iemand?quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:31 schreef Deviant1nl het volgende:
trouwens, ik zit er over na te denken om mgs 3 te bemachtigen op 1 of andere manier. Heeft iemand ervaring daarmee met de backwards compatibility? op deze ps3 site staat aangegeven dat hij erop gespeeld kan worden maar wel met ''Should play on PLAYSTATION®3 with noticeable issues''...
dus vraag me dan af welke issues...
quote:
quote:According to the official PlayStation 3 backwards compatibility database, Metal Gear Solid 3 has the following issues: "At various points throughout gameplay, the title performs at a significantly slower than normal performance speed" and "During various FMA sequences throughout the title, the FMA does not play as 'smooth' as normal."
Dat vond ik zelf echt een enorme tegenvaller... Vrij snel ook weer doorverkocht.quote:Op zondag 6 april 2008 00:05 schreef Strolie75 het volgende:
Vanavond Assassin's Creed uitgeprobeerd. Best een leuk spel. Is er nog verschil tussen de PS3 en de 360 versie?
Ah bedankt, dat is niet zo erg. Zzolang het de gameplay niet beïnvloedt vind ik het best. Morgen eens even halen denk ik dan....quote:
Wordt heel snel saai inderdaad, te lineair, te repetitief. Maar deze titel had zo'n potentie! Daarom ben ik ook erg benieuwd naar deel 2. Als ze meer de Oblivion kant op gaan (dus meer rpg) zou het echt een superspel kunnen worden.quote:Op zondag 6 april 2008 00:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat vond ik zelf echt een enorme tegenvaller... Vrij snel ook weer doorverkocht.
vanavond weer ff geracet in de F1 2007quote:Op zondag 6 april 2008 00:29 schreef ryangozer het volgende:
Prologue is echt Tering Vet! Ik Pwn julie allemaal op de highspeed ring!
Same here. Na 2 steden was ik het echt zo zat. Terwijl ik deze game blind kocht, omdat ik de filmpjes er zo geweldig uitzagen. Wat een teleurstelling...quote:Op zondag 6 april 2008 00:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat vond ik zelf echt een enorme tegenvaller... Vrij snel ook weer doorverkocht.
Ik ben een tijdje geleden ook begonnen met MGS3 op de PS3, maar na enkele random vastlopers had ik het wel gehad eigenlijk...Ik heb 'maar' 1 vastloper per speelsessie gehad (van ongeveer 2uur), maar het is gewoon erg frustrerend als je net een iriitant stukje gehaald hebt en dat je dat dan weer opnieuw moet spelen.quote:Op zondag 6 april 2008 00:11 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Ah bedankt, dat is niet zo erg. Zzolang het de gameplay niet beïnvloedt vind ik het best. Morgen eens even halen denk ik dan....
Ik heb hem op de 360 maar ga hem (natuurlijk) niet halen voor de ps3, vond hem ook tegenvallen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 6 april 2008 00:05 schreef Strolie75 het volgende:
Vanavond Assassin's Creed uitgeprobeerd. Best een leuk spel. Is er nog verschil tussen de PS3 en de 360 versie?
dat kan ook jaquote:Op zondag 6 april 2008 11:47 schreef JK het volgende:
Kan je met warhawk ook nog op de grond rondrennen of is het alleen vliegen?
In een v1.3 update filmpje op PSN zag ik ook nog wat soldaatjes rondrennen ofzo... als er nou een keer een leuke aanbieding komt incl. headset (en nee, de Saturn is te ver weg)... want mijn BT-headset bromt wat op de PS3... dat wordt op den duur wel irritant.
Idd heerlijk is datquote:Op zondag 6 april 2008 11:16 schreef Kremers het volgende:
Heel veel oefenenEn hou de vuur knop van de raketten ingedrukt tot je een lock hebt.
Niets leukers dan een vijand uit de lucht kanllen die er alles aan doet om je te ontwijken
quote:Op zondag 6 april 2008 12:41 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
dat kan ook ja
beetje rondrennen op zoek naar wapens, stap een tank/jeep in en rijd naare de vijand zijn basis/vlag. stap uit, neem de vlag over en vlieg weg met 1 van de vliegtuigen die daar staan. Zo zou je het kunnen spelen
Die game wordt zooooo onderschat door iedereen..quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:43 schreef merino het volgende:
Ratchet & Clank![]()
dat ik die game bijna niet gekocht had zeg
En maar goed ook, andrs wordt het wel erg makkelijk...quote:Op zondag 6 april 2008 13:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden, je kan niet vliegen met de vlag in je bezit![]()
Run BITCH RUUUUUUUUUUUUUUN
ja dat klopt iddquote:Op zondag 6 april 2008 13:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden, je kan niet vliegen met de vlag in je bezit![]()
Run BITCH RUUUUUUUUUUUUUUN
quote:Wanneer je naar de profielpagina op Facebookvan Stephane D’Astous, CEO bij Eidos Interactive , valt op dat zijn profielafbeelding de letter 'T' bevat De letter 'T' is echter geschreven in Thief-lettertype zoals je hieronder kunt zien.
quote:Inmiddels heeft Stephane D’Astous zijn schermafbeelding in zijn profiel gewijzigd. Gelukkig konden wij nog net op tijd een kopie opslaan om je op de hoogte te brengen van deze interessante ontwikkeling.
Dan zou ik dat nu doen. Hij is nu in de aanbieding op de PS store vanwege de komende release van het Broken Mirror packquote:Op zondag 6 april 2008 14:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik mot dat warhawk ook maar eens schaffen denk ik zo
Hij kost 30 euro in de PSS, terwijl de US versie maar 20 euro kostquote:Op zondag 6 april 2008 14:25 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dan zou ik dat nu doen. Hij is nu in de aanbieding op de PS store vanwege de komende release van het Broken Mirror pack
zover ik weet is hij niet account gebondenquote:Op zondag 6 april 2008 14:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hij kost 30 euro in de PSS, terwijl de US versie maar 20 euro kostIk zit te denken om m 2e hands te halen (30 voor een non-bluray versie vind ik nogal overdreven). Is het spel account gebonden? Of kan ik met een 2e handsje gewoon als freshman beginnen?
ik zelf heb m ook 2e hands op de kop getikt voor 25euro en mocht lekker vers beginnenquote:Op zondag 6 april 2008 14:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hij kost 30 euro in de PSS, terwijl de US versie maar 20 euro kostIk zit te denken om m 2e hands te halen (30 voor een non-bluray versie vind ik nogal overdreven). Is het spel account gebonden? Of kan ik met een 2e handsje gewoon als freshman beginnen?
Ninja Gaiden Sigma + WarHawk maak eens een prijsje voor mequote:Op zondag 6 april 2008 15:13 schreef Wessiej het volgende:
Bitches, ik heb 8 ps3 games te koop
Virtua Fighter 5
Fight Night Round 3
Rainbow Six Vegas 2
Ninja Gaiden Sigma
Warhawk
The Godfather Don Edition
MLB 07 the Show
Motorstorm (japanse versie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |