 jaar en 3 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 26-08-2008
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 2 130
Loon: 640 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Wurdsje FC
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
dat is wel de bedoeling ja.. ik moet me nog even verdiepen in dat minuten training gebeuren.. aan de hand daarvan bepaal ik hoe ik em ga gebeuren.. et is in ieder geval de bedoeling om em voor 100% op de positiespel te trainen.. dan wordt ie et snelst een leuke multiskiller:Pquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dan mag ik hopen dat je 'm op vleugelspel gaat trainen, gezien je andere aankopen zal dat wel niet.. 50% positiespel (als winger) is doodzonde voor zo'n jonge speler, gewoon als IM opstellen dus en naar uitstekend vleugelspel/uitstekend PM (en uitstekend passen?) trainen
Wat zijn de voor- en nadelen aan zo'n speler? Hij staat voor 1,5m op de TL, wat redelijk overeenkomt met de transfervergelijking. Veel ervaring, briljant scoren, goed passenquote:Rãzvan Radu [playerid=27267067]
30 jaar en 26 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en berucht is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 04-08-2008
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 12 630
Loon: 5 909 ¤/week inclusief een 20% bonus
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
Niet te weinig ook inderdaad. Goed voor je VJ.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 om 09:54 schreef One_conundrum het volgende:
en een kaartenpakker dacht ik
Als je 'm 100% wilt trainen dan moet je 'm gewoon als centrale middenvelder laten spelen. Voor je vleugels heeft het weinig zin om dure jonge 17-jarigen te halen. Een 20-jarige met uitstekend/formidabel vleugelspel, matig/redelijk positiespel en bij voorkeur matig/redelijk passen of verdedigen is een stuk geschikter.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:11 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
dat is wel de bedoeling ja.. ik moet me nog even verdiepen in dat minuten training gebeuren.. aan de hand daarvan bepaal ik hoe ik em ga gebeuren.. et is in ieder geval de bedoeling om em voor 100% op de positiespel te trainen.. dan wordt ie et snelst een leuke multiskiller:P
das mooiquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dan krijgt hij 90 minuten 100% middenveldtraining, dat is namelijk de meest gunstige trainingsvorm
Leuke speler, 16j11d. Zou heel mooi zijn wanneer hij ook nog PM en passen heeft, maar daar komen de komende weken wel achter..quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Louis Remkes is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment redelijk volgens mij. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden. Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan.
Tja, wat kan ik zeggen? Je blijft raden bij hem - deze speler is onvoorspelbaar. Als je weet hoe je hem moet gebruiken, kan hij interessant voor je zijn.
Dat is op dinsdagochten 04.00 u dusquote:Team kan niet uitgedaagd worden. Het andere team of jij hebt een wedstrijd te dicht op de geselecteerde datum voor de trainingswedstrijd
Jammer van zijn 15 jaar en 101 dagenquote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Eduard Snelders.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer zwak zijn. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Vleugelspel wordt!
Hij is een natuurtalent in de lucht, en dat voordeel kan hij zowel aanvallend als in de verdediging gebruiken.
Geven we hem een contract, baas?
Ik speel 3-5-2. Ik kan redelijk meekomen in de VII, ik sta nu 3e.quote:Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging redelijk (laag)
Centrale verdediging redelijk (hoog)
Linkerverdediging matig (hoog)
Rechteraanval redelijk (zeer hoog)
Centrale aanval matig (heel laag)
Linkeraanval matig (heel laag)
HatStats 176
Verdediging 64
Middenveld 54
Aanval 58
quote:Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging goed (heel laag)
Centrale verdediging redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging redelijk (heel laag)
Rechteraanval zwak (hoog)
Centrale aanval goed (hoog)
Linkeraanval slecht (hoog)
HatStats 180
Verdediging 70
Middenveld 57
Aanval 53
Ik kan je op geen enkele dag uitdagenquote:Op zondag 11 mei 2008 10:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
No problem
[..]
Leuke speler, 16j11d. Zou heel mooi zijn wanneer hij ook nog PM en passen heeft, maar daar komen de komende weken wel achter..
Kan deze week trouwens weer een jeugdfriendly spelen, wie heeft er interesse?
JeugdVoetbal diepFries (748936)
Graag zo vroeg mogelijk in de week, gezien mijn goed jeugdkeeper dinsdag 17j0d wordt en na de friendly gepromoveerd gaat worden en verkocht.
Nee, klopt. Ik kan pas vanaf morgenochtend weer uitgedaagd worden.. Sorry, vergeten er bij te zettenquote:Op zondag 11 mei 2008 13:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik kan je op geen enkele dag uitdagen
Wat zal die me op brengen? Niet veel zeker.quote:Sipko Boender (202301648)
17 jaar en 8 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 23-08-2008
Total Skill Index (TSI): 2 040
Loon: 1 816 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Conditie: zwak Keepen: redelijk
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Leuke spelert en dat 101 dagen is toch niet zo erg als ze al zeggen dat ie goed in vleugelspel kan zijn voor ie naar t 1e kanquote:Op zondag 11 mei 2008 13:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil je wel uitdagen DiepFries, alleen:
[..]
Dat is op dinsdagochten 04.00 u dus
Overigens:
[..]
Jammer van zijn 15 jaar en 101 dagen
Ik heb nu 2,6 miljoen in kas, wat kan ik het beste kopen? Mijn stats van vorige week:
[..]
Ik speel 3-5-2. Ik kan redelijk meekomen in de VII, ik sta nu 3e.
Het beste team heeft deze stats gehaald met 3-4-3:
[..]
Wanneer laat jij nou eens punten liggen in de jeugd df?quote:Op zondag 11 mei 2008 17:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ik kan pas vanaf morgenochtend weer uitgedaagd worden.. Sorry, vergeten er bij te zetten
Ik zie dat jij woensdagavond 20:00u weer moet. Wanneer we voor dinsdagochtend vroeg iets kunnen regelen zou dat heel mooi zijn
Ik heb verdorie al 4x gelijkgespeeldquote:Op zondag 11 mei 2008 18:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wanneer laat jij nou eens punten liggen in de jeugd df?
moet jij ze natuurlijk niet laten liggenquote:Op zondag 11 mei 2008 18:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wanneer laat jij nou eens punten liggen in de jeugd df?
Had je wel ff kunnen zeggen jaquote:Op zondag 11 mei 2008 17:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ik kan pas vanaf morgenochtend weer uitgedaagd worden.. Sorry, vergeten er bij te zetten
Ik zie dat jij woensdagavond 20:00u weer moet. Wanneer we voor dinsdagochtend vroeg iets kunnen regelen zou dat heel mooi zijn
9 punten voorsprong, 3 wedstrijden te gaan en een verschil van 23 doelpunten. Kan ik me al tot officieus kampioen uitroepen?quote:1. insane ones 11 9 0 2 36 - 9 +27 27
2. Knauff United 11 5 3 3 19 - 15 +4 18
welkomquote:Op zondag 11 mei 2008 21:47 schreef Lennox het volgende:
F.K. Partizan Puttershoek
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld goed (laag)
Rechterverdediging zwak (hoog)
Centrale verdediging matig (heel laag)
Linkerverdediging matig (heel laag)
Rechteraanval uitstekend (hoog)
Centrale aanval goed (zeer hoog)
Linkeraanval goed (laag)
6-3 winst. Beetje roet in mijn competitie gooien nog
quote:
Dank voor je bijstand, ik verlies bij Jong Annooo met 1-0. Scheelt dat jij Outpost dan met 3-2 verslaat, maar nu sta jij aan de leidingquote:Op zondag 11 mei 2008 20:48 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
moet jij ze natuurlijk niet laten liggenmaar goed je hebt nog een helft om dit recht te zetten..
quote:1. topaanbieding.com 11 6 3 2 33 - 18 +15 21
2. Ladderzatsquad 11 6 3 2 29 - 16 +13 21
3. tsunami 11 6 2 3 34 - 21 +13 20
Geen dank hoor.. het was geheel uit eigen belangquote:Op zondag 11 mei 2008 22:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dank voor je bijstand, ik verlies bij Jong Annooo met 1-0. Scheelt dat jij Outpost dan met 3-2 verslaat, maar nu sta jij aan de leidingZo blijft de jeugdcompetitie naast dat het gericht is op trainen/inkomstenbron ook nog leuk om te volgen
......
Stomme vraag misschien, maar waarom liet je Duriz nu alsnog op de vleugel (50%-training) spelen en niet centraal? Voor de ratings/het wedstrijdresultaat? Qua training niet bepaald het meest efficiënt.. Voorzover je hem in je friendly namelijk centraal laat spelen, lever je vandaag dan een halve trainingsplek in.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:34 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Met mn a-ploeg verwacht verloren.. 0 - 3 viel me zelfs nog mee.. (met mn volledig 17 jarig middenveld) ..
Ik zit er aan te denken om me te laten degraderen en dan volgend seizoen lekker mee te kunnen draaien in de VII.. maar in ieder geval niet elke week afgemaakt te worden (hoop ik)
kheb nog maar 2 vleugelspelers.. vandaar.. woensdag speelt ie centraal..quote:Op maandag 12 mei 2008 00:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar waarom liet je Duriz nu alsnog op de vleugel (50%-training) spelen en niet centraal? Voor de ratings/het wedstrijdresultaat? Qua training niet bepaald het meest efficiënt.. Voorzover je hem in je friendly namelijk centraal laat spelen, lever je vandaag dan een halve trainingsplek in.
Even snel gekeken, hij krijgt al 2 SE's (onvoorspelbaar-onderschepping, corner-Kop) + nog een vrije trap (spelhervatter). Daarnaast 3 goals over de flanken, die zijn gezien ratings een stuk minder logisch. Daarnaast had je tegenstander de vorige 2 wedstrijden verloren, dus het kan ook nooit een fantastisch zelfvertrouwen zijn waardoor hij z'n kansen afmaakt... Dat je zelf maar 1x scoort vind ik wel logisch, jouw aanval haalt het bij lange na niet tegen zijn def. Je wordt op 2 van de 3 linies volledig afgetroefd, dus verlies was logisch.. 3-1 oid was echter meer op z'n plaats geweest..quote:Op maandag 12 mei 2008 10:11 schreef Outpost76 het volgende:
-klaagzang-
wel doorgaan he?quote:Op maandag 12 mei 2008 10:11 schreef Outpost76 het volgende:hattrick
6-1 verloren
Ze weten met die mach engine wel mensen te motiveren om t te blijven spelen zeg![]()
![]()
Vorige week al 4-1![]()
![]()
hattrick
Als t zo door gaat ga ik jd ed achterna. En dat nadat ik op Wurdsje heb in zitten lullen praten om te blijven spelen.
Ik vind r zo iig geen ene k@#@e meer aan. Hoe kan hij in G#%$#@!#%$%^@$^%^%@me nou 6x door mijn verdediging heen komen. #$^%$@^$#!^!&^%@&^@$^!#^*&
tegen de nr 1 verlies ik 1-2 tegen de nr 2 speel ik 1-1 Maar van de rest van die loosers (waar ik dus blijkbaar de grootste van ben) verlies ik dik. Terwijl zij weer dik worden ingemaakt door de nr 1 en 2 ik begrijp er helemaal geen k@#$e meer van.![]()
![]()
![]()
HATTIRCK
Ik begrijp t wel dat ie 1 of 2x er door komt of idd scored door een SE maar 6x scoren en vorige week 4x zonder SE dat kan ik nie volgen. Zeker niet als ik 1-1 speel tegen de nr 2 en slechts 1-2 verlies van de nr 1waar zij weer dik van verliezen. Dan klop t r iets niet DF dat snappie zelf hoop ik toch ook wel. En ja ik blijf wel inloggen ik was t all1 ff spuug en spuug zat. Maar dat was wel duidelijk geloof ik.quote:Op maandag 12 mei 2008 10:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Even snel gekeken, hij krijgt al 2 SE's (onvoorspelbaar-onderschepping, corner-Kop) + nog een vrije trap (spelhervatter). Daarnaast 3 goals over de flanken, die zijn gezien ratings een stuk minder logisch. Daarnaast had je tegenstander de vorige 2 wedstrijden verloren, dus het kan ook nooit een fantastisch zelfvertrouwen zijn waardoor hij z'n kansen afmaakt... Dat je zelf maar 1x scoort vind ik wel logisch, jouw aanval haalt het bij lange na niet tegen zijn def. Je wordt op 2 van de 3 linies volledig afgetroefd, dus verlies was logisch.. 3-1 oid was echter meer op z'n plaats geweest..
PS. Je hebt nog een ander doel, de jeugdcompetitie winnen, dus wel blijven inloggen!
Ik blijf echt wel hoor ik heb nou eenmaal een giga bord voor mn kop en ben zo koppig als 10 andere dus ik zal heel lang door blijven gaan was t all1 een klein beetje veel zat. En wilde ff mn ongenoegen uiten.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:15 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
wel doorgaan he?![]()
Zoals DF al zei 6-1 is wel wat gortig inderdaad gezien de ratings.. maar ze blijven gewoon die ME verneuken.. gelukkig zit je in de Jeugdcompetitie nog volop in de strijd om het kampioenschap.. daar haal ik nu ook maar mn motivatie vandaan..
Verstandig moet je ook doen ook, want neem van mij aan (ben net zelf verhuisd) anders wordt je GEK.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:25 schreef Ruudt het volgende:
Ik ben nog steeds druk aan het klussen maar had gisteren even een pauze ingelast.
ik sta verdomme op 27 punten.. Ik hoop dat ik het nog ga redden tot boven de streepquote:Op maandag 12 mei 2008 20:50 schreef rompompom het volgende:
[ afbeelding ]
Spannig! Hoewel ik het niet erg zou vinden om P/D te spelen en eventueel nog een jaar in VI rond te hangen, is het best leuk om het allemaal direct te fiksen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |