Hij had een programma op Yam, vroeger: "Henk en Ik".quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van zondag op maandagnacht in plaats van Henk.
Elke actie heeft andere prijzenquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:39 schreef Marc63 het volgende:
Een jaarabonnement? Ik kreeg alleen een jaarabonnement als ik de Donald Duck Extra nam.
Maar ik krijg er nog wel een badeend bij.
Dat snap ik wel, maar je zult wel een beetje kunnen begrijpen dat ik jaloers ben dat zij voor het halen van de finale al een jaarabonnement krijgen. Ik kon kiezen uit een half jaarabonnement op de DD of een jaarabonnement op de DD-Extra.quote:
Ik stuur Arno ff een fax.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:24 schreef Broekie het volgende:
* Broekie schaamt zich een beetje.![]()
* Broekie is een beetje lui vandaag en heeft daarom het draaiboek voor morgen in elkaar gedraait aan de hand van de playlist tot dus ver van de huidige MetMichiel uitzending.
Maar ja, hij draait ook zulke goede muziek, daar kan je ook moelijk *niet* geïnspireerd door raken hè?
(Dat nu 14 van de 15 nummers uit genoemde playlist komen is niet echt geïnspireerd geraakt door te noemen hè?)
Arno is het meestal wel met mijn muziekkeuze eens gelukkigquote:
Dat noemen ze ook wel plagiaatquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:24 schreef Broekie het volgende:
* Broekie schaamt zich een beetje.![]()
* Broekie is een beetje lui vandaag en heeft daarom het draaiboek voor morgen in elkaar gedraait aan de hand van de playlist tot dus ver van de huidige MetMichiel uitzending.
Maar ja, hij draait ook zulke goede muziek, daar kan je ook moelijk *niet* geïnspireerd door raken hè?
(Dat nu 14 van de 15 nummers uit genoemde playlist komen is niet echt geïnspireerd geraakt door te noemen hè?)
Ook als het alleen maar om het lijstje van gedraaide nummers gaat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |