Ik hoop niet dat je Avondland bedoelt? Dat is een bizar goed programmaquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:43 schreef cosmick het volgende:
Gewoon Kink luisteren. Beginnen we dan wel een topicje. En ene goede plaat naar de andere.
Alleen dat middagprogramma is bizar slecht. Althans die EO-presentatoren die grappig proberen te doen.
Ik houdt het vandaag op kxradio, morgen doe ik wel kinkfm want dan is die irritante markinthedark er 's middags en die kan ik niet uitstaanquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gewoon Kink luisteren. Beginnen we dan wel een topicje. En ene goede plaat naar de andere.
Alleen dat middagprogramma is bizar slecht. Althans die EO-presentatoren die grappig proberen te doen.
Mark op Kink?! Nondeju.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik houdt het vandaag op kxradio, morgen doe ik wel kinkfm want dan is die irritante markinthedark er 's middags en die kan ik niet uitstaan
Ohnee wacht dat is donderdag![]()
Nee op kx, maar dan donderdag middag, en vanavond ook geloof ik, maar ik kan die gozer niet uitstaan wat een irritante stem!quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Mark op Kink?! Nondeju.
Maar we schakelen idd over naar KX, want dit begint wel te jeuken,
Dat klinkt al logischer. Ach Mark, het was 's nachts zo leuk.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee op kx, maar dan donderdag middag, en vanavond ook geloof ik, maar ik kan die gozer niet uitstaan wat een irritante stem!
Ik snap niet dat sommige 3FM-dj's daar nog zitten.... Ik bedoel: zo'n Ekdom kan als muziekliefhebber toch niet serieus menen dat ie een groot deel van de genomineerden geweldig vindt? Maarja, hij moet er wel positief over zijn...quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:42 schreef Piles het volgende:
DJ zijn zou niks voor ons zijn, moet je een beetje zulke reclame gaan zitten maken
Ja, Rob heeft gelukkig zo af en toe nog gewoon schijt aan alles.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
Rob Stenders gooit er dan altijd van die fijne opmerkingen doorheenDat is lache
En zo hoort hetquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, Rob heeft gelukkig zo af en toe nog gewoon schijt aan alles.
Idd. Die geeft tenminste nog z'n mening, zoals een echte/goede dj betaamt. Ik denk dat 3FM een stuk beter zou klinken als je de dj's meer ruimte zou geven om eigen muziek te draaien. Het verplicht om het uur een nummer uit onze 'favoriete' lijst (AC, Leaf, enz. enz.) draaien, bevordert de kwaliteit van 3FM duidelijk niet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, Rob heeft gelukkig zo af en toe nog gewoon schijt aan alles.
Nauwelijks iddquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:18 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, dit bandje hoor je niet veel op 3FM![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:28 schreef -Hans- het volgende:
Michiel gaat vanavond Ting Tings - Great DJ en Alphabeat draaien. Leuk !![]()
nu ook nog eventjes MGMT draaien..![]()
WOW ! Nou, dat is nog eens goed nieuws zeg. Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:39 schreef Feivel1 het volgende:
@Hans: Het is nog gelukt met RTV Noord hoor! Zaterdag viel er een mooie enveloppe (met inhoud) op de deurmat.
Vandaag werden we hier thuis nog gebeld, met de vraag of we iets eerder konden komen, zodat we kunnen zien hoe het NoordNieuws opgenomen wordt, en misschien mogen we mee op reportage (bijvoorbeeld voor het weer).
Klinkt als een leuke dag, mn mentor werd ook blij toen ze mn ingevuld papier zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |