quote:1. tsunami 9 6 2 1 32 - 16 +16 20
2. topaanbieding.com 9 4 3 2 26 - 15 +11 15
3. Ladderzatsquad 9 4 3 2 21 - 13 +8 15
4. bull,s 9 5 0 4 29 - 25 +4 15
5. VVWF 9 3 2 4 13 - 16 -3 11
6. De Spelverdelers 9 3 1 5 14 - 24 -10 10
7. JVC 9 2 2 5 12 - 25 -13 8
8. FC Faroukmeisters 9 2 1 6 19 - 32 -13 7
Ratings?quote:Op zondag 27 april 2008 22:29 schreef Wurdsje het volgende:
Hmmz weer eens onterecht verloren.. enkel mn middenveld was minder, maar dat counterde ik..
Hiero is t ook spannend de nr3 tm nr 7 kunnen allemaal makkelijk nog degraderen.quote:Op zondag 27 april 2008 22:32 schreef ScudRaket het volgende:
4-0 gewonnen van een directe concurrent.
Spannende competitie:
[..]
Heel apart idd!quote:Op zondag 27 april 2008 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Jezus wat ben ik vanavond genaaid... het slaat er toch nergens op dat ik verdomme 4 tegengoals krijg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Match id: 168520216
Het bizarre is ook nog dat hij standaard countert (zwak of matig) en dat ik met mijn betere counter dus het onderspit delf... dit als de tweede keer dat ik tegen hem genaaid wordt met een hatstatje of 40 verschilquote:
Hier snap ik ook niet veel van en al helemaal niet omdat t geen spelhervatting goals zijn. Dan zou t matig zijn maar wel te begrijpen. De tering man dis echt matig.quote:Op zondag 27 april 2008 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Jezus wat ben ik vanavond genaaid... het slaat er toch nergens op dat ik verdomme 4 tegengoals krijg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Match id: 168520216
Hoe kan hij nou met 33 hatstats door jou verdediging van 100 komen? Laat staan 4x.quote:Jij:
HatStats 157
Verdediging 100
Middenveld 18
Aanval 39
Hij:
HatStats 118
Verdediging 49
Middenveld 36
Aanval 33
1e is een negatief SE tegen, daarnaast heeft z'n tegenstander nu 6 overwinningen op rij, dus ongetwijfeld een zeer hoog zelfvertrouwen. 3x 'gewoon' scoren is gezien de ratings nogal overdreven/matig, het gebeurt echter vaker...quote:Op zondag 27 april 2008 23:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier snap ik ook niet veel van en al helemaal niet omdat t geen spelhervatting goals zijn. Dan zou t matig zijn maar wel te begrijpen. De tering man dis echt matig.
[..]
Hoe kan hij nou met 33 hatstats door jou verdediging van 100 komen? Laat staan 4x.
Jou jonkies hebben r al 4 gestolen van mijn Helden bedoel jequote:Op zondag 27 april 2008 23:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Owja, ik kon/kan dus niet echt slapen en moet morgen weer vroeg![]()
5-2 gewonnen met A-team en OP's jonkies stelen een punt (3-3) tegen mijn helden
De laatste 2 wedstrijden 8 ster als vleugelverdediger, net 17y geworden.quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Albert-Henk de Rijke.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Volgens mij is deze speler klasse op het gebied van Verdedigen.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
quote:Albert-Henk de Rijke [playerid=201095791]
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Volgende verjaardag: 18-08-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 452 ¤/week
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Ik:quote:
Hij:quote:Wurdsje FC
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid briljant
Middenveld zwak (laag)
Rechterverdediging formidabel (laag)
Centrale verdediging uitmuntend (hoog)
Linkerverdediging uitstekend (hoog)
Rechteraanval waardeloos (laag)
Centrale aanval zwak (heel laag)
Linkeraanval formidabel (laag)
HatStats 199
Verdediging 104
Middenveld 42
Aanval 53
LoddarStats 12.44
quote:Innuendo United
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek vleugelaanval
Tactiekvaardigheid uitmuntend
Middenveld zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging redelijk (heel laag)
Centrale verdediging goed (laag)
Linkerverdediging redelijk (laag)
Rechteraanval matig (zeer hoog)
Centrale aanval redelijk (laag)
Linkeraanval redelijk (heel laag)
HatStats 180
Verdediging 69
Middenveld 48
Aanval 63
LoddarStats 11.41
quote:2008-04-17 09:10 HT time: Planned maintanance
Hattrick is taking a break because of planned maintanance. We're scheduled to be back online at 11:00 (HT time) but it might be a shorter stop if all things go well.
kun je dat in de JO dan niet trainen, nadat ie goed is in Defquote:
Ik train het ook, maar de afgelopen paar YP's wilden niet stijgen qua passen.quote:Op maandag 28 april 2008 15:05 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
kun je dat in de JO dan niet trainen, nadat ie goed is in Def
Geaccepteerd!!quote:
Nadat je zoveel in de plus stond eerstquote:Op maandag 28 april 2008 00:06 schreef Lennox het volgende:
1x een opstelling maken en gelijk weer 8-0 winnen van nummer 3. Wat ben ik toch goed
Nog maar 400k in het rood
Ook al is t mn fc en speelt ie in mn B team. Ik vind t nooit leuk als spelers minder goed wordenquote:Tamariz Roger:
Helaas, op het punt van passen zakte hij van redelijk naar matig.
quote:Op zondag 27 april 2008 22:29 schreef Wurdsje het volgende:
Hmmz weer eens onterecht verloren.. enkel mn middenveld was minder, maar dat counterde ik..
Dan zie ik dat ook je aanval minder was. Dit is een wedstrijd die jij had moeten cq kunnen winnen maar t is niet een duidelijke vind ik. Deze kon je net zo goed verliezen en dat is dus ook gebeurt. Das jammer en klote maar dat is t risico met counteren. Het is geen garantie dat je wint.quote:
Hij is al bijna 19 en moet nog min 4 weken trainen voor hij uitstekend wordt en dan wordt ie me te oud.quote:Bjorn Rochus (187902054)
18 jaar en 76 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 03-06-2008
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: uitstekend
Hij is al bijna 19 en moet nog min 4 weken trainen voor hij uitstekend wordt en dan wordt ie me te oud. Hij heeft ook minder dan die 1e Qua bijskilsquote:Roy Gournay (185846349)
18 jaar en 58 dagen, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 21-06-2008
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Dit is mn beste trainie heeft all1 passen als bij skil en is al bijna 22. Tijd voor de verkoop. Maar over ongeveer 3 weken stijgt hij naar briljant.quote:Stefan Ståhlbo (150855407)
21 jaar en 59 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 20-06-2008
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Altijd lekkerquote:28-04-2008 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 108 500 ¤
Ik speel in de comp 5-4-1 nu. 5-3-2 (op woensdag) leek mij te veel risico in de comp omdat ik dan helemaal geen mid meer heb. (ik speel ze nl allemaal met aanvallende vleugels.) zo heb ik met 5-4-1: 2 IM's met 1 op aanvallend, een normale IM en 2 vleugels op aanvallend. dat was ik eigenlijk met 4-3-3 ook van plan maar dat is idd met 2 IM"s beter anders heb ik t zelfde risico als met 5-3-2. En dus naar 4-3-3, dan heb ik veel meer aanvallende kracht. Wat nodig is met counteren.quote:Op maandag 28 april 2008 19:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
outpost, 541 zou ik niet gaan spelen, veel te weinig aanvalskracht voor een counterhufter. Alleen in extreme gevallen misschien gebruiken
433 is een mooi systeem. zorg wel dat je een paar goede mids hebt. speel iig met 2 IM's, met eentje is te risicovol.
wat betreft verkopen van een van je trainees... je kunt ze allemaal verkopen, maar misschien is het verstandig een van die 18jarigen te doen, je hebt de verdedigende kracht nog wel nodig. ik zou wachten tot een van die 18jarigen popt en dan verkopenen niet wachten met omschakelen van systeem, heeft geen zin.
succes!
Ik vind ze allemaal best wel oud...quote:Op maandag 28 april 2008 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
Wat zouden jullie doen? Vooral onder onze fok counter vrienden maar alle advies is welkom.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:33 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal best wel oud...
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:47 schreef One_conundrum het volgende:
moelijk. de eerste 2 leveren leveren beide maar rond de 5 ton op. dus ik weet niet wat voor spits je wil kopen, maar daar hangt het af denk ik.
of trap ik nu nog meer open deuren in
Behalve Yip natuurlijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou alle trainees het hele team verkopen en wat leuks gaan trainen, PM bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou alle trainees verkopen en wat leuks gaan trainen, PM bijvoorbeeld.
Yip kan wel ik zal er iig winst op maken. Maareh nee dat wordt me te gortig gastenquote:
Das lekker!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:15 schreef DeHovenier het volgende:
Holla, net gepullde spelertje haalt gelijk 5 ster als verdediger (is 15 jaar)
17 jarig redelijk met bijstats zou ik kopen, heb je in de toekomst meer aan en verdedigingsratings boeien toch geen donderquote:Op woensdag 30 april 2008 10:46 schreef Wurdsje het volgende:
Ik zit een beetje met het probleem dat ik momenteel 3 centrale verdedigers heb van 23.. (allemaal wereldklasse).. deze zijn dus niet meer trainbaar.. voor wat voor trainees zou ik ze kunnen vervangen? ik heb verder alleen nog maar 2 18 jarige met uitstekend verdedigen en de rest is 17 jaar en goed verdedigen..
Kan ik dan gewoon nog wat 17 jarigen met goed verdedigen aanschaffen of is iets ouder met iets meer niveau meer aan te raden?
lijkt me wel als je op de counter speelt...quote:Op woensdag 30 april 2008 11:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
17 jarig redelijk met bijstats zou ik kopen, heb je in de toekomst meer aan en verdedigingsratings boeien toch geen donder
mijn ervaringen zijn anders, laten we het zo zeggenquote:Op woensdag 30 april 2008 12:11 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
lijkt me wel als je op de counter speelt...
heb je counterervaring?quote:Op woensdag 30 april 2008 12:16 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
mijn ervaringen zijn anders, laten we het zo zeggen
2.5 jaarquote:
BlondesAttacking managers have more fun!quote:Op woensdag 30 april 2008 12:53 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
2.5 jaar
ben ermee in VI gekomen, eerste seizoen gelijk kampioen, maar daarna lukte het nooit meer
dus ik speel nu lekker op middenveld en train nog steeds verdedigers. minder trainingsopbrengsten, maar meer uit de beker en recettes. en het spel is zo een stuk leuker
aha... nou ja ik zit sowieso te dubben of ik überhaupt nog wel door ga met mn team.. maar je raad dus aan om bijv. 442 te spelen en verdedigers te trainen?quote:Op woensdag 30 april 2008 12:53 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
2.5 jaar
ben ermee in VI gekomen, eerste seizoen gelijk kampioen, maar daarna lukte het nooit meer
dus ik speel nu lekker op middenveld en train nog steeds verdedigers. minder trainingsopbrengsten, maar meer uit de beker en recettes. en het spel is zo een stuk leuker
Doe dan net als ik 4-3-3!quote:Op woensdag 30 april 2008 13:47 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
aha... nou ja ik zit sowieso te dubben of ik überhaupt nog wel door ga met mn team.. maar je raad dus aan om bijv. 442 te spelen en verdedigers te trainen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |