dat is wel de bedoeling ja.. ik moet me nog even verdiepen in dat minuten training gebeuren.. aan de hand daarvan bepaal ik hoe ik em ga gebeuren.. et is in ieder geval de bedoeling om em voor 100% op de positiespel te trainen.. dan wordt ie et snelst een leuke multiskiller:Pquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dan mag ik hopen dat je 'm op vleugelspel gaat trainen, gezien je andere aankopen zal dat wel niet.. 50% positiespel (als winger) is doodzonde voor zo'n jonge speler, gewoon als IM opstellen dus en naar uitstekend vleugelspel/uitstekend PM (en uitstekend passen?) trainen
Wat zijn de voor- en nadelen aan zo'n speler? Hij staat voor 1,5m op de TL, wat redelijk overeenkomt met de transfervergelijking. Veel ervaring, briljant scoren, goed passenquote:Rãzvan Radu [playerid=27267067]
30 jaar en 26 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en berucht is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 04-08-2008
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 12 630
Loon: 5 909 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
Niet te weinig ook inderdaad. Goed voor je VJ.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 om 09:54 schreef One_conundrum het volgende:
en een kaartenpakker dacht ik
Als je 'm 100% wilt trainen dan moet je 'm gewoon als centrale middenvelder laten spelen. Voor je vleugels heeft het weinig zin om dure jonge 17-jarigen te halen. Een 20-jarige met uitstekend/formidabel vleugelspel, matig/redelijk positiespel en bij voorkeur matig/redelijk passen of verdedigen is een stuk geschikter.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:11 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
dat is wel de bedoeling ja.. ik moet me nog even verdiepen in dat minuten training gebeuren.. aan de hand daarvan bepaal ik hoe ik em ga gebeuren.. et is in ieder geval de bedoeling om em voor 100% op de positiespel te trainen.. dan wordt ie et snelst een leuke multiskiller:P
das mooiquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dan krijgt hij 90 minuten 100% middenveldtraining, dat is namelijk de meest gunstige trainingsvorm
Leuke speler, 16j11d. Zou heel mooi zijn wanneer hij ook nog PM en passen heeft, maar daar komen de komende weken wel achter..quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Louis Remkes is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment redelijk volgens mij. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden. Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan.
Tja, wat kan ik zeggen? Je blijft raden bij hem - deze speler is onvoorspelbaar. Als je weet hoe je hem moet gebruiken, kan hij interessant voor je zijn.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Dat is op dinsdagochten 04.00 u dusquote:Team kan niet uitgedaagd worden. Het andere team of jij hebt een wedstrijd te dicht op de geselecteerde datum voor de trainingswedstrijd
Jammer van zijn 15 jaar en 101 dagenquote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Eduard Snelders.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer zwak zijn. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Vleugelspel wordt!
Hij is een natuurtalent in de lucht, en dat voordeel kan hij zowel aanvallend als in de verdediging gebruiken.
Geven we hem een contract, baas?
Ik speel 3-5-2. Ik kan redelijk meekomen in de VII, ik sta nu 3e.quote:Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging redelijk (laag)
Centrale verdediging redelijk (hoog)
Linkerverdediging matig (hoog)
Rechteraanval redelijk (zeer hoog)
Centrale aanval matig (heel laag)
Linkeraanval matig (heel laag)
HatStats 176
Verdediging 64
Middenveld 54
Aanval 58
quote:Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging goed (heel laag)
Centrale verdediging redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging redelijk (heel laag)
Rechteraanval zwak (hoog)
Centrale aanval goed (hoog)
Linkeraanval slecht (hoog)
HatStats 180
Verdediging 70
Middenveld 57
Aanval 53
Ik kan je op geen enkele dag uitdagenquote:Op zondag 11 mei 2008 10:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
No problem
[..]
Leuke speler, 16j11d. Zou heel mooi zijn wanneer hij ook nog PM en passen heeft, maar daar komen de komende weken wel achter..
Kan deze week trouwens weer een jeugdfriendly spelen, wie heeft er interesse?
JeugdVoetbal diepFries (748936)
Graag zo vroeg mogelijk in de week, gezien mijn goed jeugdkeeper dinsdag 17j0d wordt en na de friendly gepromoveerd gaat worden en verkocht.
Nee, klopt. Ik kan pas vanaf morgenochtend weer uitgedaagd worden.. Sorry, vergeten er bij te zettenquote:Op zondag 11 mei 2008 13:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik kan je op geen enkele dag uitdagen
Wat zal die me op brengen? Niet veel zeker.quote:Sipko Boender (202301648)
17 jaar en 8 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 23-08-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 040
Loon: 1 816 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: redelijk
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Leuke spelert en dat 101 dagen is toch niet zo erg als ze al zeggen dat ie goed in vleugelspel kan zijn voor ie naar t 1e kanquote:Op zondag 11 mei 2008 13:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil je wel uitdagen DiepFries, alleen:
[..]
Dat is op dinsdagochten 04.00 u dus
Overigens:
[..]
Jammer van zijn 15 jaar en 101 dagen
Ik heb nu 2,6 miljoen in kas, wat kan ik het beste kopen? Mijn stats van vorige week:
[..]
Ik speel 3-5-2. Ik kan redelijk meekomen in de VII, ik sta nu 3e.
Het beste team heeft deze stats gehaald met 3-4-3:
[..]
Wanneer laat jij nou eens punten liggen in de jeugd df?quote:Op zondag 11 mei 2008 17:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ik kan pas vanaf morgenochtend weer uitgedaagd worden.. Sorry, vergeten er bij te zetten
Ik zie dat jij woensdagavond 20:00u weer moet. Wanneer we voor dinsdagochtend vroeg iets kunnen regelen zou dat heel mooi zijn
Ik heb verdorie al 4x gelijkgespeeldquote:Op zondag 11 mei 2008 18:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wanneer laat jij nou eens punten liggen in de jeugd df?
moet jij ze natuurlijk niet laten liggenquote:Op zondag 11 mei 2008 18:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wanneer laat jij nou eens punten liggen in de jeugd df?
Had je wel ff kunnen zeggen jaquote:Op zondag 11 mei 2008 17:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ik kan pas vanaf morgenochtend weer uitgedaagd worden.. Sorry, vergeten er bij te zetten
Ik zie dat jij woensdagavond 20:00u weer moet. Wanneer we voor dinsdagochtend vroeg iets kunnen regelen zou dat heel mooi zijn
9 punten voorsprong, 3 wedstrijden te gaan en een verschil van 23 doelpunten. Kan ik me al tot officieus kampioen uitroepen?quote:1. insane ones 11 9 0 2 36 - 9 +27 27
2. Knauff United 11 5 3 3 19 - 15 +4 18
welkomquote:Op zondag 11 mei 2008 21:47 schreef Lennox het volgende:
F.K. Partizan Puttershoek
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld goed (laag)
Rechterverdediging zwak (hoog)
Centrale verdediging matig (heel laag)
Linkerverdediging matig (heel laag)
Rechteraanval uitstekend (hoog)
Centrale aanval goed (zeer hoog)
Linkeraanval goed (laag)
6-3 winst. Beetje roet in mijn competitie gooien nog
quote:
Dank voor je bijstand, ik verlies bij Jong Annooo met 1-0. Scheelt dat jij Outpost dan met 3-2 verslaat, maar nu sta jij aan de leidingquote:Op zondag 11 mei 2008 20:48 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
moet jij ze natuurlijk niet laten liggenmaar goed je hebt nog een helft om dit recht te zetten..
quote:1. topaanbieding.com 11 6 3 2 33 - 18 +15 21
2. Ladderzatsquad 11 6 3 2 29 - 16 +13 21
3. tsunami 11 6 2 3 34 - 21 +13 20
Geen dank hoor.. het was geheel uit eigen belangquote:Op zondag 11 mei 2008 22:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dank voor je bijstand, ik verlies bij Jong Annooo met 1-0. Scheelt dat jij Outpost dan met 3-2 verslaat, maar nu sta jij aan de leidingZo blijft de jeugdcompetitie naast dat het gericht is op trainen/inkomstenbron ook nog leuk om te volgen
......
Stomme vraag misschien, maar waarom liet je Duriz nu alsnog op de vleugel (50%-training) spelen en niet centraal? Voor de ratings/het wedstrijdresultaat? Qua training niet bepaald het meest efficiënt.. Voorzover je hem in je friendly namelijk centraal laat spelen, lever je vandaag dan een halve trainingsplek in.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:34 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Met mn a-ploeg verwacht verloren.. 0 - 3 viel me zelfs nog mee.. (met mn volledig 17 jarig middenveld) ..
Ik zit er aan te denken om me te laten degraderen en dan volgend seizoen lekker mee te kunnen draaien in de VII.. maar in ieder geval niet elke week afgemaakt te worden (hoop ik)
kheb nog maar 2 vleugelspelers.. vandaar.. woensdag speelt ie centraal..quote:Op maandag 12 mei 2008 00:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar waarom liet je Duriz nu alsnog op de vleugel (50%-training) spelen en niet centraal? Voor de ratings/het wedstrijdresultaat? Qua training niet bepaald het meest efficiënt.. Voorzover je hem in je friendly namelijk centraal laat spelen, lever je vandaag dan een halve trainingsplek in.
Even snel gekeken, hij krijgt al 2 SE's (onvoorspelbaar-onderschepping, corner-Kop) + nog een vrije trap (spelhervatter). Daarnaast 3 goals over de flanken, die zijn gezien ratings een stuk minder logisch. Daarnaast had je tegenstander de vorige 2 wedstrijden verloren, dus het kan ook nooit een fantastisch zelfvertrouwen zijn waardoor hij z'n kansen afmaakt... Dat je zelf maar 1x scoort vind ik wel logisch, jouw aanval haalt het bij lange na niet tegen zijn def. Je wordt op 2 van de 3 linies volledig afgetroefd, dus verlies was logisch.. 3-1 oid was echter meer op z'n plaats geweest..quote:Op maandag 12 mei 2008 10:11 schreef Outpost76 het volgende:
-klaagzang-
wel doorgaan he?quote:Op maandag 12 mei 2008 10:11 schreef Outpost76 het volgende:hattrick
6-1 verloren
Ze weten met die mach engine wel mensen te motiveren om t te blijven spelen zeg![]()
![]()
Vorige week al 4-1![]()
![]()
hattrick
Als t zo door gaat ga ik jd ed achterna. En dat nadat ik op Wurdsje heb in zitten lullen praten om te blijven spelen.
Ik vind r zo iig geen ene k@#@e meer aan. Hoe kan hij in G#%$#@!#%$%^@$^%^%@me nou 6x door mijn verdediging heen komen. #$^%$@^$#!^!&^%@&^@$^!#^*&
tegen de nr 1 verlies ik 1-2 tegen de nr 2 speel ik 1-1 Maar van de rest van die loosers (waar ik dus blijkbaar de grootste van ben) verlies ik dik. Terwijl zij weer dik worden ingemaakt door de nr 1 en 2 ik begrijp er helemaal geen k@#$e meer van.![]()
![]()
![]()
HATTIRCK
Ik begrijp t wel dat ie 1 of 2x er door komt of idd scored door een SE maar 6x scoren en vorige week 4x zonder SE dat kan ik nie volgen. Zeker niet als ik 1-1 speel tegen de nr 2 en slechts 1-2 verlies van de nr 1waar zij weer dik van verliezen. Dan klop t r iets niet DF dat snappie zelf hoop ik toch ook wel. En ja ik blijf wel inloggen ik was t all1 ff spuug en spuug zat. Maar dat was wel duidelijk geloof ik.quote:Op maandag 12 mei 2008 10:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Even snel gekeken, hij krijgt al 2 SE's (onvoorspelbaar-onderschepping, corner-Kop) + nog een vrije trap (spelhervatter). Daarnaast 3 goals over de flanken, die zijn gezien ratings een stuk minder logisch. Daarnaast had je tegenstander de vorige 2 wedstrijden verloren, dus het kan ook nooit een fantastisch zelfvertrouwen zijn waardoor hij z'n kansen afmaakt... Dat je zelf maar 1x scoort vind ik wel logisch, jouw aanval haalt het bij lange na niet tegen zijn def. Je wordt op 2 van de 3 linies volledig afgetroefd, dus verlies was logisch.. 3-1 oid was echter meer op z'n plaats geweest..
PS. Je hebt nog een ander doel, de jeugdcompetitie winnen, dus wel blijven inloggen!
Ik blijf echt wel hoor ik heb nou eenmaal een giga bord voor mn kop en ben zo koppig als 10 andere dus ik zal heel lang door blijven gaan was t all1 een klein beetje veel zat. En wilde ff mn ongenoegen uiten.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:15 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
wel doorgaan he?![]()
Zoals DF al zei 6-1 is wel wat gortig inderdaad gezien de ratings.. maar ze blijven gewoon die ME verneuken.. gelukkig zit je in de Jeugdcompetitie nog volop in de strijd om het kampioenschap.. daar haal ik nu ook maar mn motivatie vandaan..
Verstandig moet je ook doen ook, want neem van mij aan (ben net zelf verhuisd) anders wordt je GEK.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:25 schreef Ruudt het volgende:
Ik ben nog steeds druk aan het klussen maar had gisteren even een pauze ingelast.
ik sta verdomme op 27 punten.. Ik hoop dat ik het nog ga redden tot boven de streepquote:Op maandag 12 mei 2008 20:50 schreef rompompom het volgende:
[ afbeelding ]
Spannig! Hoewel ik het niet erg zou vinden om P/D te spelen en eventueel nog een jaar in VI rond te hangen, is het best leuk om het allemaal direct te fiksen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |