Wordt het dan niet eens tijd om een echt host te zoeken? Dan heb je er zelf een stuk minder last van!quote:Op maandag 31 maart 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
Toen was de stream weg ??
en weer terug.. ligt denk ik eerder aan mijn internet verbinding die is niet echt stabiel vanavond. Dat komt misschien wel door al die plaatjes die ik in dit topic heb geplaatst
Klopt, daar heb je ook helemaal gelijk in maar het is voor mij vooral erg makkelijk om het snel online te gooien. Het uploaden bij Planet vind ik dan weer wat vervelender omdat ik dan toch wat extra stappen moet uitvoeren en het is daar ook nog case sensitive, dus een foutje is snel gemaakt. Misschien dat ik het in de toekomst wat anders ga aanpakken. Zie nog wel even.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:13 schreef Sirolf het volgende:
Wordt het dan niet eens tijd om een echt host te zoeken? Dan heb je er zelf een stuk minder last van!
Plaatjes kan je desnoods op de ruimte van je internetprovider kwijt.
Hoi ! Jup, die is helemaal kapot maar Maricha ging geloof ik kijken wat er loos is.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:26 schreef Timo20 het volgende:
Is de webcam naar de palestijnen, btw.?
Maar Maricha weet niet hoe ze het kan oplossen. Hoor uit bekende bron (Broekie) dat het vannacht rond 4 uur opgelost zou moeten zijn als automatisch gereset worden.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi ! Jup, die is helemaal kapot maar Maricha ging geloof ik kijken wat er loos is.
L - L![]()
Is inderdaad een bekend probleem. Het is ook al een paar keer voorgekomen op de vrijdagavond en -nacht en toen konden ze het ook niet repareren. Elke nacht om 4 uur worden de streams gereset en dan doet 'ie het altijd weer.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maar Maricha weet niet hoe ze het kan oplossen. Hoor uit bekende bron (Broekie) dat het vannacht rond 4 uur opgelost zou moeten zijn als automatisch gereset worden.
En anders wordt het morgen overdag vast gerepareerd
Dus niet bel Maricha voor al uw pc / server problemenquote:Op maandag 31 maart 2008 21:31 schreef Maricha het volgende:
Maar Maricha weet niet hoe ze het kan oplossen. Hoor uit bekende bron (Broekie) dat het vannacht rond 4 uur opgelost zou moeten zijn als automatisch gereset worden.
En anders wordt het morgen overdag vast gerepareerd
Nou, ik zou je nog kunnen verbazen qua computersquote:Op maandag 31 maart 2008 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dus niet bel Maricha voor al uw pc / server problemen![]()
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi ! Jup, die is helemaal kapot maar Maricha ging geloof ik kijken wat er loos is.
L - L![]()
Appeltjesquote:Op maandag 31 maart 2008 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nou, ik zou je nog kunnen verbazen qua computers
Net een stukje bij Giel in de wereld draait door. Maar dat was te kort om er iets van te zeggen.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:41 schreef Timo20 het volgende:
Wat vinden we trouwens van de nieuwe cd van The Raconteurs? iemand `m al gehoord?
Heb `m gisteren voor het eerst gehoord: ik denk dat ie nog wel ff in m`n cd speler vast geroest gaat zitten. Man man man wat een cd![]()
![]()
![]()
ook pc'squote:
LOLquote:Op maandag 31 maart 2008 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
In Augustus is dat wel een verwarrende afkorting: L-L
Of L-L bij je thuis!
Meldt! Heb wel e.e.a. gemist omdat ik de hints niet opmerktequote:Op maandag 31 maart 2008 21:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Man snapt flirtende vrouw niet
(Kan ik me wel bij aansluiten....)
Andrewquote:Op maandag 31 maart 2008 21:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Die Andrew mag van mij wel van de radio....
Appeltjesquote:
Volgens de muziekstatistieken dit nummer 31-3-2008 22:09 Ting Tings - Great Djquote:Op maandag 31 maart 2008 22:16 schreef Molluck het volgende:
Wat werd er voor Good Charlotte gedraaid?
Iets met boys girls ah ah ah ah ah
Klopt ! lekker opzwepend liedje vind ik het.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:47 schreef TheZapster het volgende:
Volgens de muziekstatistieken dit nummer 31-3-2008 22:09 Ting Tings - Great Dj
Ken het zelf niet moet ik bekennen.
Denk het welquote:Op dinsdag 1 april 2008 03:25 schreef Sirolf het volgende:
Zo, zou 3FM ook nog een 1 april-grap in petto hebben?
Nee!quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
BOST ON!
He, wat vervelend nou tochquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:17 schreef cosmick het volgende:
Morning.
Helaas stoort de radio zo gigantisch dat ik genoodzaakt Kink FM stream.
En och, The Shins, Von Blondies etc. Ik hoor wel eens ergere muziek.
Dat geldt voor bijna alles van madonnaquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:56 schreef SilentChaos het volgende:
Ja dat nummer is leuk om vals mee te zingen
I'm already on itquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:37 schreef borisz het volgende:
Jamie Lidell
Glacier je weet wat je moet doen
Uhuh.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:14 schreef Piles het volgende:
* Piles bedenkt de MooiWeerDeLeeuw-beelden er ff bij
Vanavond eens wat screenshots uploadenquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uhuh.
Heb nog niet veel betere pics kunnen vinden.
Lekker meeblèrnummerquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:53 schreef TheZapster het volgende:
De kreuners op kxradio![]()
Ik wil je , blijf bij me , hou van me ga nooit meer weg lalalalaa
Ben benieuwd, als het wel waar is blijf ik wel lekker bij kx hangen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:54 schreef Piles het volgende:
Geen Rob
Maar Jan-Jaap
Laat het een 1 april-grap zijn
over iemand zonder radiostem gesprokenquote:
hij staat aan, maar luisteren...quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:22 schreef Damzkieee het volgende:
Volgens mij ben ik de enige nog die luistert
Hmm... nu je het zegt... Dat ziet er toch niet al te best uit...quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:38 schreef -Hans- het volgende:
Mag ik trouwens even onder de aandacht brengen dat de cam het nog altijd niet doet?
Lijkt inderdaad vrij ernstig te zijnquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:43 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... nu je het zegt... Dat ziet er toch niet al te best uit...
Dan ga je zelf met de trein naar Hilversum om LIVE in de studio mee te kijken?quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:45 schreef Piles het volgende:
Ze hebben nog tot vrijdag, en anders hebben ze een probleem
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:38 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de overheid heeft ook een goede 1 april-grap hier...
Om 12 uur gingen het luchtalarm af, op een dinsdag dus. Nu staat onderin beeld van de regionale TV-zender RTVNH: 'In Kennemerland gaan op dit dit moment de sirenes van het alarmsysteem af. Dit betreft een storing, er is GEEN GEVAAR!'
hij was weer leukquote:
quote:
Zijn die fragmenten ergens terug te luisteren?quote:
http://stenderseetvermaak.vara.nlquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:39 schreef tralalala het volgende:
Zijn die fragmenten ergens terug te luisteren?
Ik had ook een paar seconden van "Jeej", en toen: "Kutgrapquote:
Mijn collega en ik stonden al met de armen in de lucht tequote:Op dinsdag 1 april 2008 15:56 schreef Piles het volgende:
Geen Coen & Sandershow, waarom is dat nou een 1 april grap
[..]
Ik had ook een paar seconden van "Jeej", en toen: "Kutgrap"
Van vanochtend bij Giel? Via giel.vara.nl kun je toch gewoon terugluisteren?quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:09 schreef -Hans- het volgende:
Ben trouwens een beetje bang dat het wel eens moeilijk kan worden om het fragment van Veenstra Veenstra online te zetten want schijnbaar zet de VARA geen podcast(s) online
Oja, je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:18 schreef Piles het volgende:
Van vanochtend bij Giel? Via giel.vara.nl kun je toch gewoon terugluisteren?
Wat een verschrikkelijk boutnummer is het toch hequote:Op dinsdag 1 april 2008 18:38 schreef Elusive het volgende:
MAAAAAAAAAAAYBEEEEEEE
YOU"RE GOOONNA BE THE ONE THAT SAAAAAVES MEEEEEE
Waar de bakker de doelman is, de slager op het middenveld en de dominee in de spits staatquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
Van San Marino krijg ik zin om op vakantie te gaan. Moet raar lopen dat ik daar niet een dagje heen ga.
Sportief staatje.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Waar de bakker de doelman is, de slager op het middenveld en de dominee in de spits staat
Hoe kunnen we jou ooit vergetenquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond mensen... kennen jullie me nog
WIe ?quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:21 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Is Rudy gunstiger voor je ingepland?quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wel erg blij met de nieuwe programmering op 3FM
Heb je het al gehoord ? Maricha wordt de nieuwe DJ bij 3fmquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wel erg blij met de nieuwe programmering op 3FM
Ah, dat wordt dus de vervanger van Roosmarijn? Ik las vannacht in de chat dat die vandaag d'r laatste uitzending had.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord ? Maricha wordt de nieuwe DJ bij 3fm
Van zondag op maandagnacht in plaats van Henk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord ? Maricha wordt de nieuwe DJ bij 3fm
quote:
Het is inderdaad niet heel snelquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:03 schreef Sirolf het volgende:
FOK! is weer eens ultiem traag vanavond (of komt dat door de bekende net-na-het-hele-uur-probleem?)...
De grapjes zijn niet leukquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De grapjes zijn wel leuk, maar je gelooft niemand die de waarheid spreekt
Zelfs niet in mijn dromen..........quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van zondag op maandagnacht in plaats van Henk.
Wie weet als hij eens duurzaam badschuim gaat testen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij gaat zijn programma voortaan ook naakt presenteren
Ook zo moeten lachen om de actie van Giel Beelen die Michiel 's ochtends wakker belde om hem te feliciteren met zijn prijs? "en Michiel GEFELICITEERD ! " Michiel zo "uuhhm"quote:
1 aprilquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
Hier gaat het behoorlijk snel
En dan niet in de textonly, maar de baggerlayout
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wie weet als hij eens duurzaam badschuim gaat testen.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij belt Giel wel vaker Michiel als hij een collega uit bed wil bellen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook zo moeten lachen om de actie van Giel Beelen die Michiel 's ochtends wakker belde om hem te feliciteren met zijn prijs? "en Michiel GEFELICITEERD ! " Michiel zo "uuhhm"![]()
Michiel en Maricha zijn nu beiden een keer door Giel wakker gebeld
Niet de nieuwe single, maar verder ben ik het ook met jou eens.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
Geweldige nieuwe single zeg van de Infadels![]()
Marc: eens !
Ben er ook bang voor, maar waar ik kon heb ik op ze gestemd!quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:41 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoop dat Moke veel prijzen gaat winnen, want ze zijn zeker 1 van Nederlands beste producten van dit moment.
Maar omdat het publiek stemt denk ik dat ze met lege handen blijven
En bij mij was het niet eens op 1 april ....quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook zo moeten lachen om de actie van Giel Beelen die Michiel 's ochtends wakker belde om hem te feliciteren met zijn prijs? "en Michiel GEFELICITEERD ! " Michiel zo "uuhhm"![]()
Michiel en Maricha zijn nu beiden een keer door Giel wakker gebeld
Da's toch Max en z'n broer? Die moet ik dan ff checken...quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Weet je wie trouwens een briljante cd hebben gemaakt: Cavalera Conspiracy![]()
![]()
![]()
Dacht dat het de nieuwe single was, maar dat weet ik niet zeker hoor!quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
He? Toch wel de nieuwe single? Hoe zit het met die clip dan?
Haha, dat was waar ook.. misschien toch een keer tijd om Giel terug te pakkenquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:47 schreef Maricha het volgende:
En bij mij was het niet eens op 1 april ....
Deze pagina stond in 1.373 sec op m'n beeld.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Pffffffffff, nee Fok is niet langzaam. DRAMA is het weer.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's toch Max en z'n broer? Die moet ik dan ff checken...
Ah, das eindelijk duidelijk. Zit nog te denken om naar de Melkweg te gaan.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:54 schreef MichielV het volgende:
Blijkbaar hebben de bandleden van Infadels er zelf voor gekozen eerst PB in NL uit te brengen en MM in Engeland.
En goedenavond allen, trouwens!
quote:
Wie niet?!quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:18 schreef Feivel1 het volgende:
Ik houd van die MetMichiel Automatic edit
Hij had een programma op Yam, vroeger: "Henk en Ik".quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van zondag op maandagnacht in plaats van Henk.
Elke actie heeft andere prijzenquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:39 schreef Marc63 het volgende:
Een jaarabonnement? Ik kreeg alleen een jaarabonnement als ik de Donald Duck Extra nam.
Maar ik krijg er nog wel een badeend bij.
Dat snap ik wel, maar je zult wel een beetje kunnen begrijpen dat ik jaloers ben dat zij voor het halen van de finale al een jaarabonnement krijgen. Ik kon kiezen uit een half jaarabonnement op de DD of een jaarabonnement op de DD-Extra.quote:
Ik stuur Arno ff een fax.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:24 schreef Broekie het volgende:
* Broekie schaamt zich een beetje.![]()
* Broekie is een beetje lui vandaag en heeft daarom het draaiboek voor morgen in elkaar gedraait aan de hand van de playlist tot dus ver van de huidige MetMichiel uitzending.
Maar ja, hij draait ook zulke goede muziek, daar kan je ook moelijk *niet* geïnspireerd door raken hè?
(Dat nu 14 van de 15 nummers uit genoemde playlist komen is niet echt geïnspireerd geraakt door te noemen hè?)
Arno is het meestal wel met mijn muziekkeuze eens gelukkigquote:
Dat noemen ze ook wel plagiaatquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:24 schreef Broekie het volgende:
* Broekie schaamt zich een beetje.![]()
* Broekie is een beetje lui vandaag en heeft daarom het draaiboek voor morgen in elkaar gedraait aan de hand van de playlist tot dus ver van de huidige MetMichiel uitzending.
Maar ja, hij draait ook zulke goede muziek, daar kan je ook moelijk *niet* geïnspireerd door raken hè?
(Dat nu 14 van de 15 nummers uit genoemde playlist komen is niet echt geïnspireerd geraakt door te noemen hè?)
Ook als het alleen maar om het lijstje van gedraaide nummers gaat?quote:
Ik heb echt geen idee, zat je te pesten.....quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ook als het alleen maar om het lijstje van gedraaide nummers gaat?
Hij leek er in te trappen (en dat op 1 april), dus misschien had je er nog een vlaai uit kunnen slepen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, zat je te pesten.....
Oei wat dom....niet eens aan gedacht! (1 april bedoel ik)quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij leek er in te trappen (en dat op 1 april), dus misschien had je er nog een vlaai uit kunnen slepen.
Dat dacht ik al (en hoopte ik ook opquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, zat je te pesten.....
quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij leek er in te trappen (en dat op 1 april), dus misschien had je er nog een vlaai uit kunnen slepen.
Misschien als je de playlist precies hetzelfde overneemt (zelfde volgorde) dat er dan wel sprake van zou kunnen zijn.....maar ik weet dat ook niet allemaalquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al (en hoopte ik ook op), maar ik begon het me toch ook serieus af te vragen...
Aan de andere kant, ik kan moeilijk 1,5 uur vullen met muziek zonder nummers te draaien die ook op 3FM gedraait worden. Het zijn er nu alleen nogal veel uit één en hetzelfde programma
* Broekie past snel even de volgorde nog wat meer aan.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
Misschien als je de playlist precies hetzelfde overneemt (zelfde volgorde) dat er dan wel sprake van zou kunnen zijn.....maar ik weet dat ook niet allemaal
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:17 schreef Danny het volgende:
Het lijkt erop dat de adserver over z'n nek aan het gaan is. De ads die via onze adserver worden geserveerd zijn om die reden tijdelijk uitgeschakeld. Morgen en overmorgen ga ik aan een simpeler, minder serverintensieve oplossing werken. Pas als de boel ook MET de skyscraper en bovenste banner óók fatsoenlijk loopt komen de ads terug.
't Is zelfs nog leuker: "Programma's van de Nederlandse publieke omroepen zijn niet auteursrechtelijk beschermd, tenzij het auteursrecht uitdrukkelijk is voorbehouden (art. 15b Auteurswet 1912)."quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
* Broekie past snel even de volgorde nog wat meer aan.
Zo, ook weer gedekt
Hee! Geen naakte vrouwen gaan kijken zonder mij he!quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:48 schreef Broekie het volgende:
[..]. Om een vlaai hoeven ze alleen maar te vragen hoor.
Zoals ik op de MetMichiel Nieuwjaars Receptie al tegen Michiel zei: "Verzin binnenkort maar een goede reden en ik kom wel weer een keer langs met een vlaai."
Zijn antwoord: "Naakte vrouwen in de studio een idee?"
...
Absoluut, vind zelf de danceversie nog iets toffer.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:57 schreef TheZapster het volgende:
Blijft een erg goed nummer en de dance versie is ook zeker te pruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |