quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:01 schreef Glacier het volgende:
Oeh, ik heb 2 kaartjes voor de Hit Me TV Hyves showcase in Utrecht gewonnen.
Ik zoek nog iemand die met me mee gaat
Jammer genoeg zit ik binnenquote:Op dinsdag 8 april 200810:11 schreef Againzender het volgende:
het zonnetje breekt gelijk door [afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die sjappie heeft welgeteld 3 (DRIE!!!!!!!!!) singles uitgebracht die per ongeluk de top 40 gehaald hebben.
Wát een ontdekking is het toch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
neequote:Op dinsdag 8 april 2008 10:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeft 3FM ook al in de gaten dat hij een wel leuke nieuwe single uit heeft?
Wellus. Heb em al zeker drie keer voorbij horen komen de afgelopen twee weken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:02 schreef borisz het volgende:
[..]
nee
Morgen kan ik beter de tram nemen ipv de metro denk ik
beterschap mook.![]()
Dat denk ik nog wel. maar even op www.gvb.nl kijken. (edit: dus tussen Spaklerweg en Amstelveeen rijdt 51)quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Wellus. Heb em al zeker drie keer voorbij horen komen de afgelopen twee weken.
[offtopic]
De metro dood. Rijdt de 51 nog wel tot Zuid en A'veen in?
Nightcrawlers. The Bomb is Bucketheads.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat denk ik nog wel. maar even op www.gvb.nl kijken. (edit: dus tussen Spaklerweg en Amstelveeen rijdt 51)
Bucketheads
ja foutje,quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Nightcrawlers. The Bomb is Bucketheads.
Van hetzelfde laken een pak natuurlijk, tegelijkertijd ook in den hitlijsten?
Zijn dan die jaren zo ineen gesmolten dat ik denk dat het allemaal tegelijkertijd uitkwam?quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:37 schreef borisz het volgende:
[..]
ja foutje,. Heb direct nog maar een bak ingeschonken om wakker te worden.
Nightcrawles is van 93, bucketheads is 94. Beide vette platen
Ik heb ze beide op 1 verzamel-cd staan, dus dat ze ongeveer tegelijkertijd in de top40 stonden, is heul zo gek niet, in 1995 dacht ik eigenlijk zelf.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:37 schreef borisz het volgende:
[..]
ja foutje,. Heb direct nog maar een bak ingeschonken om wakker te worden.
Nightcrawles is van 93, bucketheads is 94. Beide vette platen
ik dacht ook al: daar gaat een schuifje niet open. maar het was dus opzetquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:12 schreef Glacier het volgende:
Ik hoor de Stenders muziek, maar geen Stenders?
het bandje was te laat (alweer, gisteren ook) en Rob had er zichtbaar geen zin meer in, en heeft ze weggestuurdquote:
Bob Sinclair is anders ook geen pretjequote:Op dinsdag 8 april 2008 12:17 schreef TheZapster het volgende:
Muziek van Krezip aan moeten horen is nooit grappig
quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
het bandje was te laat (alweer, gisteren ook) en Rob had er zichtbaar geen zin meer in, en heeft ze weggestuurd
ja, dat kreeg Rob ook te horenquote:
Gewoon Kink luisteren. Beginnen we dan wel een topicje. En ene goede plaat naar de andere.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:17 schreef TheZapster het volgende:
Muziek van Krezip aan moeten horen is nooit grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |