iemand?quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:31 schreef Deviant1nl het volgende:
trouwens, ik zit er over na te denken om mgs 3 te bemachtigen op 1 of andere manier. Heeft iemand ervaring daarmee met de backwards compatibility? op deze ps3 site staat aangegeven dat hij erop gespeeld kan worden maar wel met ''Should play on PLAYSTATION®3 with noticeable issues''...
dus vraag me dan af welke issues...
quote:
quote:According to the official PlayStation 3 backwards compatibility database, Metal Gear Solid 3 has the following issues: "At various points throughout gameplay, the title performs at a significantly slower than normal performance speed" and "During various FMA sequences throughout the title, the FMA does not play as 'smooth' as normal."
Dat vond ik zelf echt een enorme tegenvaller... Vrij snel ook weer doorverkocht.quote:Op zondag 6 april 2008 00:05 schreef Strolie75 het volgende:
Vanavond Assassin's Creed uitgeprobeerd. Best een leuk spel. Is er nog verschil tussen de PS3 en de 360 versie?
Ah bedankt, dat is niet zo erg. Zzolang het de gameplay niet beïnvloedt vind ik het best. Morgen eens even halen denk ik dan....quote:
Wordt heel snel saai inderdaad, te lineair, te repetitief. Maar deze titel had zo'n potentie! Daarom ben ik ook erg benieuwd naar deel 2. Als ze meer de Oblivion kant op gaan (dus meer rpg) zou het echt een superspel kunnen worden.quote:Op zondag 6 april 2008 00:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat vond ik zelf echt een enorme tegenvaller... Vrij snel ook weer doorverkocht.
vanavond weer ff geracet in de F1 2007quote:Op zondag 6 april 2008 00:29 schreef ryangozer het volgende:
Prologue is echt Tering Vet! Ik Pwn julie allemaal op de highspeed ring!
Same here. Na 2 steden was ik het echt zo zat. Terwijl ik deze game blind kocht, omdat ik de filmpjes er zo geweldig uitzagen. Wat een teleurstelling...quote:Op zondag 6 april 2008 00:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat vond ik zelf echt een enorme tegenvaller... Vrij snel ook weer doorverkocht.
Ik ben een tijdje geleden ook begonnen met MGS3 op de PS3, maar na enkele random vastlopers had ik het wel gehad eigenlijk...Ik heb 'maar' 1 vastloper per speelsessie gehad (van ongeveer 2uur), maar het is gewoon erg frustrerend als je net een iriitant stukje gehaald hebt en dat je dat dan weer opnieuw moet spelen.quote:Op zondag 6 april 2008 00:11 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Ah bedankt, dat is niet zo erg. Zzolang het de gameplay niet beïnvloedt vind ik het best. Morgen eens even halen denk ik dan....
Ik heb hem op de 360 maar ga hem (natuurlijk) niet halen voor de ps3, vond hem ook tegenvallen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 6 april 2008 00:05 schreef Strolie75 het volgende:
Vanavond Assassin's Creed uitgeprobeerd. Best een leuk spel. Is er nog verschil tussen de PS3 en de 360 versie?
dat kan ook jaquote:Op zondag 6 april 2008 11:47 schreef JK het volgende:
Kan je met warhawk ook nog op de grond rondrennen of is het alleen vliegen?
In een v1.3 update filmpje op PSN zag ik ook nog wat soldaatjes rondrennen ofzo... als er nou een keer een leuke aanbieding komt incl. headset (en nee, de Saturn is te ver weg)... want mijn BT-headset bromt wat op de PS3... dat wordt op den duur wel irritant.
Idd heerlijk is datquote:Op zondag 6 april 2008 11:16 schreef Kremers het volgende:
Heel veel oefenenEn hou de vuur knop van de raketten ingedrukt tot je een lock hebt.
Niets leukers dan een vijand uit de lucht kanllen die er alles aan doet om je te ontwijken
quote:Op zondag 6 april 2008 12:41 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
dat kan ook ja
beetje rondrennen op zoek naar wapens, stap een tank/jeep in en rijd naare de vijand zijn basis/vlag. stap uit, neem de vlag over en vlieg weg met 1 van de vliegtuigen die daar staan. Zo zou je het kunnen spelen
Die game wordt zooooo onderschat door iedereen..quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:43 schreef merino het volgende:
Ratchet & Clank![]()
dat ik die game bijna niet gekocht had zeg
En maar goed ook, andrs wordt het wel erg makkelijk...quote:Op zondag 6 april 2008 13:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden, je kan niet vliegen met de vlag in je bezit![]()
Run BITCH RUUUUUUUUUUUUUUN
ja dat klopt iddquote:Op zondag 6 april 2008 13:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden, je kan niet vliegen met de vlag in je bezit![]()
Run BITCH RUUUUUUUUUUUUUUN
quote:Wanneer je naar de profielpagina op Facebookvan Stephane D’Astous, CEO bij Eidos Interactive , valt op dat zijn profielafbeelding de letter 'T' bevat De letter 'T' is echter geschreven in Thief-lettertype zoals je hieronder kunt zien.
quote:Inmiddels heeft Stephane D’Astous zijn schermafbeelding in zijn profiel gewijzigd. Gelukkig konden wij nog net op tijd een kopie opslaan om je op de hoogte te brengen van deze interessante ontwikkeling.
Dan zou ik dat nu doen. Hij is nu in de aanbieding op de PS store vanwege de komende release van het Broken Mirror packquote:Op zondag 6 april 2008 14:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik mot dat warhawk ook maar eens schaffen denk ik zo
Hij kost 30 euro in de PSS, terwijl de US versie maar 20 euro kostquote:Op zondag 6 april 2008 14:25 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dan zou ik dat nu doen. Hij is nu in de aanbieding op de PS store vanwege de komende release van het Broken Mirror pack
zover ik weet is hij niet account gebondenquote:Op zondag 6 april 2008 14:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hij kost 30 euro in de PSS, terwijl de US versie maar 20 euro kostIk zit te denken om m 2e hands te halen (30 voor een non-bluray versie vind ik nogal overdreven). Is het spel account gebonden? Of kan ik met een 2e handsje gewoon als freshman beginnen?
ik zelf heb m ook 2e hands op de kop getikt voor 25euro en mocht lekker vers beginnenquote:Op zondag 6 april 2008 14:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hij kost 30 euro in de PSS, terwijl de US versie maar 20 euro kostIk zit te denken om m 2e hands te halen (30 voor een non-bluray versie vind ik nogal overdreven). Is het spel account gebonden? Of kan ik met een 2e handsje gewoon als freshman beginnen?
Ninja Gaiden Sigma + WarHawk maak eens een prijsje voor mequote:Op zondag 6 april 2008 15:13 schreef Wessiej het volgende:
Bitches, ik heb 8 ps3 games te koop
Virtua Fighter 5
Fight Night Round 3
Rainbow Six Vegas 2
Ninja Gaiden Sigma
Warhawk
The Godfather Don Edition
MLB 07 the Show
Motorstorm (japanse versie)
Ronde tijden wil ik zien, anders geloof ik er geen pest van.quote:Op zondag 6 april 2008 00:29 schreef ryangozer het volgende:
Prologue is echt Tering Vet! Ik Pwn julie allemaal op de highspeed ring!
Is dat met headset?quote:Op zondag 6 april 2008 15:19 schreef Wessiej het volgende:
Uhhmm 55 euro incl?
2 SPELLEN VOOR DE PRIJS VAN 1 YAY
Ik wou idd geen headsetquote:Op zondag 6 april 2008 15:24 schreef Wessiej het volgende:
Hmm die wil ik eigelijk nog wel zelf gebruiken
Dan maak ik er 50 van
Ik had er 16 in 1 maand gekocht, dat ging wat te ver, moet nu wat kwijt.quote:Op zondag 6 april 2008 15:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Dan heb ik 12 games ondertussenMn geld wat doe je
Ik ben ook met Uncharted begonnen. Het ziet er mooier uit dan de demoquote:Op zondag 6 april 2008 16:44 schreef Slomy het volgende:
tvp.
Heerlijk om eindelijk gt5 te kunnen spelen. Ook eindelijk eens met Uncharted begonnen, inderdaad een erg vette game.
Gewoon door blijven spelen, op een gegeven moment vat je het wel hoorquote:Op zondag 6 april 2008 13:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die game wordt zooooo onderschat door iedereen..
Niemand wil het spelen, het is echt een fantastische game met een hoge replay value..
Ik zit nu bijna voor de 3de keer aan het einde, en nog heb ik niet alles gehaald...
Ik moet nog een paar wapens uit levelen en 3 skill points en dan heb ik alles gedaan in de game.
En over Warhawk..
Ik heb die game ook alleen ik heb het veeeeels te laat gekocht.
Ik krijg online geen enkele kans om mee te komen.. aangezien deze game geen single player heeft kan ik niet uit vogelen hoe alles werkt..
En de mensen die online spelen zijn veels te goed..
De paar kills die ik gemaakt heb zijn in een anti air turret, en iets van 3 met normale guns.
quote:Packbox van Amerikaanse MGS4 bundel herziend
Onlangs werd voor Noord-Amerika een Metal Gear Solid 4 bundel aangekondigd.
De bundel kost $499 en bevat een 80 GB PS3 met backwards compatibility en een DualShock 3 controller. De voorheen zwarte doos is echter ingeruild voor een witte variant, met daarop het logo van het PlayStation Network en een vermelding van DualShock 3 compatible. Tevens staat de Amerikaanse boxshot van de game erop afgebeeld.
Ik ben er mee bezig en zit nu op een punt waar ik echt even gefrustreerd wordt door het zoek-en-schiet systeem, de hoeveelheid mannetjes die maar blijven komen en de beperkte munitie... Bwech...quote:Op zondag 6 april 2008 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
Uncharted uitgespeeld.
Wat een fantastisch spel. Net een speelfilm![]()
![]()
Eerst Duke Nukem Forever.quote:
Mjah maar dat doorzettings vermogen ontbreekt een beetje, ik zet dan liever even snel Call of Duty aan.quote:Op zondag 6 april 2008 17:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Gewoon door blijven spelen, op een gegeven moment vat je het wel hoor. Leer eerst de voertuigen, daarna de vliegtuigen, etc
. Komt wel goed.
Geld overgemaakt, Check PMquote:Op zondag 6 april 2008 15:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik had er 16 in 1 maand gekocht, dat ging wat te ver, moet nu wat kwijt.
dat had ik halverwege de game dus ook alquote:Op zondag 6 april 2008 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig en zit nu op een punt waar ik echt even gefrustreerd wordt door het zoek-en-schiet systeem, de hoeveelheid mannetjes die maar blijven komen en de beperkte munitie... Bwech...
Ik kon mij al niet voorstellen dat het alleen maar aan mij lag... Ik vind het een goed voorbeeld van 'meer is niet altijd beter'. Nou ja, straks maar weer eens proberen...quote:Op zondag 6 april 2008 17:36 schreef Gamedemon het volgende:
dat had ik halverwege de game dus ook al
Headshots zijn je vriendquote:Op zondag 6 april 2008 17:26 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben er mee bezig en zit nu op een punt waar ik echt even gefrustreerd wordt door het zoek-en-schiet systeem, de hoeveelheid mannetjes die maar blijven komen en de beperkte munitie... Bwech...
Dan missen die games hun kracht.. het even snel kunnen opstarten en spelen voor je wat anders gaat gamen.quote:Op zondag 6 april 2008 17:52 schreef Sackboy het volgende:
Zou het niet tof zijn als Sony een aantal PSN games op blu-ray aanbiedt als full-priced game? Net als Microsoft heeft gedaan met die Xbox Live Arcade Unplugged. Gewoon een paar games erop zoals Flow, High Velocity Bowling, Pain, Sky Diving, Calling All Cars enz.
Ik ben niet zo van de digitale distributie
Ik heb hem ook later gekocht, dit weekend eigenlijk en ik kan nu in vliegtuigen redelijk mee, we maken een keer een server met wachtwoord dan kunnen we ff oefenen ok?quote:Op zondag 6 april 2008 13:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die game wordt zooooo onderschat door iedereen..
Niemand wil het spelen, het is echt een fantastische game met een hoge replay value..
Ik zit nu bijna voor de 3de keer aan het einde, en nog heb ik niet alles gehaald...
Ik moet nog een paar wapens uit levelen en 3 skill points en dan heb ik alles gedaan in de game.
En over Warhawk..
Ik heb die game ook alleen ik heb het veeeeels te laat gekocht.
Ik krijg online geen enkele kans om mee te komen.. aangezien deze game geen single player heeft kan ik niet uit vogelen hoe alles werkt..
En de mensen die online spelen zijn veels te goed..
De paar kills die ik gemaakt heb zijn in een anti air turret, en iets van 3 met normale guns.
Die zijn nog best lastig met mijn (gebrek aan) fijne motoriek...quote:
Spel selecteren moet je nu ook doen hoorquote:Op zondag 6 april 2008 18:16 schreef Gamedemon het volgende:
Nu moet je anders die disc erin stoppen, spel selecteren en dan kan je net zo goed een normale game spelen.
Grote kans dat dat de toekomst is ja, als zou ik het flink balen vinden. En niet alleen ik, wat denk je van al die tussenhandel (zoals FRS) die hun deuren kunnen gaan sluiten.quote:Op zondag 6 april 2008 18:16 schreef Gamedemon het volgende:
En wen maar aan digitale distributie, het is de toekomst
Dan doe ik ook meequote:Op zondag 6 april 2008 18:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook later gekocht, dit weekend eigenlijk en ik kan nu in vliegtuigen redelijk mee, we maken een keer een server met wachtwoord dan kunnen we ff oefenen ok?
Naarmate ik verder in het spel kwam en de besturing beter door kreeg werden de gevechten eigenlijk steeds beterquote:
En wat vond je van de 'verrassing' vlak voor het einde?quote:Op zondag 6 april 2008 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
Uncharted uitgespeeld.
Wat een fantastisch spel. Net een speelfilm![]()
![]()
Elena liet haar tieten zien?quote:Op zondag 6 april 2008 19:34 schreef SToRM81 het volgende:
En wat vond je van de 'verrassing' vlak voor het einde?
Ik hoorde dat er ook een FOK clan was op warhawk? zoja wil ik vragen of ik erbij mag, ik ben misschien nieuw maar een uitstekende pilootquote:Op zondag 6 april 2008 18:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dan doe ik ook meeMisschien een fokservertje starten ergens in de loop van volgende week?
http://www.ps3comp.com/view.asp?flt=f&console=psonequote:Op zondag 6 april 2008 20:17 schreef BossFight het volgende:
ik heb even snel een vraag.
Heb hier een ps3 60 gig staan en wilde er gisteren Final Fantasy 8 op gaan spelen.
Maar ik kwam er achter dat deze het gewoon niet doet om 1 of andere reden.
Final Fantasy 6,7 en 9 doen het wel gewoon prima.
Iemand hier een verklaring voor?
Nog ff wachtten, Wes moet me eerst ff de game shippenquote:Op zondag 6 april 2008 20:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb wel weer zin een FOK! gamecount me in
SLES-02080quote:Op zondag 6 april 2008 20:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://www.ps3comp.com/view.asp?flt=f&console=psone
Kijk eens wel SLES nummer je hebt
Ja, dit is inderdaad erg irritant. Je krijgt extra ammo als je mensen in elkaar slaat en headshots schiet. Maar het blijft vervelend idd.quote:Op zondag 6 april 2008 17:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat had ik halverwege de game dus ook al
Het ligt aan je versie jaquote:Op zondag 6 april 2008 20:31 schreef BossFight het volgende:
[..]
SLES-02080
Maar ik snap niet helemaal hoe dit werkt.
Klopt het nou dat mijn versie niet werkt, of is er iets mis?
Er staat op die site dat dit de Australische versie is. Misschien is dat het probleem?quote:Op zondag 6 april 2008 20:31 schreef BossFight het volgende:
[..]
SLES-02080
Maar ik snap niet helemaal hoe dit werkt.
Klopt het nou dat mijn versie niet werkt, of is er iets mis?
Je hebt het over dequote:Op zondag 6 april 2008 19:34 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Naarmate ik verder in het spel kwam en de besturing beter door kreeg werden de gevechten eigenlijk steeds beter
[..]
En wat vond je van de 'verrassing' vlak voor het einde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vond het erg tof, en juist door het begin van de game veel spannender en overtuigender. Maar ik wist dat sommige mensen het bagger zouden vinden, juist ook omdat men daarover altijd loopt te klagen bij bv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ik weet niet of jij het goed vond)
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Ik zou daar niet op rekenen in ieder geval.quote:Op zondag 6 april 2008 21:03 schreef BossFight het volgende:
Goed het ligt dus aan mijn versie.
Ben ik nou voorgoed "screwed" of bestaat er kans dat na opvolgende updates deze versie het wel weer doet?
Ik had je al toegevoegd, morgen avond ben ik pas weer online want ik ga zo tv kijken.quote:Op zondag 6 april 2008 21:09 schreef ikookhier het volgende:
>>Warhawk<< Zeker dat ik mee doe![]()
![]()
mn PSN staat hier onder
Coolquote:Op zondag 6 april 2008 21:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had je al toegevoegd, morgen avond ben ik pas weer online want ik ga zo tv kijken.
The Darknessquote:Op zondag 6 april 2008 23:45 schreef JK het volgende:
Hmm die demo van The Darkness... ik weet niet wat ik er van moet denken. Je hebt 3 levels, in de tunnel is geen reet aan, op de cemetery veelste moeilijk vergeleken met die 'grinder' level. Die was weer simpel. Wel lachen dat er in die laatstgenoemde level een tv te vinden is met daarop een aflevering van PopeyeZiet er nog goed uit ook!!
Is dat spel nog wat? Want die 3 verschilende levels maken het er voor mij niet makkelijker op of het nou wel of niet een leuk spel is. De moeilijkheidsgraad is heel erg verschillend in de demo.
Waar kom je nu nog aan die demo van the darkness ? Ik meende dat al dat oude stuff eraf gehaald wordtquote:Op zondag 6 april 2008 23:45 schreef JK het volgende:
Hmm die demo van The Darkness... ik weet niet wat ik er van moet denken. Je hebt 3 levels, in de tunnel is geen reet aan, op de cemetery veelste moeilijk vergeleken met die 'grinder' level. Die was weer simpel. Wel lachen dat er in die laatstgenoemde level een tv te vinden is met daarop een aflevering van PopeyeZiet er nog goed uit ook!!
Is dat spel nog wat? Want die 3 verschilende levels maken het er voor mij niet makkelijker op of het nou wel of niet een leuk spel is. De moeilijkheidsgraad is heel erg verschillend in de demo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |