SC topic is ergens andersquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:22 schreef janrad het volgende:
Heb ik daar de demo's van Sega rally en Dirt gespeeld maar ik vind ze zwaar tegenvallen. Die stem van je bijrijder die je hoort als je Sega Rally speelt, om te jankenzo slecht. Ik krijg net het idee of ik weer in de jaren (19)80 in Hommersen in scheveningen aan het spelen ben. Je hoort nog net geen flipperkasten op de achtergrond. Oftewel het llijken mij allebei bagger games
. Ik heb gelijk daarna
motorstorm
weer in mijn ps3 gestopt om de nare smaak weg te krijgen.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:27 schreef SToRM81 het volgende:
Je eigen vlag moet dan ook in de basis zijn, anders gaat het niet.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ps mickey sorry voor het omver rijden![]()
Je moet eerst een potje tezamen met de andere D@W clan leden spelen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:48 schreef Gstyles het volgende:
Thanks! hehe tis Gstylez aka GDVanyways en hoe kom ik in de D@W clan?
Ja was zeker voor herhaling vatbaar, nou puddled nog in die jeep zien te krijgenquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:18 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat met die jeep was echt meesterlijk![]()
Kwam ook echt precies op tijd aan rijden
En inderdaad eerst moet je eigen vlag terug zijn....
Ja ben gek! dan mag ik en niet rijden en niet schieten hoe gaar is dat....quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ja was zeker voor herhaling vatbaar, nou puddled nog in die jeep zien te krijgen [afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
jij mag dan de vlag pakken, is het weer niet goed![]()
kee dan.. ik zal me aanmelden zodra ik jullie online zie..quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Je moet eerst een potje tezamen met de andere D@W clan leden spelen.
Daarna krijg je 1 minuut de tijd om je te verstoppen , voordat de rest je helemaal de rambamkolere in schiet [afbeelding]
Daarna ben je officieel ontgroend / gebasht , waarna je een uitnodiging van Tumble ontvangt![]()
Lijkt mij nogal wiedesquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Welke idioot heeft dat nou weer verzonnen [afbeelding]
jawel hoor, je hebt gewoon niet goed gekekenquote:
Lijkt me goed, ik kan eventueel wel hostenquote:Op zondag 30 september 2007 16:38 schreef Renzokuken het volgende:
KLOTE RANKS! nou kan ik blue eyed niet joinen omdat m´n rank te hoog is...
Wat maakt die rank nou weer uit, het zijn alleen maar skins die je krijgt.![]()
Owja ik stel voor om vanavond een potje met d@w te spelen. half 9 ofzo? (als voetbal is afgelopen)
Je wou toch niet beweren dat je naar dat programma kijkt met dat Fürher-figuur en zijn holkabouter héquote:
ik rij tigra he, dus dan mag datquote:Op zondag 30 september 2007 18:25 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Je wou toch niet beweren dat je naar dat programma kijkt met dat Fürher-figuur en zijn holkabouter hé![]()
Wat een propaganda is dat zeg![]()
Dus half negen, zal de server zo rond 20.15 opzetten![]()
verkeerde topicquote:Op zondag 30 september 2007 23:16 schreef DaggerNL het volgende:
Morgen komt eye of judgement in amerika uit.
Je moet naar je eigen vlag lopen, als de vlag er staat dan loop je er gewoon tegenaan en dan krijg je een punt, maar heeft de tegenstander de vlag dan moet je team die eerst terugveroveren.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:19 schreef janrad het volgende:
Ik heb zo nu en dan de vlag van de tegenstander te pakken maar ik weet eigenlijk niet waar ik dat ding nou moet laten in mijn eigen kamp. Tenminste om een punt te scooren. Hebben meer mensen last van zag ik gisteren.
Geen last vanquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:19 schreef janrad het volgende:
Ik heb zo nu en dan de vlag van de tegenstander te pakken maar ik weet eigenlijk niet waar ik dat ding nou moet laten in mijn eigen kamp. Tenminste om een punt te scooren. Hebben meer mensen last van zag ik gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |