Geen psp meer in mijn bezitquote:
Lekker fokkend werkenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geen psp meer in mijn bezit, er moet ook nog gewerkt worden natuurlijk
quote:A new EU law will become effective on december 1, 2008. Basically the cap for goods you can import free of vat has been raised to ¤150.
Aamending Regulation (EEC) No 918/83 setting up a Community system of relief from customs duty.pdf
Kan dat alleen via CC? ik heb namelijk wel een paypal.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lekker fokkend werken
Maargoed, ik ben nu hopeloos op zoek naar iemand met een CC die mij ff 6 euro kan passen voor die dawn update
Zo hey, eindelijk... duurt ff, maar dan heb je ook een PS3....quote:Op woensdag 9 april 2008 13:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Jeuj de Ratchet/Uncharted pack is binnen! Zaterdag maar vroeg de trein pakken
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zo hey, eindelijk... duurt ff, maar dan heb je ook een PS3....
er naast staanquote:Op woensdag 9 april 2008 13:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe haal je een vlag neer van de vijand ?
nu nog betalenquote:Op woensdag 9 april 2008 13:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zo hey, eindelijk... duurt ff, maar dan heb je ook een PS3....
Rock Band importeren voor 100equote:
TIP: Maak lokaal een spel aan en ga lekker rondvliegen, zo krijg je die controls een beetje onder de knie, om raketten te ontwijken raad ik je aan vliegen op pro te zetten en dan met de beide pookjes op je controler de zelfde kant op te gaan van links naar rechtes, dus eerst beide naar links, dan beide naar rechts. Of naar boven en onder.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik kan geen WH
I spawn, I die, I spawn, I die
Maar waarom heb je dan niet gewoon een zwarte besteld?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:15 schreef merino het volgende:
Kreeg overigens vandaag de DS3 controller binnen 1 week nadat ik hem bij Yes Asia besteld had
Ben alleen wat minder blij met hoe hij eruit ziet Satin silver maar daar kom ik nog wel overheen. Is maar een controller enzo...
plaatje online zag er beter uit dan de controller in het echtquote:Op woensdag 9 april 2008 14:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dan niet gewoon een zwarte besteld?
Als die van jou vandaag geleverd is zou je dat toch moeten kunnen zienquote:Op woensdag 9 april 2008 14:28 schreef merino het volgende:
[..]
zit er eigenlijk een usbkabel bij de controller geleverd?
hij zit dus nog in de verpakkingquote:Op woensdag 9 april 2008 14:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als die van jou vandaag geleverd is zou je dat toch moeten kunnen zien![]()
wat een onzin zeg. 3 euro kabeltje wat ik nu weer apart moet gaan kopenquote:Maar nee, er zit helaas geen usbkabel bij.
4 player fifa is idd lachen ja, maat van me heeft ook een ps3 met 2 controlers en we gaan regelmatig met zijn 4en online tegen andere. Altijd lol.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:28 schreef merino het volgende:
[..]
plaatje online zag er beter uit dan de controller in het echt
Ach ik haal denk ik uiteindelijk gewoon van elke kleur eentje
4 player fifa2008 moet toch op gegeven moment mogelijk worden
zit er eigenlijk een usbkabel bij de controller geleverd?
R2 is die boostquote:Op woensdag 9 april 2008 14:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
TIP: Maak lokaal een spel aan en ga lekker rondvliegen, zo krijg je die controls een beetje onder de knie, om raketten te ontwijken raad ik je aan vliegen op pro te zetten en dan met de beide pookjes op je controler de zelfde kant op te gaan van links naar rechtes, dus eerst beide naar links, dan beide naar rechts. Of naar boven en onder.
Om andere neer te halen kies je een wapen. L1 ingedrukt houden en mensen achtervolgenDan krijg je een lockon en laat je op het laatste moment L1 los.
Het is even wennen maar ik kan het nu best goed. (voor als je het niet wist: 2x L2 + 2e keer wel ingedrukt houden is een boost in je warhawkje)
Misschien kende je het al maar is misschien handig als je het spel niet kent.
R2 sorry jaquote:Op woensdag 9 april 2008 14:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
R2 is die boost
Ik begin het nu wat onder de knie te krijgen, maar ik merk dat ik echt te naief speel nog (echt overal in marchen/vliegen en er dan van uit gaan dat niemand dat opmerkt) Vanavond een potje? rond 10-11?
zo gaaf ja.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
4 player fifa is idd lachen ja, maat van me heeft ook een ps3 met 2 controlers en we gaan regelmatig met zijn 4en online tegen andere. Altijd lol.
Moet je de witte bestellen, die zijn wel mooi!quote:Op woensdag 9 april 2008 14:15 schreef merino het volgende:
Kreeg overigens vandaag de DS3 controller binnen 1 week nadat ik hem bij Yes Asia besteld had
Ben alleen wat minder blij met hoe hij eruit ziet Satin silver maar daar kom ik nog wel overheen. Is maar een controller enzo...
quote:- GT5 (complete) launch date, late 2009 or 2010.
- Urban circuit in Madrid confirmed
- They are discussing to add more F1 models in the game.
- The ferrari license was exclusive for "other game" this past years. This is the explanation to the question why are in gt5 ferraris and not in the past GT's. He said that his relationship with Ferrari is very good and the F1 model is the proof.
Ik laat 'm links liggen, vond de demo zwaar tegenvallen....quote:Op woensdag 9 april 2008 14:50 schreef merino het volgende:
http://www.play.com/Games(...)Of-WWII/Product.html
Blazing Angels 2 voor 15 pond overigens. Vannochtend besteld. Mooi prijsje leek me (Call of Duty 3 staat er ook voor dezelfde prijs).
klinkt goed behalve het eerste puntjequote:Op woensdag 9 april 2008 16:38 schreef Sackboy het volgende:
Op een GT5:P event in Spanje is wat interessante info opgedoken:
[..]
Ik ga het proberenquote:Op woensdag 9 april 2008 14:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
R2 is die boost
Ik begin het nu wat onder de knie te krijgen, maar ik merk dat ik echt te naief speel nog (echt overal in marchen/vliegen en er dan van uit gaan dat niemand dat opmerkt) Vanavond een potje? rond 10-11?
quote:Op woensdag 9 april 2008 14:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
R2 sorry ja
Hmm denk wel dat ik dan online ben.
He fuck nu ben ik nietmeer stoer met me 250GBquote:Op woensdag 9 april 2008 20:04 schreef StrikerZeljko het volgende:
Heb mn PS3 trouwens net omgebouwd naar een 320GB versie![]()
Juicedquote:- Guerilla's Vietnam Shooter Shellshock is set to get a sequel. The sequel will be more of a psychological horror than action.
- The Godfather 2 is very much 'go', and is rumoured to contain 'investigation' segments.
- Iron Man is set to appear in Sega's Incredible Hulk, with the big green guy returning the favour in Iron Man.
- Activision have trademarked the name DJ Hero, this could mean a Guitar Hero style game but with a DJ Deck.
- Free Radical are working on a new Lucas Arts Game whish is rumoured to be Star Wars Battlefront 3.
- Midways game adaptation on the film The Wheelman is still on its way. Details for the game are due late April.
- Midway are working on a sequel to Stranglehold. More than likely starring Chow Yun-fat.
- Sega is supposedly making a Alien RPG. The guys working on it are Obsidian, the same people who are also making the spy game Alpha Protocol.
- THQ have retired the game series Juiced after cutbacks.
- To prove that the infamous E3 2005 footage of Killzone 2 (featuring the breatheless rocket launcher sequence as your squad barks orders in real-time) was real - or rather, possible on PS3 - Guerilla will be demoing a real-time version in April to a select audience...including, of course, PSM3.
- Konami will be making Metal Gear merchandise. This will include a duck egg-timer that will feature in MGS4 and Metal Gear T-shirts.
quote:Maarliefst 240 euro moeten Europeanen, om precies te zijn de Fransen, Duitsers en Engelsen, betalen voor de game Rock Band met bijbehorende instrumenten, tegenover 169 dollar voor de Amerikanen
quote:"Ik geef toe, de gecombineerde prijs voor een volledige ervaring is inderdaad vrij hoog. Het is niet iets wat normale games vragen," zegt hoofdgamedesigner Rob Kay, "maar Rock Band is ook geen normale game. Het is een totaal nieuw iets wat de prijs zeker waard maakt."
Hahah was wel vet ja! de eerste keer ook jij stapt in me vliegtuig ik klap keihard in de grond, had mijn broertje de y as omgedraaid hahaa, maar goed dat je de vlag ging stelenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]lache man! Misschien vanavond rond 10-11 nog fftjes
Ik merk wel dat ik de hele tijd van die domme fouten maak: met de vlag in een buggy stappen en dan achter die turret gaan zitten ipv achter het stuur, om vervolgens naar de tering geschoten te worden
Maar! Ik had 1x de vlag veroverd en naar onze base gebracht![]()
Ik moest zo lachen, zit ik achter die vlag carrier aan, hoor ik van achter TUUUUUT TUUUUUUT TUUUUUT flepwordt die carrier half overhoop gereden DERIUM met de auto
He, die stond ook op tweakers vanmiddagquote:Op woensdag 9 april 2008 21:00 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Releaselijst volgens Bart Smit.
Misschien een domme vraag hoor, maar wat heb je aan 320gb? Goed, je kan er demo's op zetten en spellen die geinstalleerd moeten worden. Maar video's foto's en muziek moet je toch of van een externe usb drive lezen of via het netwerk streamen? Of kan je ook alles op die schijf kwijt???quote:Op woensdag 9 april 2008 20:04 schreef StrikerZeljko het volgende:
Heb mn PS3 trouwens net omgebouwd naar een 320GB versie![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:35 schreef JK het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag hoor, maar wat heb je aan 320gb? Goed, je kan er demo's op zetten en spellen die geinstalleerd moeten worden. Maar video's foto's en muziek moet je toch of van een externe usb drive lezen of via het netwerk streamen? Of kan je ook alles op die schijf kwijt???
Nog een inlog ookquote:Op woensdag 9 april 2008 21:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
FOKSERVER heet de server voor de geintresseerde!
Als ik online ben heeft hij geen wachtwoord.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:52 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nog een inlog ookof is hij gewoon open ?
Lol ja die klap was tofquote:Op woensdag 9 april 2008 21:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hahah was wel vet ja! de eerste keer ook jij stapt in me vliegtuig ik klap keihard in de grond, had mijn broertje de y as omgedraaid hahaa, maar goed dat je de vlag ging stelenik heb verdedigd, ik zat in die turret en die kerel vond dat niet leuk
daarna hem ook nog met de tank 2 keer uit de lucht geknalt. Misschien vanavond nog een potje
. FOKSERVER heet de server voor de geintresseerde!
Die lanceer je vanaf een WarHawk, vervolgens kun je hem besturen met de controler. Handig om een concentrarie spelers uit te schakelen die de valg aan het verdedigen zijnquote:Op woensdag 9 april 2008 21:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lol ja die klap was tof![]()
![]()
![]()
Wat is die ubergrote missle die de hele tijd door onze basis vloog btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |