Geen psp meer in mijn bezitquote:
Lekker fokkend werkenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geen psp meer in mijn bezit, er moet ook nog gewerkt worden natuurlijk
quote:A new EU law will become effective on december 1, 2008. Basically the cap for goods you can import free of vat has been raised to ¤150.
Aamending Regulation (EEC) No 918/83 setting up a Community system of relief from customs duty.pdf
Kan dat alleen via CC? ik heb namelijk wel een paypal.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lekker fokkend werken
Maargoed, ik ben nu hopeloos op zoek naar iemand met een CC die mij ff 6 euro kan passen voor die dawn update
Zo hey, eindelijk... duurt ff, maar dan heb je ook een PS3....quote:Op woensdag 9 april 2008 13:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Jeuj de Ratchet/Uncharted pack is binnen! Zaterdag maar vroeg de trein pakken
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zo hey, eindelijk... duurt ff, maar dan heb je ook een PS3....
er naast staanquote:Op woensdag 9 april 2008 13:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe haal je een vlag neer van de vijand ?
nu nog betalenquote:Op woensdag 9 april 2008 13:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zo hey, eindelijk... duurt ff, maar dan heb je ook een PS3....
Rock Band importeren voor 100equote:
TIP: Maak lokaal een spel aan en ga lekker rondvliegen, zo krijg je die controls een beetje onder de knie, om raketten te ontwijken raad ik je aan vliegen op pro te zetten en dan met de beide pookjes op je controler de zelfde kant op te gaan van links naar rechtes, dus eerst beide naar links, dan beide naar rechts. Of naar boven en onder.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik kan geen WH
I spawn, I die, I spawn, I die
Maar waarom heb je dan niet gewoon een zwarte besteld?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:15 schreef merino het volgende:
Kreeg overigens vandaag de DS3 controller binnen 1 week nadat ik hem bij Yes Asia besteld had
Ben alleen wat minder blij met hoe hij eruit ziet Satin silver maar daar kom ik nog wel overheen. Is maar een controller enzo...
plaatje online zag er beter uit dan de controller in het echtquote:Op woensdag 9 april 2008 14:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dan niet gewoon een zwarte besteld?
Als die van jou vandaag geleverd is zou je dat toch moeten kunnen zienquote:Op woensdag 9 april 2008 14:28 schreef merino het volgende:
[..]
zit er eigenlijk een usbkabel bij de controller geleverd?
hij zit dus nog in de verpakkingquote:Op woensdag 9 april 2008 14:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als die van jou vandaag geleverd is zou je dat toch moeten kunnen zien![]()
wat een onzin zeg. 3 euro kabeltje wat ik nu weer apart moet gaan kopenquote:Maar nee, er zit helaas geen usbkabel bij.
4 player fifa is idd lachen ja, maat van me heeft ook een ps3 met 2 controlers en we gaan regelmatig met zijn 4en online tegen andere. Altijd lol.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:28 schreef merino het volgende:
[..]
plaatje online zag er beter uit dan de controller in het echt
Ach ik haal denk ik uiteindelijk gewoon van elke kleur eentje
4 player fifa2008 moet toch op gegeven moment mogelijk worden
zit er eigenlijk een usbkabel bij de controller geleverd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |