feliquote:
quote:[FC RKDEO]
HatStats 181
Verdediging 113
Middenveld 27
Aanval 41
Ok zn aanval is redelijk maar er zit 40 punten tussen zijn aanval en mijn verdediging en dan 4x scoren omg ik geloof er geen klote van. Tussen mijn aanval en zijn verdediging zitten slechts 17 punten. Maar ik kom er niet door heen tenminste niet genoeg. Krijg je hier op hattrick 1 doelpunt per negatief verschil van 10 hatstats oid? Dan had ik nog recht op 2 doelpunten want ik zit 24 punten met mijn mid onder zijn mid.quote:[Alfa unlimited]
HatStats 182
Verdediging 58
Middenveld 51
Aanval 73
Bijna alle doelpunten werden over links gescored. Maar als dat zijn linker aanval is, is dat mijn rechter verdediging en andersom. In beide gevallen zit r genoeg tussen om zn aanval tegen te houden.quote:Rechterverdediging uitmuntend (heel laag)
Centrale verdediging briljant (heel laag)
Linkerverdediging formidabel (hoog)
VOOR STRAF EEN SPELERT VAN HEM +5 GEGEVEN lekker puh! Dat was een spits van hem maar ook dat hielp niet. (geen kaart voor gehad trouwens hahahaha) Daar gaat mn Vinnie Jones / Gary Lineker t zit ook nooit eens mee. Verder een heel leuk spel hoor dat Hattrickquote:Rechteraanval goed (heel laag)
Centrale aanval matig (zeer hoog)
Linkeraanval goed (zeer hoog)
Puick initiatief, nog betere locatie!quote:
Hangt er heel erg vanaf in welke VIII je komt. Ik sta met (in 3-5-2) formidabele middenvelders (nog) bovenaan in mijn VIII. Ga dat ws. niet vol houden. Je handhaven zou je in mijn competitie ws wel lukken. Er zijn echter vele sterkere VIII's en vooral teams.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:40 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Kun je je in de 8ste divisie handhaven met goed positiespel middenvelders? Zoniet dan verkoop ik namelijk mijn 18 jarigen nog niet na hun pop naar formidabel ookal is het dan lekker cashen....
Denk dat het wel meevalt hoor, als je niks meer verliest in ieder geval. Nu ligt de grens bij 5 verliespunten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:22 schreef nicomart het volgende:
weer gewonnen afgelopen zondag, wel krap met maar 1-0, want de tegenstander speelde pressie.
Inmiddels 7 punten los van de nummer 2, maar wel 2 keer verloren al dit seizoen. Denk dat ik daardoor tekort kom voor rechtstreekse promototie naar V
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hangt er heel erg vanaf in welke VIII je komt. Ik sta met (in 3-5-2) formidabele middenvelders (nog) bovenaan in mijn VIII. Ga dat ws. niet vol houden. Je handhaven zou je in mijn competitie ws wel lukken. Er zijn echter vele sterkere VIII's en vooral teams.
Die goed middenvelders moet je dan ook niet aan beginnen als je het mij vraagt, tenzij je een erg sterke verdediging (liefst in combinatie met aanval) hebt om bijvoorbeeld te counteren. Ikzelf haal (maar offer nu slechts een halve trainingsplaats op voor m'n FC) meestal tussen de 120-130 HatStats.
En die 18-jarigen voor in je basis moet je lekker doortrainen naar uitmuntend/briljant (19 of 20-jarig). Dat geld leveren ze wel op hoor (+- 300k per extra level PM als ik de huidige markt een beetje goed inschat)
Ik dacht vorig seizoen dat je het met 2 verliespartijen niet redde.. Maar goed, we gaan ons best doen, maar anders is piccen voor een super TS voor het P/D-duel wel een optiequote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt hoor, als je niks meer verliest in ieder geval. Nu ligt de grens bij 5 verliespunten.
Hoe bedoel je beter? Qua prestaties of qua marktwaarde? Qua prestaties/bijstats heb je bij uitstekend PM minder aan redelijk vleugelspel (tenzij je 'm gebruikt als WTM) dan aan redelijk PM bij een uitstekend vleugelspel, tenminste, dat idee heb ik. Qua verkoopwaarde durf ik niet te zeggen, check daarvoor even de transfermarkt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:31 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Wat is trouwens beter een winger met uitstekend positiespel/ redelijk vleugelspel of andersom?
Dit m.b.t. mijn jongste trainnees met redelijk vleugel/ redelijk passing/ matig positiespel.....
Het kan natuurlijk zijn dat de grens op vijf blijft, maar dan moet elke koploper blijven winnen; niet echt realistisch, me dunkt. Wel moet je effe zorgen dat je een doelsaldo van +30 hebt ofzo.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik dacht vorig seizoen dat je het met 2 verliespartijen niet redde.. Maar goed, we gaan ons best doen, maar anders is piccen voor een super TS voor het P/D-duel wel een optie
heej, reageer ook eens even op mijn laatste post...aan de locatie kan het niet liggenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:22 schreef nicomart het volgende:
weer gewonnen afgelopen zondag, wel krap met maar 1-0, want de tegenstander speelde pressie.
Inmiddels 7 punten los van de nummer 2, maar wel 2 keer verloren al dit seizoen. Denk dat ik daardoor tekort kom voor rechtstreekse promototie naar V
Ik kan in principe ook op 1 of 15 juni. Ook als is het niet echt om de hoekquote:Op maandag 5 mei 2008 11:59 schreef Grumpey het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Jaja, de oude garde mag dan bijna dood zijn in Hattrick en in dit topique, dat betekend niet dat we minder bier zijn gaan drinken natuurlijk!
Oftewel, er komt weer een meet aan! Hoezee!
Om ouderwetse gezelligheid te waarborgen zijn er ook flink wat ouderwetse oudjes aanwezig om de toon te zetten, zowel JD als Qyn als VK als ik (en SD en madkow zijn ingelicht, SW je komt toch ook?) zullen er zijn.
waar dan?
Nou hier, in de hoofdstad, de stad met de mooiste geschiedenis van Nederland, zonder deze stad had Nederland niet eens bestaan, daar waar de eerste bv van de wereld is opgericht en waar we nog steeds in de 17e eeuw leven, je raadt het al: Amsterdam
wat dan precies?
Nouja een meet dus, we lullen wat, we eten wat, we doen een leuke activiteit, we drinken wat en we eten wat meer. Met een beetje coordinatie regel ik een barbeque voor jullie allen.
wanneer?
Het mooie is, alle bovenstaande mensen zijn beschikbaar op zowel 1 juni als 15 juni. Nu is het wel handig om snel een beslissing te nemen voor de definitieve datum, en daarom stel ik voor dat jullie zo snel mogelijk reageren op de beste datum voor jullie persoonlijk!
Ik hoor het graag, wordt weer tof!![]()
![]()
![]()
![]()
Zie bovenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
heej, reageer ook eens even op mijn laatste post...aan de locatie kan het niet liggen
mja het ligt voor mij ook niet echt om de hoek.. maar goed ik heb de reis er voor over..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik kan in principe ook op 1 of 15 juni. Ook als is het niet echt om de hoek
Ik moet wel redelijk op tijd weten wanneer het is, het liefst volgende week, want ik moet er op tijd vrij voor nemen. Als het volgende week nog niet bekend is, neem ik gewoon 1 van de 2 dagen vrij en is het aan jullie om je aan te passen aan mij
[..]
Zie bovenDe locatie is wel ok. Beetje ver maar goed
Sipco is mn keeper, is net 17 maar nog niet uitgeleerd op keepen. 7*quote:Sipko Boender: Hij is vermoedelijk rampzalig in Verdedigen op dit moment.
Gideon is mn centrale verdediger, is bijna 17 maar al wel uitgeleerd wat verdedigen betreft. 7*quote:Gideon van Olphen: Hij is rampzalig wat betreft Keepen, zou ik zeggen.
OMFG deze is nog niet uitgeleerd op verdedigen en heeft nog heel wat weken voor hij naar t 1e mag. Hij haalt inm 7* als vleugel verdediger! Als dat geen toppertje word.quote:05-05-2008 21:50
Wedstrijd Benjamin van Luin: Hij heeft een goed hoofd op zijn schouders. En dat zeg ik niet omdat hij zo slim is.
14-04-2008 21:50
Wedstrijd Benjamin van Luin: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zien. Daarin is hij inmiddels redelijk.
Ik ben benieuwd wat een jeugdspeler aan sterren haalt als ie wel vleugelspel heeft omfg. Deze gaat iig morgendonderdag op de tl.quote:Immanuel Aldenhoven
TSI = 550, 17 jaar en 52 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
quote:A couple of weeks ago we ran a project inspired by the TV show Mythbusters in the Global forum. We asked the community to submit Hattrick myths they wanted to have checked, and from those we picked four. A full report is found inside, here is a short summary:
− Clowns (players with high agreeability and leadership) raise team spirit – Busted!
− Physiotherapists don't have an impact – Busted!
− Team attitude has an impact on the probability to score once an action has been obtained – Busted!
− Confidence has a larger impact than what is visible in the match ratings – Confirmed!
Ik las t ja. Vooral die clown is goed om uit de wereld te hebben. Ook al had ik r geen, vond mezelf al clownesk genoeg.quote:
Nu moeten alle clown-handelaren wat anders gaan doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 om 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik las t ja. Vooral die clown is goed om uit de wereld te hebben. Ook al had ik r geen, vond mezelf al clownesk genoeg.
Ik had ze momenteel op woensdag op middenveld staan zodat ze 100% pm training krijgen, wil ze voor mijn eigen team trainen voor winger positie, maar kan dus blijkbaar beter deze straks verkopen en opnieuw beginnen met uitstekend vleugelspelquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hoe bedoel je beter? Qua prestaties of qua marktwaarde? Qua prestaties/bijstats heb je bij uitstekend PM minder aan redelijk vleugelspel (tenzij je 'm gebruikt als WTM) dan aan redelijk PM bij een uitstekend vleugelspel, tenminste, dat idee heb ik. Qua verkoopwaarde durf ik niet te zeggen, check daarvoor even de transfermarkt.
Als je ze op wilt gaan trainen op de wingerpositie (dus als 'basis' beginnen met 1 van beide en dan 50% training (halve trainingspositie)), dan zou ik eerder probereren een uitstekend vleugel/redelijk PM op uitstekend/uitstekend te krijgen, dan richting briljant PM/redelijk vleugel te gaan..
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:07 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Hmmmm dacht een keer leuk te zijn, wilde een speler op TL zetten voor 199.999,99 kijk na de klik staat ie erop voor 19.999.999, iemand geinteresseerd in een goed middenvelder van 18 jaar met redelijk positiespel
?
Hey man gewoon door gaan!! Post je doelstellingen en je team anders eens hier. Misschien kunnen we je helpen om die resultaten beter te krijgen. En je geeft toch niet zomaar op als t een beetje tegen zit?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:50 schreef Wurdsje het volgende:
Voor de eventuele liefhebber.. de halve selectie van Wurdsje FC is in de uitverkoop.. dit in verband met tegenvallende resultaten... en ik weet niet zeker of ik wel door wil gaan..
mja ik heb vanavond nog een paar middenveldertjes gekocht..quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]niet voor dat bedrag
Altijd handig Mozilla Firefox addon's die zorgt r voor dat je een schermpje krijgt met : weet u t zeker enz enz enz. Die zorgt r voor dat je r nog een keer kan kijken naar wat van je van plan bent te gaan doen voor je op ok drukt. Waardoor t mij niet meer is gebeurt.
[..]
Hey man gewoon door gaan!! Post je doelstellingen en je team anders eens hier. Misschien kunnen we je helpen om die resultaten beter te krijgen. En je geeft toch niet zomaar op als t een beetje tegen zit?
Dus dan blijf je nog.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:45 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja ik heb vanavond nog een paar middenveldertjes gekocht..
ik kap niet omdat het tegen zit hoor.. ik loop al langer met het idee.. maar elke keer (net zoals nu) koop ik toch wel talentjes, alleen voor een andere positie..
mja ik wil het toch steeds weer even proberen.. maar ik merk wel gewoon dat ik steeds minder actief wordt..quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus dan blijf je nog.![]()
![]()
Niet teveel en te onnodig met geld strooien he.
(heeft zelf een gat in zn hand)
Je moet ook niet meteen teveel willen hebben he. Ik koop ze nu met redelijk of goed hoofd stat. en dan matig tot redelijk als bij stats. En train in t tussen seizoen korte passen om al mn trainies passen training te geven. Zo train ik ze dus zelf naar een goed bij stat. Wat me dan met de verkoop weer meer op levert.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:22 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja ik wil het toch steeds weer even proberen.. maar ik merk wel gewoon dat ik steeds minder actief wordt..
ik probeer 17 jaar met goed een bijstat te kopen.. kom je al vrij gauw tussen de 700k en de 900k uit..
als je toch een gat hebt.. ik heb nog wel wat te koop staan..
Haha ik zou dan willen dat ze met al die nutteloze veranderingen kappen bij Hattrick.. Jammer dat je aan het sparen bent ik heb nog wel een bovennatuurlijk spits te koop staanquote:Op donderdag 8 mei 2008 06:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je moet ook niet meteen teveel willen hebben he. Ik koop ze nu met redelijk of goed hoofd stat. en dan matig tot redelijk als bij stats. En train in t tussen seizoen korte passen om al mn trainies passen training te geven. Zo train ik ze dus zelf naar een goed bij stat. Wat me dan met de verkoop weer meer op levert.Ik heb nu bv een trainie lopen die heb ik gekocht met redelijk verdedigen en zwak passen. Hij heeft nu briljant verdedigen en goed passen. gekocht voor 75.000 dat word dus cashen.
Ik heb nu iets van 1,7 mil maar ik ben aan t sparen voor een wonderbaarlijk spits of hoger. Sorry![]()
Maar wat zijn je plannen dan?? Er zit hier op fok zoveel ervaring dat er vast wel iemand is die je kan en wil helpen. Dan wordt t spelletje vanzelf weer leuker.
hehehe ja daarom ben ik aan t sparen vriend die is nog te duur voor mijquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:01 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Haha ik zou dan willen dat ze met al die nutteloze veranderingen kappen bij Hattrick.. Jammer dat je aan het sparen bent ik heb nog wel een bovennatuurlijk spits te koop staan
Als ik alles verkocht heb, dan heb ik wel genoeg centjes om aan mijn eisen te voldoen.. Ik heb gister een 17 jaar uitstekend pos met matig pas en matig verdedigen aangetrokken en nog een uitstekend vleugelspeler, met matig pas en matig pos.. Daarnaast heb ik inmiddels ook al een goed pos met redelijk pas en redelijk vleugelspel en een redelijk pas met goed verdedigen.. alles is 17..
quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:32 schreef Wurdsje het volgende:
iemand overigens interesse in een oefenpotje?
quote:Uitdagingen: 1
Wurdsje FC
Aanvangstijd: 14-05-2008 om 17:05
Speelterrein: FC RKDEO Arena, Normaal. Intrekken!
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:47 schreef SuperWeber het volgende:
Ik heb op dit moment nog geen obstakels op 1 juni
Ja hier!quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:32 schreef Wurdsje het volgende:
iemand overigens interesse in een oefenpotje?
heeft ongeveer 4 miljoen (3,88 om preciezer te zijn) gekost in totaal..quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehehe ja daarom ben ik aan t sparen vriend die is nog te duur voor mijIk heb mn spitsen graag met goddelijk spelhervatten en die zijn moelijk te vinden
OMG dan ben je toch goed bezig??Dat zal een berg geld hebben gekost. pffffff
Ga ik toch enigszins roet in het eten gooien. Althans, ik pleit toch voor de 15e. Ik kan misschien nog kaartjes krijgen voor pinkpop 3 dagen. Ik wilde eerst niet gaan (vrij matig programma), maar veel vrienden van me gaan toch, en zitten alsnog te pushen. En ja... gezellig zal het daar toch wel wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:33 schreef Grumpey het volgende:
reken maar op 1 juni allemaal, dat komt tot nu toe de grootste groep gewoon uit, en dat regelt het makkelijkst. Echte pleiters voor 15 juni heb ik nog niet gehoord en hebben tijd genoeg gehad om te reageren.
Het is dus 1 juni....tijd om vrij te vragen dus
quote:Juan Miguel Lanus García [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 11 070, 20 jaar en 41 dagen, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Krachtig]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Cleotildo Rosemberg
TSI=5 650, 22 jaar en 2 dagen, redelijk in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap zwak.
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatten: redelijk
EDit:Welke zal ik zondag in de spits zetten?quote:
07-05-2008 Je hebt een speler verkocht en 149 151 ¤ ontvangen.
quote:Tobias Graßler
TSI = 2 940, 31 jaar en 42 dagen, matig in vorm
Heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Daniël Aalberts
TSI = 360, 30 jaar en 103 dagen, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider [Koppen]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed
Kor Kanbier
TSI = 1 060, 18 jaar en 19 dagen, slecht in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Snel]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Zo 1 heb ik r (ok met redelijk passen maar met goddelijk spelhervatten) maar ik heb een betere nodig. Heb m gekocht toen der tijd (08-10-2007) voor 1,1 mil en kreeg hier commentaar dat ik teveel betaald had. Nu dus 600k winst al zou ik m verkopen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:01 schreef GeneraalUli het volgende:
Uitmuntend scoren met uitstekend passen gaat gewoon voor 1.7m weg.
En ik moet er zelf zo eentje hebben
OMGquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:20 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
heeft ongeveer 4 miljoen (3,88 om preciezer te zijn) gekost in totaal..
telaatquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja hier!
Jong Dynamo Delft (398342)
Een bagger pull die nog nooit in de verdediging heeft gevoetbald en niemand wil m hebben.quote:Raymond Suykerbuijck:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van slecht naar zwak.
ohw ja een verdediger op de Transferlijst is gestegen vannachtquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo 1 heb ik r (ok met redelijk passen maar met goddelijk spelhervatten) maar ik heb een betere nodig. Heb m gekocht toen der tijd (08-10-2007) voor 1,1 mil en kreeg hier commentaar dat ik teveel betaald had. Nu dus 600k winst al zou ik m verkopen.
[..]
OMG![]()
![]()
is al blij dat ie 1,7 mil heeft
[..]
telaathij bedoelde met de volwassenen.
Zelf nog een wereld stijgert!!
[..]
Een bagger pull die nog nooit in de verdediging heeft gevoetbald en niemand wil m hebben.Dus balt ie wat rond op een onbezette plek in mn B team. Toch goedkoper dan een waailap aantrekken.
1,8 miljoen voor betaald..quote:Reyes Duriz (201824321)
17 jaar en 3 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 26-08-2008
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 2 130
Loon: 640 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Wurdsje FC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
| Forum Opties | |