Nu zijn we de stoep weer aan het achtervolgen. Mooi liedje, maar zooooo vaak gehoord. Dus ik hoop dat dit het enige mis verschoten kruit is...quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:25 schreef Marc63 het volgende:
MetMichiel heeft vandaag wel een knallend begin met al die kneiters. Hopelijk is nog lang niet al het kruit verschoten.
Yep, en reken er maar op dat ik mn camera meeneem! (Hopelijk mag ik plaatjes schieten..)quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
WOW ! Nou, dat is nog eens goed nieuws zeg. Gefeliciteerd!Denk dat RTV Noord een leuke omroep is om stage te lopen en je hebt vanuit de Mediacentrale volgens mij ook uitzicht op het trainingsveld van FC Groningen.
![]()
Weer met Derk Bosscher is altijd mooi![]()
Michiel en Maricha![]()
Nog nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Is er trouwens iemand die weet of de metros in Amsterdam weer normaal rijden?
Leuk ! vinden ze vast niet erg zo'n cameraquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:31 schreef Feivel1 het volgende:
Yep, en reken er maar op dat ik mn camera meeneem! (Hopelijk mag ik plaatjes schieten..)
tram 5 ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bedankt. Eens kijken wat de snelste manier is om vanaf Utrecht thuis te komen.
Dan zal ik een kwartier moeten wachten in Utrecht. Dan is het via Amstel net iets sneller. Maar of dat nu ook zo is...quote:
Die paar minuten maken dan ook niet veel uit.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan zal ik een kwartier moeten wachten in Utrecht. Dan is het via Amstel net iets sneller. Maar of dat nu ook zo is...
Iedereen is de kamer uit gestuiterd, vandaar dat het zo rustig is.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:03 schreef Marc63 het volgende:
Heb ik iets verkeerds gezegd? Het is ineens zo stil.
Normaal SMS tarief!quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:10 schreef Feivel1 het volgende:
Weet iemand trouwens of Jaiku gratis/tegen normaal SMS tarief is, in Nederland?
Thanks!quote:
Jaiku is dood hoor, bijna iedereen zit tegenwoordig op Twitter (inclusief Maricha, sinds zojuistquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:25 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Thanks!
Probleem 2: Het feit dat iemand je een uitnodiging moet sturen.
Iemand die me er eentje stuurt?
Nou, eigenlijk gaat het me er om dat ik gewoon via mn mobiel (per SMS) op mn weblog krijg wat ik nu aan het doen ben.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jaiku is dood hoor, bijna iedereen zit tegenwoordig op Twitter...
Stuur even een PM met je mailadres en ik wil je wel een uitnodiging sturen voor Jaiku als je dat nog steeds wilt.
Jaiku heeft een beter systeem, maar Twitter is veel populairder waardoor mensen die je zou willen volgen (ik volg half 3FM en een aantal bekendenquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:31 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk gaat het me er om dat ik gewoon via mn mobiel (per SMS) op mn weblog krijg wat ik nu aan het doen ben.
Wat is er zo goed aan Twitter, en minder goed aan Jaiku?
En da's ook gratis?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jaiku heeft een beter systeem, maar Twitter is veel populairder waardoor mensen die je zou willen volgen (ik volg half 3FM en een aantal bekenden) bijna allemaal op Twitter zitten ipv Jaiku. Voor Twitter zijn ook veel meer uitbreidingen, programma's en website-scriptjes beschikbaar, dus als ik jou was zou ik gewoon voor Twitter kiezen.
Twitter is eenzelfde soort dienst als Jaiku, maar dan met een wat minder uitgebreid systeem, een stuk populairder en zonder het moeten hebben van een uitnodiging gratis aan te melden.quote:
Via Hellotxt.com kun je op zo'n beetje ALLES posten. Ook mooi - voor Twitter, Jaiku en Pownce: http://www.twhirl.orgquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jaiku heeft een beter systeem, maar Twitter is veel populairder waardoor mensen die je zou willen volgen (ik volg half 3FM en een aantal bekenden) bijna allemaal op Twitter zitten ipv Jaiku. Voor Twitter zijn ook veel meer uitbreidingen, programma's en website-scriptjes beschikbaar, dus als ik jou was zou ik gewoon voor Twitter kiezen.
Ik weet alleen niet hoeveel SMSen naar Twitter eigenlijk kost, zal ook wel lokaal tarief zijn denk ik (niet zeker).
Via SMS? Heb het liever niet via WAP, en dat soort ongein.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Via Hellotxt.com kun je op zo'n beetje ALLES posten. Ook mooi - voor Twitter, Jaiku en Pownce: http://www.twhirl.org
Maar bij Twitter kan je alleen maar óntvangen, maar niet dat het op je weblog komt, toch?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Twitter is eenzelfde soort dienst als Jaiku, maar dan met een wat minder uitgebreid systeem, een stuk populairder en zonder het moeten hebben van een uitnodiging gratis aan te melden.
Ah found:quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maar bij Twitter kan je alleen maar óntvangen, maar niet dat het op je weblog komt, toch?
quote:Update by Phone
Send your Twitter updates from your mobile phone. Once you've verified your phone number in the device settings page, send your Twitter update in a text message to Twitter. We'll send it to your friends and post it to your web page.
In the US, send a text message to the Twitter short code: 40404
In Canada, send a text message to Twitter's Canadian short code: 21212
Out of the US, send a text message to our UK number: +44 7624 801423
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:49 schreef Glacier het volgende:
Avond
* Glacier is half aanwezig vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |