moet je ff de wiki op aanpassen ga je vanzelf mee het volgende topic.quote:Op maandag 7 april 2008 22:52 schreef politrix het volgende:
mag ik ook in de startpost?
psn ID: politrix
Speel momenteel voornamelijk Everybody's Golf en COD4
[offtopic] daar is bhfh weer[/offtopic]
Packshots zijn geen hoesjes? afgaan op de GT5P box en de MGS box, dan zou de GTAIV box nico moeten hebben op de doos.quote:
jawelquote:Op dinsdag 8 april 2008 01:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Vandaag heeft m'n moeder dan eindelijk een telefoontje gekregen van Intertoys Lelystad. Woensdag kan ze 'm afhalen waarbij ze nog 50 euro korting krijgt (is een goede vriendin toch nog ergens goed voor
) dus zal ik zaterdag met de trein 'm zelf moeten ophalen
![]()
Even één ding: het maakt geen fuck uit wat voor HDMI-kabel je neemt right?
Nee, de kabel ansich niet. In elk geval niet als je niet over 3 à 5 meter gaat. Bij langere afstanden kan het interessant zijn om een 'betere' HDMI-kabel te kopen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Vandaag heeft m'n moeder dan eindelijk een telefoontje gekregen van Intertoys Lelystad. Woensdag kan ze 'm afhalen waarbij ze nog 50 euro korting krijgt (is een goede vriendin toch nog ergens goed voor
) dus zal ik zaterdag met de trein 'm zelf moeten ophalen
![]()
Even één ding: het maakt geen fuck uit wat voor HDMI-kabel je neemt right?
Kijk hier ik kan wat mee. Dit zou dus een goede optie kunnen zijn?quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, de kabel ansich niet. In elk geval niet als je niet over 3 à 5 meter gaat. Bij langere afstanden kan het interessant zijn om een 'betere' HDMI-kabel te kopen.
En als je kan kiezen uit een goedkope en een goedkope + 2 euro, kijk dan even naar de connectoren. Die zijn soms bij de hele erge cheapo kabels niet echt goed. Maar aan de kwaliteit van de kabel is niks bijzonders. Dus geen kabel van >20,-
Ja, prima.quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk hier ik kan wat mee. Dit zou dus een goede optie kunnen zijn?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, prima.
Kijk anders hier even: http://www.allekabels.nl/searchresult.php?keyword=hdmi&x=0&y=0
Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:49 schreef JJH het volgende:
Zo'n HDMI - DVI kabel of verloopstukje heeft natuurlijk geen zin als je geen HDTV hebt toch?
Kan je me uitleggen wat er precies beter is aan PS-Scart dan PS-Tulp-Scart (standaard)?quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Als je nog een SD-tv hebt, kan je het beste een RGB-scart kabel kopen.
Zoiets als dit: http://www.gamesshoppen.n(...)php/products_id/7206
Als je een RGB-scart kabel koopt, neem er dan 1 met een switch voor RGB en Composiet. Anders heb je met een RGB-kabel alleen groen beeld wanneer je DVD en/of Blu-ray gaat kijken...
Die tulp-scart is een composiet verloop. Dus over composiet, die ene gele stekker, gaat al je beeldata.quote:Op dinsdag 8 april 2008 02:02 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen wat er precies beter is aan PS-Scart dan PS-Tulp-Scart (standaard)?
Oke, iemand misschien een idee waar ik zon ding met schakelaar in nederland kan kopen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 02:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Die tulp-scart is een composiet verloop. Dus over composiet, die ene gele stekker, gaat al je beeldata.
Bij RGB worden de kleuren afzonderlijk (Rood, Groen, Blauw = RGB) doorgestuurd. Het geeft een strakker beeld. Ik kan het zelf goed zien het verschil...
Is niet heel precies... maar een poging tot...
ja, ik heb dus ook nog een SD-tv...![]()
@ Cyberia18: Thanks!
Ik heb die van Logic-3, zoals het voorbeeld in de link.quote:Op dinsdag 8 april 2008 02:08 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Oke, iemand misschien een idee waar ik zon ding met schakelaar in nederland kan kopen?
dus een ps2 kabel is beter dan de standaard ps3 kabel? vaagquote:Op dinsdag 8 april 2008 02:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb die van Logic-3, zoals het voorbeeld in de link.
Om het zoeken iets makkelijker te maken, je kan ook prima een RGB-scart kabel nemen voor de PS2. Die werkt net zo goed op de PS3.
Hoeft dus ook zeker niet meer te kosten dan ¤ 10,-
ga jij eens ff heel gauw het verschil bekijken tussen een HDMI kabel en het einde van je PS3 kabelquote:Op dinsdag 8 april 2008 02:52 schreef JJH het volgende:
Ik heb de PS3 aangesloten met de tulpstekkers, omdat mijn decodert met daaraan gekoppeld de oude DVD speler in de scart aan de achterkant zit. En ik heb geen zin om telkens op de kop achter de TV te kruipen als ik wil gamen.
Die kabel uit de link maakt wel gebruik van de HDMI aansluiting op de PS3 zie ik?
Ik heb die kabel van 3 meter bij hun gekocht en ik heb fantastisch beeld en geluid, kan me niet voorstellen dat het beter kan.quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, prima.
Kijk anders hier even: http://www.allekabels.nl/searchresult.php?keyword=hdmi&x=0&y=0
Moet je even achter je tv kijken wat voor aansluitingen je hebt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:49 schreef JJH het volgende:
Zo'n HDMI - DVI kabel of verloopstukje heeft natuurlijk geen zin als je geen HDTV hebt toch?
Er is een groot verschil tussen composiet en component. Ga het maar eens opzoeken op wikipediaquote:Op dinsdag 8 april 2008 02:39 schreef ryangozer het volgende:
[..]
dus een ps2 kabel is beter dan de standaard ps3 kabel? vaag
Demo staat op PSN.quote:Op dinsdag 8 april 2008 04:37 schreef merino het volgende:
Blazing Angels 2 voor 20 euro. Goed idee of beter laten liggen?
Waar? Die wil ik voor 20 Euro !quote:Op dinsdag 8 april 2008 04:37 schreef merino het volgende:
Blazing Angels 2 voor 20 euro. Goed idee of beter laten liggen?
Op een niet HD-tv?quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Moet je even achter je tv kijken wat voor aansluitingen je hebt.
Ik heb een logitech hdmi kabel waarvan de bedrading een soort ijzer vezel is, is heel degelijk en werkt goed,
Heb hem nu op 1080i staan op een samsung tv van een meter, mooi beeld
Wel hd want 1080i is full hd.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Op een niet HD-tv?
(Dat was namelijk de vraag....)
1080p is full HDquote:
Ik zal het makkelijker voor je maken want lezen is niet je sterkste punt....quote:
en jouw antwoord is dan niet van toepassing.quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:49 schreef JJH het volgende:
Maar goed, het is goed bedoeld, dus geen drama. Maar wanneer je over een niet HD-tv spreekt, dan heb je dus niks te maken met HDMI, DVI en/of 1080i/pquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:54] schreef Patje1987 het volgende:
Moet je even achter je tv kijken wat voor aansluitingen je hebt.
Ik heb een logitech hdmi kabel waarvan de bedrading een soort ijzer vezel is, is heel degelijk en werkt goed,
Heb hem nu op 1080i staan op een samsung tv van een meter, mooi beeld
1080i is de resolutie wel full hd, bij p wordt beeld anders opgebouwd maar zie je als kijker vrij weinig van.quote:
Jawel, maar in elke codec?quote:Op maandag 7 april 2008 23:24 schreef Schimpie het volgende:
Support de PS3 nog geen .avi?
Niet goed gelezen dan sorry.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik zal het makkelijker voor je maken want lezen is niet je sterkste punt....
De vraag was:
[..]
en jouw antwoord is dan niet van toepassing.
[..]
Maar goed, het is goed bedoeld, dus geen drama. Maar wanneer je over een niet HD-tv spreekt, dan heb je dus niks te maken met HDMI, DVI en/of 1080i/p
Ja en nee.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
1080i is de resolutie wel full hd, bij p wordt beeld anders opgebouwd maar zie je als kijker vrij weinig van.
Iig bedankt voor de informatie, ik weet alleen dat ik zelf 1080i heb en iemand zei dat het full hd was, ik ben daarna verder gaan kijken naar 1080p want verder heb ik er weinig verstand van.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja en nee.
Bij zowel 1080i als bij 1080p wordt het volledige beeld weergegeven. Namelijk een plaatje van 1920x1080 pixels.
Alleen bij 1080i is het een interlaced plaatje, dus wordt bij elke beeldverversing slechts de helft weergegeven. Namelijk eerst de even lijnen, daarna de oneven lijnen, etc. etc. etc. etc.
Bij 1080p worden alle lijnen tegelijkertijd weergegeven.
Kort gezegd zou je kunnen stellen dat bij een 1080p je 2x zoveel informatie krijgt in vergelijking met 1080i en het beeld rustiger staat.
Het rustiger staan is feitelijk alleen van toepassing op beeldbuizen. Voor LCD's en Plasma's is het niet zo'n issue. Aangezien een flatpanel geen interlaced beeld kan weergeven worden de beelden gewoon gebufferd en als 1080p weergegeven, dus een strak beeld. Alleen bij grote en snelle bewegingen kan je zien dat een 1080p een vloeiender beeld heeft dan 1080i omdat de bewegingen verspringen binnen de ge-interlaced frames, maar dat is wel echt heel erg zoeken.
Maar goed, feitelijk is het een non-discussie aangezien er bijna geen TV's meer zijn die een 1920x1080 paneel hebben en maximaal 1080i als input accepteren. Wat dan nog overblijft zijn games die 1080i modus hebben, maar dat is een 720p signaal dat opgeschaald wordt. Het is dan echt een persoonlijke afweging. Bij een full hd tv dan òf 1080i en laten de-interlacen door TV òf 720p laten opschalen door de TV. Pick one, any one... the choice is yours.
dat kan ook in 1 post hoor, in de zelfde minuut nog welquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Vrijdag de eerste trailer van Resistance 2!
http://www.gametrailers.com/player/32607.html
M'n posts bestaan in ieder geval niet alleen maar uit: leuk en ja iddquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat kan ook in 1 post hoor, in de zelfde minuut nog wel![]()
alles voor de stats?
Omdat die dat niet heeft gedaan, net zoals wij ons interesseren in een F1 filmpje, klaar.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar waarom post je het dan niet in 1 post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |