Het is ff goed gegaan, maar vandaag is het weer helemaal niksquote:Op maandag 7 april 2008 21:30 schreef Timo20 het volgende:
My God, wat is het forum weer traag vandaag
Mja, de banners staan weer aan hè? Dus dan is het weer sloom...quote:Op maandag 7 april 2008 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is ff goed gegaan, maar vandaag is het weer helemaal niks
En dan wel een heel afschuwelijke single zelfsquote:Op maandag 7 april 2008 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
En jawel, ook nog een single voor Tibet.
idd jaquote:Op maandag 7 april 2008 23:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En dan wel een heel afschuwelijke single zelfs
Je gaat nog bijna alain clark en leaf waarderen als je dit nummer vaker hoort![]()
Hans is de grote hit me tv fan hierquote:Op dinsdag 8 april 2008 01:01 schreef Glacier het volgende:
Oeh, ik heb 2 kaartjes voor de Hit Me TV Hyves showcase in Utrecht gewonnen.
Het is aanstaande woensdagavond, iemand zin om mee te gaan?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:04 schreef Glacier het volgende:
Ik zie de reacties wel verschijnen
Nu ga ik slapen, ben net terug uit Utrecht.
Woensdag naar Utrecht voor Hit Me TV, donderdag Room Eleven in Utrecht..ik lijk wel Utrecht verslaafd![]()
Slaap lekker allemaal
Ik kan iig niet mee, dan zit ik bij Room Eleven aan tafelquote:Op dinsdag 8 april 2008 01:01 schreef Glacier het volgende:
Ik zoek nog iemand die met me mee gaat
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:21 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ben een beetje laat, uitlaat was onder m'n auto vandaan geschoten dus ben snel teruggegaan en heb m'n moeders auto gepaktZo doen we dat in Den Haag
Vanavond dan maar weer ff lassen
Ik heb het idee dat mijn uitlaat ook een beetje lekjes begint te raken. Af en toe pruttelt ie wat. Wel mooi geluid hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ja met 2 van die wrakken moet je wel
Alhoewel, ze zijn allebei net gekeurd, de Chevy tot 2010 (2 jaar tegenwoordig voor oldtimers) en de Nissan tot maart 2009
Gare uitlaatophanging van die Nissan. Dat is het enige wat slecht ontworpen is aan die auto! Er zit geen flexibel stuk tussen dus elke keer krijgt je uitlaat een opsodemieter als je optrekt. Ik hou van hard optrekken dus meer opsodemieters dus sneller weer opnieuw vastlassen
Is ook best leuk hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Af en toe een foute plaat moet kunnen hè.
Ja als't aan het eind van je uitlaat zit voor je laatste demper is leukquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mijn uitlaat ook een beetje lekjes begint te raken. Af en toe pruttelt ie wat. Wel mooi geluid hoor.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:55 schreef Againzender het volgende:around the world around the world around the world around the world around the world around the world around the world around the world around the world around the world around the world around the world
quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:01 schreef Glacier het volgende:
Ik zoek nog iemand die met me mee gaat
Jammer genoeg zit ik binnenquote:Op dinsdag 8 april 200810:11 schreef Againzender het volgende:
het zonnetje breekt gelijk door [afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die sjappie heeft welgeteld 3 (DRIE!!!!!!!!!) singles uitgebracht die per ongeluk de top 40 gehaald hebben.
Wát een ontdekking is het toch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
neequote:Op dinsdag 8 april 2008 10:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeft 3FM ook al in de gaten dat hij een wel leuke nieuwe single uit heeft?
Wellus. Heb em al zeker drie keer voorbij horen komen de afgelopen twee weken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:02 schreef borisz het volgende:
[..]
nee
Morgen kan ik beter de tram nemen ipv de metro denk ik
beterschap mook.![]()
Dat denk ik nog wel. maar even op www.gvb.nl kijken. (edit: dus tussen Spaklerweg en Amstelveeen rijdt 51)quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Wellus. Heb em al zeker drie keer voorbij horen komen de afgelopen twee weken.
[offtopic]
De metro dood. Rijdt de 51 nog wel tot Zuid en A'veen in?
Nightcrawlers. The Bomb is Bucketheads.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat denk ik nog wel. maar even op www.gvb.nl kijken. (edit: dus tussen Spaklerweg en Amstelveeen rijdt 51)
Bucketheads
ja foutje,quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Nightcrawlers. The Bomb is Bucketheads.
Van hetzelfde laken een pak natuurlijk, tegelijkertijd ook in den hitlijsten?
Zijn dan die jaren zo ineen gesmolten dat ik denk dat het allemaal tegelijkertijd uitkwam?quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:37 schreef borisz het volgende:
[..]
ja foutje,. Heb direct nog maar een bak ingeschonken om wakker te worden.
Nightcrawles is van 93, bucketheads is 94. Beide vette platen
Ik heb ze beide op 1 verzamel-cd staan, dus dat ze ongeveer tegelijkertijd in de top40 stonden, is heul zo gek niet, in 1995 dacht ik eigenlijk zelf.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:37 schreef borisz het volgende:
[..]
ja foutje,. Heb direct nog maar een bak ingeschonken om wakker te worden.
Nightcrawles is van 93, bucketheads is 94. Beide vette platen
ik dacht ook al: daar gaat een schuifje niet open. maar het was dus opzetquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:12 schreef Glacier het volgende:
Ik hoor de Stenders muziek, maar geen Stenders?
het bandje was te laat (alweer, gisteren ook) en Rob had er zichtbaar geen zin meer in, en heeft ze weggestuurdquote:
Bob Sinclair is anders ook geen pretjequote:Op dinsdag 8 april 2008 12:17 schreef TheZapster het volgende:
Muziek van Krezip aan moeten horen is nooit grappig
quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
het bandje was te laat (alweer, gisteren ook) en Rob had er zichtbaar geen zin meer in, en heeft ze weggestuurd
ja, dat kreeg Rob ook te horenquote:
Gewoon Kink luisteren. Beginnen we dan wel een topicje. En ene goede plaat naar de andere.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:17 schreef TheZapster het volgende:
Muziek van Krezip aan moeten horen is nooit grappig
Ik hoop niet dat je Avondland bedoelt? Dat is een bizar goed programmaquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:43 schreef cosmick het volgende:
Gewoon Kink luisteren. Beginnen we dan wel een topicje. En ene goede plaat naar de andere.
Alleen dat middagprogramma is bizar slecht. Althans die EO-presentatoren die grappig proberen te doen.
Ik houdt het vandaag op kxradio, morgen doe ik wel kinkfm want dan is die irritante markinthedark er 's middags en die kan ik niet uitstaanquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gewoon Kink luisteren. Beginnen we dan wel een topicje. En ene goede plaat naar de andere.
Alleen dat middagprogramma is bizar slecht. Althans die EO-presentatoren die grappig proberen te doen.
Mark op Kink?! Nondeju.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik houdt het vandaag op kxradio, morgen doe ik wel kinkfm want dan is die irritante markinthedark er 's middags en die kan ik niet uitstaan
Ohnee wacht dat is donderdag![]()
Nee op kx, maar dan donderdag middag, en vanavond ook geloof ik, maar ik kan die gozer niet uitstaan wat een irritante stem!quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Mark op Kink?! Nondeju.
Maar we schakelen idd over naar KX, want dit begint wel te jeuken,
Dat klinkt al logischer. Ach Mark, het was 's nachts zo leuk.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee op kx, maar dan donderdag middag, en vanavond ook geloof ik, maar ik kan die gozer niet uitstaan wat een irritante stem!
Ik snap niet dat sommige 3FM-dj's daar nog zitten.... Ik bedoel: zo'n Ekdom kan als muziekliefhebber toch niet serieus menen dat ie een groot deel van de genomineerden geweldig vindt? Maarja, hij moet er wel positief over zijn...quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:42 schreef Piles het volgende:
DJ zijn zou niks voor ons zijn, moet je een beetje zulke reclame gaan zitten maken
Ja, Rob heeft gelukkig zo af en toe nog gewoon schijt aan alles.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
Rob Stenders gooit er dan altijd van die fijne opmerkingen doorheenDat is lache
En zo hoort hetquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, Rob heeft gelukkig zo af en toe nog gewoon schijt aan alles.
Idd. Die geeft tenminste nog z'n mening, zoals een echte/goede dj betaamt. Ik denk dat 3FM een stuk beter zou klinken als je de dj's meer ruimte zou geven om eigen muziek te draaien. Het verplicht om het uur een nummer uit onze 'favoriete' lijst (AC, Leaf, enz. enz.) draaien, bevordert de kwaliteit van 3FM duidelijk niet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, Rob heeft gelukkig zo af en toe nog gewoon schijt aan alles.
Nauwelijks iddquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:18 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, dit bandje hoor je niet veel op 3FM![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:28 schreef -Hans- het volgende:
Michiel gaat vanavond Ting Tings - Great DJ en Alphabeat draaien. Leuk !![]()
nu ook nog eventjes MGMT draaien..![]()
WOW ! Nou, dat is nog eens goed nieuws zeg. Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:39 schreef Feivel1 het volgende:
@Hans: Het is nog gelukt met RTV Noord hoor! Zaterdag viel er een mooie enveloppe (met inhoud) op de deurmat.
Vandaag werden we hier thuis nog gebeld, met de vraag of we iets eerder konden komen, zodat we kunnen zien hoe het NoordNieuws opgenomen wordt, en misschien mogen we mee op reportage (bijvoorbeeld voor het weer).
Klinkt als een leuke dag, mn mentor werd ook blij toen ze mn ingevuld papier zag.
Nu zijn we de stoep weer aan het achtervolgen. Mooi liedje, maar zooooo vaak gehoord. Dus ik hoop dat dit het enige mis verschoten kruit is...quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:25 schreef Marc63 het volgende:
MetMichiel heeft vandaag wel een knallend begin met al die kneiters. Hopelijk is nog lang niet al het kruit verschoten.
Yep, en reken er maar op dat ik mn camera meeneem! (Hopelijk mag ik plaatjes schieten..)quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
WOW ! Nou, dat is nog eens goed nieuws zeg. Gefeliciteerd!Denk dat RTV Noord een leuke omroep is om stage te lopen en je hebt vanuit de Mediacentrale volgens mij ook uitzicht op het trainingsveld van FC Groningen.
![]()
Weer met Derk Bosscher is altijd mooi![]()
Michiel en Maricha![]()
Nog nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Is er trouwens iemand die weet of de metros in Amsterdam weer normaal rijden?
Leuk ! vinden ze vast niet erg zo'n cameraquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:31 schreef Feivel1 het volgende:
Yep, en reken er maar op dat ik mn camera meeneem! (Hopelijk mag ik plaatjes schieten..)
tram 5 ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bedankt. Eens kijken wat de snelste manier is om vanaf Utrecht thuis te komen.
Dan zal ik een kwartier moeten wachten in Utrecht. Dan is het via Amstel net iets sneller. Maar of dat nu ook zo is...quote:
Die paar minuten maken dan ook niet veel uit.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan zal ik een kwartier moeten wachten in Utrecht. Dan is het via Amstel net iets sneller. Maar of dat nu ook zo is...
Iedereen is de kamer uit gestuiterd, vandaar dat het zo rustig is.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:03 schreef Marc63 het volgende:
Heb ik iets verkeerds gezegd? Het is ineens zo stil.
Normaal SMS tarief!quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:10 schreef Feivel1 het volgende:
Weet iemand trouwens of Jaiku gratis/tegen normaal SMS tarief is, in Nederland?
Thanks!quote:
Jaiku is dood hoor, bijna iedereen zit tegenwoordig op Twitter (inclusief Maricha, sinds zojuistquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:25 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Thanks!
Probleem 2: Het feit dat iemand je een uitnodiging moet sturen.
Iemand die me er eentje stuurt?
Nou, eigenlijk gaat het me er om dat ik gewoon via mn mobiel (per SMS) op mn weblog krijg wat ik nu aan het doen ben.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jaiku is dood hoor, bijna iedereen zit tegenwoordig op Twitter...
Stuur even een PM met je mailadres en ik wil je wel een uitnodiging sturen voor Jaiku als je dat nog steeds wilt.
Jaiku heeft een beter systeem, maar Twitter is veel populairder waardoor mensen die je zou willen volgen (ik volg half 3FM en een aantal bekendenquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:31 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk gaat het me er om dat ik gewoon via mn mobiel (per SMS) op mn weblog krijg wat ik nu aan het doen ben.
Wat is er zo goed aan Twitter, en minder goed aan Jaiku?
En da's ook gratis?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jaiku heeft een beter systeem, maar Twitter is veel populairder waardoor mensen die je zou willen volgen (ik volg half 3FM en een aantal bekenden) bijna allemaal op Twitter zitten ipv Jaiku. Voor Twitter zijn ook veel meer uitbreidingen, programma's en website-scriptjes beschikbaar, dus als ik jou was zou ik gewoon voor Twitter kiezen.
Twitter is eenzelfde soort dienst als Jaiku, maar dan met een wat minder uitgebreid systeem, een stuk populairder en zonder het moeten hebben van een uitnodiging gratis aan te melden.quote:
Via Hellotxt.com kun je op zo'n beetje ALLES posten. Ook mooi - voor Twitter, Jaiku en Pownce: http://www.twhirl.orgquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jaiku heeft een beter systeem, maar Twitter is veel populairder waardoor mensen die je zou willen volgen (ik volg half 3FM en een aantal bekenden) bijna allemaal op Twitter zitten ipv Jaiku. Voor Twitter zijn ook veel meer uitbreidingen, programma's en website-scriptjes beschikbaar, dus als ik jou was zou ik gewoon voor Twitter kiezen.
Ik weet alleen niet hoeveel SMSen naar Twitter eigenlijk kost, zal ook wel lokaal tarief zijn denk ik (niet zeker).
Via SMS? Heb het liever niet via WAP, en dat soort ongein.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Via Hellotxt.com kun je op zo'n beetje ALLES posten. Ook mooi - voor Twitter, Jaiku en Pownce: http://www.twhirl.org
Maar bij Twitter kan je alleen maar óntvangen, maar niet dat het op je weblog komt, toch?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Twitter is eenzelfde soort dienst als Jaiku, maar dan met een wat minder uitgebreid systeem, een stuk populairder en zonder het moeten hebben van een uitnodiging gratis aan te melden.
Ah found:quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maar bij Twitter kan je alleen maar óntvangen, maar niet dat het op je weblog komt, toch?
quote:Update by Phone
Send your Twitter updates from your mobile phone. Once you've verified your phone number in the device settings page, send your Twitter update in a text message to Twitter. We'll send it to your friends and post it to your web page.
In the US, send a text message to the Twitter short code: 40404
In Canada, send a text message to Twitter's Canadian short code: 21212
Out of the US, send a text message to our UK number: +44 7624 801423
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:49 schreef Glacier het volgende:
Avond
* Glacier is half aanwezig vanavond
Oh, daar is een simpele oplossing voor hoor! Gewoon op repeat zetten, hoef je niet elke keer de play-knop in te drukken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:31 schreef alwaysleft het volgende:
Mensen ik heb een probleem![]()
Ik heb dat nummer van Alphabeat gedownload maar ik blijf maar op play drukken![]()
Zit nu al een uur naar Alphabeat - Fascination te luisteren![]()
Schaam je 3FM dat jullie me met dit probleem opzadelen
Dat had ik dus dit weekend! Bleef maar op YouTube de clip kijken... De zangeres isquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:31 schreef alwaysleft het volgende:
Mensen ik heb een probleem![]()
Ik heb dat nummer van Alphabeat gedownload maar ik blijf maar op play drukken![]()
Zit nu al een uur naar Alphabeat - Fascination te luisteren![]()
Schaam je 3FM dat jullie me met dit probleem opzadelen
Hmm, heb de musicvideo nog niet bekeken. Maar eens gaan doen danquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat had ik dus dit weekend! Bleef maar op YouTube de clip kijken... De zangeres is
Dat was heul niet kutquote:
Heeft een youtube aangezet....quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat had ik dus dit weekend! Bleef maar op YouTube de clip kijken... De zangeres is
Op Paaspop Auxraus gezienquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:55 schreef borisz het volgende:
T Raumsmire ook nooit meer wat van gehoord
Ik ben erquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:08 schreef Piles het volgende:
Zo, en weer stil hier
Alles gemist vanavond
Zangeres is best leuk ja. Deense vrouwenquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
mijn wekker staat op 6:30 uur. en toch zit ik al op kantoor nuquote:Op woensdag 9 april 2008 06:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als je gewend bent om half acht op te staan, niet.
Je hoorde iemand kotsen?quote:Op woensdag 9 april 2008 08:09 schreef Piles het volgende:
Ik kom net binnen, hoor ik dit
Geen goedemorgen dus
Je went er vanzelf wel aanquote:Op woensdag 9 april 200806:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als je gewend bent om half acht op te staan, niet [afbeelding].
Half zes wakker, dus dan er maar uitquote:Op woensdag 9 april 2008 08:41 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Tering wat ben jij vroeg Cos
Vetquote:Op woensdag 9 april 2008 08:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Half zes wakker, dus dan er maar uit.
Maarrrrr.. dit trof ik aan in Zwolle
OLDSMOBILE CUTLASS 3A8 37N.
Ik wou net zeggen, is mooiquote:Op woensdag 9 april 2008 09:21 schreef SilentChaos het volgende:
En U2 op 3FM
Alhoewel ik dit wel eennummer vind...
De Frayselijk nu trouwens.. ARGH.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:21 schreef SilentChaos het volgende:
En U2 op 3FM
Alhoewel ik dit wel eennummer vind...
quote:Op woensdag 9 april 2008 09:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sommige dingen veranderen ook nooit.
Feargal Sharkey, strak geproduceerd door Dave Stewartquote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 08:02 schreef Broekie het volgende:
Mogguh.
Ik lees net in m'n mailbox dat Room Eleven me vraagt of ik ook morgenavond kan ipv vanavond.
quote:Op woensdag 9 april 2008 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
Jep, superweer, vandaar vandaag zo op m'n werk gekomen
Nicequote:Op woensdag 9 april 2008 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:11:30| Ting Tings - Great Dj
11:27| Fleetwood Mac - Go Your Own Way
quote:Op woensdag 9 april 2008 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
en ik mij maar suf SMS-enquote:Op woensdag 9 april 2008 12:45 schreef TheZapster het volgende:
Muhahaha wat een stinkerd is die stenders ook met die laatste request, dat was gewoon zijn vriendin die net belde hoor ik nu op kxradio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |