iemand?quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:31 schreef Deviant1nl het volgende:
trouwens, ik zit er over na te denken om mgs 3 te bemachtigen op 1 of andere manier. Heeft iemand ervaring daarmee met de backwards compatibility? op deze ps3 site staat aangegeven dat hij erop gespeeld kan worden maar wel met ''Should play on PLAYSTATION®3 with noticeable issues''...
dus vraag me dan af welke issues...
quote:
quote:According to the official PlayStation 3 backwards compatibility database, Metal Gear Solid 3 has the following issues: "At various points throughout gameplay, the title performs at a significantly slower than normal performance speed" and "During various FMA sequences throughout the title, the FMA does not play as 'smooth' as normal."
Dat vond ik zelf echt een enorme tegenvaller... Vrij snel ook weer doorverkocht.quote:Op zondag 6 april 2008 00:05 schreef Strolie75 het volgende:
Vanavond Assassin's Creed uitgeprobeerd. Best een leuk spel. Is er nog verschil tussen de PS3 en de 360 versie?
Ah bedankt, dat is niet zo erg. Zzolang het de gameplay niet beïnvloedt vind ik het best. Morgen eens even halen denk ik dan....quote:
Wordt heel snel saai inderdaad, te lineair, te repetitief. Maar deze titel had zo'n potentie! Daarom ben ik ook erg benieuwd naar deel 2. Als ze meer de Oblivion kant op gaan (dus meer rpg) zou het echt een superspel kunnen worden.quote:Op zondag 6 april 2008 00:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat vond ik zelf echt een enorme tegenvaller... Vrij snel ook weer doorverkocht.
vanavond weer ff geracet in de F1 2007quote:Op zondag 6 april 2008 00:29 schreef ryangozer het volgende:
Prologue is echt Tering Vet! Ik Pwn julie allemaal op de highspeed ring!
Same here. Na 2 steden was ik het echt zo zat. Terwijl ik deze game blind kocht, omdat ik de filmpjes er zo geweldig uitzagen. Wat een teleurstelling...quote:Op zondag 6 april 2008 00:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat vond ik zelf echt een enorme tegenvaller... Vrij snel ook weer doorverkocht.
Ik ben een tijdje geleden ook begonnen met MGS3 op de PS3, maar na enkele random vastlopers had ik het wel gehad eigenlijk...Ik heb 'maar' 1 vastloper per speelsessie gehad (van ongeveer 2uur), maar het is gewoon erg frustrerend als je net een iriitant stukje gehaald hebt en dat je dat dan weer opnieuw moet spelen.quote:Op zondag 6 april 2008 00:11 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Ah bedankt, dat is niet zo erg. Zzolang het de gameplay niet beïnvloedt vind ik het best. Morgen eens even halen denk ik dan....
Ik heb hem op de 360 maar ga hem (natuurlijk) niet halen voor de ps3, vond hem ook tegenvallen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 6 april 2008 00:05 schreef Strolie75 het volgende:
Vanavond Assassin's Creed uitgeprobeerd. Best een leuk spel. Is er nog verschil tussen de PS3 en de 360 versie?
dat kan ook jaquote:Op zondag 6 april 2008 11:47 schreef JK het volgende:
Kan je met warhawk ook nog op de grond rondrennen of is het alleen vliegen?
In een v1.3 update filmpje op PSN zag ik ook nog wat soldaatjes rondrennen ofzo... als er nou een keer een leuke aanbieding komt incl. headset (en nee, de Saturn is te ver weg)... want mijn BT-headset bromt wat op de PS3... dat wordt op den duur wel irritant.
Idd heerlijk is datquote:Op zondag 6 april 2008 11:16 schreef Kremers het volgende:
Heel veel oefenenEn hou de vuur knop van de raketten ingedrukt tot je een lock hebt.
Niets leukers dan een vijand uit de lucht kanllen die er alles aan doet om je te ontwijken
quote:Op zondag 6 april 2008 12:41 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
dat kan ook ja
beetje rondrennen op zoek naar wapens, stap een tank/jeep in en rijd naare de vijand zijn basis/vlag. stap uit, neem de vlag over en vlieg weg met 1 van de vliegtuigen die daar staan. Zo zou je het kunnen spelen
Die game wordt zooooo onderschat door iedereen..quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:43 schreef merino het volgende:
Ratchet & Clank![]()
dat ik die game bijna niet gekocht had zeg
En maar goed ook, andrs wordt het wel erg makkelijk...quote:Op zondag 6 april 2008 13:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden, je kan niet vliegen met de vlag in je bezit![]()
Run BITCH RUUUUUUUUUUUUUUN
ja dat klopt iddquote:Op zondag 6 april 2008 13:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden, je kan niet vliegen met de vlag in je bezit![]()
Run BITCH RUUUUUUUUUUUUUUN
quote:Wanneer je naar de profielpagina op Facebookvan Stephane D’Astous, CEO bij Eidos Interactive , valt op dat zijn profielafbeelding de letter 'T' bevat De letter 'T' is echter geschreven in Thief-lettertype zoals je hieronder kunt zien.
quote:Inmiddels heeft Stephane D’Astous zijn schermafbeelding in zijn profiel gewijzigd. Gelukkig konden wij nog net op tijd een kopie opslaan om je op de hoogte te brengen van deze interessante ontwikkeling.
Dan zou ik dat nu doen. Hij is nu in de aanbieding op de PS store vanwege de komende release van het Broken Mirror packquote:Op zondag 6 april 2008 14:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik mot dat warhawk ook maar eens schaffen denk ik zo
Hij kost 30 euro in de PSS, terwijl de US versie maar 20 euro kostquote:Op zondag 6 april 2008 14:25 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dan zou ik dat nu doen. Hij is nu in de aanbieding op de PS store vanwege de komende release van het Broken Mirror pack
zover ik weet is hij niet account gebondenquote:Op zondag 6 april 2008 14:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hij kost 30 euro in de PSS, terwijl de US versie maar 20 euro kostIk zit te denken om m 2e hands te halen (30 voor een non-bluray versie vind ik nogal overdreven). Is het spel account gebonden? Of kan ik met een 2e handsje gewoon als freshman beginnen?
ik zelf heb m ook 2e hands op de kop getikt voor 25euro en mocht lekker vers beginnenquote:Op zondag 6 april 2008 14:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hij kost 30 euro in de PSS, terwijl de US versie maar 20 euro kostIk zit te denken om m 2e hands te halen (30 voor een non-bluray versie vind ik nogal overdreven). Is het spel account gebonden? Of kan ik met een 2e handsje gewoon als freshman beginnen?
Ninja Gaiden Sigma + WarHawk maak eens een prijsje voor mequote:Op zondag 6 april 2008 15:13 schreef Wessiej het volgende:
Bitches, ik heb 8 ps3 games te koop
Virtua Fighter 5
Fight Night Round 3
Rainbow Six Vegas 2
Ninja Gaiden Sigma
Warhawk
The Godfather Don Edition
MLB 07 the Show
Motorstorm (japanse versie)
Ronde tijden wil ik zien, anders geloof ik er geen pest van.quote:Op zondag 6 april 2008 00:29 schreef ryangozer het volgende:
Prologue is echt Tering Vet! Ik Pwn julie allemaal op de highspeed ring!
Is dat met headset?quote:Op zondag 6 april 2008 15:19 schreef Wessiej het volgende:
Uhhmm 55 euro incl?
2 SPELLEN VOOR DE PRIJS VAN 1 YAY
Ik wou idd geen headsetquote:Op zondag 6 april 2008 15:24 schreef Wessiej het volgende:
Hmm die wil ik eigelijk nog wel zelf gebruiken
Dan maak ik er 50 van
Ik had er 16 in 1 maand gekocht, dat ging wat te ver, moet nu wat kwijt.quote:Op zondag 6 april 2008 15:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Dan heb ik 12 games ondertussenMn geld wat doe je
Ik ben ook met Uncharted begonnen. Het ziet er mooier uit dan de demoquote:Op zondag 6 april 2008 16:44 schreef Slomy het volgende:
tvp.
Heerlijk om eindelijk gt5 te kunnen spelen. Ook eindelijk eens met Uncharted begonnen, inderdaad een erg vette game.
Gewoon door blijven spelen, op een gegeven moment vat je het wel hoorquote:Op zondag 6 april 2008 13:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die game wordt zooooo onderschat door iedereen..
Niemand wil het spelen, het is echt een fantastische game met een hoge replay value..
Ik zit nu bijna voor de 3de keer aan het einde, en nog heb ik niet alles gehaald...
Ik moet nog een paar wapens uit levelen en 3 skill points en dan heb ik alles gedaan in de game.
En over Warhawk..
Ik heb die game ook alleen ik heb het veeeeels te laat gekocht.
Ik krijg online geen enkele kans om mee te komen.. aangezien deze game geen single player heeft kan ik niet uit vogelen hoe alles werkt..
En de mensen die online spelen zijn veels te goed..
De paar kills die ik gemaakt heb zijn in een anti air turret, en iets van 3 met normale guns.
quote:Packbox van Amerikaanse MGS4 bundel herziend
Onlangs werd voor Noord-Amerika een Metal Gear Solid 4 bundel aangekondigd.
De bundel kost $499 en bevat een 80 GB PS3 met backwards compatibility en een DualShock 3 controller. De voorheen zwarte doos is echter ingeruild voor een witte variant, met daarop het logo van het PlayStation Network en een vermelding van DualShock 3 compatible. Tevens staat de Amerikaanse boxshot van de game erop afgebeeld.
Ik ben er mee bezig en zit nu op een punt waar ik echt even gefrustreerd wordt door het zoek-en-schiet systeem, de hoeveelheid mannetjes die maar blijven komen en de beperkte munitie... Bwech...quote:Op zondag 6 april 2008 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
Uncharted uitgespeeld.
Wat een fantastisch spel. Net een speelfilm![]()
![]()
Eerst Duke Nukem Forever.quote:
Mjah maar dat doorzettings vermogen ontbreekt een beetje, ik zet dan liever even snel Call of Duty aan.quote:Op zondag 6 april 2008 17:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Gewoon door blijven spelen, op een gegeven moment vat je het wel hoor. Leer eerst de voertuigen, daarna de vliegtuigen, etc
. Komt wel goed.
Geld overgemaakt, Check PMquote:Op zondag 6 april 2008 15:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik had er 16 in 1 maand gekocht, dat ging wat te ver, moet nu wat kwijt.
dat had ik halverwege de game dus ook alquote:Op zondag 6 april 2008 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig en zit nu op een punt waar ik echt even gefrustreerd wordt door het zoek-en-schiet systeem, de hoeveelheid mannetjes die maar blijven komen en de beperkte munitie... Bwech...
Ik kon mij al niet voorstellen dat het alleen maar aan mij lag... Ik vind het een goed voorbeeld van 'meer is niet altijd beter'. Nou ja, straks maar weer eens proberen...quote:Op zondag 6 april 2008 17:36 schreef Gamedemon het volgende:
dat had ik halverwege de game dus ook al
Headshots zijn je vriendquote:Op zondag 6 april 2008 17:26 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben er mee bezig en zit nu op een punt waar ik echt even gefrustreerd wordt door het zoek-en-schiet systeem, de hoeveelheid mannetjes die maar blijven komen en de beperkte munitie... Bwech...
Dan missen die games hun kracht.. het even snel kunnen opstarten en spelen voor je wat anders gaat gamen.quote:Op zondag 6 april 2008 17:52 schreef Sackboy het volgende:
Zou het niet tof zijn als Sony een aantal PSN games op blu-ray aanbiedt als full-priced game? Net als Microsoft heeft gedaan met die Xbox Live Arcade Unplugged. Gewoon een paar games erop zoals Flow, High Velocity Bowling, Pain, Sky Diving, Calling All Cars enz.
Ik ben niet zo van de digitale distributie
Ik heb hem ook later gekocht, dit weekend eigenlijk en ik kan nu in vliegtuigen redelijk mee, we maken een keer een server met wachtwoord dan kunnen we ff oefenen ok?quote:Op zondag 6 april 2008 13:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die game wordt zooooo onderschat door iedereen..
Niemand wil het spelen, het is echt een fantastische game met een hoge replay value..
Ik zit nu bijna voor de 3de keer aan het einde, en nog heb ik niet alles gehaald...
Ik moet nog een paar wapens uit levelen en 3 skill points en dan heb ik alles gedaan in de game.
En over Warhawk..
Ik heb die game ook alleen ik heb het veeeeels te laat gekocht.
Ik krijg online geen enkele kans om mee te komen.. aangezien deze game geen single player heeft kan ik niet uit vogelen hoe alles werkt..
En de mensen die online spelen zijn veels te goed..
De paar kills die ik gemaakt heb zijn in een anti air turret, en iets van 3 met normale guns.
Die zijn nog best lastig met mijn (gebrek aan) fijne motoriek...quote:
Spel selecteren moet je nu ook doen hoorquote:Op zondag 6 april 2008 18:16 schreef Gamedemon het volgende:
Nu moet je anders die disc erin stoppen, spel selecteren en dan kan je net zo goed een normale game spelen.
Grote kans dat dat de toekomst is ja, als zou ik het flink balen vinden. En niet alleen ik, wat denk je van al die tussenhandel (zoals FRS) die hun deuren kunnen gaan sluiten.quote:Op zondag 6 april 2008 18:16 schreef Gamedemon het volgende:
En wen maar aan digitale distributie, het is de toekomst
Dan doe ik ook meequote:Op zondag 6 april 2008 18:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook later gekocht, dit weekend eigenlijk en ik kan nu in vliegtuigen redelijk mee, we maken een keer een server met wachtwoord dan kunnen we ff oefenen ok?
Naarmate ik verder in het spel kwam en de besturing beter door kreeg werden de gevechten eigenlijk steeds beterquote:
En wat vond je van de 'verrassing' vlak voor het einde?quote:Op zondag 6 april 2008 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
Uncharted uitgespeeld.
Wat een fantastisch spel. Net een speelfilm![]()
![]()
Elena liet haar tieten zien?quote:Op zondag 6 april 2008 19:34 schreef SToRM81 het volgende:
En wat vond je van de 'verrassing' vlak voor het einde?
Ik hoorde dat er ook een FOK clan was op warhawk? zoja wil ik vragen of ik erbij mag, ik ben misschien nieuw maar een uitstekende pilootquote:Op zondag 6 april 2008 18:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dan doe ik ook meeMisschien een fokservertje starten ergens in de loop van volgende week?
http://www.ps3comp.com/view.asp?flt=f&console=psonequote:Op zondag 6 april 2008 20:17 schreef BossFight het volgende:
ik heb even snel een vraag.
Heb hier een ps3 60 gig staan en wilde er gisteren Final Fantasy 8 op gaan spelen.
Maar ik kwam er achter dat deze het gewoon niet doet om 1 of andere reden.
Final Fantasy 6,7 en 9 doen het wel gewoon prima.
Iemand hier een verklaring voor?
Nog ff wachtten, Wes moet me eerst ff de game shippenquote:Op zondag 6 april 2008 20:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb wel weer zin een FOK! gamecount me in
SLES-02080quote:Op zondag 6 april 2008 20:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://www.ps3comp.com/view.asp?flt=f&console=psone
Kijk eens wel SLES nummer je hebt
Ja, dit is inderdaad erg irritant. Je krijgt extra ammo als je mensen in elkaar slaat en headshots schiet. Maar het blijft vervelend idd.quote:Op zondag 6 april 2008 17:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat had ik halverwege de game dus ook al
Het ligt aan je versie jaquote:Op zondag 6 april 2008 20:31 schreef BossFight het volgende:
[..]
SLES-02080
Maar ik snap niet helemaal hoe dit werkt.
Klopt het nou dat mijn versie niet werkt, of is er iets mis?
Er staat op die site dat dit de Australische versie is. Misschien is dat het probleem?quote:Op zondag 6 april 2008 20:31 schreef BossFight het volgende:
[..]
SLES-02080
Maar ik snap niet helemaal hoe dit werkt.
Klopt het nou dat mijn versie niet werkt, of is er iets mis?
Je hebt het over dequote:Op zondag 6 april 2008 19:34 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Naarmate ik verder in het spel kwam en de besturing beter door kreeg werden de gevechten eigenlijk steeds beter
[..]
En wat vond je van de 'verrassing' vlak voor het einde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vond het erg tof, en juist door het begin van de game veel spannender en overtuigender. Maar ik wist dat sommige mensen het bagger zouden vinden, juist ook omdat men daarover altijd loopt te klagen bij bv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ik weet niet of jij het goed vond)
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Ik zou daar niet op rekenen in ieder geval.quote:Op zondag 6 april 2008 21:03 schreef BossFight het volgende:
Goed het ligt dus aan mijn versie.
Ben ik nou voorgoed "screwed" of bestaat er kans dat na opvolgende updates deze versie het wel weer doet?
Ik had je al toegevoegd, morgen avond ben ik pas weer online want ik ga zo tv kijken.quote:Op zondag 6 april 2008 21:09 schreef ikookhier het volgende:
>>Warhawk<< Zeker dat ik mee doe![]()
![]()
mn PSN staat hier onder
Coolquote:Op zondag 6 april 2008 21:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had je al toegevoegd, morgen avond ben ik pas weer online want ik ga zo tv kijken.
The Darknessquote:Op zondag 6 april 2008 23:45 schreef JK het volgende:
Hmm die demo van The Darkness... ik weet niet wat ik er van moet denken. Je hebt 3 levels, in de tunnel is geen reet aan, op de cemetery veelste moeilijk vergeleken met die 'grinder' level. Die was weer simpel. Wel lachen dat er in die laatstgenoemde level een tv te vinden is met daarop een aflevering van PopeyeZiet er nog goed uit ook!!
Is dat spel nog wat? Want die 3 verschilende levels maken het er voor mij niet makkelijker op of het nou wel of niet een leuk spel is. De moeilijkheidsgraad is heel erg verschillend in de demo.
Waar kom je nu nog aan die demo van the darkness ? Ik meende dat al dat oude stuff eraf gehaald wordtquote:Op zondag 6 april 2008 23:45 schreef JK het volgende:
Hmm die demo van The Darkness... ik weet niet wat ik er van moet denken. Je hebt 3 levels, in de tunnel is geen reet aan, op de cemetery veelste moeilijk vergeleken met die 'grinder' level. Die was weer simpel. Wel lachen dat er in die laatstgenoemde level een tv te vinden is met daarop een aflevering van PopeyeZiet er nog goed uit ook!!
Is dat spel nog wat? Want die 3 verschilende levels maken het er voor mij niet makkelijker op of het nou wel of niet een leuk spel is. De moeilijkheidsgraad is heel erg verschillend in de demo.
Ok, gelezen. Staat alleen niets over de moeilijkheidsgraadquote:
Nee hoor, alles staat er nog op.quote:Op zondag 6 april 2008 23:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Waar kom je nu nog aan die demo van the darkness ? Ik meende dat al dat oude stuff eraf gehaald wordt
en je wilt niet eens met mij onderhandelen??quote:Op maandag 7 april 2008 01:03 schreef jorienvdherik het volgende:
fuck it, ga denk gewoon bij dixons F1 kopen voor 40 euro
Gewoon met meerdere fokkers zou wel leuk zijn jaquote:Op zondag 6 april 2008 18:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dan doe ik ook meeMisschien een fokservertje starten ergens in de loop van volgende week?
quote:1) There will be two main characters (Vito and Joe). Vito will be the only playable one but Joe is supposed to be important as well.
2) There will be no story connection between Mafia 1 and 2.
3) There will be extensive car damage. Says better then Burnout Paradise. It will have exploding fuel tanks.
4) You will visit the gas station for gas and to wash your car so it becomes shinny.
5) Money will be very important. New clothes will help if someone is after you. Food will make you stronger like in GTA San Andreas.
6) Cover system like in Gears of War.
7) Setting will be Empire City. Twice as big as City of Lost Heaven. It will resemble San Francisco
8) The lead platforms will be Ps3 and Xbox 360. Pc version may be few weeks or months later. But this may change.
9) Release date Spring/ Summer 2009.
10) The story starts before the end of WWII.
Maar wel een mooiequote:
O nee krijgen we dit weerquote:
Heb je fight night nog te koop? zo ja vind ik 25 wel een mooi prijsjequote:Op zondag 6 april 2008 15:13 schreef Wessiej het volgende:
Bitches, ik heb 8 ps3 games te koop
Virtua Fighter 5
Fight Night Round 3
Rainbow Six Vegas 2
Ninja Gaiden Sigma
Warhawk
The Godfather Don Edition
MLB 07 the Show
Motorstorm (japanse versie)
Wist niet dat ik die moest activeren, maar ik ga ook akkoordquote:Op maandag 7 april 2008 13:11 schreef Wessiej het volgende:
Je hebt PM
// Je hebt geen inbox maar ik ga iig akkoord
hij was bijna nergens meer, heb hem nu,quote:Op maandag 7 april 2008 12:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
O nee krijgen we dit weer
Hij gaat een game kopen van 2 jaar geleden en die gaat die hypen, volgende week gaat die 5 plaatjes posten en zeggen dat het echt een cool spel is.
* Wessiej heeft een deja vú
Het is uitverkocht.quote:Op maandag 7 april 2008 07:26 schreef Yngwie het volgende:
Weet iemand heel toevallig of de aanbieding bij Saturn in Tilburg voor de PS3 games (33 Euro) vandaag ook nog geldt? Online staat wel t/m 6 april, maar je weet ooit nooit. Ik kom er vanavond nml. in de buurt, maar een stukje omrijden zonder zeker te weten is ook weer zoiets. Dus als iemand die weet hoor ik het graag
Tuurlijk is dit fake, GTA IV is een multiplatformgame.quote:Op maandag 7 april 2008 18:37 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel erg simpel uit. Fake?
Gran Turismo 5:F1 Edition onthuld?quote:
Als ik nu nog geen PS3 had zou ik deze halen...quote:Op maandag 7 april 2008 18:37 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Niet fake, de winkels hebben het ook in hun systeem staan en op hun release lijsten.quote:Op maandag 7 april 2008 18:37 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had het over de packshot.quote:Op maandag 7 april 2008 19:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Niet fake, de winkels hebben het ook in hun systeem staan en op hun release lijsten.
Whahaha zo zag F1 er uit op mijn pentium 1, 400mhz PCquote:
F1 2000 van EA was ook zo gaaf he, met commentaar van Olaf Molquote:Op maandag 7 april 2008 19:30 schreef janrad het volgende:
[..]
Whahaha zo zag F1 er uit op mijn pentium 1, 400mhz PC
welke winkels? ik zie hem niet bij bol.com bijvoorbeeld...quote:Op maandag 7 april 2008 19:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Niet fake, de winkels hebben het ook in hun systeem staan en op hun release lijsten.
mooie effecten in die spiegels zeg!quote:Op maandag 7 april 2008 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
F1 2000 van EA was ook zo gaaf he, met commentaar van Olaf Mol
op de pc
[ afbeelding ]
Moet je eens in de buitenspiegel bij GT5:Prologue kijken. Lijkt net A2 Racerquote:Op maandag 7 april 2008 20:13 schreef ryangozer het volgende:
[..]
mooie effecten in die spiegels zeg!
Ik heb een SD-TV dus dan heb je geeneens buitenspiegelsquote:Op maandag 7 april 2008 20:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Moet je eens in de buitenspiegel bij GT5:Prologue kijken. Lijkt net A2 Racer
quote:Op maandag 7 april 2008 08:04 schreef J.Clarkson het volgende:
Iemand Dark Sector al gespot?
Tering wat gaat de technologie in de gamewereld snel zeg, dit is maar amper 8 jaar geleden en kijk waar we nu zijn.quote:Op maandag 7 april 2008 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
F1 2000 van EA was ook zo gaaf he, met commentaar van Olaf Mol
op de pc
[ afbeelding ]
maar toen ik dat spel speelde in 2000, vond ik het net zo mooi als gt 5 nuquote:Op maandag 7 april 2008 20:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Tering wat gaat de technologie in de gamewereld snel zeg, dit is maar amper 8 jaar geleden en kijk waar we nu zijn.
Hoe zal het over 10 jaar eruit zien voor ons?
[ afbeelding ]
Zo?
moet je ff de wiki op aanpassen ga je vanzelf mee het volgende topic.quote:Op maandag 7 april 2008 22:52 schreef politrix het volgende:
mag ik ook in de startpost?
psn ID: politrix
Speel momenteel voornamelijk Everybody's Golf en COD4
[offtopic] daar is bhfh weer[/offtopic]
Packshots zijn geen hoesjes? afgaan op de GT5P box en de MGS box, dan zou de GTAIV box nico moeten hebben op de doos.quote:
jawelquote:Op dinsdag 8 april 2008 01:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Vandaag heeft m'n moeder dan eindelijk een telefoontje gekregen van Intertoys Lelystad. Woensdag kan ze 'm afhalen waarbij ze nog 50 euro korting krijgt (is een goede vriendin toch nog ergens goed voor
) dus zal ik zaterdag met de trein 'm zelf moeten ophalen
![]()
Even één ding: het maakt geen fuck uit wat voor HDMI-kabel je neemt right?
Nee, de kabel ansich niet. In elk geval niet als je niet over 3 à 5 meter gaat. Bij langere afstanden kan het interessant zijn om een 'betere' HDMI-kabel te kopen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Vandaag heeft m'n moeder dan eindelijk een telefoontje gekregen van Intertoys Lelystad. Woensdag kan ze 'm afhalen waarbij ze nog 50 euro korting krijgt (is een goede vriendin toch nog ergens goed voor
) dus zal ik zaterdag met de trein 'm zelf moeten ophalen
![]()
Even één ding: het maakt geen fuck uit wat voor HDMI-kabel je neemt right?
Kijk hier ik kan wat mee. Dit zou dus een goede optie kunnen zijn?quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, de kabel ansich niet. In elk geval niet als je niet over 3 à 5 meter gaat. Bij langere afstanden kan het interessant zijn om een 'betere' HDMI-kabel te kopen.
En als je kan kiezen uit een goedkope en een goedkope + 2 euro, kijk dan even naar de connectoren. Die zijn soms bij de hele erge cheapo kabels niet echt goed. Maar aan de kwaliteit van de kabel is niks bijzonders. Dus geen kabel van >20,-
Ja, prima.quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk hier ik kan wat mee. Dit zou dus een goede optie kunnen zijn?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, prima.
Kijk anders hier even: http://www.allekabels.nl/searchresult.php?keyword=hdmi&x=0&y=0
Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:49 schreef JJH het volgende:
Zo'n HDMI - DVI kabel of verloopstukje heeft natuurlijk geen zin als je geen HDTV hebt toch?
Kan je me uitleggen wat er precies beter is aan PS-Scart dan PS-Tulp-Scart (standaard)?quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Als je nog een SD-tv hebt, kan je het beste een RGB-scart kabel kopen.
Zoiets als dit: http://www.gamesshoppen.n(...)php/products_id/7206
Als je een RGB-scart kabel koopt, neem er dan 1 met een switch voor RGB en Composiet. Anders heb je met een RGB-kabel alleen groen beeld wanneer je DVD en/of Blu-ray gaat kijken...
Die tulp-scart is een composiet verloop. Dus over composiet, die ene gele stekker, gaat al je beeldata.quote:Op dinsdag 8 april 2008 02:02 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen wat er precies beter is aan PS-Scart dan PS-Tulp-Scart (standaard)?
Oke, iemand misschien een idee waar ik zon ding met schakelaar in nederland kan kopen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 02:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Die tulp-scart is een composiet verloop. Dus over composiet, die ene gele stekker, gaat al je beeldata.
Bij RGB worden de kleuren afzonderlijk (Rood, Groen, Blauw = RGB) doorgestuurd. Het geeft een strakker beeld. Ik kan het zelf goed zien het verschil...
Is niet heel precies... maar een poging tot...
ja, ik heb dus ook nog een SD-tv...![]()
@ Cyberia18: Thanks!
Ik heb die van Logic-3, zoals het voorbeeld in de link.quote:Op dinsdag 8 april 2008 02:08 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Oke, iemand misschien een idee waar ik zon ding met schakelaar in nederland kan kopen?
dus een ps2 kabel is beter dan de standaard ps3 kabel? vaagquote:Op dinsdag 8 april 2008 02:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb die van Logic-3, zoals het voorbeeld in de link.
Om het zoeken iets makkelijker te maken, je kan ook prima een RGB-scart kabel nemen voor de PS2. Die werkt net zo goed op de PS3.
Hoeft dus ook zeker niet meer te kosten dan ¤ 10,-
ga jij eens ff heel gauw het verschil bekijken tussen een HDMI kabel en het einde van je PS3 kabelquote:Op dinsdag 8 april 2008 02:52 schreef JJH het volgende:
Ik heb de PS3 aangesloten met de tulpstekkers, omdat mijn decodert met daaraan gekoppeld de oude DVD speler in de scart aan de achterkant zit. En ik heb geen zin om telkens op de kop achter de TV te kruipen als ik wil gamen.
Die kabel uit de link maakt wel gebruik van de HDMI aansluiting op de PS3 zie ik?
Ik heb die kabel van 3 meter bij hun gekocht en ik heb fantastisch beeld en geluid, kan me niet voorstellen dat het beter kan.quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, prima.
Kijk anders hier even: http://www.allekabels.nl/searchresult.php?keyword=hdmi&x=0&y=0
Moet je even achter je tv kijken wat voor aansluitingen je hebt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:49 schreef JJH het volgende:
Zo'n HDMI - DVI kabel of verloopstukje heeft natuurlijk geen zin als je geen HDTV hebt toch?
Er is een groot verschil tussen composiet en component. Ga het maar eens opzoeken op wikipediaquote:Op dinsdag 8 april 2008 02:39 schreef ryangozer het volgende:
[..]
dus een ps2 kabel is beter dan de standaard ps3 kabel? vaag
Demo staat op PSN.quote:Op dinsdag 8 april 2008 04:37 schreef merino het volgende:
Blazing Angels 2 voor 20 euro. Goed idee of beter laten liggen?
Waar? Die wil ik voor 20 Euro !quote:Op dinsdag 8 april 2008 04:37 schreef merino het volgende:
Blazing Angels 2 voor 20 euro. Goed idee of beter laten liggen?
Op een niet HD-tv?quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Moet je even achter je tv kijken wat voor aansluitingen je hebt.
Ik heb een logitech hdmi kabel waarvan de bedrading een soort ijzer vezel is, is heel degelijk en werkt goed,
Heb hem nu op 1080i staan op een samsung tv van een meter, mooi beeld
Wel hd want 1080i is full hd.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Op een niet HD-tv?
(Dat was namelijk de vraag....)
1080p is full HDquote:
Ik zal het makkelijker voor je maken want lezen is niet je sterkste punt....quote:
en jouw antwoord is dan niet van toepassing.quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:49 schreef JJH het volgende:
Maar goed, het is goed bedoeld, dus geen drama. Maar wanneer je over een niet HD-tv spreekt, dan heb je dus niks te maken met HDMI, DVI en/of 1080i/pquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:54] schreef Patje1987 het volgende:
Moet je even achter je tv kijken wat voor aansluitingen je hebt.
Ik heb een logitech hdmi kabel waarvan de bedrading een soort ijzer vezel is, is heel degelijk en werkt goed,
Heb hem nu op 1080i staan op een samsung tv van een meter, mooi beeld
1080i is de resolutie wel full hd, bij p wordt beeld anders opgebouwd maar zie je als kijker vrij weinig van.quote:
Jawel, maar in elke codec?quote:Op maandag 7 april 2008 23:24 schreef Schimpie het volgende:
Support de PS3 nog geen .avi?
Niet goed gelezen dan sorry.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik zal het makkelijker voor je maken want lezen is niet je sterkste punt....
De vraag was:
[..]
en jouw antwoord is dan niet van toepassing.
[..]
Maar goed, het is goed bedoeld, dus geen drama. Maar wanneer je over een niet HD-tv spreekt, dan heb je dus niks te maken met HDMI, DVI en/of 1080i/p
Ja en nee.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
1080i is de resolutie wel full hd, bij p wordt beeld anders opgebouwd maar zie je als kijker vrij weinig van.
Iig bedankt voor de informatie, ik weet alleen dat ik zelf 1080i heb en iemand zei dat het full hd was, ik ben daarna verder gaan kijken naar 1080p want verder heb ik er weinig verstand van.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja en nee.
Bij zowel 1080i als bij 1080p wordt het volledige beeld weergegeven. Namelijk een plaatje van 1920x1080 pixels.
Alleen bij 1080i is het een interlaced plaatje, dus wordt bij elke beeldverversing slechts de helft weergegeven. Namelijk eerst de even lijnen, daarna de oneven lijnen, etc. etc. etc. etc.
Bij 1080p worden alle lijnen tegelijkertijd weergegeven.
Kort gezegd zou je kunnen stellen dat bij een 1080p je 2x zoveel informatie krijgt in vergelijking met 1080i en het beeld rustiger staat.
Het rustiger staan is feitelijk alleen van toepassing op beeldbuizen. Voor LCD's en Plasma's is het niet zo'n issue. Aangezien een flatpanel geen interlaced beeld kan weergeven worden de beelden gewoon gebufferd en als 1080p weergegeven, dus een strak beeld. Alleen bij grote en snelle bewegingen kan je zien dat een 1080p een vloeiender beeld heeft dan 1080i omdat de bewegingen verspringen binnen de ge-interlaced frames, maar dat is wel echt heel erg zoeken.
Maar goed, feitelijk is het een non-discussie aangezien er bijna geen TV's meer zijn die een 1920x1080 paneel hebben en maximaal 1080i als input accepteren. Wat dan nog overblijft zijn games die 1080i modus hebben, maar dat is een 720p signaal dat opgeschaald wordt. Het is dan echt een persoonlijke afweging. Bij een full hd tv dan òf 1080i en laten de-interlacen door TV òf 720p laten opschalen door de TV. Pick one, any one... the choice is yours.
dat kan ook in 1 post hoor, in de zelfde minuut nog welquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Vrijdag de eerste trailer van Resistance 2!
http://www.gametrailers.com/player/32607.html
M'n posts bestaan in ieder geval niet alleen maar uit: leuk en ja iddquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat kan ook in 1 post hoor, in de zelfde minuut nog wel![]()
alles voor de stats?
Omdat die dat niet heeft gedaan, net zoals wij ons interesseren in een F1 filmpje, klaar.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar waarom post je het dan niet in 1 post?
puur voor de stats heeft die dat gedaanquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Omdat die dat niet heeft gedaan, net zoals wij ons interesseren in een F1 filmpje, klaar.
quote:Call of Duty 4 maps nu bij Sony
Infinity Ward viert het Call of Duty 4 succes met nieuwe maps, deze verschenen origineel op de Xbox 360 en komen binnenkort naar de PlayStation 3.
De ontwikkelaar meldt dat de maps momenteel bij Sony liggen voor certificatie. Sony controleert nu of de maps geen fouten veroorzaken. Infinity Ward hoopt binnenkort een datum voor de maps uit te brengen. De studio hoopt op een gelijktijdige wereldwijde release voor de maps.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:21 schreef Sackboy het volgende:
Open beta van Home bij de relaunch van de PSN store volgende week?
En dan gaat je gitaar kapot (wat een veel voortkomend probleem is).... wat dan? enkele weken maanden wachten op een nieuwe?quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:05 schreef SocialDisorder het volgende:
Rock Band
alleen 360, alleen UK, Frankrijk en Duitsland, en belachelijke prijzen.
Dat wordt een ritje naar de importshop.
leuk en ja iddquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:21 schreef jorienvdherik het volgende:
over 2 weken dus
Activision?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:30 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
En dan gaat je gitaar kapot (wat een veel voortkomend probleem is).... wat dan? enkele weken maanden wachten op een nieuwe?
Ik had echt ontzettend veel zin in rockband maar dit is gewoon belachelijk... 240 euro voor een game en dan heb je nog maar 1 gitaar die tweede moet je er nog bij kopen omdat activision zo hoerig is geen patch te willen voor de gh3 controller. STERF EA EN ACTIVISION!
Ja activision wilde niet dat de gh3 controller compitable was met rockband voor de ps3. Dus gaven ze geen toestemming voor de patch van Harmonnix (rockband) om de gh3 gitaar te laten werken met rockband. Oftewel wil jij van het volledige spel genieten moet je per se een losse rockband gitaar (80 euro) erbij kopen ookal heb je al een gitaar voor gh3 die op zich prima zou werken voor rockband (de 360 versie werkt namelijk wel voor rockband en juist dit is zo krom).quote:
Dat gaat dus niet ivm geen internet @ ps3.quote:
quote:
quote:Nieuwe details van Metal Gear Solid 4
Nieuws | 8 april 2008 - In de nieuwste editie van het gamesmagazine EDGE worden een aantal nieuwe Metal Gear Solid 4 details onthuld, alsook een interview met Hideo Kojima gepubliceerd. Hoewel de media laaiend enthousiast is over de game, is perfectionist Kojima een klein beetje teleurgesteld. De uiteindelijke game wijkt namelijk iets af van zijn vooraf vastgestelde visie.
Qua gameplay voldoet de game aan de gestelde eisen. Voor wat betreft de graphics, zoals de animaties, en de grote van de map had Kojima echter een andere visie. Dat men dit niet voor elkaar heeft gekregen ligt aan het feit dat MGS4 het uiterste van de Cell Processor benut. Een aantal ideeën alsook plots hebben de uiteindelijke game dan ook helaas niet gehaald. Verdere details die in het magazine naar voren kwamen:
- Metal Gear Solid 4 is vier jaar in ontwikkeling.
- De opening credits van MGS4 zijn ontwikkeld door het bedrijf Logan; bekend van de zeer succesvolle Ipod reclames.
- In het verhaal zul je meerdere locaties en meerdere stijlen tegen komen dan in vorige MGS games.
- Een 'Virtual Range' zal zijn inbegrepen in het hoofdmenu. Hier kun je het grote arsenaal aan wapens testen, alsook de verschillende CQC technieken.
- Het einde van de game zal je weg doen blazen.
- De besturing is herzien en verbeterd.
- De Gekkou (de Metal Gear met organische benen) zullen samenwerken om jou te pakken. Zelfs met je camouflage aan zullen ze je vinden als er iets niet klopt.
- Snake heeft twee nieuwe energie balken (Stress en Psyche) die zijn oudere leeftijd niet negeren.
- Er is dit keer iets speciaals met de camera. Men mag echter nog niet zeggen wat.
- Je krijgt vrijheid in de game. Zo kan je kiezen om met bepaalde veldslagen mee te doen, maar kun je ze ook negeren. Vrienden en vijanden worden op deze manier bepaald worden.
- Personage Drebin is erg belangrijk in het verhaal en dient ook als Snake's wapen dealer.
- Er is zoveel in de game verborgen dat sommige dingen pas na maanden of zelfs jaren worden ontdekt.
- Hoewel Metal Gear Online is inbegrepen bij MGS4, is dit slechts een schrale versie en zullen toekomstige updates de online game doen uitbreiden.
quote:- Metal Gear Solid 4 is vier jaar in ontwikkeling.
- De opening credits van MGS4 zijn ontwikkeld door het bedrijf Logan; bekend van de zeer succesvolle Ipod reclames.
- In het verhaal zul je meerdere locaties en meerdere stijlen tegen komen dan in vorige MGS games.
- Een 'Virtual Range' zal zijn inbegrepen in het hoofdmenu. Hier kun je het grote arsenaal aan wapens testen, alsook de verschillende CQC technieken.
- Het einde van de game zal je weg doen blazen.
- De besturing is herzien en verbeterd.
- De Gekkou (de Metal Gear met organische benen) zullen samenwerken om jou te pakken. Zelfs met je camouflage aan zullen ze je vinden als er iets niet klopt.
- Snake heeft twee nieuwe energie balken (Stress en Psyche) die zijn oudere leeftijd niet negeren.
- Er is dit keer iets speciaals met de camera. Men mag echter nog niet zeggen wat.
- Je krijgt vrijheid in de game. Zo kan je kiezen om met bepaalde veldslagen mee te doen, maar kun je ze ook negeren. Vrienden en vijanden worden op deze manier bepaald worden.
- Personage Drebin is erg belangrijk in het verhaal en dient ook als Snake's wapen dealer.
- Er is zoveel in de game verborgen dat sommige dingen pas na maanden of zelfs jaren worden ontdekt.
- Hoewel Metal Gear Online is inbegrepen bij MGS4, is dit slechts een schrale versie en zullen toekomstige updates de online game doen uitbreiden.
Ik had het over de dubbelpostquote:
Hier nog steeds nietsquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:27 schreef Patje1987 het volgende:
Kom thuis ligt gt5 op de mat (eindelijk) eerst moest ik nog een half uur installeren, updates en de hele mikmak maar daarna begonnen met racen
Ik ga nu iets anders doen en gaan we morgen weer verder.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ligt eraan uit welk deel van nederland je komt
In Zuid holland betaal je rond de 10 euro.
Noord Holland moeten ze hem verder sturen dus is het 12 euro
En in Limburg knippen ze gewoon een stukje van de CD af
Hier bijvoorbeeld. Maar dan betaal je nog heel veel. En bij Futurezone zijn ze niet meer leverbaar.quote:
hier ookquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:27 schreef Patje1987 het volgende:
Kom thuis ligt gt5 op de mat (eindelijk) eerst moest ik nog een half uur installeren, updates en de hele mikmak maar daarna begonnen met racen
Ik ga nu iets anders doen en gaan we morgen weer verder.
2 keer zo duur als in de usquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hier bijvoorbeeld. Maar dan betaal je nog heel veel. En bij Futurezone zijn ze niet meer leverbaar.
Cheater!quote:Op woensdag 9 april 2008 00:24 schreef ryangozer het volgende:
weet iemand of er nederlands winkels zijn die turbo (rapid fire) controllers verkopen? anders internetshops maar geen buitenlandse dus.
sstt! dat was niet de vraag!quote:
Nice, kunnen we warhawk spelenquote:
Gooi me ff op PSN: SuperFruitig, ik ben er over een klein kwartiertje hopelijk!quote:
Check ook PM en EV topicquote:
Heb je al, en ben niet thuisquote:Op woensdag 9 april 2008 12:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gooi me ff op PSN: SuperFruitig, ik ben er over een klein kwartiertje hopelijk!
[..]
Check ook PM en EV topic
Geen psp meer in mijn bezitquote:
Lekker fokkend werkenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geen psp meer in mijn bezit, er moet ook nog gewerkt worden natuurlijk
quote:A new EU law will become effective on december 1, 2008. Basically the cap for goods you can import free of vat has been raised to ¤150.
Aamending Regulation (EEC) No 918/83 setting up a Community system of relief from customs duty.pdf
Kan dat alleen via CC? ik heb namelijk wel een paypal.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lekker fokkend werken
Maargoed, ik ben nu hopeloos op zoek naar iemand met een CC die mij ff 6 euro kan passen voor die dawn update
Zo hey, eindelijk... duurt ff, maar dan heb je ook een PS3....quote:Op woensdag 9 april 2008 13:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Jeuj de Ratchet/Uncharted pack is binnen! Zaterdag maar vroeg de trein pakken
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zo hey, eindelijk... duurt ff, maar dan heb je ook een PS3....
er naast staanquote:Op woensdag 9 april 2008 13:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe haal je een vlag neer van de vijand ?
nu nog betalenquote:Op woensdag 9 april 2008 13:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zo hey, eindelijk... duurt ff, maar dan heb je ook een PS3....
Rock Band importeren voor 100equote:
TIP: Maak lokaal een spel aan en ga lekker rondvliegen, zo krijg je die controls een beetje onder de knie, om raketten te ontwijken raad ik je aan vliegen op pro te zetten en dan met de beide pookjes op je controler de zelfde kant op te gaan van links naar rechtes, dus eerst beide naar links, dan beide naar rechts. Of naar boven en onder.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik kan geen WH
I spawn, I die, I spawn, I die
Maar waarom heb je dan niet gewoon een zwarte besteld?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:15 schreef merino het volgende:
Kreeg overigens vandaag de DS3 controller binnen 1 week nadat ik hem bij Yes Asia besteld had
Ben alleen wat minder blij met hoe hij eruit ziet Satin silver maar daar kom ik nog wel overheen. Is maar een controller enzo...
plaatje online zag er beter uit dan de controller in het echtquote:Op woensdag 9 april 2008 14:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dan niet gewoon een zwarte besteld?
Als die van jou vandaag geleverd is zou je dat toch moeten kunnen zienquote:Op woensdag 9 april 2008 14:28 schreef merino het volgende:
[..]
zit er eigenlijk een usbkabel bij de controller geleverd?
hij zit dus nog in de verpakkingquote:Op woensdag 9 april 2008 14:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als die van jou vandaag geleverd is zou je dat toch moeten kunnen zien![]()
wat een onzin zeg. 3 euro kabeltje wat ik nu weer apart moet gaan kopenquote:Maar nee, er zit helaas geen usbkabel bij.
4 player fifa is idd lachen ja, maat van me heeft ook een ps3 met 2 controlers en we gaan regelmatig met zijn 4en online tegen andere. Altijd lol.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:28 schreef merino het volgende:
[..]
plaatje online zag er beter uit dan de controller in het echt
Ach ik haal denk ik uiteindelijk gewoon van elke kleur eentje
4 player fifa2008 moet toch op gegeven moment mogelijk worden
zit er eigenlijk een usbkabel bij de controller geleverd?
R2 is die boostquote:Op woensdag 9 april 2008 14:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
TIP: Maak lokaal een spel aan en ga lekker rondvliegen, zo krijg je die controls een beetje onder de knie, om raketten te ontwijken raad ik je aan vliegen op pro te zetten en dan met de beide pookjes op je controler de zelfde kant op te gaan van links naar rechtes, dus eerst beide naar links, dan beide naar rechts. Of naar boven en onder.
Om andere neer te halen kies je een wapen. L1 ingedrukt houden en mensen achtervolgenDan krijg je een lockon en laat je op het laatste moment L1 los.
Het is even wennen maar ik kan het nu best goed. (voor als je het niet wist: 2x L2 + 2e keer wel ingedrukt houden is een boost in je warhawkje)
Misschien kende je het al maar is misschien handig als je het spel niet kent.
R2 sorry jaquote:Op woensdag 9 april 2008 14:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
R2 is die boost
Ik begin het nu wat onder de knie te krijgen, maar ik merk dat ik echt te naief speel nog (echt overal in marchen/vliegen en er dan van uit gaan dat niemand dat opmerkt) Vanavond een potje? rond 10-11?
zo gaaf ja.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
4 player fifa is idd lachen ja, maat van me heeft ook een ps3 met 2 controlers en we gaan regelmatig met zijn 4en online tegen andere. Altijd lol.
Moet je de witte bestellen, die zijn wel mooi!quote:Op woensdag 9 april 2008 14:15 schreef merino het volgende:
Kreeg overigens vandaag de DS3 controller binnen 1 week nadat ik hem bij Yes Asia besteld had
Ben alleen wat minder blij met hoe hij eruit ziet Satin silver maar daar kom ik nog wel overheen. Is maar een controller enzo...
quote:- GT5 (complete) launch date, late 2009 or 2010.
- Urban circuit in Madrid confirmed
- They are discussing to add more F1 models in the game.
- The ferrari license was exclusive for "other game" this past years. This is the explanation to the question why are in gt5 ferraris and not in the past GT's. He said that his relationship with Ferrari is very good and the F1 model is the proof.
Ik laat 'm links liggen, vond de demo zwaar tegenvallen....quote:Op woensdag 9 april 2008 14:50 schreef merino het volgende:
http://www.play.com/Games(...)Of-WWII/Product.html
Blazing Angels 2 voor 15 pond overigens. Vannochtend besteld. Mooi prijsje leek me (Call of Duty 3 staat er ook voor dezelfde prijs).
klinkt goed behalve het eerste puntjequote:Op woensdag 9 april 2008 16:38 schreef Sackboy het volgende:
Op een GT5:P event in Spanje is wat interessante info opgedoken:
[..]
Ik ga het proberenquote:Op woensdag 9 april 2008 14:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
R2 is die boost
Ik begin het nu wat onder de knie te krijgen, maar ik merk dat ik echt te naief speel nog (echt overal in marchen/vliegen en er dan van uit gaan dat niemand dat opmerkt) Vanavond een potje? rond 10-11?
quote:Op woensdag 9 april 2008 14:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
R2 sorry ja
Hmm denk wel dat ik dan online ben.
He fuck nu ben ik nietmeer stoer met me 250GBquote:Op woensdag 9 april 2008 20:04 schreef StrikerZeljko het volgende:
Heb mn PS3 trouwens net omgebouwd naar een 320GB versie![]()
Juicedquote:- Guerilla's Vietnam Shooter Shellshock is set to get a sequel. The sequel will be more of a psychological horror than action.
- The Godfather 2 is very much 'go', and is rumoured to contain 'investigation' segments.
- Iron Man is set to appear in Sega's Incredible Hulk, with the big green guy returning the favour in Iron Man.
- Activision have trademarked the name DJ Hero, this could mean a Guitar Hero style game but with a DJ Deck.
- Free Radical are working on a new Lucas Arts Game whish is rumoured to be Star Wars Battlefront 3.
- Midways game adaptation on the film The Wheelman is still on its way. Details for the game are due late April.
- Midway are working on a sequel to Stranglehold. More than likely starring Chow Yun-fat.
- Sega is supposedly making a Alien RPG. The guys working on it are Obsidian, the same people who are also making the spy game Alpha Protocol.
- THQ have retired the game series Juiced after cutbacks.
- To prove that the infamous E3 2005 footage of Killzone 2 (featuring the breatheless rocket launcher sequence as your squad barks orders in real-time) was real - or rather, possible on PS3 - Guerilla will be demoing a real-time version in April to a select audience...including, of course, PSM3.
- Konami will be making Metal Gear merchandise. This will include a duck egg-timer that will feature in MGS4 and Metal Gear T-shirts.
quote:Maarliefst 240 euro moeten Europeanen, om precies te zijn de Fransen, Duitsers en Engelsen, betalen voor de game Rock Band met bijbehorende instrumenten, tegenover 169 dollar voor de Amerikanen
quote:"Ik geef toe, de gecombineerde prijs voor een volledige ervaring is inderdaad vrij hoog. Het is niet iets wat normale games vragen," zegt hoofdgamedesigner Rob Kay, "maar Rock Band is ook geen normale game. Het is een totaal nieuw iets wat de prijs zeker waard maakt."
Hahah was wel vet ja! de eerste keer ook jij stapt in me vliegtuig ik klap keihard in de grond, had mijn broertje de y as omgedraaid hahaa, maar goed dat je de vlag ging stelenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]lache man! Misschien vanavond rond 10-11 nog fftjes
Ik merk wel dat ik de hele tijd van die domme fouten maak: met de vlag in een buggy stappen en dan achter die turret gaan zitten ipv achter het stuur, om vervolgens naar de tering geschoten te worden
Maar! Ik had 1x de vlag veroverd en naar onze base gebracht![]()
Ik moest zo lachen, zit ik achter die vlag carrier aan, hoor ik van achter TUUUUUT TUUUUUUT TUUUUUT flepwordt die carrier half overhoop gereden DERIUM met de auto
He, die stond ook op tweakers vanmiddagquote:Op woensdag 9 april 2008 21:00 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Releaselijst volgens Bart Smit.
Misschien een domme vraag hoor, maar wat heb je aan 320gb? Goed, je kan er demo's op zetten en spellen die geinstalleerd moeten worden. Maar video's foto's en muziek moet je toch of van een externe usb drive lezen of via het netwerk streamen? Of kan je ook alles op die schijf kwijt???quote:Op woensdag 9 april 2008 20:04 schreef StrikerZeljko het volgende:
Heb mn PS3 trouwens net omgebouwd naar een 320GB versie![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:35 schreef JK het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag hoor, maar wat heb je aan 320gb? Goed, je kan er demo's op zetten en spellen die geinstalleerd moeten worden. Maar video's foto's en muziek moet je toch of van een externe usb drive lezen of via het netwerk streamen? Of kan je ook alles op die schijf kwijt???
Nog een inlog ookquote:Op woensdag 9 april 2008 21:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
FOKSERVER heet de server voor de geintresseerde!
Als ik online ben heeft hij geen wachtwoord.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:52 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nog een inlog ookof is hij gewoon open ?
Lol ja die klap was tofquote:Op woensdag 9 april 2008 21:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hahah was wel vet ja! de eerste keer ook jij stapt in me vliegtuig ik klap keihard in de grond, had mijn broertje de y as omgedraaid hahaa, maar goed dat je de vlag ging stelenik heb verdedigd, ik zat in die turret en die kerel vond dat niet leuk
daarna hem ook nog met de tank 2 keer uit de lucht geknalt. Misschien vanavond nog een potje
. FOKSERVER heet de server voor de geintresseerde!
Die lanceer je vanaf een WarHawk, vervolgens kun je hem besturen met de controler. Handig om een concentrarie spelers uit te schakelen die de valg aan het verdedigen zijnquote:Op woensdag 9 april 2008 21:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lol ja die klap was tof![]()
![]()
![]()
Wat is die ubergrote missle die de hele tijd door onze basis vloog btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |