Oh, daar is een simpele oplossing voor hoor! Gewoon op repeat zetten, hoef je niet elke keer de play-knop in te drukken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:31 schreef alwaysleft het volgende:
Mensen ik heb een probleem![]()
Ik heb dat nummer van Alphabeat gedownload maar ik blijf maar op play drukken![]()
Zit nu al een uur naar Alphabeat - Fascination te luisteren![]()
Schaam je 3FM dat jullie me met dit probleem opzadelen
Dat had ik dus dit weekend! Bleef maar op YouTube de clip kijken... De zangeres isquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:31 schreef alwaysleft het volgende:
Mensen ik heb een probleem![]()
Ik heb dat nummer van Alphabeat gedownload maar ik blijf maar op play drukken![]()
Zit nu al een uur naar Alphabeat - Fascination te luisteren![]()
Schaam je 3FM dat jullie me met dit probleem opzadelen
Hmm, heb de musicvideo nog niet bekeken. Maar eens gaan doen danquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat had ik dus dit weekend! Bleef maar op YouTube de clip kijken... De zangeres is
Dat was heul niet kutquote:
Heeft een youtube aangezet....quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat had ik dus dit weekend! Bleef maar op YouTube de clip kijken... De zangeres is
Op Paaspop Auxraus gezienquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:55 schreef borisz het volgende:
T Raumsmire ook nooit meer wat van gehoord
Ik ben erquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:08 schreef Piles het volgende:
Zo, en weer stil hier
Alles gemist vanavond
Zangeres is best leuk ja. Deense vrouwenquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
mijn wekker staat op 6:30 uur. en toch zit ik al op kantoor nuquote:Op woensdag 9 april 2008 06:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als je gewend bent om half acht op te staan, niet.
Je hoorde iemand kotsen?quote:Op woensdag 9 april 2008 08:09 schreef Piles het volgende:
Ik kom net binnen, hoor ik dit
Geen goedemorgen dus
Je went er vanzelf wel aanquote:Op woensdag 9 april 200806:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als je gewend bent om half acht op te staan, niet [afbeelding].
Half zes wakker, dus dan er maar uitquote:Op woensdag 9 april 2008 08:41 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Tering wat ben jij vroeg Cos
Vetquote:Op woensdag 9 april 2008 08:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Half zes wakker, dus dan er maar uit.
Maarrrrr.. dit trof ik aan in Zwolle
OLDSMOBILE CUTLASS 3A8 37N.
Ik wou net zeggen, is mooiquote:Op woensdag 9 april 2008 09:21 schreef SilentChaos het volgende:
En U2 op 3FM
Alhoewel ik dit wel eennummer vind...
De Frayselijk nu trouwens.. ARGH.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:21 schreef SilentChaos het volgende:
En U2 op 3FM
Alhoewel ik dit wel eennummer vind...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |