Het is ff goed gegaan, maar vandaag is het weer helemaal niksquote:Op maandag 7 april 2008 21:30 schreef Timo20 het volgende:
My God, wat is het forum weer traag vandaag
Mja, de banners staan weer aan hè? Dus dan is het weer sloom...quote:Op maandag 7 april 2008 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is ff goed gegaan, maar vandaag is het weer helemaal niks
En dan wel een heel afschuwelijke single zelfsquote:Op maandag 7 april 2008 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
En jawel, ook nog een single voor Tibet.
idd jaquote:Op maandag 7 april 2008 23:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En dan wel een heel afschuwelijke single zelfs
Je gaat nog bijna alain clark en leaf waarderen als je dit nummer vaker hoort![]()
Hans is de grote hit me tv fan hierquote:Op dinsdag 8 april 2008 01:01 schreef Glacier het volgende:
Oeh, ik heb 2 kaartjes voor de Hit Me TV Hyves showcase in Utrecht gewonnen.
Het is aanstaande woensdagavond, iemand zin om mee te gaan?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:04 schreef Glacier het volgende:
Ik zie de reacties wel verschijnen
Nu ga ik slapen, ben net terug uit Utrecht.
Woensdag naar Utrecht voor Hit Me TV, donderdag Room Eleven in Utrecht..ik lijk wel Utrecht verslaafd![]()
Slaap lekker allemaal
Ik kan iig niet mee, dan zit ik bij Room Eleven aan tafelquote:Op dinsdag 8 april 2008 01:01 schreef Glacier het volgende:
Oeh, ik heb 2 kaartjes voor de Hit Me TV Hyves showcase in Utrecht gewonnen.
Ik zoek nog iemand die met me mee gaat
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:21 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ben een beetje laat, uitlaat was onder m'n auto vandaan geschoten dus ben snel teruggegaan en heb m'n moeders auto gepaktZo doen we dat in Den Haag
Vanavond dan maar weer ff lassen
Ik heb het idee dat mijn uitlaat ook een beetje lekjes begint te raken. Af en toe pruttelt ie wat. Wel mooi geluid hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ja met 2 van die wrakken moet je wel
Alhoewel, ze zijn allebei net gekeurd, de Chevy tot 2010 (2 jaar tegenwoordig voor oldtimers) en de Nissan tot maart 2009
Gare uitlaatophanging van die Nissan. Dat is het enige wat slecht ontworpen is aan die auto! Er zit geen flexibel stuk tussen dus elke keer krijgt je uitlaat een opsodemieter als je optrekt. Ik hou van hard optrekken dus meer opsodemieters dus sneller weer opnieuw vastlassen
Is ook best leuk hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Af en toe een foute plaat moet kunnen hè.
Ja als't aan het eind van je uitlaat zit voor je laatste demper is leukquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mijn uitlaat ook een beetje lekjes begint te raken. Af en toe pruttelt ie wat. Wel mooi geluid hoor.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:55 schreef Againzender het volgende:around the world around the world around the world around the world around the world around the world around the world around the world around the world around the world around the world around the world
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |