donequote:Op dinsdag 22 april 2008 12:06 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik heb #265 in de OP-wiki toegevoegd. Je kan de OP nog snel even aanpassen.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:20 schreef Grumpey het volgende:
heej SW, jij hier!
Ja, het kan op zich wel jaquote:Op woensdag 23 april 2008 09:45 schreef One_conundrum het volgende:
kan wel spelen. ik heb zondag ook nog een met pleisterje laten spelen. was een +1 trouwens
quote:27-04-2008 20:00 (Competitie) The Jelliebee`s - FC RKDEO zij zijn favoriet
Geen verkeerde week zo qua inkomsten.quote:Het doelpunt kwam uit een penalty wegens hands in het strafschopgebied.
Wel knap dat 4 nieuwe supporters even veel op brengen voor de kas als 7.quote:23-04-2008 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 5 714 ¤ aan entreegeld.
21-04-2008 Je fanclub heeft er 4 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 120 ¤ op voor de clubkas.
20-04-2008 Je hebt een speler verkocht en 104 500 ¤ ontvangen.
20-04-2008 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 322 651 ¤ aan entreegeld.
17-04-2008 Je hebt een speler verkocht en 1 439 640 ¤ ontvangen.
17-04-2008 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 8 160 ¤
17-04-2008 Je fanclub heeft er 7 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 210 ¤ op voor de clubkas.
16-04-2008 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 8 223 ¤ aan entreegeld.
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:27 schreef Outpost76 het volgende:
Wel knap dat 4 nieuwe supporters even veel op brengen voor de kas als 7.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Je ziet het verschil tussen 120 en 210 naar ik aanneem?![]()
Trouwens, hands in de 16 is niet altijd rood, zie bijvoorbeeld de handsbal van Gianni Zuiverloon tegen Sparta 1,5 week terug.. Penalty kan voldoende bestraffing zijn..
lol altijd lastig dat lesdictiesche.quote:
Phew, hij's nog heel geblevenquote:Op woensdag 23 april 2008 10:20 schreef One_conundrum het volgende:
dat punt snapte ik, maar die van mij raakte dus niet nog ernstiger geblesseerd. Lastig is de beslssing wel natuurlijk
Toch nog maar even gepromoveerd deze week. Baal een beetje dat ik hem nooit op het middenveld heb geprobeerd, dan had ik 'm hoogstwaarschijnlijk wel naar redelijk PM kunnen trainen in de jeugdacademie. Nu heb ik dat wegens 'gebrek aan talent' achterwege gelaten, zonde... Geen idee trouwens of hij nu 'hoog' zit. Mocht 'ie zaterdagavond niet verkocht zijn/worden, dan ga ik 'm zelf maar in m'n friendlies doortrainen denk ik. Goed PM voor z'n 18e zou moeten lukken denk ik, dan wordt het al met al toch nog best een leuke (en zelf opgeleide) speler. Koppen is daarbij een aardige specialiteitquote:Bart Wijnberg (200649023)
17 jaar en 25 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 19-07-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 380
Loon: 293 ¤/week
Eigenaar: SC diepFries
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Ja, en jij trapt er bij mij m'n beste vanaf.quote:Op woensdag 23 april 2008 om 18:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nouja, en de jeugd ging met 2-0 de boot in tegen rompompoms youngsters.. Middenveld haalde het (net) niet en daardoor bleek m'n vleugelaanval-tactiek nogal nutteloos. Daarnaast ook hier een spelertje er af getrapt, echter werd deze toch niet getraind..
Pardoes over heen gekeken... 3 wekenquote:Op woensdag 23 april 2008 23:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, en jij trapt er bij mij m'n beste vanaf.. Volgende keer allebei niet,ok?
.
ik had op wat meer passen gehooptquote:Sander van de Heuvel (200700477) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 14-08-2008
Total Skill Index (TSI): 1 910
Loon: 593 ¤/week
Eigenaar: The Yanks
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Deze heb ik afgelopen zondag gescout, haalde 6 ster in m'n jeugdwedstrijd.quote:Hoor eens, Cornelis Hommes is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Verdedigen. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment matig volgens mij. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
De enige optie die je niet had bedacht: nog geen heel seizoen bij de groep.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Pardoes over heen gekeken... 3 wekenHopelijk voor je kan hij over 1,5 week weer mee doen.. Waarom trouwens 17jr70dagen? Nog niet uitgeleerd en/of geen plaats bij hoofdteam? Of ga je voor resultaten met je jeugd?
http://www82.hattrick.org/Common/editorials.asp?actionType=showEditorialDetail&EditorialID=2960quote:Op donderdag 24 april 2008 11:07 schreef maniack28 het volgende:
Aan veranderingen onderhevig, welke precies?
quote:20-04-2008 Team reached 70,5 stars in a match
Das niet verkeerd!!quote:
JAJA Yip Nieuwenhuis van redelijk naar goedquote:TSI: 3050 (+4290/-1240)
Salary: ¤ 679,40 (+¤ 679,40/-¤ 0,00)
Verdedigen: 2 (+2/-)
Vorm: 2 (+7/-5)
Conditie: 1 (+1/-)
quote:Adri Cordang (198516522)
17 jaar en 67 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 09-06-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 280
Loon: 434 ¤/week
Eigenaar: SC diepFries
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:
Oja ik ben mn 1e duitserquote:De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 28-04-2008
Die naam ookquote:Maurice Messerschmidt 25-04-2008 om 21:01 521 000 ¤
3 miljoen moet lukkenquote:Helmut Fabricius [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 35 080, 22 jaar en 38 dagen, matig in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: bovennatuurlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
leuke stijger (die ik ook wouquote:
Foking deadline vergetenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Trouwens iemand strakkies zin in een jeugd friendly?
[..]
Oja ik ben mn 1e duitseraan t kopen. Doe t nie graag maar hij is wel goed.
![]()
[..]
Die naam ook
Ik heb r nooit in gezeten dus ik gok en doe maar watquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:53 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
leuke stijger (die ik ook wou) ben er geloof ik een beetje uit wat betreft skilltraden na die loonsveranderingen
Hey swa, nog even donker als altijdquote:Op woensdag 16 april 2008 12:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Hoi
Onze huisneger, hij is terug!
Ik mis qyn, madkow en lortnoc nog voor de FokHattrick Classics Reunion
Nicoooooooooooooooo!!!quote:
zie eerst morgen in dat kuipje maar te winnen voordat je mij bantquote:
Ik was er eerder. Ik heb ze al aangeklaagd omdat ze hun naam van mij hebben afgeleid en dus inbreuk maken om mijn merkenrecht. De zaak loopt nog. Verwacht wel een paar ton binnen te halenquote:
Inderdaad. En nou heeft-ie geen tijd meer voor HT.quote:Op zaterdag 26 april 2008 om 18:55 schreef The_Hives het volgende:
ik zie net dat JD modje is geworden. Waar is het heen gegaan met fok. De verloedering is toegeslagen
Verkoopbaar, maar meer ook niet. Hopelijk wordt-ie door een beginner flink opgetraind en doorverkocht.quote:Rupert van Eekelen (200979323) [Add this player to your bookmarks]
17 years and 56 days, passable form, healthy
A pleasant guy who is fiery and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Next birthday: 22-06-2008
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 440
Wage: 315 ¤/week
Owner: JHMWMJZMN
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: wretched
Winger: weak Defending: passable
Scoring: weak Set Pieces: inadequate
Ik kan geen speler promoveren nu, hoewel ik wel een paar 17jarigen heb. Vanavond tegen de nummer 7, ik sta 4e dus dat zal wel lukkenquote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Jacob-Jan Boven en hij is 15 jaar.
Deze speler is slecht in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Passen worden voordat hij bij het eerste komt. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment zwak volgens mij.
Dit is een snelheidsduiveltje - altijd in beweging, en sneller dan de meeste anderen. Ik hoop dat hij die vaardigheid op het veld kan leren gebruiken.
BTW hoe zit het met specialties?quote:I think I have spotted a future star here, to be honest. He told me his name is Fokko Bouw and is 15 years old.
Right now I would say his Passing capabilities are around the inadequate level. If he develops well, I would say this chap can emerge with weak Winger before joining the senior squad.
It is hard to evaluate this player without mentioning his technical skills, he seems to have a natural love for the ball.
Do we sign him, boss?
quote:Fokko Bonekamp (28767952)
16 years and 26 days
Speciality: Technical
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Albert-Henk Odijk.
Deze speler is zwak in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Verdedigen wordt!
quote:1 spelers gevonden.
1. Berry Hooijer 1 300 000 ¤ (openingsprijs)![]()
Is eigendom van: Schoffellaars ût Fryslân
Leeftijd: 17 jaar
TSI: 2 380
Deadline: 28-04-2008 om 09:06
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Geen idee of je dit bedoelt, echter sinds de update van de JA een aantal weken terug komen er in het scoutingsrapport af en toe specialiteiten naar voren (best handig om te weten). Op het moment dat een specialiteit in het trainingsrapport (dus niet: wedstrijdverslag) is genoemd, dan is 'ie ook zichtbaar in je spelersoverzicht.quote:Op zondag 27 april 2008 13:22 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
BTW hoe zit het met specialties?
[..]
Hij heeft ook koppen daar zoek ik op.quote:Op zondag 27 april 2008 15:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik verkocht in februari een 18jr70d (+-) goed PM, Goed passen, redelijk verdedigen met ook matig scoren (andere stats weet ik niet meer) voor 1,3mln.. Had wel specialiteit [Koppen], deze heeft er geen, maar is nog flink jonger. Hij is in ieder geval leuk multiskill
Maarreh, Outpost, loopt het je jonkies al dun door de broek voor vanavond
Okee, stond niet in je quote en ik heb 'm niet gecheckt..quote:Op zondag 27 april 2008 15:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij heeft ook koppen daar zoek ik op.
Heb je na vorige week weer een nieuwe? Zo ja, nee, nog niet gezien..quote:Zeker mn persbericht niet gelezen bij de jeugd??
Die van vorige week zegt toch genoegquote:Op zondag 27 april 2008 15:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Okee, stond niet in je quote en ik heb 'm niet gecheckt..
[..]
Heb je na vorige week weer een nieuwe? Zo ja, nee, nog niet gezien..
Ik las iets over een zware vernedering een aantal weken geledenquote:Op zondag 27 april 2008 15:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die van vorige week zegt toch genoeg
En iets over een weder dienst doenquote:Op zondag 27 april 2008 16:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik las iets over een zware vernedering een aantal weken geleden
Gaat dus als het mee zit over een paar seizoen weer wat opleveren. lekker zakendoen is datquote:
Netjes!!quote:
Edit:quote:Fredy Borter (200634899)
17 jaar en 4 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 13-08-2008
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 1 020
Loon: 356 ¤/week
Eigenaar: FC KAWIGLA
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
De tering erg prijzig maar ja dat heb je als nog iemand m graag wil hebben.quote:Transferlijst: Middenvelder
Deadline: 27-04-2008 om 18:13 Stuur reminder!
Vraagprijs: 200 000 ¤
Hoogste bod:
675 000 ¤ door FC RKDEO
Het bieden is geëindigd!
quote:Op zondag 27 april 2008 19:22 schreef Yurzinho het volgende:
Ik denk dat hij ergens halverwege zit ofzo?
Wat zal ie ongeveer waard zijn?quote:Güçlü Galip (201023807)
17 jaar en 79 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 30-05-2008
Total Skill Index (TSI): 360
Loon: 392 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Geen fuck....30k ofzo..hooguitquote:Op zondag 27 april 2008 19:28 schreef DeHovenier het volgende:
Pull:
[..]
Wat zal ie ongeveer waard zijn?
Je gaat weer met 4-1 verliezen?quote:
Tenminste, je schreef mij een wederdienst te willen bewijzenquote:we·der·dienst (dem)
1 dienst die men als tegenprestatie aan iem. bewijst
So? Beetje competitie-element is toch best leuk?quote:Op zondag 27 april 2008 20:00 schreef One_conundrum het volgende:
Dude, het is de jeugd. Wat de neuk maakt dat nou uit of je wint of niet? Of komen er dan minder schoolkinderen naar je wedstrijden kijken?
Dat is een goed beginquote:Ondanks de stortbuien kwamen er 40717 toeschouwers naar De Sportfinne
Dat haal ik zelfs niet (#4 in V; Supporters delirious.)quote:Op zondag 27 april 2008 20:12 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat is een goed begin
Jaah, dat is ook wel zo diepfries, en het is ook leuk om te experimenteren met opstellingen natuurlijk. Succes
Deze jonge heeft nu al 2x geel te pakken. ligt dat aan zijn persoonlijkheid? daar heb ik niet echt verstand van. Wel 4-1 voor trouwensquote:Eugène Walker (92513230)
26 jaar en 83 dagen, goed in vorm
Een controversieel persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een matig leider.
moet je je overdekte zitplaatsen uitbreiden. dat hellpt bij klotenweer. en ik sta eerste in VI dat is wel lekker, moet wel tegen de nummer 7 trouwens...quote:Op zondag 27 april 2008 20:38 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat haal ik zelfs niet (#4 in V; Supporters delirious.)
Komt dat schot!!!!!!!quote:Op zondag 27 april 2008 20:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Deze jonge heeft nu al 2x geel te pakken. ligt dat aan zijn persoonlijkheid? daar heb ik niet echt verstand van. Wel 4-1 voor trouwens
quote:Op zondag 27 april 2008 20:46 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
moet je je overdekte zitplaatsen uitbreiden. dat hellpt bij klotenweer. en ik sta eerste in VI dat is wel lekker, moet wel tegen de nummer 7 trouwens...
Daar zie je dus het nut van overdekte zitplaatsen. makkeijke 4=1 winst. Jammer genoeg weer een +1. Ik sta nog steeds eerstequote:Staanplaatsen : 19573
Zitplaatsen : 7416
Overdekte zitplaatsen : 12500
VIP-plaatsen : 1228
Ik heb r zo 1 verkocht voor een ton vorige week.quote:
quote:21-04-2008 21:50
Wedstrijd Sipko Boender: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Verdedigen. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
14-04-2008 21:50
Wedstrijd Sipko Boender: Training op het gebied van Verdedigen zal geen effect meer op hem hebben.
11-04-2008 13:50
Wedstrijd Sipko Boender: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Verdedigen.
11-04-2008 13:50
Wedstrijd Sipko Boender: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zien. Daarin is hij inmiddels rampzalig.![]()
24-03-2008 21:50
Wedstrijd Sipko Boender: Zijn Vleugelspel-vaardigheid is waardeloos.
07-03-2008 19:50
Wedstrijd Sipko Boender: Hij is vermoedelijk rampzalig in Verdedigen op dit moment.![]()
07-03-2008 19:50
Wedstrijd Sipko Boender: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Verdedigen.
03-03-2008 21:50
Wedstrijd Sipko Boender: We hebben deze week ook Keepen getraind. Hij lijkt daarin matig te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |