SC topic is ergens andersquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:22 schreef janrad het volgende:
Heb ik daar de demo's van Sega rally en Dirt gespeeld maar ik vind ze zwaar tegenvallen. Die stem van je bijrijder die je hoort als je Sega Rally speelt, om te jankenzo slecht. Ik krijg net het idee of ik weer in de jaren (19)80 in Hommersen in scheveningen aan het spelen ben. Je hoort nog net geen flipperkasten op de achtergrond. Oftewel het llijken mij allebei bagger games
. Ik heb gelijk daarna
motorstorm
weer in mijn ps3 gestopt om de nare smaak weg te krijgen.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:27 schreef SToRM81 het volgende:
Je eigen vlag moet dan ook in de basis zijn, anders gaat het niet.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ps mickey sorry voor het omver rijden![]()
Je moet eerst een potje tezamen met de andere D@W clan leden spelen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:48 schreef Gstyles het volgende:
Thanks! hehe tis Gstylez aka GDVanyways en hoe kom ik in de D@W clan?
Ja was zeker voor herhaling vatbaar, nou puddled nog in die jeep zien te krijgenquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:18 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat met die jeep was echt meesterlijk![]()
Kwam ook echt precies op tijd aan rijden
En inderdaad eerst moet je eigen vlag terug zijn....
Ja ben gek! dan mag ik en niet rijden en niet schieten hoe gaar is dat....quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ja was zeker voor herhaling vatbaar, nou puddled nog in die jeep zien te krijgen [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |